برادران وارنر: تمرکز ما از این به بعد بازیهای سرویس محور خواهند بود
شرکت برادران وارنر در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که از این به بعد تمرکز آنها ساخت بازیهای سرویس محور خواهد بود.
دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل برادران وارنر، در این باره گفت:
تمرکز ما تبدیل فرنچایزهای بزرگ روی کنسول و PC با پروسۀ ساخت سه تا چهار سال، به عناوینی با گیمپلی و ساختار سرویسمحور است که با محتویات رایگان گسترش پیدا میکنند؛ به طوری که افراد بیشتر روی پلتفرمهای بیشتر به تجربۀ آنها بپردازند. در نهایت، ما میخواهیم درگیری بیشتری میان بازیها و گیمرها با ساعات بازی طولانی و چرخههای طولانیتر ایجاد کنیم. برای رسیدن به این هدف، قابلیتهایی را نیز فراهم کردهایم. در حال حاضر مقیاس را طوری تنظیم کردهایم تا پس از لانچ بازیها نیز کسب درآمد ادامه یابد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
الان تکلیف Hogwarts legacy 2 چیه این وسط؟
فکر کنم وقتی به مدیر شرکت گفتن هاگوارتز لگاسی موفق شد و گاتهام نایتس شکست خورد ، مدیره برعکس شنید
شما لیاقت راکستدی رو نداشتید و از یک استودیو که پتانسیل تغییر چشمانداز گیمینگ رو داشت، یک استودیوی درجه دو ساختید که یک نسل سردرگم بود! استودیویی که قبل از رلیزSuicide Squad هر دو تا پایهگذارش استودیو رو ترک کردن تا شاهد این شکست مفتضح نباشن! بدون هیچ شکی، هیئت مدیره وارنر تنها چیزی که از گیمینگ میدونن، «موفقیت فورتنایته»؛ بازیای که قطعاً آگاهی ندارن چه پروسهای رو طی کرده. آخر این جاده هم چیزی جز شکست نیست.
👌
واقعا . اگه یک ذره به جای اشغالایی که تولید میکنن به راک استدی اهمیت داده بودن الان راک استدی در حد فرام سافتور و ناتی داگ بود
بجز حقیقت چشمم چیزی نمیبینه
@محمد حسین کریمی سردبیر
“بدون هیچ شکی، هیئت مدیره وارنر تنها چیزی که از گیمینگ میدونن، «موفقیت فورتنایته»؛ بازیای که قطعاً آگاهی ندارن چه پروسهای رو طی کرده. آخر این جاده هم چیزی جز شکست نیست.”
بهتره بگیم آخره این جاده چیزی جز چپ کردن یا پرت شدن به دره نیست
راکستدی میتونست از قوی ترین و سطح بالاترین استودیو ها باشه و بود ولی گندی که زدن روش اون فراشاهکار های بتمن تکرار نمیشه
دقیقا
واقعا برام دردناکه راکستدی رو از بتمن رسوندن به Suicide Squad.چرا عمدی باید گند بزنی به این همه پتانسیل؟ واقعا برام خیلی عجیبه
این استودیو میتونست کنار پیشرفت دادن ویدیو گیم و ژانر ابرقهرمانی؛ باعث بشه ناشر سود میلیاری بکنه.
برادران وارنر داره با دستای خودش؛ خودش رو به فنا میده.
اخه یه مساله ای هم که هست اینا به این راحتی نمیان بگن فورتنایت چقدر در میاره ماهم بریم تو کارش. چندین کارشناس و محقق ماه ها یا حتی سال ها رو یه رویه مهم کار می کنند و نتیجه رو میگن. اگه به این راحتی ها بود که دو دو تا چهارتا، نیاز به این همه هزینه و وقت تلف کردن نبود ، راحت به گفته ی گیمرها نگاه می کردند و پول فقط پارو می کردند
شما با احترام غلط میکنین فقد سرویس محور میسازین💀
پس تکلیف هاگوارتز ۲ چی
اینا هم مثل این که فاتحه خودشون رو دارن می خونن !
گند زدین به راکستدی نامردا .
هیچوقت نمیبخشمتون .
استدیویی که بازیاش با بازیای بایوور و بتزدا رقابت میکردن الان یه نسله بازی نداده ……
عجب وضع …
الآن باید بره کنار کونامی ، الکترونیک آرتز چون ۳ تا بازیش گند زد(جدای سروایورم همینطور)، یوبیسافت و امبریسر گروپ
جدای گند زد دقیقا اصلا گیم فقط سال ۱۹۶۰
زیاد گند نزد ولی در حد نسخه قبلی ظاهر نشد مهم نیست که چقدر پرفروش باشه. هدف شخصیت Dagan Gera عملا تو دیوار بود و بیهوده، باس فایت آخر بازی اصلا تعریفی نداشت و به شدت نا امید کننده بود و شخصیت پردازی ضعیفی داشت نسبت به Second Sister، کامبت بازی خیلی ساده تر بود درحالی که یه سولزلایک باید تو رو به چالش بکشه و همینطور بهینه سازی به شدت ضعیفش که حتی یقه کنسولا رو هم گرفت.
وارنر حقش نابودیه چون با افتی که راکستدی کرد مقصرش وارنره
باورم نمیشه هنوزم ناشرای مولتیه سابق فکر میکنن میتونن یه شبه فورتنایت بسازن یه سروایو عالی که با سبک ساخت و ساز انقلاب کرد و بعدش روز به روز بهتر شد
همه فورتنایت نیستن تو هم مولتی ساز نیستی
اتفاقا الان در حال تجربه اسپایدی ۲ هستم داشتم با خودم میگفتم الان با تکنولوژی های جدید اگر راکستدی بازم بتمن میساخت چقدر خفن میشد و چقدر ژانر ابرقهرمانی پر قدرت تر میشد قطعا رقابت بین اینسامنیاک و راک استیدی هم لِوِل این ژانر رو بالاتر میبرد. خیلی ناامید کننده بود این خبر …
به اندازه کافی اون رقابت تاثیر گذاشت
ببین راکستدی تو نسل ۷ چی ساخته که اسپایدی نسل نهمی رو باهاش مقایسه میکنن
اگه راکستدی مثل قدیم بود با دسترسی های الان یه بتمنی میداد که تا سال های سال هیچ بازی حتی نتونه ادعای رقابت باهاشو داشته باشه جه برسه به شکستش
افسوس که الان دست یه شرکت پول پرسته به درد نخوره
مقایسه شود با تعداد بازی های سینگل پلیر در حال ساخت مارول از اسپایدرمن و ولورین بگیر تا مردآهنی اون بازی ایمی هینگ!
خاک عالم بر سرت warner 😡 حیف اون گنجینه(DC) و حیف او راکستدی بدبخت که داری به………….میدی
گاج (گروه آموزشی جوکار)
😂😂😂
این دیوید زاسلاو عامل اصلی نابودی وارنر و آی پی هاشه . کلی حقوق میگیره ولی حاضر نیست یک ذره به مخاطب اهمیت بده کلا ای پی های سینمایی رو نابود کرد الآنم داره بازی ها رو به گند میکشونه
خاک تو سرت
راکستدی رو ک نابود کردی رفت برو ببینم چی در انتطارته
👍( این شست به نشونه موفق باشید نیست)
به عبارتی دیگر
《بیَه》
کاملا درسته 😂
اینره که تومیروی بهترکستان است
خب بچه ها سه گانه بتمن و هاگوارتس لگسی و مورتال کمبت هارو یادتونه برید همونا رو بازی کنید که بهتر از اونا نمیاد
shadow of mordor
shadow of war
اینا هم هستن
فاجعه است . از همون سال ۲۰۲۰ که واسه mk11 چهل دلار dlc زدن ( aftermath) و بعد یکسال ، بازی رو به همراه همون DLC با تخفیف فروختن ، میشد فهمید که WB تمام استدیو های زیردست اش رو گذاشته زیر فشار واسه سوددهی . هاگوارتس لگاسی هم اگه اینقدر فروش نکرده بود Avalanche Software باید بارش رو میبست . حالا هم که این . Rest in peace
مدیران احمق وارنر
هر استودیو و شرکت معروف تر : بازی های گند تر و سیاست های گند تر از بازی و فروش خوب بازی ها
هر استودیو دیده نشده : بازی های با کیفیت و دیده نشدن و فروش کم و هیت توسط کژوال پلیر ها
باید تاسف خورد
عجب خریه!!!!
واقعا جو رو نسبت به گاتهام نایتس و حتی سوساید اسکواد قبل از عرضه نمیبینید؟ کورین؟
گاتهام نایتز رو فراموش کرده
حتی جوخه انتحاری هیچکس امیدی بهش نداره
چطور ممکنه که بخوای فرمولی که اینهمه سال برات کار کرد و کلی سود کردی و گیمر ها عاشقش بودن و هستن رو دور بندازی؟
آرخام نایت حداقل ۱۰ میلیون نسخه فروخته
چرا باید همچین چیزی که اینقدر موفق هست رو کامل نادیده بگیری؟
خدا قوت … ینی تازه ب این نتیجه رسیدید ب این گندی ک میزنید ادامه بدید
حیف این همه استودیو خوب که افتاد دست اینا
بلاهت از سر تا پای این شرکت میباره 😐
بعد از عرضه ۲ بازی سرویس محور
wb = ما بخش گیمنگ رو میفروشیم🤦♂️
هرکار میخواید بکنید فقط اول راک استدی آزاد کنید!!
کاش راکستدی رو میفروختن به سونی. به هر حال خدا رحمتشون کنه، اخر این مسیر جز تباهی چیزی نیست…
نابودی نزدیکه پس
امیدوارم بترکونن بهرحال ، ی علاقه قلبی ب وارنر حس میکنم از قدیم
ولی جدای این مبحث ، اینا کلا نهایتا ستا لایو سرویس میسازن ، شما از دوازده تا همزمان مگ دفاع نمیکردید ، از فکشن ساختن ناتیداگ دفاع میکردید الان لایو سرویس ساختن راکستدی شده اَخ
وقتی میگفتیم اشتباهه میگفتید صنعت گیم فلان جور شده و شرکتا پول لازم دارن برای رقابتو این حرفا
چرا ازین حرفا تو کامنتای اینجا نیست؟
وارنر پول نیاز نداره ، سونی فقط نیاز داره؟ دفاع کنید دیگه
(همرو نمیگما ، مدافعینو میگم ، شاید تلنگری ش 😅)
داداش سونی هیچ وقت نگفته روند بازی سینگل پلیرشو قطع یا حتی کم میکنه!
اما این یارو ریئس خرفت وارنر داره میگه از بیخ بون فقط قراره لایو سرویس بسازن خیلی فرقه بین این دوتا
گفته بودن بیش از پنجاه درصد تمرکز و هزینه رو روی اون بخش میذارن
کم کردن یعنی چی پس داداش؟
۲۰۲۳ یدونه بازی فرست پارتی داشتن
تقریبا بمعنی خروج از سینگل پلیر ساختنه این تعداد
شوکیس گذاشتن چهارتا لایو سرویس معرفی کردن فقط ، این کم کردن نیس؟
آقا بسه دیگه سرویس محور خوبه ولی نه دیگه همه داستانی ها رو فراموش کنن بزنن تو کار سرویس محور که
و خب تاثیر این سیاست های احمقانه میشه اینکه استودیوی مثل rocksteady بعد از ۸ سال آشغالی مثل suicide squad رو توسعه میده که از همین الان شکستش قطعیه…
پس میخوان حریصانه تپه های جدیدو فتح کنن و حسابی تر بزنن!
با ور شکستگی خوش باشید
برادران وارنر : ما اصلا به پول اهمیت نمیدیم چون اگه پول پرست بودیم راکستدی تو این وضع نبود به جون اکتیویژن که داداشیمه و اونم مثل من پول پرست نیست 🤡
شاهد سقوط یک ناشر دیگه توی صنعت گیمینگ هستیم
انگار برادران وارنر بعد مورتال نفس کم آوردن
این وارنر برادر واقعا برام منفوره فقط دنبال تجاری سازی و در آوردن پول!
حقتون همون چرت و پرت های مولتی پلیر هست که تازه همونم نمیتونین
حیف راکستدی که دست ایناس
بی لیاقت ترین کمپانی بازیسازیه
دیسلایک نشان دهنده واقعیت ان
فقط یه نگاه به سال ۲۰۱۱ و نمرات بتمن شهر ارکام و رقباش در اون سال و وضع امروز راکستدی نشون میده برادران وارنر دارن به کجا میرن