نقدها و نمرات Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شدند [بهروزرسانی شد]
نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از سوی نشریههای معتبر منتشر شدند. با ما همراه باشید.
گیمفا نیز مدتی پیش همراه با پایان امبارگوی بازی، نقد و بررسی Call of Duty: Modern Warafre 3 را منتشر کرد که بخش نتیجهگیری آن را در ادامه مطالعه میکنید:
پس از تجربه Call of Duty MW III، به این نتیجه میرسید که هیچ دلیلی برای عرضه این عنوان با این فاصلهی بسیار کم نسبت به نسخهی قبلی وجود نداشت و قیمت ۷۰ دلاری بازی، به هیچ وجه قابل توجیه نیست. بخش داستانی بسیار ناامیدکننده است و بخش زامبی بازی نیز عملکردی ضد و نقیض دارد. با این وجودt بخش چندنفره همچنان بسیار لذتبخش بوده و شاهد برخی تغییرات مثبت نسبت به گذشته هستیم. پیشنهاد میدهیم انتظارات خود را در سطح معقول نگه دارید که در غیر این صورت، ناامید خواهید شد. اگر فقط به دنبال بخش چندنفره هستید، احتمالا همچنان از خروجی نهایی لذت خواهید برد؛ در غیر این صورت، دلیل خاصی برای خرید این عنوان وجود ندارد.
مصطفی زاهدی
در ادامه خلاصۀ برخی نقد و بررسیهای منتشر شده از وبسایتهای معتبر را مطالعه میکنید:
GamesBeat 7/10
در نهایت، بازی به یک تعادل رسید و مابقی کمپین خوب انجام شده بود. همانطور که اشاره کردم، بیشتر پلیرها به بخش چندنفره بیشتر از بخش تکنفرۀ داستانی اهمیت میدهند. اما من همیشه داستان کمپین سری را دوست داشتم، چرا که برای تجربۀ بخش چندنفره انگیزهبخش بود و به همین دلیل کمپین برای من اهمیت دارد.
Hobby Consolas 6.5/10
Call of Duty Modern Warfare 3 بازیای است که از سایر بازیها تشکیل شده، موجودی که حاصل ترکیب چندین جزء متفاوت است و میخواهد با بخش چندنفرۀ فوقالعادۀ خود طرفداران همیشگی را جذب کند. با این حال، «نوآوریهای» کمپین، تلاش برای القای حس همیشگی و بخش زامبی، هیچکدام نمیتوانند این حقیقت واضح را پنهان کنند. این بازی چیزی فراتر از استفادۀ مجدد از ایدههای قبلی، آن هم به طور شتابزده نیست.
Digital Spy 6/10
اگر شما سری Call of Duty را به خاطر بخش داستانی و کمپینها تجربه میکنید، احتمالاً ناامید خواهید شد. اما اگر مثل بقیۀ گیمرها، موارد دیگری که این اثر در خود جای داده است برای شما در اولویت قرار دارند، شاید سرگرم شوید. در هر صورت، اگر کاملاً ناآشنا با این سری و بخش چندنفره هستید، احتمالاً ارزش وقت شما را ندارد. در حقیقت، سوال اصلی آن است که آیا سری Call of Duty از این به بعد به کمپین نیاز خواهد داشت یا خیر؟
VG247 5/10
Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از بدترین بازیهای امسال است و اثبات میکند که اکتیویژن باید به آن استراحتی طولانیمدت بدهد. شرمآور است که با یک سری افسانهای، چنین برخوردی میشود.
Merlin’in Kazanı ۴.۸/۱۰
گاهی اوقات کلمات نمیتوانند توصیف کنند که یک بازی چقدر بد است. اگر Modern Warfare III هیچوقت عرضه نشده بود، میتواسنتیم چیزهای خوبی در موردش بگوییم. Call of Duty 3 به افسانهای تحت نام Call of Duty 4: Modern Warfare منجر شد. ما نمیدانیم که این بازی جدید به چه چیزی ختم میشود.
GLHF on Sports Illustrated 4/10
به نظر میرسد که Modern Warfare III یک بستۀالحاقی برای Call of Duty: Warzone است و اگر با قیمت پایینتر فروخته میشد، عادلانه بود. اما با فروش آن به عنوان یک تجربۀ پریمیوم و مجبور کردن توسعهدهندگان به ساخت بازی در عرض ۱۶ ماه، دست اکتیویژن رو شده است. این بازی نشان میدهد که ناشر به کارمندان و در نهایت مخاطبین خود هیچ اهمیتی نمیدهد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
عالی گوتی میشه
،مبارکه
وقتی آمار فروش بازی بیادش اون وقت میگی گوتی یا نه , بازیی که ۱ سال سرش دعوا بود و همه شرکت ها حسرتش میخورن
وقتی فروش بالایی کرده یعنی بین گیمرا محبوب هستش
آره نمره ۱.۵ هم نشون میده چقدر بین گیمر ها محبوبه 😂🤣 نمره یوزر اسکور لورد آف د رینگ که بدترین بازی هم بود هم از این بیشتر بود یعنی پلیر ها از بدترین بازی این نسل بیشتر از کالافی که الان دست مایکرو خوششون اومده 😂
فروش مهم نیست ، کالاف همه مردم میخرن چه درکی از بد و خوب بودن دارن ؟
هیچ شکی نیست که کالاف یکی از محبوب ترین بازیها تاریخ هست
و فروشش رو هم مدیون همین محبوبیتی هست که از میراث گرانبهاش به ارث برده
البته گان پلی کالاف تو سبک خودش رودست نداره و اینقدر خوبه که باز بازی هیچی نداشته باشه به خاطر گان پلی قابل تحمله
یکی از علل که کمپینش تجربه می شه کوتاهی و خطی بودن بازی هست
تو احتمالا از همونایی هستی که به خبر مختل شدن اینترنت انگلیس بخاطر مدرن سه دل خوش کردیxD
پ.ن:حجم بازی ۲۰۰gb
چون مال مایکروسافته آره حتما😂😂😂😂😂😂
حتما فروش بالا میکنه اونم تو خواب
گوتی شده خبر نداری …. دی
با این حال تجربش می کنم
چون کمپینش کمه هر چی باشه زیاد وقت گیر نیست و در حد همون محتواش می شه سرگرم شد
باشه بگو ناتی داگ برات همچین بازیی بسازه
ناتی گاد شت گیم نمیسازه،منم نمیگم بهش
😵
بهت قول میدم همونطوری که ایکس باکس بستدا رو مدیریت کرد و هرسال بازی های شاهکار میده ، اکتیویشن هم درست میکنه 🤌😂
منظورت از شاهکار، ردفال و اسکاریم در فضاست؟
برای یک سلیقه شاهکار بوده دیکه بی احترامی نداریم
خوبه ک اون دسته از افراد که هیتر مارول ان بیان بگن این مرد عنکبوتی چی داره بجر ۲ تا بچه تار زن؟
#سلیقه
کالاف از بلک آپس ۲ دیگه مرد واسه من، هنوز ک هنوزم یدونه از نسخه های بعد بلک آپس ۲ رو پلی ندادم. هر وقتم بخوام بازی کنم کالافای نسل ۷ رو بازی میکنم.
