دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا

دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند

محمد حسین کریمی
۰۰:۱۸ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا

لازلو جونز (Lazlow Jones) و مایکل آنسورث (Michael Unsworth)، دو عضو کلیدی سابق راکستار، به استودیوی جدید پایه‌گذار راکستار یعنی Absurd Ventures محلق شدند.

لازلو جونز به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و انجام پروژه‌های مربوط به صدا، روی عناوین راکستار، از جمله سری GTA ،Red Dead Redemption و Max Payne کار کرده است. او به خصوص در زمینۀ شکل‌دهی به رادیو و طراحی صدا فعالیت داشت. از سوی دیگر، مایکل آنسورث سرپرست نویسندگان راکستار بود و طی این سال‌ها، تقریباً روی تمامی عناوین آن‌ها کار کرده است. حالا این دو عضو ارشد سابق راکستار به Absurd Ventures ملحق شده‌اند؛ استودیویی که دن هوسر، پایه‌گذار راکستار، آن را مدتی پیش تاسیس کرد.

نظر شما در این باره چیست؟

milad saمحمدامین حیدری✎﹏ȏṃıԀA SlashMehran.BaCambyses The Third(حساب کاربری ترک شده)Matin BarkatFaridKURD WARRIORKratosnobodyIlyaققنوس آسمانژنرال اردکmeysambDARKSIRENWild RageCyrus94ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • با gta ای مثل تریلوگی روبه رو هستیم پرلگ و باگ
      چون این دو یعنی سم هوسر(قدرت کافی نداره برای ساخت فرانچایز)
      اشتراوس زلینک(یک خونخوار به تمام معنا)
      گیمرای جیتی ای اگه دل و جرعت داشته باشند میرن در دفتر اشتراوس دعوا راه میندازن و گرنه جنجال در اینترنت دردی دوا نمیکنه از من و شما!!!!

      ✎﹏ȏṃıԀMR_William
  • امیدوارم دن هوسر تو اینجا هم شاهکار خلق کنه

    ✎﹏ȏṃıԀCambyses The ThirdObi wanMatin BarkatMamadi7260KURD WARRIORKratosTahaicAli 0zadeZabimore
  • Lu Bu گفت:

    ۹۹٪ کسایی ک از یه استدیو جدا میشن و استدیو جدیدی تشکیل میدن ، هیچوقت نتونستن بازی به خوبی بازی های قبلیشون ک تو اون استدیو بودن بسازن . از کوجیما ، میکامی بگیر برو تا آخرش . اینا هم مطمعنا همینه .

    ✎﹏ȏṃıԀCambyses The ThirdMatin BarkatToxic lifeܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓMamadi7260SepehrMaster ChiefKURD WARRIOReren jeager(itachi سابق)more
    • . گفت:

      میکامی از Capcom جدا شد Bayonetta رو داد
      کوجیما هم از Konami جدا شد Death Stranding رو داد که یکی از متفاوت ترین بازی های نسل گذشته بود چون تو دوستش نداشتی دلیل نمیشه نتونسته به خواستش برسه
      خالقین Medal of Honor هم از EA جدا شدن Call of Duty رو ساختن
      هزار تا مثال دیگه هم هست میتونم بزنم که حرفتو نقض میکنه

      X (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومOld fashion GAMERCambyses The ThirdAli(حساب کاربری ترک شده)Obi wanMatin BarkatToxic lifeܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓMamadi7260more
      • Lu Bu گفت:

        من نگفتم بازی ندادن گفتم بازیهای جدیدشون به موفقیت بازی های قبلیشون نخواهد رسید ، راجب بایونتا تا جایی ک می‌دونم سازندش کامیا بوده ن میکامی . بازم بعد این همه سال ک میکامی جدا شده همه اونو با re4 به یاد میارن ن ایویل ویتن ، گوست وایر ، های فای و..
        راجب کوجیما ، بنظرت دث در حد اندازه سری متال گیر این کارگردان هست ؟ من نگفتم بازی نمیسازن ، گفتم موفقیت قبلی رو تکرار نمیکنن اونم نگفتم صدرصد گفتم ۹۹٪
        واگرن من خودم با ایویل ویتن از میکامی حال کردم ولی هیجوره نمیتونم بگم بهتر از رزیدنت ۴ بوده

