شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی Wonder Woman منتشر شد
اخیراً اطلاعات تایید نشدهای از مکانیکهای گیمپلی و حالتهای گرافیکی بازی Wonder Woman فاش شدهاند.
در آخرین قسمت از پادکست XboxEra، شپشال نیک (Shpeshal Nick)، یکی از مجریان این برنامه، توضیح داد که اخیراً جزئیات جدیدی از مکانیکهای گیمپلی و ویژگیهای گرافیکی در بازی Wonder Woman کسب کرده است. طبق شنیدههای وی، ظاهراً گیمپلی این بازی شامل مکانیزمهای پرش، جهش و دویدن سریع است و به مانند یک نسخهی خوب از Crackdown احساس میشود.
این منبع داخلی در ادامه توضیح داد که بازیکنان در این بازی با اوباش، مینی باسها و همچنین باسهای اصلی روبهرو خواهند شد. ظاهراً این عنوان بستهها و لوت دراپهایی را برای تجهیزات، از جمله چکمهها، شلوارها و لباسهای بالا تنه با آمار فردی ارائه میکند که شبیه به بازیهای اخیر فرنچایز God of War است.
علاوه بر این، اشاره شده است که سلاح اصلی Wonder Woman در دنیای DC یعنی The Lasso of Truth حس خوبی برای استفاده دارد و از نظر مکانیکی شبیه به تارهای مرد عنکبوتی است و بازیکنان میتوانند آن را به دور دشمنان بپیچند و حرکات را با هم ترکیب کنند. گفته میشود که جت نامرئی به عنوان ابزاری برای سفرهای سریع در بازی موجود است.
علاوه بر موارد مذکور، شپشال نیک در مورد عملکرد بازی روی کنسولها صحبت و اشاره کرد بیلد فعلی این عنوان نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را هدف قرار داده است. با این حال، بر اساس گفتههای منابع وی، استودیوی مونولیث پروداکشنز (Monolith Productions)، توسعهدهندهی بازی، در نظر دارد گزینهای را برای حالت عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه در نظر بگیرد. گفته میشود این بازی از نظر بصری شبیه به عنوان Gotham Knights است اما احتمالاً ظاهر و کیفیت بهتری خواهد داشت.
از سوی دیگر، مدتی پیش شرکت برادران وارنر (Warner Bros) شایعات منتشر شده در خصوص استفاده بازی Wonder Woman از المانهای سرویسمحور را تکذیب و تصریح کرد که عنوان مذکور یک اثر تکنفره در سبک اکشن ماجراجویی است.
منبع: Twistedvoxel
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خیلی دوست دارم یه گیم برای سوپرمن بسازن…
از یک طرف با یک شاهکار قیاس شده (گاد آو وار) ، از طرف دیگه با ……هایی مثل گاتهام نایتس و کرکداون !
گفته گرافیکش در حد گاتهام نایتسه که خبر خوبیه ، گاتهام نایتس گرافیک شاخی داشت.
سیستم تجهیزات بازی مثل گاد آف واره که اینم خوبه.
از کرکداون شناخت ندارم نمیدونم اگه گیمپلیش مثل کرکداون باشه خوبه یا بده.
