استودیوی Certain Affinity روی ۳ پروژه بزرگ از جمله بازی جدید Halo کار میکند
اطلاعات جدید به دست آمده نشان میدهد که استودیوی Certain Affinity روی ۳ پروژه جدید بزرگ کار میکند. ظاهراً یکی از این پروژهها، بازی جدید Halo است که با همکاری ۳۴۳ اینداستریز ساخته میشود.
مکس هوبرمن (Max Hoberman)، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی Certain Affinity، در مصاحبهی اخیر خود اظهار داشت این استودیو در حال حاضر ۳ پروژه بزرگ در دست توسعه دارد که بزرگترین آنها شامل همکاری با ۳۴۳ اینداستریز که احتمالاً به عنوان جدید Halo اشاره دارد. وی اشاره کرد که در حاضر نمیتواند جزئیات بیشتری از این پروژه را به اشتراک بگذارد.
هوبرمن در ادامه توضیح داد که پروژه دوم Certain Affinity عنوانی معرفی نشده است که به طور مشترک با استودیویی دیگر در دست توسعه قرار دارد و در مورد چیزی بسیار بزرگ و مهیج است که کاملاً جدید خواهد بود. این بازی یک آیپی اورجینال محسوب میشود که توسط تیمی متشکل از ۳۰ تا ۳۵ نفر توسعه یافته است. به گفته هوبرمن، احتمالاً این بازی در دسامبر امسال معرفی خواهد شد که نشان میدهد ممکن است در مراسم The Game Awards 2023 از آن رونمایی شود.
مدیرعامل Certain Affinity همچنین اشاره کرد که این استودیو یک پروژه سوم و یک پروژه چهارم بسیار کوچک نیز دارد. دومی یک بازی اورجینال است که توسط استودیو تامین مالی میشود. تیم توسعهدهنده یک نمونه اولیه قابل بازی را در پاییز و در زمان برگزاری رویداد Gamescom سال گذشته ساخت و یک تیم سازنده را برای کار بر روی آن در دسامبر ۲۰۲۲ تشکیل داد. او اشاره کرد که استودیو در حال حاضر روی سرمایهگذاری در ساخت این عنوان کار میکند، اما نمیتواند این کار را برای همیشه انجام دهد. بنابراین، برای عرضهی بازی و تامین بودجه بیشتر به دنبال یک شریک تجاری خواهد بود.
پیشتر نیز در گزارشی اشاره شده بود که بازی جدید Halo توسط ۳۴۳ اینداستریز در دست توسعه است. طبق گزارش مذکور، ظاهراً نسخهی بعدی این فرنچایز با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته میشود. گفته میشود این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد که نشان میدهد فاصله زیادی تا انتشار دارد.
منبع: Twistedvoxel
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بی زحمت یک هیلوی شاهکار بدید🗿💔
Certain Affinity جزو استدیو های با استعداد صنعت گیم که هم روی هیلو و cod کار کردن
این و آسوبو استدیو های آینده داری هستن
ولی متاسفانه مایکروسافت اینقدر دست دست میکنه که مثل ریسپاون و بایوور آخر از دستش بپره
انریل انجین ۵ 👍🔥
اوه هایپمون برای مراسم رفت بالا
راستش بجای تعویض انجین بیشتر نیاز داره بعد اینهمه سال دشمنای جدیدی معرفی کنه دیگه کشتن اون انمی ها با هر گرافیک و هر سناریویی لطفی نداره و هیلو نیاز به باس های متنوع تری داره
دووم اترنال بعد ۳۰ سال همچنان خیلی از انمی های بازی ماله نسخه اورجیناله
انمی بخشی از هویت یک بازیه و حذف شدنش مساویه با آسیب به هویت بازی
از طرفی هیلو اینفینیت انمی های جدید و خاص خودش هم داشت که تو نسخه های قبلی نبودن
یه چن تا گان جدید هم اضافه کنه خوبه
من MA40 AR به کل گان های بازی ترجیح میدم
بنظرم اصلا داستان هیلو دیگه کشش نداره، همه چیز تعریف کردن عقب رفتن جلو اومدن باید آبرومندانه جمع شه یک سری آی پی های سونی و مایکرو فقط برای چاپیدن هست که با کمترین زحمت پول پارو کنن. کریتوس از شمال میره جنوب از جنوب میره شرق، لست با داستان کودکانش، هیلو مثل کش آدامسی که معلوم نیست کی پاره میشه، اون از گیرز که معلوم نیست با کی کار داره !!
