‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا

‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی !

آقای زرشـــــک
۱۸:۰۰ ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا

لپ مطلب رو همین الان عرض کنم.بعد از استقبال شما از بخش Pause‌ تو مجله‌ی گیمفا به علاوه، بنده، یعنی «آقای زرشک» رو به سمت سایت کشوندن. تصمیم هم گرفته شد که هر هفته روز‌های جمعه، بنده زحمت بکشم و یک مطلب از نوع زرشکی رو روی سایت قرار بدم. این مطلب طنزه. ولی خب گسترده تر. شما عزیزان هم میتونید به طور مستقیم زیر این مطلب نظر بدین، انتقاد کنید و اگه جرات دارید فحش بدید!بسته به شرایط، ما هر هفته چند تا موضوع رو که تو اون هفته‌ی جاری گذشته رو علم می‌کنیم و به عنوان سوژه میزنیم تو سرش! این تو سری زدن‌ها ناشی از اتفاقاتی است که تو سایت رخ میده. یعنی خود شما عزیزان هم بخش عمده‌ای از این مطلب رو تشکیل می‌دید. چه زیاد دیده شده کامنت‌ها و پست‌های فرح بخش شما که به ما انرژی میده و یا اسپم‌های زیباتون که مارو به سر حد لذت می‌رسونه.

به جز این هفته(چون وقت نداشتیم)، از هفته‌های بعد شخصیت زرشکی و شخصیت طلایی داریم. این شخصیت‌ها از نویسنده‌ها و خود شما کاربرای عزیز تشکیل خواهد شد. هر هفته یا بهتون زرشک میدیم یا به عنوان بهترین کاربر هفته انتخابتون می‌کنیم. این نظر به هیچ عنوان کارشناسی شده نیست. مثلا امکان داره یهویی از قیافه‌ات خوشم نیاد زرشکو بدم بهت یا خیلی باهات حال کنم عنوان بهترینو بدم بهت. خلاصه اینکه اینجا هیچ قانونی به جز رعایت ادب وجود نداره. یعنی حتی میتونید اینجا اسپم هم بدید. از اونجایی هم که زیر نظر مستقیم خود منه، پست ها و نظرهاتون رو می‌بینم و امکان داره داستانای هفته‌ی بعد تو همین مطلب معلوم شه.

فعلا اسم این مطلب رو گذاشتیم زرشک نامه. میتونید ایده بدید اسمشو عوض کنیم. اگه هم می‌خواید کلاس بذارید برید تو دیکشنری ببینید زرشک به انگلیسی چی میشه ما خودمون این کارو کردیم. ولی خب «زرشک» تو زبان فارسیه که زرشکه… تو زبان انگلیسی با اتوبوسم نمیشه جمعش کرد. گفتم که در جریان باشید.

خب حالا بریم سر اصل مطلب…

forever spammer

تو آخرین شماره‌ی مجله، یعنی شماره‌ی نه، ما یه زرشک برنزی دادیم به اسپمر‌های دوست داشتنیمون. اونطور که از خبرها به گوش ما رسید این زرشک برنزی به خیلی‌ از دوستان چسبید. یکی از دوستان هم اعلام کردن که ایشالا شماره‌ی بعدی بریم واسه طلایی. اینه که ما گفتیم امروز یه چند کلمه‌ای درباره‌ی این اسپمر‌های عزیزمون هم صحبت کنیم. صحبت که نه، درد دله…

بعد دیدیم که چهارشنبه و پنجشنبه‌ی گذشته تو سایت یه نظرسنجی گذاشته شد که زیرش بحث بالا گرفت و خلاصه بحث جالبی هم بود. همین بحث نظر سنجی درباره‌ی اینکه ماهنامه‌ی گیمفا به علاوه دو نقطه دیجیتال به صورت اینترنتی به فروش برسه یا نه. گفتیم راجع به این موضوع هم گپی بزنیم.

پس اول بریم سر همون اسپمر‌ها.

چند تا سوال باید مطرح بشه:

  1. آیا اسپمر‌ها جاندارند؟
  2. آیا اسپم‌ها را دوست داریم؟
  3. آیا اسمپر‌ها شب‌ها می‌خوابند؟
  4. آیا هنگام خواب اسمپر‌ها آقا پلیسه بیداره؟
  5. آیا اسپمر‌ها شب‌ها مسواک می‌زنند؟
  6. آیا اسپمر‌ها آشغالشان را ساعت نه شب بیرون می‌گذارند؟

در جواب سوال اول، باید اسپم رو توضیح بدم.