مشکل من با این بازی اینکه شخصیت زن هست و توی دل برو نیست ,
در رابطه با کرکدان تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که وقتی برای اولین بار بازیش کردم با خودم فکر کردم سیستم کنترل این بازی بیشترین آزادی رو داره از پریدن گرفته تا تخریب همه چیش سرتر از بازی های زمان خودش بود(البته نسخه اولش میگم دو نسخه بعدیشو بازی نکردم)
گاتام نایت گرافیکش فوقالعاده بود
آیا gOW یک شاهکار است؟
خیر=لایک
صد در صد خیر= دیس لایک
رگناروک به کنار تمامی نسخه های اصلی و فرعی گاد اف وار حتی coo و gos و ascension به نظر من شاهکار بودن مخصوصا نسخه ۲
چیز نمک
من دارم تجربش میکنم تقریبا بالای ۷۰ درصد رفتم خیلی خیلی بازی خوبیه ولی واقعا جا داشت تو خیلی چیزا بهتر باشه یکیش بنظرم اینکه روند داستان خیلی کند پیش میره یه جاهایی حوصلمو سربرد گیمپلی عالی مخصوصا بلیدز آف کیاس
اگه ۳۰ فریم باشه بهتره که اصلا نسازنش
بازی ابرقهرمانی اونم در نسل ۹ نباید ۳۰ فریم باشه
چجوریه جهان بازه خطیه؟
نیمه جهان باز احتمالا باشه چون با گاد آف وار مقایسه کردنش
مارو با این عکس پست… حوصله سر رفته کردید؟!
یکم تنوع تروخدا
عکس دیگه ای از بازی نیست
هوزم برام سواله چرا وقتی گرین لنترن رو داری باید بری از چوچک های بتمن بازی و سریال بسازی به نام شوالیه های گاتهام..خود بتمن هم نه چوچک هاش!
گرین لنترن ساختن بازی ازش خیلی سختی داره
اون سطح از چیزایی که میتونی تو نبرد با قدرت های گرین لنترن درست کنی رو نمیشه تو بازی پیاده کرد واقعا
گاتهام نایت رو جاش ی گیم تکی از رد هود میزدن فقط خیلی بهتر میبود
شپشال👾
این سرویس محو رو از Suicide Squad هم حدف میکردین عالی میشد.
از یه طرف حس خوبی دارم نسبت بهش به لحاظ داستانی و گرافیک،از یه سمتم برخی ویژگی های گیم پلی عذابم میده،خیلی مسخره میشه اگه از همون ابتدا تا آخر بشه کنترل تمام شخصیت ها رو در دست داشت.
با این واندر هم زیاد حال نمیکنم احتمالا به خاطر شخصیت مونث حسابی میخوان براش سنگ تموم بزارن برخلاف جوخه!!
شاید بشه گفت بهترین یا حداقل مهم ترین شخصیت زنه کمیک
اگر سیستم مبارزه مثل میدل ارث و بتمن باشه بنظر من کیف بیشتری میده ولی الان اینها اگه عوضش نکنن احتمالا یه مشت منتقد که تو زندگیشون بازی درست حسابی نکردن بیان بگن خلاقیتی توش نیست و کپی پیست بازی های قدیمیه و …
یک اقتباس داغون از یک شخصیت مزخرف
تاحالا بازی ای از این شخصیت ساخته نشده پس نظر خاصی نمیشه داد
اگه سبکش زیاد به هک اند اسلش بود بیشتر به دلم میشست ولی باز تکذیبه سرویس محور بودنش هم مرهمی بود عالی شد
مهم نیست شبیه این بازی یا اون بازی باشه
مهم اینه که داستان قوی و جذاب و به نظرم تو این دوزان که حتی بازی اسپایدرمن داستانی تاریک و جدی و بزرگسالانه داره داشته باشه
همه می دونیم داستان خیلی تأثیرگذار هست در رسانه های تصویری
درسته تو بازی های رایانه ای گرافیک و گیم پلی خیلی مهم هستن ولی اگر داستان جذاب نباشه فوقش چند ساعت ممکنه از گرافیک و گیم پلی لذت ببریم ولی به خاطر اینکه بخوایم داستان رو تا آخر دنبال کنیم حتما از گرافیک و گیم پلی هم لذت خواهیم برد
دقیقا مثل بازی های امسال که همه تقریبا داستانی جذاب روایت می کنن و در کنارش گیم پلی و گرافیک هم پیرو داستان هستن
آلن ویک ۲ – اسپایدرمن ۲ – اساسین میراژ و خیلی بازی های روز دیگه