بازی Wonder Woman احتمالاً دارای عناصر سرویس محور خواهد بود [تکذیب شد]
بر اساس فهرشت مشاغل اخیر، بازی Wonder Woman میتواند از المانهای سرویس محور بهره ببرد.
بهروزرسانی
شرکت برادران وارنر در بیانیهای تایید کرد که بازی Wonder Woman با ساختار یک اثر تکنفره اکشن ماجراجویی طراحی شده و شامل هیچ المان سرویسمحوری نمیشود.
متن اصلی
علیرغم اینکه رونمایی از عنوان Wonder Woman توسط استودیوی مونولیت پروداکشنز (Monolith Productions) سر و صدای زیادی را به راه انداخت، تولید این بازی از زمان معرفی آن در دسامبر سال ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) در هالهای از ابهام قرار گرفته است. اطلاعات بسیار کمی از بازی مورد بحث موجود است، اما میدانیم که یک محصول جهان باز خواهد بود.
متأسفانه، ممکن است این بازی نیز همانند Suicide Squad: Kill the Justice League به عنوانی سرویس محور متمایل شود. یک لیست شغلی جدید از استودیوی سازنده منتشر شده که نیاز شرکت به مهندس نرمافزار و گیمپلی را پدیدار میکند. این موقعیت استخدامی برای Wonder Woman است و در حالی که همهچیز ساده به نظر میرسد، در بخش «تخصصهای لازم» به عبارت مقابل اشاره شده است: «تجربه کمک به حفظ و تولید محصول یا بازی آنلاین».
در حالی که این آگهی به طور مستقیم گنجاندن عناصر سرویس محور یا مقیاس آنها را تأیید نمیکند، اما شایان ذکر است که دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری (Warner Bros. Discovery)، اخیراً گفت که این شرکت بر روی تبدیل بزرگترین فرنچایزهای خود از روی کنسولها و رایانههای شخصی با برنامههای زمانبندی سه تا چهار ساله تمرکز دارد تا از طریق سرویسهای زنده و محتوای افزودنی رایگان، گیمپلی بیشتری را شامل شوند.
سخنان بالا شامل ایجاد «تعامل و کسب درآمد از چرخههای طولانیتر و در سطوح بالاتر» است. فهرست شغلی مذکور مطمئناً بازیهای بعدی شرکت را نیز مانند Wonder Woman در بر میگیرد و میفهمیم که قرار است به نوعی از مدل خدمات آنلاین استقبال کنند. البته زمان مشخص خواهد کرد، پس برای دریافت جزئیات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خرید ایتم برای گیمه داستانی احنقانس
چقد سرویس محوری دارن میشن بعضی شرکت های بازی سازی
خدا نکنه یروز برسه در سال کلا کمتر از ۵ تا بازی داستانی بیاد و از اونور بقیه بازیا سرویس محور باشه…
وارنر : ما تمایل داریم با نهایت سرعت به سمت حماقت بیشتر حرکت کنیم و تمام پتانسیل استودیو های خودمون رو به شاخ گاو بزنیم.
بخش موسیقی و فیلم و سریالشون رو که ترکوندن عملا فقط یه HBO خوب مونده
بخش گیم مونده که فقط خرابش کنن بخش کمیک هم که چندساله حیرون ویرونه
مگه کمیکای دی سیم دست وارنره ؟
سال ۱۹۶۹ که وارنر دیسی رو خرید دیسی فقط انتشارات کمیک بود
بخش های فیلم و سریال و گیم زیر نظر وارنر ساخته شدن
یعنی اینقدر قدیمیه
فکر میکردم تازگیا خریدنش
ولی قبلش هم یه بتمن ساختنا
کمیک دیجیتالی واقعا احمقانس
هر وقت پیدا کنم شده تا ۱۰۰ تومن میخرم یه اورجینال و از ورق زدنش لذت میبرم
۱۰۰ تومن که کمیکای چاپ داخلن
اونام که این قیمت میدن چاپ داخلن و اسم اورجینال دارن
حداقل این تجربه من بوده از خرید کمیک
ولی اصل بودا
تازه سانسورم نداشت
قیمت کمیک تو امریکا ۵ دلاره
حالا با هزینه وارد کردن و حق گمرکی ممکن نیست زیر ۱۰۰ تومن باشه
اگه از کانادا و غیره هم وارد کرده باشن بازم زیر ۱۰۰ نمیشه
من خودم از کمیک بوی میگیرم کیفیتش خوبه سانسور هم نداره
دارم فک میکنم چجوری میشه که بعضی از شرکتا انقددددددددررر احمق باشن که عملا دارن سوددهی خودشونو کم میکنن
به هرحال وارنر جا پای کونامی گذاشت، جفتشون لیاقت استدیوهاشونو نداشتن
فقط حیف اون p.t حیف اون راکستدی حیف متال گیر
این بازی تو مراسم جئوف کیقلی معرفی شد؟
تبدیل الماس هایی مثل راکستدی و مونولیث به زباله ساز فقط از پس وارنر بر میومد
ندررلم رو هم که کردن ماشین چاپ پول
یدونه آوالانچ و tt games موندن که اونا هم صد در صد یه قهقرا رفتنشون نزدیکه
مونولیث که هیچوقت استودیو بزرگی نبود ولی راکستدی چرا و نابودش کردن
سازنده سری شادو آف وار بزرگ نیست؟
هرجور حساب میکنم میبینم این شخصیت اصلا بدرد بازی نمیخوره😐
چطور میخوان از توش گیم پلی در بیارن؟!
