بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۲۴ ویرایشگر ماد رسمی دریافت خواهد کرد
این ویرایشگر به صورت یک بهروزرسانی رایگان برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt عرضه خواهد شد.
در حالی که بتسدا (Bethesda) از حامیان پرشور جامعه ماد بوده و به طور خاص راه هایی را برای افراد برای آوردن ساخته های خود و به اشتراک گذاشتن آنها به طور گسترده در عناوین اصلی اضافه کرده، CD Projekt Red اغلب در مسیر دیگری بوده است.
با این حال، اکنون توسعهدهنده لهستانی اعلام کرد که به دنبال استفاده از خلاقیت جامعه مادینگ برای ادامه دادن به طول عمر The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود. به ما گفته شده است که سال آینده، در تاریخی نامشخص، میتوانیم منتظر یک ویرایشگر ماد رسمی باشیم که در بازی معرفی میشود، به این معنی که شما قادر خواهید بود کوئستها و محتواهای ساخته شده توسط جامعه را دانلود کنید تا به کاوش در جهان به عنوان Geralt of Rivia ادامه دهید.
CD Projekt تأیید می کند که در سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد ویرایشگر ماد خواهیم شنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خیلی خوبه
اینجوری ماد زدن هم خیلی راحتر میشه
چون بخوای غیر رسمی ماد بزنی اصلا یک عذابه عذاب
این قابلیت فقط برای پیسی عرضه میشه 🥲 آخه مرد مومن پیسی که نیاز نداره ما کنسول بازا نیاز داریم تو میری برای پیسی عرضه میکنی؟
یزید کی میگه ما نیاز نداریم اصلا براچی ما نیاز نداریم
عزیز من این ابزار یه انجین ساخت ماد هست. چجوری میخوای یه انجین روی کنسول عرضه بشه؟ (بله با dreams آشنایی دارم ولی اون یه انجین نیست. یه پروژه است که خودش از طریق یه انجین داره ران میشه).
شما مفهوم modding tool رو با mod support اشتباه گرفتی.
ایده ی خوب برای دد نشدن
در انتظار ماد شرک
شرک و CJ اولین ماد هایی هستن که یه بازی دریافت میکنه از طرف پیسی گیمر ها
آرمورد کور یادت نی؟ فک کنم تو هفته اولش ماد CJ رو گرفت
منی که تازه رفتم سراغ dlc هاش بعد هشت سال چون هیچوقت دلم نمیخواست تموم بشه بازی نمیکردم و فقط داستان اصلی رو میرفتم ولی با شروع dlc blood and wine به کل غافلگیر شدم از میزان محتوایی که با بازی اضافه شده
کلا فرانچایز نابی هستش
فقط به pc ؟
دقیقا میشه بگی چجوری انتظار داری یه Mod editor روی کنسول عرضه بشه؟ این حرفت مثل این بود که «میشه روی پلی استیشن با آنریل انجین بازی ساخت؟»
سیدی پراجکت تازه کم کم داره به بتسدای سال ۲۰۱۱ میرسه
شاید تو ۲۰۳۳ بتونه گیمی در حد و اندازه استارفیلد بسازه
یعنی انقدر داغون میشه تو سالای اینده؟🫤
استارفیلد ماد ساپورت نداره تا یه تاریخ نامشخص توی ۲۰۲۴
چی چرت میگی؟ ویچر ۱ هنگام عرضه mod support با انجین aurora/djinni داشت. ویچر ۲ هم ۲ سال بعد عرضه REDkit داشت که همون REDengine 2 بود. قرار بود برای ویچر ۳ هم منتشر بشه که نشد ولی خب مثل اینکه الان قراره اینکار رو بکنن. REDkit ویچر ۲ صد برابر بهتر از Creation kit اسکایریم بود. کاملا میشد shader ها رو برای مثال تغییر داد و یا shader جدید نوشت. REDkit یه سیستم graph based داشت در حالی که حتی آنریل انجین هم چنین سیستمی نداشت توی اون سال و باید دستی behavior و shader مینوشتی. سیستم Cinematic dialogue ویچر ۲ و REDkit هم که توی یه سطح دیگه بودن نسبت به Creation kit کهنه.
یکم دیر نیست؟
تو شرکت ها فقط بتسدا و سیدی پراجکت رد دیدم که بیشترین پشتیبانی ماد ساز ها رو تو بازی هاشون دارن .
ویچر که به نظر من یکی از شاهکار ترین بازی هایی بود که تو نسل هشت عرضه شد من که هنوز موفق نشدم کامل تمومش کنم
بالاخره بعد از این همه سال قراره نسخه دوم REDkit که سال ۲۰۱۳ قول داده بودن بیاد. REDkit ویچر ۲ یکی از بهترین ابزار ساخت ماد هست که من تا به حال باهاش کار کردم (حتی بهتر از Creation Kit فرسوده).
تو فروم هاشون که گفتن این یه نسخه rework شده از REDengine 3 هست. بی صبرانه منتظرشم. امیدوارم برای سایبرپانک هم یه REDkit بدن.
یکم دیر نیست؟😑
حتی قبلا هم من تا جایی که میشد رو بازی ماد ریختم و تجربهی خیلی بهتری شده بود. تقریبا همه ی مشکلات بازیو حل کرده بودم و بازیو تو حالت پرایمش تجربه کردم. به اونایی که هنوز بازی نکردن و میخوان روی پیسی بازی کنن هم همینو پیشنهاد میکنم.