باندای نامکو از استودیوی Studio 2 & Studio S پرده برداشت
باندای نامکو (Bandai Namco) به صورت رسمی از Studio 2 و Studio S که از قرار معلوم در همکاری با نینتندو به فعالیت خواهند پرداخت، رونمایی کرد.
حدود چند سال از تاسیس این استودیوها گذشته اما تا به امروز، باندای نامکو نام خاصی را به آنها اختصاص نداده بود. همچنین توسعهدهندگان استودیوها سابقه کار روی بازیهایی از جمله Super Smash Bros Ultimate و عناوین سری Mario Kart را در کارنامه کاری خود دارند. با این حال، اکنون باندای نامکو فعالیت استودیوها را رسمیتر کرده و آنها را Studio 2 & Studio S نامگذاری کرده است. در وبسایت رسمی، چنین نوشته شده:
به عنوان گروهی از متخصصان بازیسازی که کیفیت را فدای هیچ چیز نمیکنند، ما به توسعه عناوین سطح جهانی در آینده ادامه خواهیم داد. ما همچنین مشتاق همکاری با سازندگان خوشذوق و پرانگیزه هستیم.
براساس آمار موجود در وبسایت، استودیو از ۱۵۲ توسعهدهنده تشکیل شده که بالغ بر ۳۲ درصد از آنها جدیداً فارغالتحصیل شدهاند، ۴۰ درصد از آنها آرتیست هستند و الباقی تیم از طراحان و برنامهنویسان تشکیل شده است. این تیم روی موتور بازیسازی به کار رفته در توسعه بازی Super Smash Bros روی کنسولهای 3DS و Wii U فعالیت کرده که در ادامه، شخصیت Pac-Man از بندای نامکو را به عنوان یک شخصیت قابل بازی به آن اضافه کرد.
این وبسایت همچنین شامل تعدادی آگهی شغلی است که مشخص میکنند استودیو Studio 2 و Studio S برای ساخت بازیهای بعدیاش هم با نینتندو (Nintendo) همکاری خواهد کرد. برخی از این آگهیهای شغلی، مربوط به یک بازی اکشن سهبعدی و با همکاری نینتندو هستند؛ درحالیکه برخی دیگر هم به همکاری با نینتندو در توسعه دیگر بازیهای استودیو اشاره دارند.
بندای نامکو در طول سالیان همکاریاش با نینتندو، آثار جالب توجهای را روانه بازار کرده که از میان آنها میتوان از Donkey Konga، Star Fox Assault و Pokkén Tournament نام برد. با این حال، این نخستین بار است که استودیوی مذکور به طور کامل برای همکاری با نینتندو تخصیص داده شده و این مسئله، همکاریهای بیشتری بین باندای نامکو و نینتندو را در آینده نوید میدهد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
از این نوع استودیو ها زیاد هستند که به طور رسمی شناخته نمیشود ولی تمرکز دارند روی سیستم های نینتندو و ماهیچه های نینتندو رو تشکیل میدند!
سطح جهانی مثال بارز تیکنه
هر کی زبان خودشون داره ولی همه حرفای همو میفهمن
کپکام where
این دیگه چه اسمیه
استودیو هاژاپنی اغلب همینن
نینتندو استودیو داخلی هاش اسم نداره به اسم واحد ۱ ،واحد ۲ و… .کار میکنه
یا مثلا همین اسکویر انیکس اینجوریه اسماش: Creative Business unit 1 تا برو بالا
باندای از خوبان صنعت گیمه