سری بازی میدل ارث رو رفتی ؟.
همون گیمپلی خفن رو تو این پیاده میکنن….
Monolith! همون استودیویی که دوگانهی Middle-earth رو منتشر کرد. بعید نیست برای دیدن پایان واقعی این بازی هم مثل Shadow of War نیاز به پرداخت پول داشته باشیم!
ای کاش بخش گیم وارنر همون زمان که شایعه اش شده بود فروش رفته بود. همین الانش هم دیر نیست و امیدوارم ناشرها برای خریدش اقدام کنن.
اگه پلی استیشن همچین کاری کنه عالی میشه چون پتانسیل زیادی دارن این شخصیت ها فک کن اینسامنیاک و راک استدی با هم بازی بسازن چی میشه اصن!! اینجا دارن این شرکتا خراب میشن
ولی خب به این فکر کن اگه راکستدی هم بره دیگه عملا هیچکس تو هیچ پلتفرم دیگه ای قادر به تجربه بازی های قهرمانی نخواهد بود
مگه شما اون زمان که خرید اکتیویژن نهایی شد به این فکر کردید عملا ۷۰ ۸۰ درصد شوتر داره میوفته دست مایکروسافت ؟!
با اینکه میدونم هیچجوره نفهمیدی و نیمفهمی و بازم نخواهی فهمید دوباره ولی باز میگم
خب بازی های اکتیویژن بیلزارد کینگ به سه دسته تقسیم میشن
کینگ که میشه موبایلی ربطی نداره
بیلزارد بیشتر پیسیه یه اورواچ رو داره شوتر که کنسول هم هست
اکتیویژن هم درحال حاضر اصلی ترینش کالافه بقیه هم قدیمین اگه هم بخوان انحصاری احیا بشن بنظر من کسی حق شکایت نداره چون همینطوری هم خیلی وقت بود نمیومدن همین که احیا شدن خودش خیلیه
پس میمونه فقط کالاف و اورواچ
اورواچم میزاریم کنار چون عملا گند زده و بدرد نمیخوره
میمونه کالاف
پسر خوب کالاف چرا باید انحصاری بشه؟ عمده درآمدش روی پلی استیشنه
بعد ارزش کالاف برای ناشر که میشه ماکروسافت به خاطر پولیه که ازش در میاد و دلیل پر درآمد بودن کالاف هم پلیر هاشه اگه انحصاری بشه که پلیر هاش میره به چه درد میخوره مگه چند نفر حاضرن برای کالاف پلتفرم بخرن یا عوض کنن
تازه اون موقع فرصتی میشه برای رقیب های کالاف اینطوری کلا ضرره
ولی خب وقتی روی گیمپس بیاد اون موقع اوضاع برای همه خوبه هم ناشر در آمدش رو کسب میکنه هم دو تا پلتفرم پیسی و ایکس باکس مفت مفت بازی میکنن
پلی استیشن هم همیشه انقدر براش پول میدادن الانم میدن تازه با اینکه مساوی پول میدادن دو طرف پلی استیشن دارا محتوای اضافه داشتن بهتر بگم پیسی و ایکس باکس محتوای نصفه و نیمه داشتن
پس عملا چیزی از پلی استیشن کم نمیشه فقط به ایکس باکس اضافه میشه
بقیه شوتر ها هم اکثرا قبلا واسه ماکروسافت بودن
ولی اینکه راکستدی هم بره فقط رو پلی استیشن دیگه دقیقا داره محتوا کم میشه از ایکس باکس و حتی پیسی (مسلما با این بهینه سازی هاشون ارزش تجربه نداره)
اینم بگم من خودم پی اس فایو دارم فرض نکن چون داره پلتفرمم کم میشه یهویی روشن فکر شدم
من بازی های اکتیویژن به کتفمم نیست همینطور بلیزارد ولی اینکه شما ها یه جور حرف از تک قطبی شدن میزنید انگار مایکروسافت این کار رو نکرده خیلی جوکه واقعا
اون دیالوگ بقیه بازی هاش هم قدیمین انحصاری بشن کسی حق شکایت نداره خیلی کمدی بود یعنی کسی حق نداره به شرکتی که ادعای ضد انحصارطلب بودن میکنه و داره بازی مولتی رو انحصاری میکنه گیر بده چون صرفا بازیه قدیمی بوده XD
خب Silent Hill هم خیلی قدیمیه خیلی وقته ازش خبری نیست پس چرا سر انحصاری شدنش تازه اونم زمانی انقدر فشار خوردید ؟!