خیلیا میگن صنعت گیم افت نکرده !!! داریم تو دریای بتل رویال و شت مپ های یوبی سافت و آی پی های زنگ زده سونی و مایکروسافت و کثافت کاد و سیزن پس خفه میشیم. اینارو از مدیوم گیم جدا کنیم به جز ۲ ۳ تا استودیو خاص پسند عملا صنعت گیم فلجه.
هیلو یونیورسش خیلی گندهتر از این حرفاست، میشه در مورد تیمهای اسپارتان مختلف ساخت، میشه حتی در موارد غیر از اسپارتانها ساخت، همین الان هم تو دو تا از نسخههای هیلو داستان حول محور مسترچیف نیست
راجب هزار تا اسپارتان بسازن ! اگر به این روال باشه که باید راجب هر کاراکتری یه بازی جدا ساخت. داستان اصلی که همه وقایع و کاراکترها حولش ساخته شدن دیگه تموم شدس. این پایه داستانی هست که کاراکتر پرداخت می کنه، بیای راجب یه کاراکتر فرعی داستان بسازی که چی بشه ؟ اونم یه خانوادهای دوست دختری چیزی داشته که یه سری اتفاقا افتاده دوباره دورش یه سری آدم دیگه دورش جمع شده باز باید واسه اینام بازی ساخت ؟؟؟
این یارو کیلزون بهترین شوتر تاریخ میدونه انتظار زیادی داری ازش 😔
الان من چیزی ب این بگم سانسور می کنی ؟؟؟
هیلو چرو میشه حتی تو عصر حجر ساخت چون تو زمانها قدیم کاوننت ها به زمین حمله کردن. اینقدر تاریخچه داره که میشه صد ها سناریو ازش دراورد
اصولا تو داستان نویسی یه بک استوری وجود داره برای پر کردن حفره های داستان اصلی که ب صورت کلی و بدون جزئیات بیان میشه اینو تو صدها فیلم و سریال و بازی دیدیم ! کدوم فیلم و سریال یا بازی تو اینکار موفق بوده ؟؟؟ اصلا چرا ۲۰ سال چسبیدن به داستان مستر چیف ؟؟؟ قرار بود همه چی انقدر ساده انگارانه باشه الان ماهی یه بازی از دنیای هیلو ساخته میشد. از دید یه گیمر ساده به قضیه نگاه نکنید.
من فقط یه نمونه موفق می شناسم که اونم سریال yellow stone هست که اونم شاخه های داستانیش کاملا جدا و ساختار خودشه داره که رمز موفقیتش هم همینه.
هیلو ۱۲ عدد رمان داره قطر هر کتاب قد ps5 هست :)) lore هیلو یک یونیورس کامل هست بک استوری واسه داستان های کوچیکه هیلو از لحاظ اندازه یه چیزی در حد و اندازه استار وارز هست
کدوم فیلم و سریال یا بازی تو اینکار موفق بوده ؟؟؟ استار وارز تو مقیاس کوچک تر خود هیلو ریچ 😐
شما فنای سونی هم کلا فکر بوسدید گذاشتید کنار
نگفتم برگردن به ۱۰۰۰ سال قبل و اون رو بسازن. رسوندم که فرنچایز جا داره. مثلا همیشه یه در خواستی بوده از طرف گیمر ها اونم حضور مسترچیف روی زمینه و چندین عملیات روی زمین بین مردم. ولی انگار تا الان محدودیت فنی داشتن با انجینشون.یا میشه با یه سفر زمانی کاوننت ها و اسپارتان ها رو به زمان حال آورد.اینکه یه چند تا انمی و باس جدید اضافه کنن نسبت به داستان اصلی ساده انگارانست؟فقط دل میخواد که تو یه فرنچایز چندین ساله تغییر ایجاد کرد.
دوست من صرفا بحث رو عوض کردی من که نگفتم هزار سال برن عقب، منظور باز کردن جزییات بک استوری یه اثر هست که تقریبا هیچ کس نتونسته پیاده کنه چون کاری بسیار پیچیده تر و سخت تر از پرداخت داستان اصلی حول یه کاراکتر هست که از قضا محبوبیت هم به دست اورده و انتظارات یه گیمر مثل من و شما که کارشون فشردن دکمه ها هست هیچ وقت عملی نمیشه چون بسیار ساده انگارانه هست و زحمتی چند برابری برای سازنده هست که همه چی رو از صفر بسازه به اسم یه آی پی تکراری، چهارتا دشمن و تغییر لوکیشن شد تغییر ؟؟؟ یعنی الان یه dlc بدن حله ؟؟
من نمی دونم پس این هجمه و نالیدن نسبت به قسمت آخر برای چی بود ؟؟؟ بازی ساز همون چیز تکراری بهتون داده که. اگر خواسته گیمر این هست هر سری چهار دشمن اضافه کنن با گرافیک بالاتر که اوضاع واقعا خرابه 😄 اصلا چرا اعتراض کنیم بشینیم سر جامون دکمه فشار بدیم.
