پلی استیشن پس از خروج مدیران، نام استودیوی Savage را به Neon Koi تغییر داد
اولین خرید بزرگ پلی استیشن در حوزه موبایل، یعنی استودیوی بازیسازی Savage، به نئون کوی (Neon Koi) تغییر نام داد. ظاهر جدید اندکی پس از خروج چندین مدیر ارشد از بخش موبایل پلی استیشن به وجود آمده است.
استودیوی بازیسازی Savage در آگوست ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱) توسط سونی (Sony) خریداری شد تا به بخش تازه تاسیس موبایل پلی استیشن بپیوندد. در زمان انتشار این خبر، Savage اعلام کرد که در حال ساخت «یک بازی اکشن، سرویس محور و AAA معرفی نشده است».
در گذشته، جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی استیشن، به سرمایهگذاران گفته بود که ۱۰ درصد از محصولات فرست پارتی پلی استیشن تا مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) برای تلفنهای همراه عرضه خواهند شد، طرحی که محقق نگشت. چندی پیش رایان اعلام کرد که بازنشسته میشود و پلی استیشن به دنبال جانشین او است. هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، معاون سونی، در حال حاضر به عنوان مدیرعامل موقت در این سمت مشغول به کار است.
پس از خروج سه چهره کلیدی، چند ماهی است که اوضاع برای Savage و پلی استیشن موبایل آشفته به نظر میرسد. نیکولا سباستینی (Nicola Sebastiani)، رئیس پلی استیشن موبایل، این شرکت را در ماه ژوئن ترک کرد و اکنون در The Sandbox کار میکند.
مایکل کاتکف (Michael Katkoff)، یکی از بنیانگذاران Savage، در ماه بعد اعلام کرد که برای دنبال کردن فرصتهای دیگر، از جمله تجارت رسانهای Deconstructor of Fun، از این استودیو جدا میشود. کاتکف گفت که مایک مکمانوس (Mike McManus)، رئیس فناوری Savage و نجیم آجیر (Nadjim Adjir)، کارگردان استودیو، اکنون نقش او را ادامه خواهند داد. در ماه سپتامبر، مدیر کل Savage، سوفی وو (Sophie Vo)، خروج کاتکف را تایید نمود.
Savage که اکنون با نام نئون کوی شناخته میشود، میگوید «بازیهای اکشن با داستانهای حماسی» میسازد و به ساخت اولین پروژه خود برای پلی استیشن در شعبههای هلسینکی و برلین ادامه خواهد داد. در لینکدین آمده است:
پس از بررسی و تأمل در مورد ارزشها، مأموریت و رشد باورنکردنیای که تجربه کردهایم، تصمیم گرفتیم هویت جدیدی را در آغوش بگیریم که با دیدگاه ما برای آینده هماهنگی بیشتری دارد. نئون کوی فرهنگ و احساسات ما را در قبال بازیهایمان نشان میدهد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
یه جورایی ریبوت کرده
زیر نزر سونی شاهکار میسازند 😍
شرکت زپرتی ۱۰۰ میلیارد دلاری بعد از اخراج صدها مقام ارشد خودش مثل جیم رایان که قرارداد. ترکمنچای بسته یا اعضای بانجی ، اینسومنیاک و … در حال دست و پا زدن برای بقاست اونم با وجود مایکروسافت سونی قطعا این دفعه نابود میشه جالبه از فروش کنسول بالا میرن اونم فروش کالایی که سود نداره اما مایکروسافت بجای کنسول تمرکزش کامل رو محتواست برای همین بازی های مایکروسافت دی وان رو کنسول ، پیسی ، موبایل ، کلاود های مختلف مثل انویدیا و حتی نینتندو هستن قطعا مایکروسافت فول اول صنعت گیم خواهد شد سونی هم بهتره در اون باتلاق بی غرضگی دست و پا بزنه شرکتی که تنها هنرش ساخت فیلم های سینمایی اکشن ادونچر ۱۰ ساعته ست شرکتی که کلا سلایق کودکان رو پوشش میده نمونش قوطی فنای وطنی که نه داستان میدونن چیه نه سبک های دیگه رو میفهمم این افراد سونی بهشون میگه از نقطه a برو نقطه b و چهارتا اتمی بزن تموم شه بره
ماشالا سونی استودیو هاش یه علک حسابی کرد واقعا نیاز بود و داره آماده میشه برای معرفی بازیهاش آینده نزدیک منتظر باشید
همه دارن از پلی استیشن میرن
بازی ها لغو میشن
بازی موفق در حال شکست خوردن و ریزش کاربرن «دستینی»
و استدیو های بزرگ هم در حال ریمیک و ریمستر ساختنن
ولی اینجا ماله کشا هنوز معتقدن جیمبو رعیس خوبیه
پلی استیشن هر چی امروز داره میفروشه به خاطر موفقیتش تو نسل ۸ و ضعف ایکس باکس تو همون نسله
سونی تو زمینه موبایل خیلی خیلی عقبه
به نظرم بهترین کار خرید یه شرکت درست حسابی تو این حوزست
بهترین گزینه هم به نظرم miHoYo سازنده Genshin Impact یا Krafton مالک و ناشر و سازنده PUBGعه
🤣
ینگ یانگ ماهی طوری