مایکروسافت چاره داشت میدید Call of Duty در اون حد رو PS مخاطب نداره و پلیر بیس اصلیش نیست و نهاد ها هم بهش گیر نمیدادن شک نکن انحصاریش میکرد اینکه نکرده از سر ناچاری و منطق درسته
کل کامنتت صرفا یه ماله کشی و ماستمالی انحصارگرایی مایکروسافت بود
امیر گیم شو هم ایکس باکس داره
چه ربطی داره ؟
من ادعایی نکردم میتونی کامنتم رو دوباره کامل بخونی من فقط شواهد و مدارک رو آوردم و گفتم که هیچ بازی ای قرار نیست انحصاری بشه از اکتیویژن مخصوصا کالاف
و اینکه قسمت بازی های قدیمی هنوزم سر حرفم هستم وقتی بازی به اون قدیمی حتی یه خبرم ازش نمیاد بعد یکی میاد احیاش میکنه باید بین بد و بدتر یه چیز رو انتخاب کرد برگردونده شدن این بازی ها برای صنعت گیم بهتره تا نبودنش
در مورد امیر گیم شو هم فکر میکردم خیلی باهاش موافقی تا جایی که یادمه خیلی از استدلالاتش رو قبول داشتی
خب پس سر انحصاری شدن بازی هایی مثل متال گیر یا فاینال فانتزی و غیره هم نیاین گیر بدید چون اونا خیلی قدیمین و همیشه پلتفرم اول و آخرشون PS بوده
زمانی که شایعش اومد کلی گفتیم نکنه بازی های وارنر انحصاری یه پلتفرم بشه چه اکس باکس چه پلی استیشن ولی الان میگم کاش یکی بیاد این استودیو هارو از دست وارنر نجات بده. :/
من حاضرم مایکروسافت بخرتش ولی از دست وارنر نجات پیدا کنه حداقل از این گندبازی ها در امان میمونه.
دقیقا
بخدا اگه یه بازی خطی ازش در میاوردن خیلی پتانسیل بیشتری داشت که یه بازی ابر قهرمانی خیلی خوب ازش در بیاد نه سرویس محور
این سیاست های وارنر که قراره پیش بگیرن فقط خدا میدونه سر ip های خیلی خوب مثل مورتال کامبت یا اصلا خود استودیو ها قراره چی پیش بیاد
یاد بتمن آرکهام نایت افتادم ، شانس آوردم نسخه کاملش رو گرفته بودم ، انقدر اسکین و dlc و مرحله های اضافه داده بود که همه هم ماشاالله جدا میخواستی بگیری دو برابر بازی در میومد 😂 سر مورتال هم خیلی اینجوری کرده بود ، کسایی که نسخه استاندارد رو گرفتن میدونن من چی میگم …
جالبه که هر چی سونی اینجا تو دنیای گیمینگ خوبه و وارنر بد، از اون ور تو سینما دقیقا برعکسه
چرا فوکوس کردن رو حاشیه ها چرا به جاش فوکوس نمیکنن رو بتمن خدایی یه بتمن خوب بزنن وارنر احیا میشه
😒😒
خود شخصیت (زن شگفت انگیز) که فاقد اهمیت است چه برسد به بازی اش!
یک عمر همه جا مینویسم کاش سوپرمن بسازن روی نسل نهمی ها الان میگم غلط کردم لازم نکرده گند بزنید به مشهورترین ابرقهرمان تاریخ…
مایکروسافت اگر عقل توی سرش بود سوپرمن انحصاری مرخرید برای جواب به اسپایدرمن اینسامنیاک…
وارنر دیگه رد داده توی مرتال کمبات داره فینالیتی دونه ای میرفوشه برای بازی که قبلا ۷۰ دلار فروخته!!! یعنی این کارها برای اپل هم قفله دیگه
مایکروسافت نمیتونه از سوپرمن بازی بسازه
نه استودیو هاش تکنولوژی درست حسابی دارن نه کنسولاش سرعت اس اس دی کافی دارن تازه باید بازیشونو روی پیسی هم بزارن که خیلیا اصلاً NVME ندارن
از سه طرف با چالش مواجه میشه
زرشک.
کلمه زرشک رو پس میگیرم.
هههه هه هه
فاقد اهمیت
پیش به سوی ست لباس های ۵ دلاری و ماموریت های جانبی ۱۵ دلاری
پس اینم خراب میشه بدون شک اصلا سرویس محور صنعتو به گند کشیده
بالاخره فهمیدن این کارا به ضرر خودشونه
آخی خدارو شکر که تکذیب شد. عالیه .
خدا رو شکر
وارنر است دیگر