اسپم عموما حرف مفتی است که بی‌جهت، بی وقت، بی نتیجه، بی‌نگاه پس، بی‌نگاه پیش، بی‌هدف و بی‌ادبانه ادا می‌شود. اسپم‌ها معمولا شامل سوال‌هایی هستند که جواب ۹۹ درصدشان را می‌شود در گوگل دات کام یافت.

از اونجایی که این روزا آواژور حتی وقتی که به برق وصل نیست هم میتونه از گوگل دات کام استفاده کنه، باید بگیم که اسپمر‌ها جاندار نیستن. البته با این جواب بحث‌های فلسفی زیادی پیش میاد. من باب مثال باید عرض کنم که فیلسوفی یونانی به نام اسپمیوس دریوزیوس در کتاب «اسپمر‌ بیمار نیست، مریض است!» می‌فرماید که اسپمر‌ها با اینکه جاندار نیستن، بی‌جان هم نیستن. چون اگه بیجان بودن چطوری میومدن گیمفا دات کام و اسپم میدادن. اینه که بعد‌ها دانشمند انگلیسی به نام مارک یوب اسپام با اختراع اسپم سنج، مشخص کرد که موجودات فقط از دو گروه جاندار و بیجان تشکیل نشدن. بلکه یه موجودی اون وسطا هست که از وسط به دو طرف نزدیکه. اینه که اسمشو گذاشتن بین الجاندار. یعنی در واقع اسمپر‌ها بین الجاندارانی هستن که اگر یه کم، فقط یه کم تلاش کنن نسلشون منقرض میشه.

spamer

Mr.Zereshk ! year 1934

در جواب دوم باید گفت که طراح سوال خیلی احمق بوده بلا نسبت شما. اسپم دوست داشتنی نیست. در واقع مثل این میمونه که مادرزنتون از طبقه‌ی شیشم اپارتمون صاف بیفته رو ماشین آخرین سیستمتون. شما در اون لحظه نمیدونید باید خوشحال باشید یا ناراحت.

وضعیت اسپم‌هم اینطوره. اسپم به طور مستقیم میره رو اعصاب. هیچ دقتی هم نمیکنه که آب وصله یا نه! از طرفی دیگه هم به شما روحیه میده که هنوز نابغه‌هایی هستن که شما بهتر از اونایید.

در جواب سوال سوم باید بگم که الان اینتر زدم سوال سوم رو نمی‌بینم. یه دقیقه اجازه بدید…

آها… در مورد خواب اسپمر‌ها باید بگم که نه. اسمپر اصولا اهل خواب و استراحت نیست. شما یه مطلب درباره‌ی بازی Thief‌ بذارید رو سایت یه نفر پیدا میشه که میاد و می‌پرسه: GTA V‌ با Just Cause‌ چه فرقی داره؟ توروخدا جواب بدید. در راه بیمارستانم!

در جواب سوال چهارم، پنجم و ششم هم به ترتیب به جواب‌های بله، بله و خیر اکتفا می‌کنیم.

در یک کلام اینکه دوست داریم شما ما رو در پیدا کردن استعداد‌های نهفته تو گیمفا کمک کنید. اینکه بتونیم در کنار شما و وقتی که شما دستمون رو تو دستتون دارید این استعداد‌ها رو پیدا کنیم و اونارو در معرض عموم بذاریم خودش کار بزرگیه و صنعت گیم ایران هم شاید پیشرفت کرد و دیگه تو جیب جا نشد!

bm1mwlnadxjurjgx o kish02s slender mans mansion trailer

مدیر گیمفا آقای نوروزی 😐

اما بحث دوم یا همون سوژه‌ی دوم که داغتر هم هست میرسه به اون نظرسنجیه.

آقا روز سه شنبه یا چهارشنبه بود که مجله رو حامد افرومند گذاشت رو سایت واسه دانلود. آقا پست و کامنت پشت هم سرریز شد که دمتون گرم و خیلی خوبه و آفرین. البته چند نفری هم گفتن ضعیف بود و بد بود و فلان… بگذریم…

یه عده هم اومدن گفتن به امید روزی که مجله چاپی بشه تا بتونیم بخریم و از بچه‌ها حمایت کنیم که این همه زحمت می‌کشن.

