استودیوی Infinity Ward دفتر جدیدی را در تگزاس افتتاح کرد
استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازیهای Call of Duty، اخیراً از افتتاح یک دفتر جدید در شهر آستین ایالت تگزاس آمریکا خبر داده است.
شعبهی جدید Infinity Ward که روی فرنچایز Call of Duty کار خواهد کرد، برای چندین شغل از جمله رابط کاربری (UI) و طراحی نیرو استخدام میکند. این توسعهدهنده پیشتر در اوایل سال جاری میلادی یک دفتر جدید را در کشور اسپانیا افتتاح کرده بود.
در آگهی تبلیغاتی جدید Infinity Ward آمده است:
اینفینیتی وارد یک استودیوی کاملاً جدید در شهر آستین ایالت تگزاس افتتاح کرده است. این استودیو بر روی خلق تجربیات جدید و نوآورانه برای فرنچایز Call of Duty کار خواهد کرد و فناوری پیشرفتهای را برای تقویت آنها ایجاد مینماید.
استودیوی ما محیطی امن، قابل اعتماد و توانمند برای رها کردن خلاقیت شما و کمک به ایجاد شرایط خارقالعاده فراهم میکند.
Infinity Ward در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و یکی از استودیوهای اصلی سازندهی سری Call of Duty به شمار میآید. دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع است و در عین حال، دفاتری در کشورهای لهستان، مکزیک و اسپانیا نیز دارد. شعبهی تگزاس این استودیو توسط ریکارد لینده (Riccard Linde)، مدیر هنر و فناوری اینفینیتی وارد هدایت میشود و با دیجیتال لجندز (Digital Legends)، سازندهی Warzone Mobile همکاری میکند.
ریکارد لینده در خصوص تاسیس شعبه تگزاس اینفینیتی وارد میگوید:
ما در حال ساختن این تیم جدید هستیم که از استعدادهای باورنکردنی در اسپانیا بهره میبرد تا منحصراً بر خلق هنر پیشرو و با کیفیت نسل بعدی برای این فرنچایز تمرکز کند.
منبع: Videogameschronicle
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
آیا اینا همش تاثیرات خریده شدن توسط میاکروسافته؟؟🗿
گزینه ۱ – بله
گزینه ۲ – حتما
جواب پرسش خود را در قالب کامنت ارسال کنید.
قطعا
از نظر من نهایتا اثر مایکروسافت میتونه این باشه که طرحی ک اینا داشتن زودتر اجرا شده ، از لحاظ مالی دستشون بازتره چون
چون؟
میدونم کم اما امیدوارم یه کوچول به هیتران فشار وارد کنه
شعبه تگزاس چ ربطی ب اسپانیا داره
احتمالا اون مصاحبه پایینی راجب شعبه بارسلونیه ک تازه افتتاح کردن
اینا مگه قرار نبود که به جز کالاف روی یه آیپی دیگه هم کار کنن حالا تازه رفتن یه شعبه جدید تاسیس کردن برای همون کالاف ؟!
استودیو های مایکروسافت دارن هر کدوم واسه خودشون یک پا ناشر میشن
ماشین گیمز هم چند وقت پیش استودیو جدید تاسیس کرد
خداکنه مایکروسافت فقط این استدیو رو مختص کالاف قرار بده و مابقی همه برن تو ساخت شوتر های جدید .
فکر کنید مابقی استدیوها بیان بازی جدید خودشونو بسازن گیم پلی دیوانه کننده کالاف تو یه بازی غیر کالاف و داستانی بکار ببرن و اصلا مولتی . بتل رویال و… هم نداشته باشه . فقط بازی داستانی ،تک نفره تو سبک شوتر . مثل ولفنشتاین با یه داستانی ک هیچ ربطی به سری کالاف نداره . اون همه استدیو و کارمندی ک اکتی داره رو فقط بزاری روی اینکه کالاف بسازن ، واقعا ظلمه به جامعه گیمینگ
اینفینیتی وارد >>>>> بانجی
نکن آقا همین که داری مقایسه شون میکنی به بچه های اینفینیتی وارد بر میخوره
نه داداش فرانچایز COD درست میشه
همچنین اینفینیتی وارد که دوباره ی استدیو اختصاص برای سری COD زده
برای درست شدن کاد باید اینفینیتی وارد شعبه تاسیس نکنه؟
منظورمو کامل نتونستم برسونم اینکه شعبه تاسیس کنه ولی از عرضه سالانه COD بکشه بیرون تا گند نزنه
خب اشتباهت اینه کالاف که این سود وحشتناک نصیب اکتیویژن کرد اگه عرضه نکنه بلای سرش میاد که سر مدال اورد بتلفید منتظر کالاف پاش بلرز تمام
از عرضه سالانه این ک ب این زودیا نمیکشن بیرون
احتمالا وقتی میکشن ک عرضه کالاف افزایش چشمگیری ب گیمپس نده
مثلا پنج سال دیگه ، گیمپس شد صد میلیون کاربر ، اینا ببینن کاد جدید اینو نمیکنه صد و ده ، صد و بیست میلیون ، ببینن نمیصرفه برای مشترکی ک الانشم دارن هزینه تولید سالانه کالافو تقبل کنن
(کلا اساس سرویسای اشتراکی همینه ، بخاطر همین دلایل گیم اف ترونزو یهو خواستن تموم کنن مثلا)
حالت دیگه ای نمیبینم ، فقط رو بحث مالی ممکنه تو اینده سالانه عرضه نشه
امیدوارم حالا که دارن بزرگتر میشن برن سراغ ایپی های جدید. یه بازی داستانی سینگل پلیر بسازن خیلی خوشحال میشم.