شما هیلو اینفینیت رو بازی کردین؟
من چون آنلاین باز نیستم اصلا در مورد قسمت آنلاین صحبت نمیکنم. هیلو اینفینیت یکی از بهترین گیمپلی های بازیای شوتر رو داره. یعنی کالاف یه سبک بهترینه هیلو یجور دیگه.همه از داستان راضی بودن خودم واقعیت زیاد نه.خودم هیلو رو با یه سناریوی جذابتر با سر میرم طرفش.نمیشه از خیلی چیزلش گذشت.اینجوری بگم همیشه اینجوریه از لحظه ای تریلر نسخه جدید رو بدن حس میکنی داری خودت بازی میکنی تو دلت آب میشه دوباره اون گیمپلی محشر رو دست بگیری.
قبل از اومدن اینفینیت گفتم نیمه جهان باز شدنش اون ریتم سریعش رو میگیره. اتفاقی که الان برا کالاف هم افتاد امیدوارم هر دو عقب نشینی کنن از این موضع.هر دوی این بازیا به واسطه گیمپلی درجه یک. با یه سناریوی نه صرفا عالی یک داستان نسبتا خوب و تنظیم تعادل ریتم بازی هر گیمری رو میکشن سمت خودشون.
حرفم اینه خیلی زوده بگیم هیلو دیگه پتانسیل نداره کنار گذاشتنش مثل این میمونه بگین بخش داستانی کالاف رو کنار بذاریم
هیلو جزو بهترین شوترهای تاریخه و اینفینیت هم بازی کردم و اصلا راجب چیزی که تجربه نکردم حرف نمی زنم و از قضا دوسش هم داشتم و بشدت بهتر از قسمت ۴ و ۵ بود. مقایسه کاد و هیلو هم بنظرم اشتباهه چون کاد از نسل ۸ فقط گیم پلی کژوال و همه پسندش و بخش آنلاینش گیمر کشونده و به داستان توجه نداره و کلا چسبیده به آنلاین چون اونم داستانش دیگه چیزی نداره و خودشونم فهمیدن چسبیدن به بخش آنلاین. متاسفانه نمی دونم مدیریت سایت با من مشکل داره انگار یه کامنتم ۱ روز کامل طول می کشه تایید شه.
حرف این هست که سونی و ایکس باکس از نسل ۸ صرفا خلاقیت رو تعطیل کردن و دارن نون آی پی های نسل ۶ و ۷ می خورن ! وقتی می تونی آی پی مثل هل بلید و گوست آف سوشیما بسازی چرا داری آی پی های قدیمیتو قسمت ب قسمت ضعیف تر میدی ؟؟؟
من نگفتم همچی رو از نو بسازه یا کاراکتر محبوبش رو کنار بذاره.ولی اگه یه نسخه از کاراکتر اصلی دور بشه و اون نسخه رو هم خیلی خوب بسازن. وقتی تو نسخه بعد برگردن به طرف اون کاراکتر خواهان دو چندانی پیدا میکنه. مثل برگشت کاپیتان پرایس. یادمه هیچ کدوم از ذوستام نمیگفتن کالاف داره میاد همهذبعد دیدن تریلر میگفتن کاپیتان پرایس داره میاد باید بازی رو بگیریم.ولی اینقدر گذاشتنش که دیگه بودنش نکته مثبت نیست
یا فکر کن کریتوس با اونهمه محبوبیت تو یه نسخه فرعی جاشو به اتریوس بده. وقتی پیره مرد برگرده چه غوغایی میشه.فکر کن مستقیم ببرنش تو یه سرزمین دیوه بگن خدا بکش شاید دیگه پلیر با اون رغبت نره سراغش. .واقعا لازمه یه مدت کم بره تو سایه.اینا لازمه ی این فرنچایزهاست برای ادامه موفقیتشون.نه ساده انگاری یه گیمر
دوستمون بالاتر به درستی اشاره کرد که ایشون کیلزون رو بهترین شوتر تاریخ میدونه اساسا در مورد بازی شوتر باهاش بحث کردن بی فایده است
نع به هیچ وجه باهات موافق نیستم، در مورد گررز چرا میتونه با یک پایان عالی تمومش کنه، اما یسری آی پی ها دائمی اند اصلا اومدن که همیشگی باشن، مگه میشه صنعت گیم رو بدون ماریو و زلدا متصور شد؟ هیلو هم همینطوره و حالا حالا ها پتانسیل داره با اون دنیای بسیار بزرگ و تاریخ گسترده ش.