        Mahdi Samܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓDKzero
        • . گفت:

          منم برات مثال نقض آوردم
          درباره کامیا هم اشتباه با میکامی قاطیش کردم
          Ghostwire: Tokyo هم میکامی نساخته صرفا تهیه کنندش بوده
          میکامی سازنده The Evil Within 1 و Vanquish بوده که هر دو بازی های خوبی بودن اینکه در حد Resident Evil محبوب نشدن ربطی به اینکه نتونسته باشن بعد جداییشون عملکرد خوبی داشته باشن نداره
          اینجا هم بحث بهتر یا بدتر بودن نیست بحث اینه تونسته هنوز همون کوجیما باشه که تو Konami بود که جواب قطعا آره هست چون از همون زمان هم ایده های ساخت اینجور بازی رو تو Konami داشت

      • Mahdi Sam گفت:

        با اصل حرفش کار ندارم و مثال نقض داره ولی اگه دث استرندینگ رو در حد سری متال گیر می‌دونی واقعا بحث کردن باهات بی‌فایده است،
        بایونتا هم از DMC ضعیف‌تر بود و اصلا در اون حد و اندازه نبود و نه منتقدا نه طرفدارا بایونتا رو در حد DMC نمی‌دونن
        در مورد Medal هم CoD های اولیه در حد مدال نبود ولی بعدها با اضافه شدن اعضای جدید به تیم بهتر شد و تو دوره world at war و سری modern warfare بود که از مدال‌های قدیمی بهتر شد

        Lu Busky reaperMatin BarkatToxic lifearminMamadi7260Master ChiefKURD WARRIOR™PatrickJoshua grahammore
        • . گفت:

          بیا پایین
          اینجا درباره در حد بودن یا نبودن حرف نمیزنیم که اومدی Metal Gear رو با Death Stranding مقایسه کردی اومده گفته کوجیما از Konami رفت بیرون چیز خاصی نشد منم حرفش رو نقض کردم چون دقیقا اونی که به Metal Gear و Konami معنا میبخشید همین کوجیما بود و رفتنش بیشتر به ضرر Konami بود تا کوجیما
          Bayonetta هم از Devil May Cry بهتر نباشه ضعیف تر هم نیست دیگه از نمرات و فنبیسش مشخصه که ۳ نسخه تا حالا ازش ساختن
          Call of Duty های قدیمی هم که دیگه هر بنی بشری قبول داره از Medal of Honor های اون زمان بازی های بهتری هستن
          کلا کل کامنتت انکار واقعیت و مخالفت بی منطق با کامنت من بود وگرنه این رو به هر فردی نشون میده میدونه کی داره درست میگه

          Matin Barkat
          • Mahdi Sam گفت:

            خب من گفتم کونامی بود که به متال گیر معنا بخشید؟ گفتی کوجیما با ساخت دث استرندینگ محبوب‌تر از قبل شد که خب به وضوح چرت و پرته این حرف، ورای این بحث که خروجش از کونامی درست بود یا غلط

            بایونتا هم به هر هک اند اسلش بازی نشون بدی بهت میگه که هک اند اسلش ضعیف‌تری داره نسبت به DMC و خب کل ماجرا حول اون محور می‌چرخه، چرا نمره عالی می‌گیره؟ نینتیندو! فن‌ بیسش هم حتی نصف DMC نیست

            .
            • . گفت:

              کجای کامنتم نوشتم محبوب تر شد ؟!!!
              نوشتم بازم همون کوجیما موند
              کوجیما اونقدر فنبیس داره و اسمش برند هست که هر گیمی بسازه یه دنیا براش هایپ باشن
              این جوکی که درباره Bayonetta هم نوشتی دیگه جایی ننویسی ها مسخرت میکنن
              Bayonetta درکنار Devil May Cry جزء معدود بازی هایی هست که هنوز ژانر هک اند اسلش این شکلی رو زنده نگه داشته جفتش هم محبوبه منتها از اونجایی که خودت هم میدونی ضایع شدی میخوای یه جوری فقط حرف منو انکار کنی مثلا بگی حرف من اشتباست

        • AVALON گفت:

          مدال خیلی سریع تر از چیزی که فکر میکنی رفت زیر کالاف نسخه های اول DMC هم بخوای بزاری جلویه بایونتا حرفی برای گفتن نداره نسخه ای که DMC رو محبوب کرد از نسخه ۳ به بعد بود که اونم کارگردانش کامیا نبود و ایتسونو بود (اگه اشتباه نکنم) همچین تفکری اشتباهه دوستان

          .
      • AVALON گفت:

        بایونتا مال کامیاس نه میکامی

    • مهران گفت:

      اسم کوجیما رو که اوردی فهمیدم هیچی از گیم بارت نیست

      .
    • AVALON گفت:

      نه حرفتو اصلا قبول ندارم میکامی با اویل ویتین ثابت کرد هرجا بره بازم میکامیه یه سری سازنده ها هستن دوست ندارن زیر فشار قرار بگیرن میکامی و کن لوین از همین نوع سازنده هان اسم کن لوین اومد لامصب دوباره هایپم زد بالا از جوداس خیلی وقته خبری نیست

      • Lu Bu گفت:

        شما ایویل ویتن رو در حد رزیدنت چهار می‌دونی ؟ مگ من گفتم بازی نمیدن ؟ خواهشاً قبل نظر دادن هم با شما هستم هم با دیگران مطلب رو درست بخونید . ن کوجیما ن میکامی ، نتونستن بعد از جدایی بازی بسازن ک در حد بازی قبلیشون یعنی متال گیر و رزیدنت باشه .و خلاص

        • AVALON گفت:

          اشتباه اینجاست که میایین چندمین نسخه یک فرانچایز رو با اولین نسخه یک فرانچایز مقایسه میکنید اون بازی ازمون خطا های زیادی رو پشت سر گذاشته تا به اون شاهکاری برسه نمیشه با اولین نسخه یک بازی مقایسه کرد کسی چه میدونست اگه میکامی پایه همین بازی مینشست شاید ما الان رزیدنت اویل رو یکه تاز نمیدیدیم اگه قرار باشه اویل ویتین رو مقایسه کنیم باید با نسخه یک اویل مقایسه کرد نه نسخه چهارمش خارج از بحث شمار نسخه ای که بهت گفتم این دوبازی اهداف متفاوتی رو دنبال میکنن اویل ویتین میخواست بیشتر ترسناک باشه تا اکشن (که عاااالییی اینکارو انجام داد تنها بازی که منو واقعا ترسوند همین بازی بود ) از اونور اویل ۴ خواسته بود بیشتر اکشن باشه (که اونم عااالییی بود) برای من هردو بازی عالی بودن به یک اندازه دوستشون داشتم (اگه قرار باشه فقط راجب اویل ویتین ۱ حرف بزنیم دو که ….)

  • sorena گفت:

    تأثیر خروج های اخیر راک استار در بازی بعدی شون مشخص میشه، شاید GTA 6 هم متاثر از این اتفاقات باشه( باید دید) اما بازی بعدی شون قطعا مشخص می‌کنه که آیا راک استار افسانه ای، متکی به فرد/افراد خاص بوده یا خیر.

    محمدامین حیدریMehran.Basky reaperMatin BarkatMamadi7260halkerKURD WARRIORTahaicAli 0zadeIlyamore
    • Reza گفت:

      از اونجایی که همه استودیو ها روی ی بازی کار میکنن ، همچینم عضو کلیدی نمیتونه وجود داشته باشه ، جداییام اگ درحد چند نفر باشن نگران کننده نمیشه ، حتی جدایی سم هوسر…
      بسادگی احتمالا جایگزین میشن و مسیر شرکتو ادامه میدن مگ اینکه مثلا نصف راکستار نورث بخوان باهم برن