راستش بچه‌های گیمفا هم یه کم وسوسه شدن. گفتن که خب چه خوبه که بتونیم یه درآمدی هم داشته باشیم تا بتونیم بهتر از قبل و با انگیزه‌ی بیشتر کار کنیم. همه چی که نمیشه کاردلی باشه. این شد که تصمیمات بر این شد که از شما بپرسیم آیا با پولی شدن مجله موافقید یا نه.

روز چهارشنبه بود یا پنجشنبه بازم یادم نیست(!)، این نظرسنجی پی گرفته شد و کامنت‌ها و نظرات شما هم سرریز شد باز. که گفتید بابا این چه کاریه و نکنید این کارو. شما طرفداراتون رو از دست میدید.

موضوع قابل بحث اصلا این‌ها نیست. چون هرکس نظری داره و تمسخر نظر دیگران کار درستی نیست. ولی بحث سر اون ۱۰۰۰ تومنه.

بله…

foreveralone

با ۱۰۰۰ تومن، این روزا تنها چیزی که عایدمون میشه، فحشه. اون هم البته شاید… خداروشکر چیزی که تو مملکت ما این روزا مفته همین فحش و بد و بیراست. حالا ما اومدیم گفتیم ۱۰۰۰ تومن، به چند تا موضوع هم دقت کردیم، اینکه اولا این ۱۰۰۰ تومن به هیچ جا نمیرسه. فقط یه کمکه از طرف شما برای بالا نگه داشتن انگیزه‌ی بچه‌ها. ما الان تو تحریریه یه سی نفری داریم حداقل. شما فک کنید اگه ۳۰ نفر مجله رو بخرن به هرکی ۱۰۰۰ تومن میرسه. اونم ماهی! با این ۱۰۰۰ تومن ما نه میتونیم بریم ماه عسل با نامزدمون نه… صب کن ببینم… مگه آدم با نامزدش میره ماه عسل؟!

یه عده اومدن گفتن اینترنتی خوب نیست و اینا. من روی سخنم با اون دوستانه. شما ۱۰۰۰ تومن حاضر نیستی پرداخت کنی. بعد ما با چه اطمینانی بیایم بدون سرمایه گذار، سرمایه‌ی میلیونی بیاریم تو کار و کاغذ بخریم و چاپ کنیم، بعد بفرستیم تو دکه‌ها که شما تهیه‌اش کنین؟

اونم قطعا ۱۰۰۰ تومن نمیشه که. حداقل ۵۰۰۰ تومن به بالاست. این روزام که کسی پولشو از تو جوب پیدا نمی‌کنه! بعد ما بدبخت میشیم میفتیم یه گوشه.

گیمفا بی گیمفا. همه‌مون میریم پشت میله‌های زندان و تبعید میشی یالقوزآباد.

شمام باید یه کمی به ما حق بدید انصافا.

این ۱۰۰۰ تومن اصلا جنبه‌ی مالی نداره واسمون. هرچی هم که هست همون جنبه‌ی معنویشه که اونم نداره راستش…

من از شما می‌پرسم… این روزا ۱۰۰۰ تومن اصلا میتونه جنبه‌ی چیزی رو داشته باشه؟ نه والا… نمیتونه.

این بود زرشک نامه‌ی اول.

البته خیلی یهویی بود و خیلی هم ناگهانی. از شماره‌ی بعد زرشک نامه مطمئن باشید که نیمنگاه عمیق تری به حرکات شما خواهیم داشت.

zereshk

بفرما زرشک 😐

درباره‌ی هویت خودم هم چیزی نمیگم.
نه اینکه دلیلی داشته باشه یا آدم مهمی باشما… نه اصلا به جان شما.

فقط قصدمون جلب توجهه. همین.

قربون شما…

تا بعد… .

mr zereshk

Mincraft

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا

نظرات

  • alireza.cd گفت:

    ما چت روم میخوایم یاالله ما چت روم میخوایم حالا

  • H-PC Gamer گفت:

    لطفا این مطالب رو دیگه تو سایت قرار ندید میتونه تو فروم یا مجله باشه !
    یا حد اقل مثل پر___س ی بخش برای بلاگ بزارید این بخش باعث کاهش کیفی سایت خواهد شد !

    ___________________________________________________________
    در ضمن اگر مجله رو پولی کنید باعث افضایش سطح کیفیه مجله و سایت خواد شد . اگر حد اقل هزار نفر تو یک ماه دانلود کنند مبلغیه برا خودش !

    اجازه بدید بگم چرا بعضی ها مخالفت میکنند .
    خیلی از افراد کارتی ندارند ک رمز دوم داشته باشه

    بیش از نیمی از اعضای گیمفا رو افراد زیر ۱۴ سال تشکیل میدن ک فکر نکنم توضیح اضافه لازم داشته باشه (هوتوتو سابیدن ب الک 😀 اسپمر زنده)

    حیلی ها هستن ک حوصله خرید اینتنتی رو ندارن

    ___________________________________________________________

    به عنوان یک کاربر و طرفداره دو آتیشه گیم فا چند تا پیشنهاد دارم
    ۱ – مجله زو به صورت محدود چاپ کنید و از طریق پست برای متقاضیان ارسال کنید
    ۲ – مجله رو هم به صورت پولی هم به صورت مجانی قرار بدید تا محبوبیت مجله و هم محبوبیت سایت حفظ بشه یعنی ب بخش
    ۳ – مجله رو ب دو صورت VIP و مجانی قرار بدید مثلا بخش VIP مطالب بیشتری رو داشته باشه

  • lyrakane1234 گفت:

    آقا اس ام اس دادم کوجیما موشکل چاه فاضلبمون حل شد :evilgrin:

  • Omib91 گفت:

    آقا مگه نمیخواستی یه دونه گوی طلایی به من بدی؟؟؟
    چی شد؟؟هان؟؟ 😐

  • xbox infinity گفت:

    اقا کسی اچار آلن شماره شش داره دستگیره در حموممون با اچار الن بسته میشه اگه کسی داره با پست بفرسته هزینشم با خودش

  • emad heydari گفت:

    در ضمن اگه یخچالتون خراب شد زنگ بزنین کن لوین با الیزابث میاد درستش میکنه

  • xbox infinity گفت:

    کنترل ریسیورمون هم خرابه اگه کسی داره با پست بفرسته هزینه هم با سازمان اوقاف
    مدل ریسیور iclass 9696
    کلا همه ایکلاس ها یه نوع کنترل دارن

  • xbox infinity گفت:

    اقا کسی ابزار کوک سنتور نداره سنتورم از کوک خارج شده صدایه جغدی که سرما خورده میده تورو خدا فردا کنسرت دارم 😥

  • xbox infinity گفت:

    هوا کشه توالتمون هم خرابه مهمون ها دارن خفه میشن خیلی اورجانسیه

  • H-PC Gamer گفت:

    بس کنید دیگه مسخره بازی رو !
    xbox infinite آبروی همه فنای کود و ایک باکس رو بردی :sweat:

    • xbox infinity گفت:

      تا جایی که من میدونم اینجا اسپم ازاده
      من فن cod هم نیستم چون من اصلا رو بازی های مولتی پلتفرم تعصب ندارم
      حالا یه بار اسپم ازاد شده شما ضد حال نزن دیگه

  • xbox infinity گفت:

    قطره مخصوص رشد گیاه بامبو هم نیاز دارم اگه کسی داره که با پیک بفرسته
    اگه نداره هم اسمشو بگه بخرم

  • FCB گفت:

    شموشک بوهشر سوراخه

  • برادران یا خواهران عزیز اینجا یه راهنمایی میکنم که آقای زرشک کی هستند فقط اگر فهمیدید ایشون رو زرشک خطای نکنید اسمی که من میگم رو به ایشون بگید :rotfl: 😀 :laugh:
    دکی جون گرفتی مارو !!! فقط همین حالا برید پیدا کنید. :rotfl: :rotfl:

  • saeed_nl7 گفت:

    خوراکم نوع ادبیاتته مستر زرشکول :laugh:

  • xbox infinity گفت:

    از اقا مبین هم به شدت ناراحتم که سری دوم عکس های کمیک کان رو نذاشت

  • mehdi nj گفت:

    مننننننننننننننن زززززززززززززززددددددددددهههههههه بهههههههههه کلللللللللللللللللم 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  • mehdi nj گفت:

    ششششششششششمااااااااااااااااااااا چچچچچچچچچچچچچچطططططططططوووووووورررررررر :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • 203852 گفت:

    آقای زرشک دمت گرم . ا زرشکا رسید . خیلی خندیدم . :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • emad heydari گفت:

    آقا ما یک دستگاه داریم gta v اجرا نمیکنه
    اگه گفتین اسمش چیه
    گزینه ی ۱:یخچال
    ۲: پنکه
    ۳:ایکس باکس

  • متاسفم . من هرچی گشتم جایی ننوشته بود که اسپم آزاده . شان خود را بالا بکشید دوستان باور کنید فقط وقتتون رو هدر میدید .

‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا