‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا

‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی !

آقای زرشـــــک
۱۸:۰۰ ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا

لپ مطلب رو همین الان عرض کنم.بعد از استقبال شما از بخش Pause‌ تو مجله‌ی گیمفا به علاوه، بنده، یعنی «آقای زرشک» رو به سمت سایت کشوندن. تصمیم هم گرفته شد که هر هفته روز‌های جمعه، بنده زحمت بکشم و یک مطلب از نوع زرشکی رو روی سایت قرار بدم. این مطلب طنزه. ولی خب گسترده تر. شما عزیزان هم میتونید به طور مستقیم زیر این مطلب نظر بدین، انتقاد کنید و اگه جرات دارید فحش بدید!بسته به شرایط، ما هر هفته چند تا موضوع رو که تو اون هفته‌ی جاری گذشته رو علم می‌کنیم و به عنوان سوژه میزنیم تو سرش! این تو سری زدن‌ها ناشی از اتفاقاتی است که تو سایت رخ میده. یعنی خود شما عزیزان هم بخش عمده‌ای از این مطلب رو تشکیل می‌دید. چه زیاد دیده شده کامنت‌ها و پست‌های فرح بخش شما که به ما انرژی میده و یا اسپم‌های زیباتون که مارو به سر حد لذت می‌رسونه.

به جز این هفته(چون وقت نداشتیم)، از هفته‌های بعد شخصیت زرشکی و شخصیت طلایی داریم. این شخصیت‌ها از نویسنده‌ها و خود شما کاربرای عزیز تشکیل خواهد شد. هر هفته یا بهتون زرشک میدیم یا به عنوان بهترین کاربر هفته انتخابتون می‌کنیم. این نظر به هیچ عنوان کارشناسی شده نیست. مثلا امکان داره یهویی از قیافه‌ات خوشم نیاد زرشکو بدم بهت یا خیلی باهات حال کنم عنوان بهترینو بدم بهت. خلاصه اینکه اینجا هیچ قانونی به جز رعایت ادب وجود نداره. یعنی حتی میتونید اینجا اسپم هم بدید. از اونجایی هم که زیر نظر مستقیم خود منه، پست ها و نظرهاتون رو می‌بینم و امکان داره داستانای هفته‌ی بعد تو همین مطلب معلوم شه.

فعلا اسم این مطلب رو گذاشتیم زرشک نامه. میتونید ایده بدید اسمشو عوض کنیم. اگه هم می‌خواید کلاس بذارید برید تو دیکشنری ببینید زرشک به انگلیسی چی میشه ما خودمون این کارو کردیم. ولی خب «زرشک» تو زبان فارسیه که زرشکه… تو زبان انگلیسی با اتوبوسم نمیشه جمعش کرد. گفتم که در جریان باشید.

خب حالا بریم سر اصل مطلب…

forever spammer

تو آخرین شماره‌ی مجله، یعنی شماره‌ی نه، ما یه زرشک برنزی دادیم به اسپمر‌های دوست داشتنیمون. اونطور که از خبرها به گوش ما رسید این زرشک برنزی به خیلی‌ از دوستان چسبید. یکی از دوستان هم اعلام کردن که ایشالا شماره‌ی بعدی بریم واسه طلایی. اینه که ما گفتیم امروز یه چند کلمه‌ای درباره‌ی این اسپمر‌های عزیزمون هم صحبت کنیم. صحبت که نه، درد دله…

بعد دیدیم که چهارشنبه و پنجشنبه‌ی گذشته تو سایت یه نظرسنجی گذاشته شد که زیرش بحث بالا گرفت و خلاصه بحث جالبی هم بود. همین بحث نظر سنجی درباره‌ی اینکه ماهنامه‌ی گیمفا به علاوه دو نقطه دیجیتال به صورت اینترنتی به فروش برسه یا نه. گفتیم راجع به این موضوع هم گپی بزنیم.

پس اول بریم سر همون اسپمر‌ها.

چند تا سوال باید مطرح بشه:

  1. آیا اسپمر‌ها جاندارند؟
  2. آیا اسپم‌ها را دوست داریم؟
  3. آیا اسمپر‌ها شب‌ها می‌خوابند؟
  4. آیا هنگام خواب اسمپر‌ها آقا پلیسه بیداره؟
  5. آیا اسپمر‌ها شب‌ها مسواک می‌زنند؟
  6. آیا اسپمر‌ها آشغالشان را ساعت نه شب بیرون می‌گذارند؟

در جواب سوال اول، باید اسپم رو توضیح بدم.

اسپم عموما حرف مفتی است که بی‌جهت، بی وقت، بی نتیجه، بی‌نگاه پس، بی‌نگاه پیش، بی‌هدف و بی‌ادبانه ادا می‌شود. اسپم‌ها معمولا شامل سوال‌هایی هستند که جواب ۹۹ درصدشان را می‌شود در گوگل دات کام یافت.

از اونجایی که این روزا آواژور حتی وقتی که به برق وصل نیست هم میتونه از گوگل دات کام استفاده کنه، باید بگیم که اسپمر‌ها جاندار نیستن. البته با این جواب بحث‌های فلسفی زیادی پیش میاد. من باب مثال باید عرض کنم که فیلسوفی یونانی به نام اسپمیوس دریوزیوس در کتاب «اسپمر‌ بیمار نیست، مریض است!» می‌فرماید که اسپمر‌ها با اینکه جاندار نیستن، بی‌جان هم نیستن. چون اگه بیجان بودن چطوری میومدن گیمفا دات کام و اسپم میدادن. اینه که بعد‌ها دانشمند انگلیسی به نام مارک یوب اسپام با اختراع اسپم سنج، مشخص کرد که موجودات فقط از دو گروه جاندار و بیجان تشکیل نشدن. بلکه یه موجودی اون وسطا هست که از وسط به دو طرف نزدیکه. اینه که اسمشو گذاشتن بین الجاندار. یعنی در واقع اسمپر‌ها بین الجاندارانی هستن که اگر یه کم، فقط یه کم تلاش کنن نسلشون منقرض میشه.

spamer

Mr.Zereshk ! year 1934

در جواب دوم باید گفت که طراح سوال خیلی احمق بوده بلا نسبت شما. اسپم دوست داشتنی نیست. در واقع مثل این میمونه که مادرزنتون از طبقه‌ی شیشم اپارتمون صاف بیفته رو ماشین آخرین سیستمتون. شما در اون لحظه نمیدونید باید خوشحال باشید یا ناراحت.

وضعیت اسپم‌هم اینطوره. اسپم به طور مستقیم میره رو اعصاب. هیچ دقتی هم نمیکنه که آب وصله یا نه! از طرفی دیگه هم به شما روحیه میده که هنوز نابغه‌هایی هستن که شما بهتر از اونایید.

در جواب سوال سوم باید بگم که الان اینتر زدم سوال سوم رو نمی‌بینم. یه دقیقه اجازه بدید…

آها… در مورد خواب اسپمر‌ها باید بگم که نه. اسمپر اصولا اهل خواب و استراحت نیست. شما یه مطلب درباره‌ی بازی Thief‌ بذارید رو سایت یه نفر پیدا میشه که میاد و می‌پرسه: GTA V‌ با Just Cause‌ چه فرقی داره؟ توروخدا جواب بدید. در راه بیمارستانم!

در جواب سوال چهارم، پنجم و ششم هم به ترتیب به جواب‌های بله، بله و خیر اکتفا می‌کنیم.

در یک کلام اینکه دوست داریم شما ما رو در پیدا کردن استعداد‌های نهفته تو گیمفا کمک کنید. اینکه بتونیم در کنار شما و وقتی که شما دستمون رو تو دستتون دارید این استعداد‌ها رو پیدا کنیم و اونارو در معرض عموم بذاریم خودش کار بزرگیه و صنعت گیم ایران هم شاید پیشرفت کرد و دیگه تو جیب جا نشد!

bm1mwlnadxjurjgx o kish02s slender mans mansion trailer

مدیر گیمفا آقای نوروزی 😐

اما بحث دوم یا همون سوژه‌ی دوم که داغتر هم هست میرسه به اون نظرسنجیه.

آقا روز سه شنبه یا چهارشنبه بود که مجله رو حامد افرومند گذاشت رو سایت واسه دانلود. آقا پست و کامنت پشت هم سرریز شد که دمتون گرم و خیلی خوبه و آفرین. البته چند نفری هم گفتن ضعیف بود و بد بود و فلان… بگذریم…

یه عده هم اومدن گفتن به امید روزی که مجله چاپی بشه تا بتونیم بخریم و از بچه‌ها حمایت کنیم که این همه زحمت می‌کشن.

راستش بچه‌های گیمفا هم یه کم وسوسه شدن. گفتن که خب چه خوبه که بتونیم یه درآمدی هم داشته باشیم تا بتونیم بهتر از قبل و با انگیزه‌ی بیشتر کار کنیم. همه چی که نمیشه کاردلی باشه. این شد که تصمیمات بر این شد که از شما بپرسیم آیا با پولی شدن مجله موافقید یا نه.

روز چهارشنبه بود یا پنجشنبه بازم یادم نیست(!)، این نظرسنجی پی گرفته شد و کامنت‌ها و نظرات شما هم سرریز شد باز. که گفتید بابا این چه کاریه و نکنید این کارو. شما طرفداراتون رو از دست میدید.

موضوع قابل بحث اصلا این‌ها نیست. چون هرکس نظری داره و تمسخر نظر دیگران کار درستی نیست. ولی بحث سر اون ۱۰۰۰ تومنه.