تا زمانی که ب شیر دوشی ادامه بده من کاری ب این فرنچایز ندارم.
بلک اپس۳ و ورلد آن وار ۲ که خوب بودن😕
بله شنیدم خوب بودن ولی من دیگه کلا کنار گذاشتم این سری رو
دوست عزیز لطف میکنی در مورد بازی ها که پلی ندادی نظر ندی ؟ چون ما بلک اپ ۴ داشتیم که بهترین بتل رویال رو داشت که خیلی عاشقش بودن
برادر من هر کی آزاده نظرشو بگه. بنده از بازی های بتل رویال و کلا بخش بتل رویال اصلا خوشم نمیاد چون معتقدم از وقتی این بتل رویال اومده روی کار گیما افت کردن چون سازنده تمرکزشو میذاره رو همون بخش و بخش کمپین و اینارو زیاد کاریش نداره(نمیگم همشون،بعضیاشون) و معتقدم بازی ای که داستان نداشته باشه هویت نداره( نظر شخصیمه الان حمله نکنید بهم🤦♂️😐) بازی باید داستان داشته باشه تا هویت پیدا کنه تا هدف پیدا کنه تا من گیمر بفهمم واس چی دارم مثلا بقیه رو میکشم یا ماموریتی که دارم انجام میدم تو بازی واس چیه باید ی هدفی باشه دیگه. کالافای قدیمی و مثلا نسل ۷ رو گیمرا بخاطر داستان زیباشون درکنار گیمپلی عالیشون دوست داشتن، الان چی؟ الان چطوریه؟ داستان تو دیواره و فقط رو بخش بتل رویالش کار میکنن.
ی شوتر کامل از نظر من باید در کنار گیمپلی عالی داستانی زیبا داشته باشه. نمونه بارزشم بایوشاک هست که یکی از ابرشاهکار های تاریخ ویدیو گیمه. الان بایوشاک بخاطر بخش بتل رویال نداشتش معروفه؟ نه بایوشاک بخاطر داستان و درکنار اون گیم پلی عالیشه که معروفه. گیمری که بایوشاک بازی میکنه صددرصد آخرش عاشقش میشه و جزو برترین تجربه هاش میشه. برا بعضی افرادم ی تحول میشه تو دوران گیمریشون، مث خودم که دوران گیمریم ب دو قسمت قبل و بعد بایوشاک تقسیم شد. حالا فک کن اون سال که بایوشاک اومد بجا همچین شاهکاری با ی بازی با داستان ضعیف یا خوب ولی بخش بتل رویال قوی مواجه بودیم. اونموقع بایوشاک اینطوری جاودانه میشد؟ قطعا نه
این مثالو زدم که متوجه منظور کلیم بشی.
من جنازه کالاف های قدیمی ای مث مادرن وارفر ۳ که بنظرم بهترین کالافه یا بقیه کالاف های نسل های قبلو نمیدم این کالاف های جدیدم بگیرم. چون اون موقع کالاف هدف و هویت داشت، کالاف با عشق و علاقه ساخته میشد ن برای پول ساخته میشد. درسته چند نسخه خوب هم ساختن این چند سال اما شما میتونی کالافای الانو با قبلا مقایسه کنی؟ کاد ۴ مادرن وارفر رو یادت بیاد،با اون متای رویایی۹۴ و اون داستان زیباش، واقعا میتونی این کالافارو با مثلا کاد ۴ مقایسه کنی؟
این نظر شخصیمه و آزادم بیانش کنم شما هم اگه مخالفی با نظرم میتونی ی دیس بدی و تمام.
همین که عاشق بلک اپس چهاری که نصف گیمر ها حتی نمیدونن همچین بازی وجود داره خودش سن و تفکر پیش دبستانی گونه تو رو نشون میده
خداییش بلک اوپس ۴ یکی از مسخره ترین گیمای کالافه
بلک اوپس ۳ ک بدرد مولتی زدن هم نمیخوره
از چرتو پرتات خجالت نمیکشی از دیس لایکات خجالت بکش حداقل
داداش دیدگاهت در حد خودت محترم برای تو قشنگ بود اوکی ولی چرا به همچین زباله ای میگی بهترین بتل رویال
نظرت منطقی بود تا جایی که رسیدم به “پلی ندادم”. “پلی دادن” دقیقا یعنی چی؟ مثلا ایراد “بازی کردن” چیه؟ آیا خارجیا میگن “I give play”؟ اولین بار کی این اصطلاح حال به هم زن رو به کار برد؟
اصلا ایرادی نداره، هر زبانی این حق رو داره که کلمات و جملات خارجی رو در زبان محاوره خودش تغییر بده، وقتی میگیم پلی بدم اون “بدم” به معنای give یا دادن نیست بلکه کنندگی کار رو نشون میده، اگر در زبان محاوره بگیم پلی کنم مفهوم پلی کردنه یک فیلم رو میده که پس از پلی شدن دیگه فاعل رووش کنترلی نداره، اما وقتی میگیم پلی میدم مفهوم پلی کردنه پیوسته با کنندگی دائمی فاعله، در بخش محاوره ی هر زبانی اینجوری بازی با کلمات وجود داره که اگر بیاریشون توو دستور زبان ایراد بوجود میاد اما در بخش محاوره ایرادی نداره.
برادر حرفت درسته ولی این فقط ی اصطلاح هست که من عادت کردم استفاده میکنم
خودم میدونم جمله غلطیه، بنده مدرک زبان انگلیسی دارم حالیمه این چیزارو
فقط بحث اینه که عادت کردم به گفتن این جمله، نه فقط من، خیلیا دیگه هم همین جملرو میگن. زیاد سخت نگیر
وقتی مجبور باشی بگی بازی بازی کردم از این به بعد از پلی دادم استفاده میکنی😂
ابعاد و زوایای جدیدی از مشکل رو نمایان کردی
درود بر تو 👍🌷
پس چی
مسئولین باید به فکر باشن 😂
حتما کالاف ww2 رو تجربه کن پشیمون نمیشی.