      Matin BarkatCharlie ChaplinIlyaآرش
    • mr گفت:

      قطعا اگر این شخصیت ها رو با افراد مناسب نتونن جایگزین کنند به مشکل میخورند…..دیگه استودیو ها تشکیل شدند از همین آدم ها و همین آدم ها به استودیو ها اعتبار دادند؛ درسته رویه و طرز فکر و کار استودیو ها هم مهمه ولی افراد کلیدی هم واقعا تاثیرگذارند

      Matin BarkatKURD WARRIORCharlie Chaplin
  • ای قرار بود Everywhere همچین رقیب gta بشه
    ولی این کجا و اون کجا
    برای قضاوت باید حتما بازی منتشر بشه و دید چی به چیه ولی تریلر بازی Everywhere چنگی به دل نمی زد

    Matin BarkatCharlie ChaplinBiG WalleRtothegametime پیج رسمی اینستاگرامشادمن 3
  • . گفت:

    بعید میدونم تو این بازی تاثیر رفتن اینا مشخص بشه چون GTA VI قطعا از خیلی سال پیش در دست ساخت بوده و اینا روش نظارت داشتن قطعا مخصوصا که اکثرشون تو بخش نویسندگین و معمولا اول داستان بازی ها رو مینویسن
    به نظرم اگه بخوایم تاثیر درست نبود اینا تو Rockstar Games رو ببینیم باید به بازی ای که بعد GTA VI عرضه میکنن نگاه کنیم
    هر چند که به نظرم بازم Rockstar Games بیدی نیست که به این باد ها بلرزه چون اونقدر عضو کلیدی و مهم داره که اینا فقط بخشی ازشن

    ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓMatin BarkatMamadi7260KURD WARRIORtothegametime پیج رسمی اینستاگرامآرش
  • Reza گفت:

    آقای کریمی بنظرتون این خروجی ها رو کیفیت gta6 تاثیر میزاره؟ اصلا چه دلیلی داره این افراد خارج شدن؟ اون از دن هاوسر و لزلی بنزیس، اینم از جونز و آنسورث

    کفتر گیمینگMatin BarkatKURD WARRIOR
    • GTA و کلا شرکت راکستار پشتوانه بسیار قوی مالی داره و از طرف بخش ویژه (اسمش نبر) حمایت شدید می شه – قاعدتا نباید نگرانی خاصی در مورد محصول نهایی داشته باشن

    • احتمالاً کار نویسندگی بازی سال‌ها پیش انجام شده البته جزئیات ممکنه حین موشن کپچر و ادامه توسعه تغییر کنه اما این افراد کار خودشون رو انجام دادن احتمالاً. دلایل جدایی زیاد میتونه باشه. از بیرون نمیشه قضاوت کرد خوشبینانه ترینش میتونه این باشه که این افراد قصد دارن کارهای خلاقانه یا سبک‌تر (بدون کرانچ) و متفاوت انجام بدن و داخل یه استودیوی تازه تاسیس آزادترن تا شرکتی که انتظارات ازش بالاست و کمال‌گراست.

      محمدامین حیدریܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓکفتر گیمینگMatin BarkatRezaKURD WARRIOR
  • یاد کلیف بلیزیسکی که افتادم که از اپیک گیمز خواهش می کرد که اعضای استودیوش رو استخدام نکنه (یعنی از این ور برن اونور ! )
    🤣🤣

    کفتر گیمینگKURD WARRIORZabiSpider-ManDaniallox😃
  • احسان گفت:

    نمیشه فهمید جانشین این افراد چه کسانی شدن؟

    Matin Barkat
  • Richman گفت:

    جدا شدن چنین اعضای کلیدی از شرکت های صنعت گیم واقعا حیرت آوره . پرچم دار آن هم خود شخص کوجیماست که چطور بعد از ۳۰ سال اثبات خودش در کونامی اینقدر راحت از دستش دادن .

    Matin Barkat
دو عضو کلیدی راکستار به استودیوی جدید پایه‌گذار آن، دن هوسر، ملحق شدند - گیمفا