بازی Ghostrunner 2 بیش از ۶ میلیون دلار درآمدزایی کرده است؛ جبران شدن هزینههای تولید بازی
بازی Ghostrunner 2، ساختهی استودیوی وان مور لول (One More Level)، از بودجهای معادل ۴.۲ میلیون دلار برخوردار بوده و پس از گذشت ۵ روز از انتشار، همهی هزینههای توسعهی آن جبران گردیده است.
از زمان انتشار عنوان Ghostrunner 2 در ماه گذشته، این اثر اکشن اول شخص پلتفرمر عملکرد خوبی برای تیم توسعهدهنده به ثبت رسانده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی تا تاریخ ۳۱ اکتبر و تقریباً ۵ روز پس از عرضه، ۶.۱۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد. همچنین برای ساخت این اثر ۴.۲ میلیون دلار هزینه شده که نشان میدهد به سوددهی رسیده است.
در حال حاضر استودیوی وان مور لول و شرکت ۵۰۵ گیمز (505Games)، ناشر Ghostrunner 2، آمار فروش این بازی را اعلام نکردهاند. نسخهی اول این عنوان طبق آخرین آمار منتشر شده در ماه سپتامبر، بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است.
بازی Ghostrunner 2 در حال حاضر بر روی کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دسترس است. محتوای پس از عرضهی این اثر در قالب یک سیزن پس ۲۰ دلاری در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت. این محتوا اسکینهای شمشیر، اسکینهای دست و اسکین موتور سیکلت را به بازی اضافه میکند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
هزینه ی کم کیفیت بالا فروش بالا
چهار میلیون خرجش شده ؟؟ جدی چقدر کم
آره خدایی چجوری با ۴ میلیون بازی با این گرافیک ساختن 😐
قیمتش ۴۰ دلاره یعنی با فروش فقط صد هزار نسخه هزینه ساختش درمیاد
همه چیز هزینه نیست هر موقع میخوام از شاهکار بودن دم بزنم و بحث بودجه کم رو بکشم وسط یاد هالونایت میفتم که با اون تیم و اون بودجه
عجب شاهکاری تحویل ما دادن بازی ای بود که بعد چندین سال بی حسی به گیمینگ و تکرار و تکرار
حس و حال ابتدای گیمیری رو بهم القا کرد . همه چیز در استعداد نهفته هست درسته پول نقش مهمی ایفا میکنه ولی عامل اصلی نیست
کاپ هد/بلس فیمس ۲/the last faith هم به نظرم همین فرمی هستن.
نخسه اولشو یکی از رفیقام بازی می کرد زمین زمانو فوش می داد از بس سخت بود 🤣
عالیه وقتی استعدادش رو داشته باشی همین میشه و با بودجه کم میتونی ی بازی عالی رو تحویل مردم بدی و هم خودت سود کنی
نسخه دومش رو همون روز عرضه ریختم بازی کردم ولی متاسفانه اعصابم نکشید خیلی سخت بود 😂😂 هیچی دیگه با کلی فحش و بد و بیراه به سازنده ی گرامی بازی رو پاک کردم
خیلی دوست دارم پلی اش بدم
جزو اولین بازی های لیستمه
نسخه اولش با وجود اینکه بعضی جاها داشت اشکمو در می آورد ولی لذت بخش بود
با تعاریفی که از این نسخه ش شنیدم به شدت منتظرم فرصتی بشه پلی بدم
هییییی
خدا هیچ گیمری رو بی کنسول و بی پی سی نکنه
عالیه ابن بازی هرچی تو یک بود بهترش کردن با کلی چیزای جدید اصلا اونایی یکو بازی کردن از دست ندن
از اضافه کردن موتور تا خارج شدن از شهر و ویژگی بلاک
مدیریت منابع