Modern Warfare 2019 یکی از بهترین بازی های سری هست
همه چی بازی به جا بود
گرافیک،گان پلی،انفجارها و افکت ها، داستان ، نمایش چهره زشت جنگ و سلاح های شیمیایی و کشتاری جمعی (کشتاری تمام موجودات)
واقعا زیبا بود واقعا لذت بخش بود
COLD WAR هم خیلی خیلی نرم و روان اجرا می شه
Modern Warfare 2022 هم گان پلی جذاب همیشگی ولی داستان ضعیف به شدت کثیف و سیاسیش لذتش کم کرد
دقیقا هم نظرم باهات آخرین کالاف دیوتی که بمب بود و داستان خفنی داشت بلک آپس ۲ بود چقد من بازیش کردم عالی بود
بزار نظر دقیقم بگم چون همیشه حسابی پیگیر کالاف بودم و همه نسخه ها تجربه کردم
کلا بخش داستانی بازی از نسل هشتم افت شدید کرد بخاطر همین و من هم درست حسابی این بخش رو بازی نکردم ولی نسخه های نسل هفتم از لحاظ داستانی شاهکار بودن
ساخت یه بخش داستانی خوب توی نسل نهم حداقل ۵ سال زمان میبره , دیگه نباید انتظار داشت بیاد داستان خوب بزنه ,
انتظار اینکه بیاد بخش مولتی پلیرش هم بخاطر داستانی کنسل کنه هر ساله نزنه , داد خیلی گیمرا در میاد
تمرکز اصلی بازی رفته محتوا مولتی پلیر و آنلاین و این بخش حسابی حرف برای گفتن داره
البته همون مولتی پلیر هم باید تغییر بدن ولی بخاطر اسکین ها و موتور بازی زیاد نمیتونن تغییر ایجاد کنند
در نهایت بگم این کالاف هم تو پاچه سونی کردن چون میخواستن قرار دادشون با سونی تموم بشه
مولتی که همون نقشه های کالافا قبلن معلومه خوب میشه
زامبی هم که داده دست اهلش خود احمقش نزده
داستانی هم تو دو سال درست یه کالاف هنوزم میشه در اورد اگه اهلش باشه
کلا که مشخص نشد چی گفتی یا داستان چی بود،
ولی طالع نحس با اون همه بدنامی باید جلوی ماکرو لنگ بندازه انقدر که این ماکرو نحسه، Bethesda برای سونی انحصاری زد به اسم Deathloop که معلومه دیگه چه گیم شاخی بود با چه متائی ،ماکرو خرید چندماه بعد ابر شاهکاری به اسم شتفال واسش انحصاری اومد بعدشم که شاهکار عالم بشریت بعده ۲۵سال اومد استارلودینگ که قرار بود دنیای گیم چند نسل جابجا کنه ،متا ۸۳ یکهفته بعد دد شد،احتمالا پینوکیو شبا حموم نمیکنه 😂
تو برو به اون وضعیت دد شده بانجی و اشغالش یعنی دستینی برس که دد شدن یا موقعی که جیم رایان دکمه ش زده شد کجا بودی ؟یا اینکه اسپایدرباگ نابود شد افراد ارشد اساپذیوش به سطل زباله هدایت شدن کجا بودی؟
یعنی عالی هستی
برا بازی متا ۵۰ هم ماله میکشی؟؟
چون قرار دادش با سونی میخواست تموم بشه😂😂😂
منتغیه
یک سال نیم دادگاه سر یه بازی متا زرد !!! برو یقه سونی رو بگیر چرا ولکن این بازی نبود و نمیزاشت انحصاری بشه , حرف ناشرت رو قبول نداری من بحثی ندارم
ناشرت تونست یه بازیی بزنه دو نفر با هم بتونن بازی کنن و خسته نشن ,
بیا اینجا حرف بزنن , همین دلتون به منتقدین ها خوش کنید
هیچ ربطی به قرارداد با سونی نداره
بابی میخواست تا نرفته آخرین ضربه اش به اکتیویژن رو بزنه
تو چرا کلا شدی وکیل مدافع کالاف؟
الان مولتی پلیر این با مدرن وارفیر ۲۰۱۹ چه فرقی کرده ؟؟ نقشه هم که همونن چن تاشون همونن . همه چیز هاشو میشد با آپدیت درست کرد
پیامات زیر این پست روی هم بالای ۳۵۰تا دیسلایک گرفت
بنظرم دیگه تو پیام نده بدتر خودتو خراب میکنی😂
گاکس بودن نویسنده ها رو به نسل ربط نده ، داستان یه بازی ایندی که تو یه سال ساخته شد هدفمند تر از کالاف بود
کالاف☕
دیگه حالم از شوتر نظامی به هم میخوره با این وضع
به نظرم بهترین شوتر نظامی توی نسل هشتم و نهم بتلفیلد یک بود
اون کالافWWIIهم خوب بودش
Modern Warfare 1 و cold war هم خیلی خوب بودن دیگه کم کم شیب سقوطش رو تند کرده
نسخه دومش که با اون داستان ابکیش و سیاست های کثیفشون منتشر شد
گرچه همیشه می گم شوتر بازی واقعا نابه و رودست نداره
دقیقا
WW II آخرین کالافی خوبی بود که زدم
به به دمش گرم ترکونده و به احتمال خیلی زیاد اگه تو گیم آواردز به عنوان بازی سال انتخاب میشه در غیر اینصورت صد در صد سونی پول داده که به عنوان بازی سال انتخاب نشه، اونم فقط به این خاطر که اکتی دیگه مال ماکروه 😁
از شوخی گذشته اگه جایزه بهترین بازی سال رو نبره قطعا برنده تمشک طلایی خواهد بود 😉
تبریک به دوستان عشق آنلاین
بازی باعجله ساختن بیشترازاین نمیشه ازش توقع داشت اونم بازی بزرگی مثل کالاف که قدیمی ترین گیمه.بایدبیشتربرای ساختش وقت میزاشتن حالایه ماه دوماه دیرترمنتشرمیشددرعوض کیفیتش عالی میشد.
حداقل یه سال دیگه میخواست
حیف اسم Modern Warfare. نه به اون ایفل و مکارف اویزونه قدیمی نه به این . هردوشون هم Modern Warfare 3 هستن.
واقعا نمیفهمم چرا انقدر روی بد نشون میدن به کال آو دیوتی این اواخر، یه سری چیزا رو قبول دارم،مثلا زامبی و مپه بتل رویاله ونگارد فاجعه بود،موومنت تو مدرن ۲ مزخرف بود،ولی بازم کلی چیزا داشتن که خوب و فان و باحال بودن،حالا اونا به کنار الان واقعا چیه مدرن ۳ در حد نمره ی ۵۰عه؟
بخش کمپین بخش کمپین بخش کمپین
بازی یک گیم پلی فوق العاده داره که لذت بخش یعنی شوتر بازی واقعا به اوج کمال رسیده، از این رو اکتیوژن با داستان پردازی ها ضعیف تر ، طراحی سکانس های تکرار و… با محتوا کم بخصوص در بخش کمپین کمر همت بسته که روزگارش و تیره و تار کنه
همه گیمرها دارن نمره کم میدن یا اعتراض میکنن ولی با این حال میرن میخرن
یه بار اگه اینارو بایکوت میکردیم اینجوری با وقاحت تمام این بازی رو منتشر نمیکردن
تا زمانی که خود قوطی فنا برای خریدش صف ببندن این وضعیت ادامه خواهد داشت جالبه این بازی رو به گردن مایکروسافت میندازن فقط چرا یادشون رفته مارکتینگ این بازی با سونیه ؟ بعد اکه این بازی کامل مثلا متاش بالای ۹۰ میشد قوطی فنای بی سواد باز هم این موفقیت رو به پای مایکروسافت مینوشتن؟ قطعا نه اما اگه شکستی چیزی باشه سریع اونو میندازن گردن مایکروسافت اما اینا مهم نیست مهم اینه که الان مایکروسافت بزرگترین ناشر صنعت گیم بزرگترین ایپی های صنعت گیم الان در اختیارش و بزودی این تعداد بیشتر هم خواهد شد
مایکروسافت کی بزرگترین ناشر صنعت گیم بوده
سال ۲٠۳۲ که در کویر سختی بود
امسالم با چن فرستی پارتی بد چیزی واس رقابت جا ننداخت😂
متاسفانه هنوز سال ۲۰۳۲ از راه نرسیده پس جوابی ندارم 😂
وای منهدم شدم دمت گرم
اسکول تو بازی هایی رو که زیر نظر سونی ساخته شده ان رو با بازی های زیر نظر مایکروسافت هستن مقایسه کن
یعنی مایکروسافت فقد بلده گندکاری کنه
بلک اپس۳ زیر نظر سونی بود با متای ۸۲ تقریبا
ولی هر بازی بدون استثنا زیر نظر مایکرو نابود خواهد شد
از کی تا حالا ردفال شده جزو بزرگترین آیپی های جهان ؟ پس این لورد آف د رینگ گولم هم مهمترین ایپی این نسله با فوراسپوکن بعدشم مایکرو این نسل یک تکرار کنم یک بازی هم ندارد که متاش بالای ۹۰ باشه اون وقت سونی ۳ ۴ تا داره بعد مایکرو میشه بزرگترین دارنده ایپی 🤣
پس بازی های
Ori 90
Flight Simulator 90
Forza horizon 92
Quake 2 remastered 90
اینا چین پس ؟
.
در ضمن مهمترین ایپی ها یعنی ماینکرفت ، کالاف ، وارکرافت ژ دیابلو ، فالوت ، الدر اسکرولز و … که همه هم زیر چتر مایکروسافت قرار دارن
لیست رو فقط
کارتون و انیمیشن
شبیه ساز خلبانی
شبیه ساز ماشین
ریمستر یک بازی 🤣
بعد میگن سونی بازی های بچه گونه میسازه
خب حالا بریم سونی
GOD OF WAR RAGNAROK متا ۹۴
DEMON SOULS متا ۹۲
SPIDER MAN متا ۹۰
راستی میدونم بلد نیستی با سایت متاکریتیک کار کنی ولی این الان لیست بازی های سونی بود توی بخش must play و من هیچ بازی ایکس باکسی اونجا ندیدم نمیدونم چطوره که اینا متا شون نوده ولی توی این لیست نیست جز اینکه افت متا داشتن 😂 فورزا هم ۸۵ 😂🤣
ولشون کن بابا اینا به های فای راش میگن شاهکار بذار تو حال خودشون باشن🤣🤣🤣🤣
نه حتما باید به اسپایدرباگ یا شبیه ساز پرتاب تبر بگم شاهکار
آها ریمیستر حساب نیست اما ریمیک کردن حساب اونم شرکتی که بازی ۳ سال قبل رو ریمیستر و ریمیک میکنه حالا جالب اینه این شبیه ساز خلبانی واقعا توسط خلبانان دنیا استفاده میشه اما شبیه ساز پرتاب تبر و عنکبوت چه کاربردی دارن ؟ مثلا اون اسپایدرباگ که با پول های سونی نمره ۹۰ گرفت خیلی خفنه؟ این شبیه ساز پرتاب تبر و تار حتی یک نقطه سون هم نسبت به بازی قبلیشون تغییر نکرده از بس زباله هستن
مخ رو فقط میگه دیمن سولز بازی ۳ سال پیشه 🤣 بازی ۲۰۲۰ ریمیک شد و نسخه اصلی سال ۲۰۰۹ واسه ps3 ساخته شد موقعی که تو اصلا نبودی بعدهم بعد ۱۱ سال ریمیکش هم کردن نه اینه بیان ریمستر کنند بعدشم نسخه اصلی بازی رو کنسول سونی اومده بود الان هم رو پلی استیشن استور هست و اینکه الان همین ریمستر معمولی اونم واسه عنوان ۱۳ سال پیش که فقط ریمیک جوابگوعه هم مایکرو اومده انحصاری کرده از سیاست های انحصاری مایکروعه که تو دنیا نوبر نداره و اصلا بازی هایی رو انحصاری میکنه که اصل فروششون روی پلی استیشنه
سونی پول میده نه الان متا استارفیلد ۸۳ بعد ۷ تا از رسانه هایی که بهش نمره کامل دادن رسانه خود ایکس باکس بودن یعنی ایکس باکس خودش به خودش نمره میده مثل شما که برای اینکه تعداد لایک هاتون حداقل ۵ تا بشه و دیس لایک هاتون ۷۰ تا نشه میآید کامنت خودتون رو لایک میکنید یعنی اگه اون رسانه ها نبودن بازی متاش زیر ۸۰ میرفت و میرسید نزدیک به انحصاری شاهکارتون ردفال
داداش چرا نمیخوای قبول کنی کل صعنت گیم هم زیر مجوعه ایکس باکس باشه ایکس باکس عرضه دادن یه بازی درست رو نداره
برین تیم فورترس ۲ و کانتر استرایک بازی کنین به جای این آشغال.
۷۰ دلار پول واسه اسکین کانتر و لباس و تانت های تیم فورترس بدین ارزشش بیشتره
داداش من همون csgo هم پلی میدادم شد cs2 دیگه سیستم نمیکشه
کلی پول پرایم دادم پر شد -_-
بجاش تیم فورترس ۲ بازی کن
بازی ۹ تا کلاس متفاوت داره و بسته به نوع بازی کردنت میتونی یکی رو انتخاب کنی، و کار تیمی توی بازی به شدت الزامیه، میتونی برای کلاسا لباسای جدید ، تانت (مثل ایموت فورتنایته) و سلاح های جدید بگیری، حتی میتونی لباسا و اسکینایی و آیتمایی که داری رو تو بعضی سرورای کامینونیتی با بقیه معاوضه کنی.
