سازنده Immortals of Aveum: دلیل اصلی شکست بازی تبلیغات ضعیف و شلوغی سال ۲۰۲۳ است
Immortals of Aveum نوید یک شوتر اول شخص جادویی با داستانی جذاب را میداد که در نهایت به یک شکست تبدیل شد. حال رئیس استودیوی سازندهی بازی درباره دلایل شکست این بازی صحبت میکند.
در زمان معرفی بازی Immortals of Aveum، به نظر میرسید که با عنوانی قدرتمند و موفق روبهرو هستیم اما متاسفانه با عرضهی بازی متوجه شدیم که این عنوان آنگونهای که ناشر بازی انتظار داشته، موفق عمل نکرده است؛ بازی در بخش فروش و امتیازات نسبتا ضعیف عمل کرد و باعث شد تا شرکت سازندهی بازی نیمی از کارکنان آن را اخراج کند.
طی آخرین مصاحبهی برت رابینز (Bret Robbins)، رئیس استودیوی اسندنت (Ascendant Studios)، با ویندوز سنترال (Widnows Central)، او اعلام کرد که تبلیغات ضعیف این شرکت، در کنار زمانبندی فشردهی دیگر بازیها، باعث شد تا این عنوان فروش بسیار کمی داشته باشد.
او در ادامه گفت:
ما در موقعیتی نبودیم که بتوانیم بازی را با تاخیر منتشر کنیم یا آن را زودتر از زمان گفته شده در دسترس قرار دهیم. چون در هر لحظه مبلغ زیادی برای بازی پرداخت شده بود و به تاخیر انداختن یا زود عرضه کردن بازی باعث شکست قطعی آن میشد.
البته اگر نگاهی به جدول عرضهی بازیهای چند ماه اخیر داشته باشیم متوجه میشویم که رابینز حرف درستی میزند و طی ماههای اخیر شاهد عرضه عنوانهای بسیار موفقی بودهایم. بازیهای مانند Baldur’s Gate 3 ،Alan Wake 2 ،Resident Evil 4 و Starfield در کنار چندین عنوان دیگر همگی باعث میشوند تا عناوینی با تبلیغات ضعیف فروش خوبی نداشته باشند.
طبیعتا عرضهی یک عنوان جدید، مخصوصا اگر استودیوی تازه کاری باشید و بخواهید صدای بازی شما در میان صدها عنوان دیگر شنیده شود، بسیار چالشبرانگیز است.
این بازی اخیرا چندین آپدیت مختلف دریافت کرده است که به آن New Game Plus و محتوای پس از اتمام بازی اضافه میکند.
Immortals of Aveum هم اکنون برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
اخه نکته اینه تو اوجه سالم اومد
مطمئنی اخوی که ایراد از بازیتون نبوده؟ بازی مثل Doom فانتزی ای بود که بدون چالش یک ساعته یکنواخت میشه.
اصلا به خاطر این نیست که خود بازی حداکثر یه بازی متوسط هست
و اصلا بازی آماده نبود زمان لانچ
والا همین بگو –
هنوز باورشون نشده بازیشون متوسط رو به پایین بوده
تو تریلر های گیم پلی بازی هم اکثر بچه ها که کامنت در مورد بازی می زاشتن می گفتن خوشبین نیستیم
ای ….
آره بابا (کیفیت بازی چی هست اصلا)
گفت مستی زان سبب افتان و خیزان میروی . گفت جرم راه رفتن نیست , ره هموار نیست
:)))
عروس بلد نیست راه بره میگه زمین کجه
بازیش خیلی سلیقه ای هست من بازی کرده ام بعد از ۴ ساعت پاکش کرده ام از نظر من بازی متوسطی هست انچنان بازی نیست که همه بازی کنن چونکه یک جورایی تکراری می یشه برات و حوصلت رو سر می بره
دلیلش اینه که شما خیلی احمق و پررو تشریف دارین و بجای گوش دادن به مردم که مهمترین هستن نه ادمای بالادست فقط بلدین زر بزنین
تمام
میگن یارو دست پیش را میگیره پس نیوفته همینه
اگر جای حرف های بیخودی یذره روی بازی کار میکردی مطمئن باش نتیجه بهتری میگرفتی.
متاسفانه از چپتر سوم چهارم تصمیم گرفتم صدای بازی رو قطع کنم و به زور موسیقی بازی رو به اتمام برسونم.
بعضی وقتا فکر میکنم چجوری این به اصطلاح نویسنده ها داستان های این بازی ها یا فیلم ها رو مینویسن. من نوعی که هیچ سوادی در این موضوع ندارم متوجه هستم فاجعه رو چجوری سازنده و ناشر نمیفهمن خدا داند.
کل بازی اون زن هیکلی و بد قیافه شخصیت اصلی رو می چزوند و میگفت بهم بگو Sir. بازی و کاراکترها فقط ادای خفن بودن رو در میارن و تو همون ادا در آوردن هم گند زدن.
خلاصه که تجربه اش پیشنهاد نمیشه👎
من از این بازی خوشم میاد واقعا برام مهم نیست متاش چنده، بازیش خوشگله کمکی منو یاده زامبیه بلک آپس ۴ میندازه
عین دلایل مسئولین بود. دارن یاد میگیرن از ما
نمیخوام هیت بدم ولی اینطور نیست. جز کیفیت بازی که خیلی رضایت بخش نبود اون اوایل یادمه خیلی هم از نظر بهینه سازی مشکل داشت. حداقل روی پیسی که اینطور بود کنسول ندارم که نظر بدم . این دو دلیل خودشون به راحتی میتونن یه بازیو به سمت شکست سوق بدن.
منطقیه،نمره پایین بازی هم تقصیر شلوغی هاست
تا حالا قیافه کاراکترا رو دیده؟
بله صدرصد و اصلا ربطی به بهینه سازیه مضخرف نداره
تبلیغات ضعیف ؟والا تو هر ایونتی که میشد یه تریلر میدادن بیرون
یعنی انقدر که رو ادیت این تریلرا کار کردن رو بازی کار میکردن وضعیتش از اینی که الان هست بهتر میشد
بازی های جادو با دست و شلوغ پلوغ بودن زیاد موفق نمیشه گوست وایر توکیو هم درست امتیاز بیشتر از این گرفت میکامی ساخته بود ولی تکرار ی شدن بازی نداشتن تنوغ در مانوریت ها باعث شکست بازی میشه افکت نور جادو رنگ زیاد سعی در پوشوندن مشکلات بازی میشه فورسپوکن هم همینطور این سومین بازی جادو با دست شکست خورد میتونن از پتانسیل ها بیشتر استفاده کنن برای قصه گویی شخصیت پردازی نکات فنی مثل صدا موسیقی من خودم دوست دارم همش غافلگیر بشم چیرای جدید تو مراحل ببینم داستان گیم پلی محیط تنوع دشمنان در حد نرمال دست کمیه چیز تو استین داشته باشه خو
متاسفانه هزینه بالا این بازی ها دست کم صد میلیون دلار به بالاس بازاریابی مارکتینگ ضعیف لانچ به موقع بازی درنیاد هزینه خوب اخراج کارکنان اولین تصمیم همیشه
تبلیغات ضعیف رو چرت و پرت میگه ولی شلوغی رو درست میگه : بازی تقریبا شاهکاری مثل الن ویک ۲ تو این ۲۰۲۳ هنوز وضعیت مالیش مشخص و شفاف نیست چه برسه به این دیگه !
بالاخره اونا بازی ساز هستن ما هم گیمر و بازی باز
من که از این گیم واقعا لذت بردم گرچه مجبور شدم سر این بازی و بازی الن ویک یه رم هشت گیگ دیگه برا پی سی ام بخرم
ای کاش هر استودیویی که بازی میسازه و دغدغه سرگرم کردن جامعه ی گیمرا باهر سلیقه ای رو داره همیشه موفق و ثروتمند باشه
آره راس میگن
حیاطش هم کج بود 😁😁😁
آره اون همه بازی که موفق شدن بخاطر خلوتی سال بود 😂
تبلیغات ضعیف؟؟؟؟؟