تازه یبارم ریبوت نشده و برای اونم کلی جا داره.
مگه اینفینیت ریبوت نبود ؟ جدی اطلاع ندارم آخه شنیدم هیلو اینفینیت ریبوت سری بود
نع بابا یبار یکیشون گفت ریبوته معنوی چون اسم بازی هیلو شیش نیست.
هر کاری بخوان بکنن پتانسیلش وجود داره چه سیکوئل و چه ریبوت یا حتی پرکوئل
یه halo جدید با گرافیک بالا و گیمپلی سرگرم کننده نیاز دارم واقعا
فقط یکم تنوع تو دشمنا بدن بدنمیشه ،بازی قبلی کلا باید گوریل میکشتی ، دشمنای دیگشم که تکراری بودن
همچین چیزی نیست تنوع خیلی زیادی هست تو اینفینیت/:
اینو که همه میدونستن سرایت افینیتی داره رو پروژه تاتانکا کار میکنه. همون بتل رویال هیلو
سرتین…وقت ادیت هم گذشته….املای خودکار کلمات هم پدر ما رو درآورده
از این ۳۴۳ دقیقا چی مونده ؟!
روی صتا دیگه کار کنید شکست میخوردید خودتون مسخره کردین با سبک گیم مسخره تخیلی مشخص نیست چی هستن اینا قبل گیم ساختن تا سالها تو هم ذهن آدم موندگار میشد الان فقط ی مشت بازی مسخره تخیلی با داستان مزخرف میسازن
هروقت فقط با یه ثانیه از رابطه بین مسترچیف و کورتانا که می ارزه به کل شوتر های این نسل آشنا شدی بعد بیا سخنرانی کن
هزارتا بازی تخیلی میتونم برات نام ببرم که داستانشون تا ابد در ذهن من موندگار شده اگر معیارت برای خوب بودن بازی واقع گرایانه بودنه کلا دکمتو از صنعت گیم بزن
هیلو یه ریبوت میطلبه کابیننت خز شده
هیلو ریبوت هم بشه دوباره جنگ بین نژاد هاست فرق خاصی نمیکنه
میتونستن تو هیلو ۳ تموم کنن نهایتا هیلو ۴ تو اوج تموم میکردن حالا که ادامه دادن ریبوت کار درستی نیست
(کابیننت) چی هست؟
کاوننت (Covenant)
به عنوان یه کاربر ایکس باکس میگم که هیچ وقت نتونستم با این بازی ارتباط برقرار کنم
آره میدونم خب خیلیا دوسش دارن و منم فقط نظرمو گفتم
ولی از همون زمان xbox 360 که بهترین هیلو ها ساخته میشد مثل نسخه سوم هم نتونستم باهاش حال کنم
امیدوارم نسخه جدید هرچی که هست
چه ریبوته
چه یه دنباله برای قبلیا
بتونه منو به سمت این بازی بکشه
بیشتر به خاطر اینکه کژوال پسند نیست
این معلوم الحال چی میگه؟
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
اگه هیلو های xbox 360 نتونستن جذبت کنن،پس اینم نمیتونه.
چی بگم والا
خودمم همین نظرو دارم
اگر تا الان سمتش نیومدی نسخه های بعدی هم جذبت نمیکنن، اشکالی هم نداره اینهمه شوتر اکشن و اکشن ادونچر مختلف با گیم پلی استایل های متنوع هستن تا اینکه سلیقه های مختلف رو پوشش بدن
چرا از این Id Software ملعون هیچ خبری نیست 😒
موتورشون رو دارن آپگرید میکنن
به گمانم ناسزا میگویی …
مردم : آری، راست میگوید
به احتمال زیاد یا آخر نسل عرضه خواهد شد یا بعنوان لاین آپ واسه نسل بعدی . امیدوارم واسه نسل بعدی باشه و قشنگ روش کار کنن .
نع بابا بزار بیاد کف هیلو جدیدیما سه سال شد. ۲۰۲۵ هم بیاد باز سخته صبر کردنش
منم خیلی دلم میخواد ولی فکر کن هیلو ، فورزا ۶ ، الدر ۶ و یه نسخه کالاف ، با یه بازی دیگ لاین آپ نسل ده بشن 🤣
رویایی تر از این اتفاق نداریم
خوشبختانه بهترین استودیوها و ایپی های شوتر الان دست مایکروعه
با همینا میتونه برگرده به دوران طلایی خودش تو نسل هفت
با وجود مشکلم که نمیتونم اول شخص بازی کنم بجر اینفینیتی بقیه رو هرجور شده رفتم و بهترینش فکر میکنم هیلو ریچ بود
اینو بخرن هم به عنوان پشتیبان و هم برای ساخت ای پی جدید.