بازی باحالیه هست ولی هرچی سعی کردم خوشم نیومد
یعنی در کل ۳ بار تو تایم های مختلف نصبش کردم گفتم زمان میگذره سلیقه آدم عوض میشه الان شاید خوشم بیاد
ولی جدا از بازی کامیونیتی مشتی داره واقعا بازیش رو هم نکنی میتونی تو فضاش بچرخی حال کنی
بعدا اگه وقت کردم میخوام اون فیلم فن مید از medic ساختن رو بشینم ببینم به نظر فیلم خفنیه
فیلمش یکی از بهترین شاهکارای کامیونیتی تیم فورترسه و با محدودیتای نرم افزاری Source Filmmaker بازم خیلی خوب ساخته شده.
گوتی این د جیب
بعیده که ماکرو بیش از یک سال بین نسخه های کال اف فاصله بده(که اونم احتمالش کمه). این ۷۰ میلیارد دلاری که هززینه کرده یه جوری باید دربیاد با این حال احتمالا شاهد یه نسخه سر ۱۶ ماه ساختن و قالب کردن به ملت نیستیم
بهش بی نهایت افتخار کنید (۵۳) 😂
بخش داستانی هیچ اهمیتی نداره درواقع فقط یه سری نوب که بازی آنلاین سرشون نمیشه به بخش داستانی توجه میکنند، اصل کاری مولتی بی رقیب و شاهکار کالاف هست که بی مانند هست انقدر که خوبه
دلیل این متا و این همه هیت هم فقط این هست که خرید اکتی تایید شده و چون سایت ها دلقک هیتر مایکروسافت کبیر هستن بخاطر بزرگیش شروع کردن به پایین کشیدن کالاف بدون هیچ دلیل منطقی مثل کاری که سر بقیه شاهکارهای مایکروسافت میکنند، و هیت این بازی هم فقط از سمت سونی فنا نوب هست که از فشارشون که بلد نیستن مولتی کالاف بازی کنند و این بازی آنلاین بی رقیب مال مایکروسافت هست هیت میدن تخیله فشار میکنند
په فنا سونی گدا هیت بدین فشار بخورید که قراره از این به بعد هر روز از بزرگی و شاهمار بودن بازیا مایکروسافت فشار بخورید 😎
بهترین لذت برای من خوندن کامنت های ادمایی مثل تو هست. حالم خیلی خوب میشه میبینم فشار خوردنتو😂
ببینید دوستان بخاطر وجود همچین بچه سال هایی اکتی از ساخت شاهکار هایی مثل سه گانه مدرن وارفر اورجینال به همچین اشغالی تن میده بازی هایی که هم داستان خوبی هم داشتن هم مولتی شون صد برابر بهتر از مولتی همین مدرن وارفر بود و البته این قضیه هم باز نشون میده که چرا مایکرو هم بعد از بازی های هیلو های قدیمی میاد هیرو اینفینیت و یا ردفال رو عرضه میکنه چون این جماعتی که من میبینم فقط بهشون بازی تحویل بده بازی کار هم نکنه مهم نیس براشون الان سونی فوراسپوکن داد فنا واقعا با نخریدن و حمایت نکردن ازش بهش نشون دادن که نباید همچین چیزی تحویل بده که بعدش هم اومد بازیی مثل اسپایدرمن ۲ تحویل داد که صد درصد اگه گوتی هم نشه ولی حداقل نامزد میشه بعد از اون طرف مایکرو ردفال و هیلو رو میده بعد میگه ما کلا ۵ تا بازی هم این نسل نداشتیم اون هایی هم که داریم هم ناقصن و به همین هم بسنده کنید
میشه توضیح بدی پس چطوری سونی فنا آشغالی مثل اسپایدرباگ که حتی یک صحنه س هم تغییر نکرده و یه حدی پیست کامل از نسخه قبلی رو میخرن؟ شماها خسته نشدین از بی بازی بودن ؟
لودینگ باگ و لودینگ استار و ردباگ : آیا من برای تو یک شوخی هستم ؟ بعد یک سوال فورزا الان هرساله مثل فیفا منتشر میشه چیش به جز مپش تغییر میکنه ؟
داداش تو استارفیلد اعظم گه باگ داره نمیبینی؟ عجیبا قریبا….من عاشق بتسدا هستم ولی خب شرکت باگ اعظم هم هست خب دیگه….خوب شد اسپایدی متاش از استارفیلد بهتر شد تحسینت میکنم که مثل بقیه تو غار نرفتی ایکس باکس فن😂😂
شما برو استارباگ رو بازی کن😂😂
مگه کالاف بازی کردن مهارت هم میخواد ؟🤔
آره خب داداش
بدو بایست و شلنگ تخته انداختن با پلیر های رندوم که با مچ میکینگ خرکی بازی تو یه مپ چپونده شدن و شلیک یه خشاب کامل بدون ریکویل و احتمال خطا و تاکتیک ها!! و کار های تیمی!! آنچنانی پلیر های کاد مهارت زیادی میطلبه که کار هر کسی نیست 🔫🤦♂️
تجویز پزشک معالج:
مراجعه سریع و اورژانسی به
http://Www.Sath.com
عزیز چند سالته دقیقا؟ داستانی واسه نوباست؟ بدرد نمیخوره؟؟؟😂😂😂 حاجی زمان ما مولتی کسی نمیزد داستان بازی بود که ابهت داشت شمایی که با فورتنایت و امثالهم بازی کردن رو شناختی هیچ درکی از داستان و شخصیت پردازی و این چیزا نداری ! پرایس ، گوست ، و و و و تریلی اسمشونو نمیکشه بخاطر چیه؟ بخاطر خط داستانی حماسی کالاف که یه زمانی مردم سر و دست میشکوندن براش . اره داداش ما هم بلدیم مولتی بزنیم رینبو سیکس هم میزنم کالافم برسم میزنم ولی ولی کالاف با داستان زنده بود اگه قراره کمپین حذف شه خب وارزون هست ۲ تا مود اضافه میکنن احتیاجی نیست ۷۰ دلار بکنن توی پاچه مردم.و در نهایت فلان چه داند قیمت نقل و نبات ….
این یارو اصن نمیددونههههه کالای قدیم یعنی چی..نمیدونه مدرن وارفر یعنی چی بعد پلی نداده میان نظر میدن
دقیقا فک نکنم پلی تایمش ۱ دقیقه هم باشه! اصن سنش میخوره به کالافای قدیم؟😂
دادا شوخی میکنی یا جدی میگی؟
یارو بچه ساله نمیفهمه چی میگه جدی نگیر ! ولی خب اکتی و مایکرو هم اینارو دیدن بازی میدن ۷۰ دلار اینا هم میخرن ! با همین منطق دقیقا که گفت !! امیدوارم کالاف نابود نشه فقژ با این تفکراتشون
خب یه دفعه از ته رکورد زده چه عیبی داره😂
بله همونطور که از فرست پارتی مایکروسافت پیش بینی میشد ولی بعضی دوستان اعتقاد داشتن مایکروسافت اکتیویژن رو درست میکنه و طبق گزارش ها مایکروسافت اصرار بر عرضه این بازی با قیمت ۷۰ دلاری داشته پس کاملا بر عهده اونه
همونایی که دیابلو و اوراچ رو به عنوان فرست پارتی امسال مایکروسافت لیست میکردن باید اینم گردن بگیرین
گردن میگیریم خوبم گردن میگیریم مخصوصا بخش مولتی پلیرش 👌
توهم برو شوتر انحصاری فرابشری سونی یعنی کوانتوم ارور رو بازی کن
راستی کوانتوم ارور نمره متاش چندشد؟
فکر کن پروفایل ونوم که آیپی سونیه گذاشتی بعد به پلی استیشن هیت میدی
خبری از کوانتوم ارور نیست همونطور که فعلا خبری از بالدورز گیت ۳ با متا ۹۷ رو ایکس باکس نیس
اولا ونوم ایپی نیست کاراکتره
دوما اون موقع که تو به گوشی بابات میگفتی جی جی ونوم یکی از شخصیت های مورد علاقه من بود
سوما بالدرز گیت تا قبل از سال ۲۰۲۴برای ایکس باکس منتشر میشه پس اینقدر از دکل بالدرز گیت بالا نرو
چهارما چند ماه پیش وقتی اخبار کوانتوم ارور میومد سونی فنا اون رو انحصاری اصیل سونی و گیرز کیلر میدونستن و ایکس باکس رو مسخره میکردن الان چی شده گردنش نمیگیرن
کونتوم ارور اصن انحصاری پلی استیشن نیست 😂😂 سونی هم هیچ نظارتی روش نداشته صرفا توسعش برای ایکس باکس مشکل بوده مثل بالدورز گیت
اره حرفتو قبول دارم سید
من از خریده شدن اکتیویژن بلیزارد فقط و فقط برای بلیزارد ناراحتم. من عاشق بلیزاردم. تنها غمی که دارم همینه. نظرم شخصیه و ربطی به سیاست انحصاری ایکس باکس و سونی نداره(یکی نیاد بگه آها شما دوست دارید بازی های ایکس باکس برای سونی بیاد ولی خودتون بازی نمیدید) ؛ ای کاش بازی های بلیزارد هنوز برای پلی استیشن بیاد. با این حال و این همه غم هیچوقت برای بازی کردن بازی های بلیزارد نمیرم ایکس باکس بخرم. هرچقدرم دلم تنگ باشه. امیدوارم بیان رو نینتندو
اسلج همر ببین از کالاف دیوتی ادونس رسیده به چی بعد افتخارم میکنه
همه فکر میکردیم ونگارد مزخرف ترین نسخه کالافه
لامصبا رکورد خودشون و زدن
مدرن وار فار ۳ مزخرف ترین نسخه کالافه ماشالله بابی کیوتیک 😂
وقتی یک دی ال سی رو با قیمت ۷۰ دلار عرضه میکنی نتیجه اش همین میشه. البته بازم نجومی فروش میکنه و فقط کافیه اسم کالاف روش باشه تا همه بخرنش.
🤣
فرست پارتی ماکروسافت عالی مینوازد
موقعی که کالاف مدرن وارفر۳ ساخته شد قرارداد هنوز تایید نشده بود بعدش هم مارکتینگ و تبلیغات این بازی با سونی بود اگه بازیش بدرد نمیخورد پس چرا سونی هی خودشو به در و دیوار میزد و اسکین و باندل انحصاری برای کنسول هاش می آورد اگه همینطوری پیش میرفت کالاف های بعدی همه رو با قرارداد انحصاری میکرد
خب پس چرا مایکرو جونت تاخیرش نزد؟ چرا به عنوان بسته الحاقی عرضه نکرد؟ این کار هارو که دیگه میتونست انجام بده
نه کاکو ببین اصلا بخش داستانی کالاف مهم نیست و اگه این بازی بدون بخش داستانی بود الان متای ۱۸۵ می گرفت و به عنوان شاهکار قرن ازش یاد می کردن 🤡
کاکو مگه نمیدونی متا مهم نیست؟ 🗿 مهم فقط تجربه ی خود گیمره داشم چی فکر کردی 🗿
یوزر اسکورز ۱.۵ : آهای مرتیکه پس من اینجا کشکم؟
احسنتتتت 😂 بنظرم با رویکردی که جدیدا دارن میخان کلا بخش داستانیو کنار بزارن که جای تاسفه واقعا.مایکرو هم اگه فکر سودآوری ازین بازیه باید یه حرکتی بزنه درسته فن های کالاف میخرن هرسال مثل فیفا ولی هی کم و کمتر میشه ! یادش یخیر کالافای قدیم ابهت شخصیت ها و داستان و حماسی بودنشونو و و و و
این صد درصد مشکلش از ماکرو هست، احتمالا هم به خاطر تموم کردن قرارداد با سونی هست ولی به هرحال کار نفرتانگیزیه
چ ربطی ب مایکرو داره اصن قبل از اینکه خریداری شه تو ساخت بود چی میگی
مَهدی یا مِهدی مسئله اینست
😂
این احتمالا قرار بود DLC باشه احتمالا با توجه به طول کمپینش و دیتاش که تا حد زیادی با مدرن ۲ یکیه که ماکرو بازی جدا کردش
واقعا مهدی سمی 😂🤣
چیکار داری میکنی با خودت؟!؟
عجب وضعی شده
هی ادمو عصبی میکنن
نکنین دیگ اخه
گند زدن به فرانچایز
الان بعضی از هیتر های مایکروسافت میان میگن اینم نتیجه بستن قرارداد با مایکروسافت 😁😁😁
ولی انصافا چه گندی زده
من فکر می کردم از infinite warfare بدتر نداریم
والا ونگارد از اینفینیت وارفر هم بد تر بود اینم اومد دیگه بدتر شد
اره اونم افتضاح بود
ولی این یکی تعاریف افتضاح بودن رو عوض کرد
یاد سه گانه کلاسیک mw بخیر،محمد علوی و تیم قوی اینفینیتی وارد،داستان و مولتی وطراحی مپ به شدت گیرا ولذتبخش،زامبی هم که بهتریناش تو بلکواوپس ۱.۲.بود و مپ ترانزیت که دیگه مثلشو شاهد نبودیم…
زمانی که متا زیر ۸۰ برای کالاف حالمو بد میکرد اما الان…
من ترجیح میدم همون کالافای قدیمو بازی کنم🎈💕
این فرانچایز یه استراحت اساسی لازم داره
الان اکتیویژن باید بره یه کم آی پی جدید با حمایت مایکروسافت بسازه که هم دستش پرتر بشه هم کالاف یه چند سالی استراحت کنه
با این روش اگه بخوان پیش برن متاش توی نسخه های بعدی کمتر هم میشه
چرا خودشونو اذیت میکنن بازی رو کلا مولتیپلیر کنن خودشون هم راحت شن ماهم به کمپین cod امیدوارم نباشیم
ولی ناموسا پوستراش و تریلراش از بهترینا سری بودن من خیالیاشونو داتلود دارم
بتلفیلد که تو سرآشیبیه، کالاف هم افتاد تو سراشیبی
قبل از این که mw3 منتشر بشه به همه میگفتم که کلافهای mw1&2 زمینه ساز ۳ هستن که یه مبارزه عالی رو نمایش بدن، ولی اکتیویژن مهم ترین نسخه بازی رو زد ترکوند 😐
کمپین فاجعست ولی مولتیش عالیه
وقتی یه dlc رو به عنوان یه گیم کامل عرضه کنی همین میشه
امیدوارم مثل بتلفیلد کلا نیان کمپینو حذف کنن…
این بازیو فقط مولتیش سر پا گذاشته که من همونم دیدم خدایی فرقی با وارزون ۲ نداره افکتای انفجار ، گجتا ، دوسیله های نقلیه و…. همه اونایی که میان بخش مولتیو بهونه ۷۰ دلار پول بی زبون میکنن یا از دم ماله کشن یا واقعا ی چیزی کم دارن آخه وقتی مولتی همین نسخه رو راحت میتونین رایگان تجربه کنین پولتون زیادی کرده ۷۰ دلار واسش هزینه کنین؟
البته که اکتیویژن همیشه دستش بازه واسه جذب ی سری پلیرا از کلی مسیر زیر خاکی مختلف
مد زامبی کاملا تغییر کرده
مد وار امده و نقشه ها دوست داشتنی مدرن ۲ امدن و گیمپلی مولتی تغییر کرده
از نظر خیلی ها این ۷۰ ارزش داره اونها سلیقه خودشون دارن دلیل نمیشه بگی کم دارن که,
اولین کسی تیکه به این نسخه فرستاد من بودم , الان میگم احترام به سلیقه ها بزارید
اگه ارزششو داشت متا ۵۳ نمیگرفت قشنگ معلومه وارزونه فقط با کاتسین البته ب سلیقت احترام میذارم ولی بنظر من اصلا ارزش ۷۰ دلاری رو نداره
تمام اینایی که گفتی میتونست به عنوان یکی از اون آپدیتای ۵۰ گیگی به بازی اضافه بشه نه که به عنوان ی نسخه جداگانه ۲۵۰ گیگی با ۷۰ دلار قیمت تو پاچه مخاطب زده بشه
و منی که فکر میکردم بهترین کالاف دیوتیه این چند سال میشه 😐
مگه مایکروسافت بهترین شرکت جهان نیست و بهترین مدیریت نداره ؟
خوب قبل عرضه بازی رو انالیز میکرد و یک سال تاخیر میزدش 🤔
شایدم چون میخوان بیارن گیم پس عمدا گفتن متا زرد بسازین بنظرم نباید قضاوت کرد حتما سیاستی پشتشه 🤔🤔
نه داداش بهترین شرکت جهان اکتیو خرید که با کالاف پول دربیاره
چیکار به کیفیت داره 😂
سونی ی چیزی میدونست که دیگه به معامله اکتیویژن جدی نگرفت این شد آخر عاقبت کالاف دیوتی قطعا ماکروسافت توان ی شوتر اول شخص عالی از کالاف نداره در آینده
رفیق فقط رو خودش بنزین نریخت که فندکو بکشه در اعتراض به این ماجرا، چیو جدی نگرفت دقیقا؟
با این وضعیت روی گیم پس اومدنشون خیلی محتمل هست زودتر از آنچه که فکر میکردیم (maybe) چون اینجوری حداقل افراد بیشتری پلی میدن و براشون بهتر
گوتی در مشت اکتیویژن😱
خیلی هم خوب شد اگه مایکروسافت تو فکر بود که کالاف رو هر سال بیاره یا دوسال یبار الان با این نتیجه دوومی رو انتخاب میکنه.
الان وقت خوبیه برا بتلفیلد همیشه بیشتر از کالاف دوستش داشتم کاش یه کامبک عالی بزنه حداقل ۲۰۲۴ بیاد احتمالا کالاف هم سال دیگه غایب باشه باعث میتونه بتلفیلد جون بگیره و بیاد تو رقابت. اونا هم درس گرفتن و بخش داستانی رو برمیگردونن
همون بهتر ایکس باکس خریدش
والا ما همچین گیمی با این متا نیاز نداریم و نخواهیم داشت
بازم بهتر از انحصاری های پوچ و بی معنی سونیه.. کالاف رو حداقل ۱ سالی میشه پلی داد و از بخش مولتی و زامبی لذت برد اما انحصاری های سونی با اینکه قیمت ۷۰ دلاری دارن خیلی زود تموم میشن و حتی از داستان هم چیزی سر در نمیارین
سال بعد هم کالاف میاد رو گیم پس و رایگان پلی میدیم💚💚
تو بنطرم مشکل روانی داری بهتره بری روان پزشک
برو از بازی های متا ززد و قرمزتتون لذت ببرید
ایشون مشکل روانی نداره یه سیب زمینه فن گیداست . پسره ها ولی دوست داره دختر باشه😂 فشارم خیلی میخوره
یاد بازی فارکرای ۵ افتادم که فادر همه ذو شستشو مغزی داده بود. فیل اسپنسر مغز این ینده خداهارو با وایتکس شسته
یعنی ۳ ساعتو میخوای ۱ سال بازی کنی؟😮
یعنی تو ۲۸۸۰ بار میخوای کالافو تموم کنی؟🤣🤣🤣
فک کنم شما فقط ادای گیمرهارو در میاری اصن دستت هم به پلی استیشن و ایکس باکس نخورده.برو از آیفون ۲ لذتتتت ببر😂😂
پونزده دلار رایگانه؟؟ البته کاری ندارم به کامیونیتی مریض شما تو ایکس باکس. بنابراین فشاااااار بقول