بله…

foreveralone

با ۱۰۰۰ تومن، این روزا تنها چیزی که عایدمون میشه، فحشه. اون هم البته شاید… خداروشکر چیزی که تو مملکت ما این روزا مفته همین فحش و بد و بیراست. حالا ما اومدیم گفتیم ۱۰۰۰ تومن، به چند تا موضوع هم دقت کردیم، اینکه اولا این ۱۰۰۰ تومن به هیچ جا نمیرسه. فقط یه کمکه از طرف شما برای بالا نگه داشتن انگیزه‌ی بچه‌ها. ما الان تو تحریریه یه سی نفری داریم حداقل. شما فک کنید اگه ۳۰ نفر مجله رو بخرن به هرکی ۱۰۰۰ تومن میرسه. اونم ماهی! با این ۱۰۰۰ تومن ما نه میتونیم بریم ماه عسل با نامزدمون نه… صب کن ببینم… مگه آدم با نامزدش میره ماه عسل؟!

یه عده اومدن گفتن اینترنتی خوب نیست و اینا. من روی سخنم با اون دوستانه. شما ۱۰۰۰ تومن حاضر نیستی پرداخت کنی. بعد ما با چه اطمینانی بیایم بدون سرمایه گذار، سرمایه‌ی میلیونی بیاریم تو کار و کاغذ بخریم و چاپ کنیم، بعد بفرستیم تو دکه‌ها که شما تهیه‌اش کنین؟

اونم قطعا ۱۰۰۰ تومن نمیشه که. حداقل ۵۰۰۰ تومن به بالاست. این روزام که کسی پولشو از تو جوب پیدا نمی‌کنه! بعد ما بدبخت میشیم میفتیم یه گوشه.

گیمفا بی گیمفا. همه‌مون میریم پشت میله‌های زندان و تبعید میشی یالقوزآباد.

شمام باید یه کمی به ما حق بدید انصافا.

این ۱۰۰۰ تومن اصلا جنبه‌ی مالی نداره واسمون. هرچی هم که هست همون جنبه‌ی معنویشه که اونم نداره راستش…

من از شما می‌پرسم… این روزا ۱۰۰۰ تومن اصلا میتونه جنبه‌ی چیزی رو داشته باشه؟ نه والا… نمیتونه.

این بود زرشک نامه‌ی اول.

البته خیلی یهویی بود و خیلی هم ناگهانی. از شماره‌ی بعد زرشک نامه مطمئن باشید که نیمنگاه عمیق تری به حرکات شما خواهیم داشت.

zereshk

بفرما زرشک 😐

درباره‌ی هویت خودم هم چیزی نمیگم.
نه اینکه دلیلی داشته باشه یا آدم مهمی باشما… نه اصلا به جان شما.

فقط قصدمون جلب توجهه. همین.

قربون شما…

تا بعد… .

mr zereshk

Mincraft

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا
‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا

نظرات

  • justcobra11 گفت:

    بچه ها پودولسکی گفته امسال ارسنال قهرمانه.خدا کنه بشه ما که مردیم ازانتظار.به نظرتون درست گفته؟ :-((

  • اینجا چه خبره؟؟؟

    اون از وضعیت اسپم ها….

    اون هم از وضعیت پیج که زده ۸۷ نظر بعد وقتی دیدگاه های کهنه رو میبینی ۵ تا نظر بیشتر نیست…

    داداش زرشک دمت گرم کلی خندیدیم البته نه زیاد ولی در کل یه کیلو خندیدیم امید واریم طی هفته های آینده از کیلو به تن برسیم….

    خوب دیگه این مجله رو هم ۱۰۰۰ تومن نکنید یه ۲ یا ۳ تومنی کنید بچه ها یه چیزی دستو بالشونو بگیره ما که راضی هستیم…

  • Ali10 گفت:

    بابا قرار بود این مقاله درس عبرتی برای شما زرشکهای اسپمر باشه :reallypissed:

  • دوستان دعا کنین جام جهانی ببریم به خدا من همتون یه ps4 مهمون میکنم به حساب هادی:لول
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • تک درختیس در این راسته در عجبم بحر چه برخاسته

    هرکی بیت دومش رو بلده بگه :rotfl:

  • واقعا زرشک حق داره این اسپم رو اعصاب آدم جت اسکی میرن.بابا در رو باز کردین همه سوپر اسپمر ها افتادن تو. 😐 😀

  • atagb گفت:

    فک کنم همه اعضا ی گیمفا بین الجاندارین بود 😐

  • جون من یکی بگه الان دمپای چند؟!!!

    اگه دست دوم دارید من خریدارم به جون اقای زرشک 😐 😐 😉

  • یه حساب کن آقای زرشک ببین کارت زرشکیه
    ۱۰۰۰ + اینکه حدود ۳۰۰۰ نفر احداقل دانلود می کنن مجله رو = چقدر میشه!؟
    بعد اصلاً می فهمی چی میگی ، به ضرس قاطع می تونم بگم چرتو پرت میگی

  • مسعود شجاعی برای پیوستن به باشگاه رئال وایادولید کار سختی دارد.

    بازیکن فصل گذشته اوساسونا که امسال دیگر جایی در این تیم ندارد، هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است و مدیر برنامه های او گفته که تا ۱۰ روز آینده تکلیف بازیکن تیم ملی ایران مشخص خواهد شد.

    به گزارش اوج نیوز، در چنین شرایطی سایت elnortedecastilla اسپانیا از احتمال حضور شجاعی در رئال وایادولید خبر داده است.

    به نوشته این سایت شجاعی مذاکراتی با مدیران وایادولید داشته اما هنوز معلوم نیست که می تواند به این تیم بیاید یا نه.

    وایادولید به تازگی دو بازیکن کلمبیایی و صربستانی گرفته و مسعود شجاعی در شرایطی می تواند به این تیم اضافه شود که وایادولید یکی از مهره هایش را کنار بگذارد یا اینکه شجاعی تغییراتی در پاسپورتش بدهد و ملیتش را عوض کند.

  • اقا یک اسپم بده حوصلم سر رفت :-(( :sick: :yawn: :ZZZ:

  • Ali10 گفت:

    😐 😐 😐 😐 سوپر اسپمر هایی داشته این گیمفا خبر نداشتیم 😐 😐 😐 😐

  • Diego Milito گفت:

    :no: :no: :no: :no: :no:

  • کریستوفر نولان دو روز قبل یعنی ۶ آگوست فیلم برداری “Interstellar/در میان ستارگان” را به مدت ۲۵ روز در ایالت آلبرتای کانادا آغاز کرد.بر اساس اطلاعات منتشر شده،کریستوفر نولان و عوامل فیلم در سه شهر “Lethbridge/لث بریج”،”Okotoks/اُکوتوکس” و “Nanton/نانتن” ایالت آلبرتا فیلم برداری را ادامه خواهند داد.کمپانی پارامونت و برادران وارنر عکس برداری و فیلم برداری از لوکیشن های فیلم توسط اهالی را ممنوع اعلام کرده اند.”Interstellar/در میان ستارگان” اولین بار در سال ۲۰۰۶ توسط جاناتان نولان (حیثیت،شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمی خیزد) بر اساس نظریه فیزیک دان دانشگاه صنعتی کالیفرنیا،کیپ ثورن نوشته شد و کارگردانی آن به استیون اسپیلبرگ سپرده شد؛اما استیون اسپیلبرگ از ساخت فیلم کنار کشید و امتیاز کارگردانی فیلم به کریستوفر نولان رسید و کریستوفر و جاناتان نولان فیلم نامه آن را نوشتند.جزئیات داستان فیلم اعلام نشده است؛تنها خلاصه ای چند خطی از داستان فیلم که پس از اعلام خبر آغاز فیلم برداری منتشر شده است را در ادامه بخوانید:در آینده ای نزدیک،دولت ها و اقتصاد در تمام جهان سقوط می کند؛غذا به ندرت یافت می شود و ناسا (سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا) دیگر وجود ندارد و عامل تمام این مشکلات مردمانی بوده اند که در قرن بیستم زندگی کرده اند و باید برای تمام این مشکلات،آن ها سرزنش شوند.شکافی به سوی فضا باز می شود و این به عهده باقی مانده ناسا است تا امید و زندگی را برای بشریت بازگرداند.ساخت موسیقی متن فیلم به عهده هانس زیمر است و طبق گفته های خود او،نوشتن موسیقی متن فیلم را آغاز کرده است.هویت ون هویتما به عنوان فیلم بردار “Interstellar/در میان ستارگان” خواهد بود و طبق گفته کریستوفر نولان تنها بخش های مهم فیلم با دوربین های آیمکس فیلم برداری خواهد شد.”Interstellar/در میان ستارگان” ۷ نوامبر ۲۰۱۴ در سینماها و آیمکس اکران خواهد شد.

  • mehdi nj گفت:

    sony make believe :laugh:

  • Diego Milito گفت:

    جمع کنید این مسخره بازی ها رو اینجا چاله میدون هست یا گیمفا :no: شورش و دراوردید دیگه :no: میخوایید مخاطب بشتر جذب کنید این کارا چیه دیگه :no: :no: :no: :no: :no:

  • s.s ghost گفت:

    ممنون بابت نقد آقای زرشک :evilgrin: :evilgrin: :rotfl:
    بچه ها فرش ندارید یخچال بخرم براتون؟ 😐 :evilgrin:

  • navid313714 گفت:

    اف اف اف عجب اوضاعیه اینجا :-)) ایول خیلی حال میده..خخخخخخخخخ

  • اوه اوه اوه چه شده ، آقا کیست جوابگو …. بعضیا مثه اینکه ، استخفرالله ….
    یکم آرامشتونو تو اسپم دادن رعایت کنین ، صد رحمت به اسپم های یکی دو روز پیش .

  • به به عجب هوایی داره این کانادا… از ایرانم میشه حس کرد. :yes:

  • نارنیا گفت:

    عجب چه چیزا !

    بابا انقدر گفتین زرشک من حوس زرشک پلو کردم 😀

    عجب بازار داغی داره اسپم بازار دیگه بجای خبر این کارا رو بکنین 😎

  • MammadEvil گفت:

    میگم شمها هم چققققققققققققققققققققققققققققققققققققققدر بی کار و الاف هستید…..فک کنم زیادی Manoto1 نگا میکنین ها؟؟؟؟؟؟؟زرشک برنزی و طلایی دیگه چه مضخرفیه……هر روز بیشتر از این سایت بدم میاد…..قبلا عاشق نقداتون بودم و با نمراتتون عشق میکردم چون همیشه به حق نمره میدانین ولی الان که دیگه خبری از نقد نی همش مقاله ی چیزشر میزارین….برید جمش کنین بابا جای مطلب اموزشی نگا چ مینویسن اخه…..حالا درسته صاب اختیارین و سایت خودتونه ولی دیگه خواهشا هر مضخرفیو نزارید تو سایت…. :no: :no: :no: :no: :sick: :sick: :yawn:

    • Mory گفت:

      شما هم لطف کنید دیگه چیز شر نگید :no: :no: :no:

      • HADES گفت:

        جناب Mory لطفا شما هم ادب و تربیت خانوادگیتان را نشان ندهید . ایشان انتقاد به سایت کردن که جوابشان هم اگر نیاز باشد مدیرش میدهد.

        • HES گفت:

          جناب HADES جواب توهینو با توهین نمیدن اخوی…
          یه نصیحتی هم بکنمت
          شما قبل اینکه نظر بدی اول دقت کن آب وصله یا نه 😐

      • Dante11 گفت:

        داداش من شما هم نیاید گند بزنین تو فکر کاربرا و کارکنان این سایت کار درستی نیست هر چقدرم بد باشه که نیست شما مطرحش نکن داداش. 😐

  • navid313714 گفت:

    دوستان فقط سعی کنید اسپم باحال و جالب بدین مثل اینا:
    تنها درآمد امسال، پدرمان بود.
    تعارف که نداریم،همیشه درهر فدای سرت یه خاک برسرت به صورت مستتر وبالقوه وجود داره!
    موقع امتحان ها که میشه یه سوالی بد جوری ذهنمو به خودش مشغول میکنه. میخوام بدونم من در طول سال تحصیلی دقیقا چه غلطی میکردم؟!
    “براى اینکه شکست نخورید هیچوقت تلاش نکنید”
    یه فیلسوف بی حال
    ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ: ﺻﺒﺢ ﺷﺪﻩ ﭘﺎﺷﻮ ﺩﯾﮕﻪ .
    ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻦ: ﺻﺒﺢ ﺷﺪﻩ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺩﯾﮕﻪ:)))))))))
    تفاوت ما با نسل جدید:
    آن چیست که بدون آن نمیتوان زندگی کرد اما دیده نمیشود؟
    جواب ما: هوا
    جواب نسل جدید: وایرلس!
    ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ ﯾﺎ ﻋﺎﺷﻖ رﻧﮕﯿﻦ ﮐﻤﺎن؟
    وﻗﺘﯽ ﻫﺮ دو ﻫﻔﺖ ﺧﻄﯿﺪ…
    سر جلسه امتحان، مدادم تنها کسی است که از مغزش استفاده میکند!
    به یارومیگن یه جمله بگوتوش اب باشه.
    میگه: لوله!!!
    گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست
    گفتم این حال تو را میفهمم، دستشویی آنجاست!!!

    باید به بعضیا بگی: این شماره ی پینوکیوست!
    بیا یه زنگ بزن ببین چطوری آدم شده، شاید تو هم آدم بشی…!!

    خدایا نمیشه پشه هم مثل مورچه بره کار کنه خسته بشه بکپه یه گوشه؟!

    خوشتون اومد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :no: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • mehdi nj گفت:

    اسپم اسپمه اسپم من اسپم میدم اسپم واسه دل خودم اسپم 😀

  • mehdi nj گفت:

    حوصلم سر رفته بود زنگ زدم ???
    گفتم : شماره ادیسون رو لطف کنید !
    اونم یه شماره داد ، آقا ما هم زنگیدیم !
    یکی ور داشت گفت تیمارستان فارابی بفرمایید ؟ 😀

  • mehdi nj گفت:

    دختر همسایمون بس که از خونه بیرون نیومده روابط عمومیش ضعیفه . یه بار آش نذری پخش میکردند اومد آیفونمونو زد . گفتم کیه ؟ گفت آشه :pissedoff:

    خستگى و کوفتگى بعد از بیدار شدن خودش یه استراحت مفصل میخواد ! 😀

  • ALI گفت:

    سلام 🙂 :-)) 😀 :laugh: 🙁 :-(( 😥 😐 😉 :-* 😛 :chic: 😎 :-X :reallyangry: 😕 ?:-) :-/ :pain: 😯 :yes: :no: :rotfl: :silly: :beauty: :lashes: :cute: :shy: :blush: :kissed: :inlove: :drool: :giggle: :snicker: :heh: :smirk: :wilt: :weep: :idk: :struggle: :sidefrown: :dazed: :hypnotized: :sweat: 😮 🙄 :sarcasm: :disdain: :smug: :-$ :footmouth: :shutmouth: :quiet: :shame: :beatup: :mean: :evilgrin: :teeth: :shout: :pissedoff: :reallypissed: :razzmad: :X-P: :sick: :yawn: :ZZZ: خدافظ

  • فرشاد گفت:

    سلام الیکم آقای زرشک عزیز دل برادر قبل هر چیز دمت گرم مطلب باحالی بود مخصوصا سوالا عرضم حضور گلت مجله اگه پولی بشه بد نیست ولی همونطور که گفتی هزینه بالایی داره شما حداقل باید مجله ۵۰۰۰ تومان بدی که یه سود نا چیز دستتو بگیره بعدشم با این وضع اوضای جامعه کمتر کسی پوله خرید مجله داره یا حتا اگرم دلش بخواد بخره یه مشکلی سره راهش میاد که نگو گلاب به روت الان ۲ روزه عمل کردم کمرمو الان رو زمین کامپیوترو گذاشتم با درد دارم این نظرو میدم بحثم سره خودم نیست بحثم سره اینه بالاخره برای هرکی مشکلی پیش میاد که نتونه همون ۵۰۰۰ تومان پول رو هم خرج مجله کنه به امید خدا شاید روزی برسه در آمدا بالا بره آدم بتونه هرچی خواست بخره بازم دمت گرم 🙂

  • navid313714 گفت:

    آقا تو متن اصلی رو نگاه کنید ببینید آقا زرشک چی گفتند.گفتند حتی(با تاکید)اینجا می تونید اسپم هم بدهید.نه اینکه کلا همش اسپم بدهید 😐 😐 : 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • اسپم اسپمه اسپمی که اسپم نباشد اسپم نیست 😐

  • عزیزم جون من شمایکم فقط یکم جو گیر شدین یعنی من می گم شما نشریه ی دنیای بازی رو نگا یه فردی رو ساختن به اسم نامه بازی نه معلومه مَرده نه معلومه زنه در مورد هرچی هم باهاش حرف میزنیم می گه آقا این چه کاریه چرا در مورد این حرف می زنین و اینا حالا شما هم اومدی می گی مجله رو اینا می خوان خرید اینترنتیش کنن و قیمتشرو هم می خوان بذارن هزار تومان شما باید تو نظرسنجی گزینه ی بله رو بزنین تا اونا این حرکتو پیاده کنن هرچی هم نظر می دیم می گه اسپمر های عزیز شما خواب ندارینو اینا و اونا . درجوابشما باید بگم اگه نظر سنجی هم نتیجش گزینه ی خیر در بیاد و و اون دوتا هم ۱۰۰۰۰ تا باهم تفاوت داشته باشن بازم تحریریه این کارو می کنه پس شما چرا خون لجن خودتو هرچه کثیف تر می کنی فردا باید بری خونتو تصفیه کنن این کارو نکن به خدا در هر حال ممنونم که به اسپم ما نگاه کردید
    :inlove: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: 😎 😎 😎

  • emad heydari گفت:

    یه چیزی رو برای من روشن کنید از این به بعد میتونیم اسپم بدیم یا فقط توی این پست

  • اگه می خوان اسپم هارو اینجا بذارین مواظبباشن اسمپمینشه که اسپمها رو در خودش اسپم بده و اگه اسپم رو این جا می ذارین اسپم های اسپم تری اسپم خواهید گرفت و باعث می شه از اسپم اسپم بشید و اسپمو دیگه اسپم نکنید

  • emad heydari گفت:

    راستی اگه بگیم روزانه ۱۰۰۰ نظر داشته باشیم جناب زرشک می خواهند همشون رو مدیریت کنه جناب عزراءیل نمیتونه چه برسه به زرشک خودمون

  • NASIRI گفت:

    سلام و خسته نباشید به نویسنده ی خلاق ممنون از مطلبتون کلی گریه کردیم :reallypissed: و یک چیزی من می خواه زرشک طلایی رو تا سه هفته مال خود کنم حالا برو حالشو ببر راستی اب خونه ی ما وصله مال شما چه طور؟(من اینقدر چرت پرت می نویسم تا زرشک طلایی رو مال خود کنم)ظاهرا مال شما قطع هست چون اینقدر راجب اب صحبت کردی که من دسشوییم گرفت اوخ.اوخ. یک لحظه :sweat: ………………………………………………………………………………………………………………………………………. :laugh: اخی چه حالی داد سر حال اومدم خوب من برم تلویزیون ببینم…………………………………………………………………………………………………………………………………. برنامه ی قشنیگ بود حالا ببینم با این همه شر و ور می تونی من رو زرشک طلایی نکنی

  • NASIRI گفت:

    :pissedoff: :reallypissed: :shy: :silly: :yes: 😯 ?:-) 😕 :-X :-* 😐 😐 😥 :-(( :laugh: 🙂 :struggle: :kissed:

  • emad heydari گفت:

    زرشک طلایی افتخار یا ذلت

  • mehdi nj گفت:

    اسپمرای عزیز ضمن تبریک برای آزاد بودن اسپم در این اسپمسرا همگی را به ضیافت اسپمی امشب دعوت میکنم با تشکر از حضور اسپمیتان امیدوارم در همه ی ضمینه های اسپمی بهترین اسپمر باشید تا اسپم را در همه ی جبهه ها پیشرفت داده و دنیا را اسپمسرای خود کنیم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • کبوترا بی تابن تو آغوش محفل ها
    توی نگاها پیداااااااااااااااااااس
    بیغراریِ شب ها
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • mehdi nj گفت:

    آسپمی خواهم ساخت خواهم انداخت به سایت دور خواهم شد از اسپمسرای غریب که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه اسپم اسپمرها را بیدار کند 😀 😀 😀

  • mehdi nj گفت:

    میخوام اسپم بدم نگو نه نگو نمیشه این قلب من عشق اسپمه اسپمرترم میشه :inlove: :inlove:

  • MR.Mohammad گفت:

    تمامی اسپمرهای گرامی زرشک پلو مهمون من هستن
    تشریف بیارین حتما 😀

  • ... گفت:

    می دونید مشکل پیاده کردن ایده های جدید چیه ؟…اینه که پیاده کردنه یک ایده ی جدید جنبه می خواد و برای کسایی خوب نیست که فقط دنباله یک بهونه هستن که از هر چیزی سو استاده کنن !…به نظر من هر کسی لیاقت آزادی رو نداره و یک سری افراد با کارهاشون باعث میشن که شان خودشون بره زیره سوال نه چیزه دیگه ای.(یک شوخی کردید تموم شد رفت . ولی دیگه وقتی بهتون آزادی میدن ازش سو استفاده نکنید !).حالا این یک پیشنهاذ بود از من به شما حالا می خواید قبول کنید و می خواید هم قبول نکنید !

    • نمی دونم چرا توی همه یپست ها یکی هست دنبال دعوا باشه آقا چرا فکر می کنی از همه سر تری یا به دنبال نصیحت کردن دیگرانی؟
      :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

      • دعوا کجا بود …. تقریبا می تونم بگم از وقتی ایشون اومدن ، من کامنتشونو دیدم ، فرد با اطلاعاتی خودشونو نشون دادن … این همه کامنت بی ربط و … واسه ی چیه ؟ دلیلی داره ؟ به خدا از بی جنبه بودن بعضیاست ، من خودم هم تو این پست نظر دادم ، اسپم دادم ولی دلیل نشد که تا این حد پیشروی کنم … نویسنده ی این پست مطمئنا با این وضعیت خیلی ….

        • قبول دارم ولی آقا شما ببین تو پست های دیگه تا یه حرفی می زنی حتی اگه در رابطه با اون پست باشه همه میان می گن که آقا این جا چه خبره همه اسپم میدن یکی بیاد رسیدگی کنه و اینا

          • من فقط می گم آقا فقط با دیگران بد برخورد نکنین و با کنایه و … با دیگران برخورد نکنین ولی اگه یکم تند رفتم خودم از آقا ی … معذرت می خوام 

            • امیدوارم مشکل بعضیا رفع بشه و کمتر اسپم بدن …
              من با بقیه کار ندارم ، ولی تو کمتر پستی پیش میاد که به خاطر اسپم با کسی بد برخورد کنم …

  • Aidin Jahani گفت:

    بچه ها GTA V اومد همگی بریم بازی کنیم کنارش یه زرشکی هم میخوریم 😀

  • atlantek2011 گفت:

    آقا زرشک کیلو چنده ?:-) ?:-) ?:-) هان ?:-) ?:-) قیافه آقا دانیال چه باحا له 😀 :laugh: :rotfl: لول 😀 🙂 :-)) 😀 :laugh: 🙁 :-(( 😥 😐 😉 😛 😛 :chic: 😎 :-X :reallyangry: 😕 ?:-) :snicker: :footmouth: :giggle: :-$ :drool: :smug: :smug: :smug: :smug: :smug: :smug: :ZZZ: :yawn: :disdain: :inlove: :kissed: :sarcasm: :X-P: :razzmad: 🙄 :blush: :shy: 😮 :reallypissed: :pissedoff: :sweat: :-* :lashes: :shout: :teeth: :dazed: :beauty: :silly: :sidefrown: :evilgrin: :mean: :struggle: :rotfl: :no: :yes: :weep: :idk: :beatup: :shame: :quiet: :wilt: 😯 :pain: :smirk: :shutmouth: :heh: :-/ خدافظ :beatup: :beatup: :beatup: :beatup: :beatup:

  • alireza.cd گفت:

    هرهر هرهرهرهر اینقد بیمزه بود که دارم میخندم هرهرهر اوهواوهو اوهو راستی باید میخندیدم یا گریه میکردم حالا من هر دوتاشو اجرا میکنم اقا دیگه ننویس بد بود بیمزه بود خیلی

  • alireza.cd گفت:

    ما دلمون نمیخواد پول بدیم زوره ؟من نمیدونم اخه ادمینا با اسپم چه مشکلی دارم فک کنم خونواده همه شونو اسپمر ها میکشن

  • Aidin Jahani گفت:

    🙂 :-)) 😀 :laugh: 🙁 :-(( 😥 😐 😉 :-* 😛 :chic: 😎 :-X :reallyangry: 😕 ?:-) :snicker: :giggle: :drool: :inlove: :kissed: :blush: :shy: :cute: :lashes: :beauty: :silly: :rotfl: :no: :yes: 😯 :pain: :-/ :heh: :smirk: :wilt: :weep: :idk: :struggle: :sidefrown: :dazed: :hypnotized: :sweat: 😮 🙄 :sarcasm: :disdain: :smug: :footmouth: :ZZZ: :yawn: :sick: :X-P: :razzmad: :reallypissed: :pissedoff: :shout: :teeth: :evilgrin: :mean: :beatup: :shame: :quiet: :shutmouth: حیف که همین قدر بود وگرنه بیشتر هم مینوشتم 😀

  • emad heydari گفت:

    اسپمر چیست :
    موجودی با آزادی خواه که چشمش را بر چرت و پرت های دیگران نمیبندد وخود چرت و پرت های بیشتری را اراءه میدهد

  • 6oclock گفت:

    مادر زن خخخخخخخخخخخخ ولی من اخر معنی لغوی خخخخخخخخخ رو نفهمیدم ?:-) ?:-) کسی میدونه به خدا حیرونم جواب بدید :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: من xbox میخوام نه چه ربطی داشت ولی خیلی جالبه دیگه اقا سعید و هادی و بقیه دوستان نمیان بگن اسپم نده اقا بن میشی حالا من میگم تا اینجا دو نفرتون همتو الکی بن شدن اقای بووو.ووو.ووق و دوست عزیزمون بووووووق۱۰

  • emad heydari گفت:

    اگه بحث در مورد زرشکه چرا به ما گیر دادید
    زرشک طلایی هم نسیب ride to hell شد برید به این بازی زرشک زده گیر بدید
    ما از آرمان های خود دست نمیکشیم
    جنگ جنگ تا پیروزی

  • Aidin Jahani گفت:

    آقای زرشک اون ترکیب شعرتون که رو تیتره تو حلقم 😀 تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! :rotfl: :rotfl:

  • alireza.cd گفت:

    خیلی بیمزه بود به نظرم فقط تو مجله بنویسید بهتره

  • alireza.cd گفت:

    یکی به من بگه اسپم دادن چه مشکلی داره ؟

  • alireza.cd گفت:

    من یه نظر خیلی خوب دارم چت روم تا دیگه اسپمر ها بحثاشونو تو چت روم بکنن کساییم که به پست میخوان نظر بدن کامنت میدن نظر سنجی بزارین که برای هر پست چت روم باشه یا نه 😎

  • دوسـت عـزیـز، شـما کـی بـاشـیـن کـه بـیـای مـردمـو مـسـخـره کـنـی؟ :no:

    حالا هم برو پیگیر شو ببینم GTA V باسه PC منتش شده یا نه؟

  • به دو نفر جاسوس حرفی و باتجربه نیازمندیم که اقای زرشک شناسایی و خفت کنن ایشان لطفا قبل از اقدام نکات زیر را مطالعه کنید.

    ۱_افراد باید mgs بازی کرده باشند!
    ۲_باید مثل اساسین ها لباس بپوشن!
    ۳_باید متولد سال میلادی ۱۸۶۵ باشن!

    برای اطلاعات بیشتر اطلاعات کسب کنید:لول :yes:

  • راستی خیلی بی مزه بود!

    همون تو مجله باشه خیلی بهتره…

    الان دیگه هیچگونه اشتیاقی واسه خوندنش ندارم :no:

  • lyrakane1234 گفت:

    آقا این چاه فاضلاب ما گرفته تروووووخدا بگید چی کار کنیم از بوش مردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

‪زرشک نامه شماره ۱ : تلفن میزنم جواب نمیدی… بگو برای من چه خوابی دیدی ! - گیمفا