مقصر همه اینا مایکروئه، دستور داده آخرین نسخه ایی که دست سونیه رو کیفیتش رو بیارن پایین تا آسیب بزنه به پلی استیشن. بعدا هم تازه میخواد پورت مشکل دار بکنه واسه سونی، ای لعنت به مایکروسافته جهانخوار شیطان بزرگ 😶
درسته قرار داد داشته با سونی ولی دست سونی نبوده
قرار داواش این بوده که یا محتوای انحصاری داشته باشه یا کمی زودتر برای پلی استیشن منتشر بشه
همین
تا قبل تاییدخرید که میگفتین بهترین شوتر تاریخه
مایکرو فنا در حال دویدن تا بیان بگن این نمره تقصیر مایکروسافت نیست (در صورتی که اگه نمرش خوب میشد به نام مایکروسافت میزدن) 🏃
قطعا گوتی رو با اختلاف میبره👍🏻 اختلاف نه ها، اختلافففففففففففف
جدا از کلی مشکلات بازی و کوتاه بودن داستان و غیره ، بزرگترین خیانتی که کردن همین مرحله No Russian بود که کسایی که MW2 2009 رو بازی کرده باشند یا اگر هم بازی نکرده باشن برن ویدیوی مرحلش رو دیده باشن بعد بیان با همین مرحله توی این بازی مقایسه کنن خودشون میفهمن که چقدر فاجعه شده …
اون مرحله تو مدرن۲ قدیمی لجندری ترین مرحله اش بود ولی اومدن قشنگ زدن ابهت مرحله رو تو این نسخه رو از بین بردن😑
ماشاءالله گند زدن به کنار ، همشم کاتسین بود بیشتر
عجب شاهکاری ، دیگه بهترین بازی سال مشخص شد
نمرش شده ۵۳ ؟؟ حالا کاری ندارم حقش دیگه ۵۳ نبود ولی حتی اگه متا ۱۰ هم میشد همه میخرن . همممممههه . اصلا این که روی بسته الحاقی برچسب ۷۰ دلاری زدن معلوم بود خواسته مخاطب به یه جاییشون بوده و فقط دنبال پول بودن . که به هدفشون هم رسیدن آمار فروش بیاد متوجه میشید
همین اپوزوسیون گیمفا نبود که مدرن وارفار ۳ رو فرست پارتی مایکروسافت حساب میکرد ؟ پس الان چرا گردن نمیگیره؟ 🤣🤣🤣🤣
داداش اینا یه مشت بی سوادن.حرف مفت الکی میزنن. میبینی که هیچ خبری ازش نیست
اپوزوسیون بیا تحویل بگیرد دیگه مگه نمیگفتی فرست پارتی مایکروسافت ؟؟؟ 🤣🤣🤣🤣🤣 https://www.uplooder.net/img/image/91/6eb97190ce9d71a12a770380a4170048/Screenshot-۲۰۲۳-۱۱-۱۲-۱۲-۴۱-۵۵-۸۰۷-com.android.chrome.jpg
سال پر بوده از این فرست پارتیا با متای ۵۰ ماکروسافت 🤣
از dlc های جدید دستینی که متا زرد شدن زیر نظر سونی و دستیتی کلا دد شد در کنار بانجی چه خبر ؟
زیر نظر سونی کی dlc داد ؟ 🤣
برو فرست پارتیاتو جمع کن 🤣
میخوام بدونم اوضاع خراب سونی رو چطوری میخوای ماله بکشی مثل سیک شدن جیم رایان و اعضای ارشد بانجی و اینسومنیاک و سایر استودیوهای سونی
یادمه وقتی ماکروسافت ۱۰۰۰۰ نفرو اخراج کرد در جهت بهبود شرایط استودیو ها بود
ولی وقتی از سونی ۲۰ نفر اخراج میشن نشونه شرایط بده؟ 🤣🤣🤣
مایکروسافت همیشه افراد بهتری رو استخدام میکنه الان مایکروسافت بیشتر از ۲۲۰ هزار کارمند داره اما اشکالی نداره برو گزارش مالی مایکروسافت رو ببین چقدر سود این وحشتناک بالاست فقط با سود خالص هر ساله ش میتونه حداقل یدونه سونی رو بخره
اون سود به خاطر ویندوزه 😂
نه بخش xbox ماکروسافت😂
وقتی میگم سواد درست حسابی نداری میشه این حتی خبر نداری پر سودترین بخش مایکروسافت اصلا ویندوز نیست بلکه آژور
به هر حال ربطی به xbox نداره 😂
ربطی به ایکسباکس داشته باشه یا نه مایکروسافت از همین بخش ها برای قوی کردن ایکس باکس داره استفاده میکنه جالب اینه ضعیف ترین بخش مایکروسافت از قدی ترین بخش سونی بیشتر سود و درآمد داره
قوی کردن xbox؟🤣
کو پس
چرا نمیبینیم؟
من منتظر مدرن وارفر ۳ ریمسترم
تبریک . تبریک.. تبریک… تبریک…. تبریک….. تبریک……تبریک (چی از این بهتر ۶۹ میلیارد بگیری ، گور بابای xbox و کالاف و کرش …. و هر گندی خواست بزنه به شرکت)اخه ماکروسافت احمق احمق احمق احمق چرا ۶۹ میلیارد پول بی زبون رو خرج شرکتی کردی برای آبرو و اعتبار تو ارزشی قائل نیست – من واقعا این مدن ناراحت شدم از sony که تعدادی از کارمنداش رو اخراج کرد تا هزینه هاش رو کاهش بده — بعد یه شرکت احمق مثل ماکروسافت ۶۹ میلیارد رو به راحتی آب خوردن از دست داد — مثل این شده که آدم پولدار (پول داره و لی عقل نداره ) و بی پول ( با ابتکار عمل موفق میشه )
پس اون شرکت عاقل چرا نمیتونه پول در بیاره و اکه مایکروسافت دومین کمپانی بزرگ جهان با ارزشی با ۲۷۰۰ میلیارد دلار احمق پس چطوری پول در میاره ؟
بچه ها یه سوال دارم لطفا جواب بدید برای تجربه این بازی باید mw2 رو داشته باشیم؟؟
داستانش رو بفهمی که از کجا به کجا رسید، بد نیست اگه داشته باشی. در غیر اینصورت نیازی نیست. هرچند سه داستان خودشو داره
بهترین بازی تاریخ بشریت
آقا یه نظر سنجی میزارم در مورد گیمپلی سریع کالاف
گیمپلی سریع را دوست دارید لایک
گیمپلی سریع را دوست ندارین دیس
خودم دیس اخه باید یه کم منطقی فک کنیم یارو با کلی اسلحه و مهمات با سرعت نور راه میره 😐😑😐
به نظرم یکی از مسخره ترین چیزاش همین بود. این بازی که دووم نیست. تو تریلرش میره وسط درگیری تیر میزنه میکشه بعد میدوئه میره پشت کاور انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده.