سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم

سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم

رامتین
۱۲:۱۰ ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم

بانجی (Bungie) تأیید می‌کند که بیش از ۶۵۰ کارمند در حال کار روی بسته‌های‌الحاقی Destiny 2 برای فراتر رفتن از انتظارات هستند.

پس از اخراج‌ها، شایعاتی در مورد کاهش ۴۵ درصدی اهداف درآمد سالانه Destiny 2 و پیش‌خرید‌های The Final Shape که کمتر از حد انتظار بود، Bungie بیانیه‌ای صادر کرد. بانجی در این بیانیه، که مسیر پیش روی ما نام داشت، اعلام کرد:

این یکی از سخت‌ترین هفته‌ها در تاریخ استودیوی ما بوده است، زیرا افرادی که به آن‌ها احترام می‌گذاریم و تحسین می‌کنیم، از استودیو جدا شده‌اند. ما این هفته را صرف حمایت از یکدیگر کرده‌ایم، از جمله کسانی که در استودیو هستند، و همچنین دوستانی که دیگر در استودیو نیستند.

بانجی همچنین به بازخورد و نگرانی‌های مربوط به Lightfall و فصل‌ها، و همچنین پاسخ‌هایی به رونمایی از The Final Shape پرداخت.

ما می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم. طرفداران Destiny باید غافلگیر و خوشحال شوند. ما به اندازه کافی این کار را انجام نداده‌ایم، و این قرار است تغییر کند. برای ما، مسیر پیش رو روشن است: ما باید The Final Shape را به یک تجربه فراموش‌نشدنی برای Destiny تبدیل کنیم.

بانجی اضافه کرد:

ما می‌خواهیم چیزی بسازیم که در کنار بهترین بازی‌هایی که تا به حال ساخته‌ایم، مورد توجه قرار گیرد. یک اوج‌گیری مناسب که سفر ۱۰ سال اخیر ما با شما را گرامی می‌دارد. Forsaken، The Witch Queen و The Taken King این‌ها پرچمدارانی هستند که می‌خواهیم به آن‌ها برسیم.

بانجی تایید کرد که بیش از ۶۵۰ کارمند به Destiny 2 اختصاص داده شده‌اند و بر فراتر رفتن از انتظارات شما برای The Final Shape در حالی که بر روی قسمت‌های آینده نیز کار می‌کنند، تمرکز کرده‌اند. جزئیات بیشتری در مورد فصل بعدی که اواخر این ماه آغاز می شود، ارائه خواهد شد.

پس از آن، ما شروع به بررسی چشم انداز بزرگتر، جسورتر و روشن‌تر تیم خود برای The Final Shape خواهیم کرد، و همچنین پلی که قصد داریم برای بیرون آوردن همه ما از این تاریکی و ورود به نور بسازیم.

جالب اینجاست که بانجی هیچ اشاره‌ای به تأخیر در عرضه The Final Shape نکرد. همچنین، همانطور که بسیاری اشاره کرده‌اند، این آخرین بیانیه از مجموعه بیانیه‌های بانجی در طول سال‌ها برای بهتر عمل کردن است. زمان نشان خواهد داد که آیا بانجی به قول خود عمل خواهد کرد یا خیر.

Destiny 2: The Final Shape همچنان به طور رسمی برای ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند) برنامه‌ریزی شده، اما جیسون شرایر از بلومبرگ گزارش می دهد که یک تأخیر داخلی رخ داده است. علاوه بر این، بازی تیراندازی Marathon تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است.

77DARKSIREN⃤‎ PARTiSAN.hoseinmFaridjohn117Cambyses The ThirdmeysambKratosJohnny silverhandshabah73Tahaic𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Ilyapro_gamer93Ali_pxMaster blademrاپوزوسیون گیمفاmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • god of war گفت:

    واقعا عجیبه
    فقط برای اینکه پیش خرید ها!!! مورد رضایت نبوده دست به اخراج می زنن
    قبول دارم دی ال سی The Final Shape نقش کلیدی در بازی دستنی ۲ داره و حتی توی اون همین کارکتره محبوب که عکسش روی پستر هست رو برگردوندن (صدا پیشه اش نولان نورثه)
    خودم مخالف این جور بازگشت ها هستم
    داداش طرف با یک کات سین خفن مرده چرا برای پول دوباره برش می گردونی؟!
    ( درباره کریتوس صدق نمی کنه کریتوس نباید تموم شه🗿 هر چند توی صحنه بعد از تیتراژ گاد ۳ و رد خون روی قوقنوس مشخص بود کار سانتا با این شخصیت تموم نشده)
    در کل به نظرم بانجی زمان می داد دی ال سی منتشر بشه بعدش اگه موفق نبود شروع به اخراج و نگران شدن می کرد

    77hoseinmChris redfieldCambyses The ThirdTahaicKratos∞Ilyapro_gamer93arminmore
  • Cyrus گفت:

    به عبارتی بازی دد شده اینم از تاثیرات سونی گفتم که سونی فقط اکشن ادونچر سوم شخص بلده بسازه عرضه ساخت غیر این سبک رو اصلا نذاره سونی موقعی که بانجی رو خرید اوضاعش خوب بود اما سونی نابودش کرد حالا اون قوطی فنایی که برای کوبیدن هیلو از دستینی بالا میرفتن کجان ؟ سونی نابود کننده صنعت کیم برید ببینید چه بلایی سر اسکوار انیکس آورده و استودیو کوانتوم ارور و مابقی استودیوها که بخاطر سیاست احمقانه انحصارطلبانه سونی به خاک سیاه نشستن

    کفتر گیمینگ⃤‎ PARTiSANX (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومSarumanhoseinmEthan MarsChris redfieldvb-ownerJack Carver.more
  • Ezio Wake گفت:

    دنیای Destiny اونقدر پتانسیل داره که میتونن ازش کلی بازی تو فرنچایز های مختلف بسازن یا انیمیشن یا فیلم و سریال و کمیک بوک تولید کنن
    Bungie فقط باید یکم به خودش بیاد و بیشتر رو سیزن ها و اکسپنشن ها کار کنه

    salman⃤‎ PARTiSANCodeName:666Chris redfieldvb-ownerJack Carver.arminMaster bladeMaster Chief
  • Ezio Wake گفت:

    علاوه بر این خبر هم اعضایی که از استودیو رفتن به صورت رسمی گفتن سونی هیچ نقشی تو این تعدیل ها و حواشی نداشته و همش برمیگرده به مشکلات مدیریتی خود Bungie قابل توجه هیتر ها

    ⃤‎ PARTiSANX (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومhoseinmvb-ownerJack Carver.TahaicarminMaster bladeMaster Chief
    • Cyrus گفت:

      اصلا تاثیر نداره البته از بانجی انتظار بیشتری نمیره قبلا با مایکروسافت و اکتیویژن به مشکل خوردن و بعدا هم دبل سونی به مشکل میخورن بدترین قسمت ماجرا اینه که بانجی با چند برابر قیمت واقعی خودش خریداری شد این شاهکار جیم هستش اما مایکروسافت اکتیویژن پایین تر از قیمت واقعی خودش خرید و این است قدرت فیل اسپنسر

      ⃤‎ PARTiSAN.X (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محروم
      • Ezio Wake گفت:

        عمو جون تو فعلا برو به گند جدید بلیزارد و مایکرو جونت برس که اکسپنش رو ۹۰ دلار میخوان بکنن تو پاچه ملت باید تو اون پست حسابی ماله بکشی اینجا انرژیت رو الکی خالی نکن
        یه جوری هم میگه ارزون تر خرید انگار پول خرید اکتیویژن کمتر از بانجی بوده 🤣
        مهم اینه چطوری ازش استفاده کنی فعلا هم ثابت شده سونی سلطانه اینه از خرید های کوچیک استعداد های بزرگ بسازه که هزار برابر کل استعداد ها و استودیو های مایکروسافت ارزش دارن
        جیم رایان هم هر چی باشه از چوپان دروغگو صنعت گیم فیل اسپنسر بهتره که همش حرف میزنه ولی به هیچکدومش عمل نمیکنه 😉

        ⃤‎ PARTiSAN
        • Cyrus گفت:

          آره بابا او پاچه کردن فقط ریمیستر ریمیستر لست ۱ که ۷۰ دلار هم قیمت داشت فکر کن اینو داشته باشی بعد بگی پاچه کردن حالا لست ۲ ریمیستر هم بماند و اینکه چطوری اصلا روت میشه اسم بانجی رو بیاری کنار اکتیویژن فقط ارزش کالاف ۵ برابر ارزش کل بانجی هستش و اینکه صد هیچ تو فروش دستینی رو میزنه و مسئله بعدی اینه اگه استعداد های مایکروسافت خیلی عقب تر از سونی هستن میشه توضبح بدی پس چطوری ماینکرفت پرفروشترین بازی تاریخ شد و تمام بازی های تاریخ سونی رو بذاری رو هم اندازه ماینکرفت فروش ندارن ؟ و اینم برام سواله چطوری ارزش ایپی ماینکرفت چرا نصف ارزش کل برند پلیستیشن ؟ بعد چرا سونی یه بازی نداره یک هفته پلیر داشته باشه چرا هر بازی میسازه بعد چند روز دد میشه ؟ و اینم برام سواله اگه سونی بلده چطوری استعداد پرورش بده پس چرا دارن دکمه مهمترین اعضای استودیوهای مختلف سونی یعنی بانجی و اینسومنیاک رو دارن میزنن؟ و چرا اینکه سونی این همه استعداد داره چرا شوتر نداره rpg نداره ، استراتژیک نداره و … وای این همه استعداد واقعا عجیب که دارن یکی یکی فرار میکنن و اینکه این گیم رایان اگه انقدر خفن بوده چرا همراه بسیاری از مدیران رده بالا دکمشون زده شده ؟

          .
      • چ فن بویی هستی تو
        قشنگ با بچه جماعت مو نمیزنی…
        طرز تفکرت : همه چی ما خوبه بقیه بدن🤣😂
        اوکیه داداش انقد خودتو اذیت نکن ک هیتر بودن خودت رو ب بقیه اثبات کنی

  • متن بیانیه ۹۰ درصدش مثبته
    ولی اون ۱۰ درصد منفی بعنوان تیتر انتخاب شده
    تیتر مناسب:
    “بانجی: ما باید The Final Shape را به یک تجربه فراموش‌نشدنی برای Destiny تبدیل کنیم”

    vb-ownerJack Carver.TahaicarminMaster blade.Tom
  • Saman117 گفت:

    شما وقتی اعتماد و اعتباری که با شاهکار هیلو که به لطف و حمایت مایکروسافت کبیر به دست آورده بودین رو از دست دادین که رفتین زیر دست سونی گدا که تخصصش ساخت زباله سینما زده بخصوص بچه سال های نوب هست و اعتمادی که پرو گیمرا با هیلو بهتون کرده بودن رو از دست دادین

    vb-ownerJack Carver.TahaicarminMaster blade.Julius CeasarTom
  • از معدود استودیوهایی که آشکارا اعتراف می کنه که با جامعه کاربری در ارتباطه و نظر کاربران براش مهمه همین بانجی هست در کنار سی دی پراجکت و یکی دو استودیو دیگه !
    خیلی از استودیوها و در مرکزشون راکستار رو نمیشه تو این دسته قرارداد چون فاکتور “آشکارا” براشون مطرح نیست !

    77vb-ownerJack Carver.hamed53∞RezaTahaicRedm0ndy.xbox.more
    • تو کمتر از ۲ ماه دو سوم کاربراش ریزش کردن معلومه که آشکارا اعتراف میکنه

      vb-ownerJack Carver.armin.
      • Ezio Wake گفت:

        آخ بمیرم که اصلا Overwatch 2 و ۹۹ درصد بازی های Activision Blizzard King و غیره ریزش پلیر زیاد تا حالا نداشتن فقط Bungie تو بین این همه شرکت تا حالا پلیراش افت کردن و تو دوره افول بوده مثلا Blizzard Entertainment الان خیلی وضعیتش عالیه 🤣

    • Reza گفت:

      اره بقیه میگن ما متنفریم از جامعه کاربرا و نظرشون برامون مهم نیست
      اونایی ک براشون مهمه نظر کاربرا ، تو عمل نشون میدن ، ن اینطوری ک هرروز بیشتر جیب کاربرو بزنن ، هیچکدوم از کارایی ک مخاطبا میخوانو انجام ندن ، پلیر از دست بدن بعد بگن مهمید😐
      (مثالی بذهنم نمیرسه از سازنده ای ک نظر کاربرا براش مهم بنظر میرسه ، شاید بلیزارد قدیمو بشه گفت🤔)

      vb-ownerJack Carver.armin.Master blade
  • کاربر tom بیا حرف بانجی رو هم ماله بکش
    تا دیروز این خبر ها میدادم میگفت دروغ میگی
    هر چند کسی به جیسون شرایر که همیشه ۸۰ ۹۰ درصد حرفاش درست بوده و رسانه ها به عنوان موثق ازش یاد میکنن میگه دروغ گو معلومه قرار نیست چیزی رو باور کنه

    vb-ownerJack Carver.Tahaicarmin.Tom
سازندگان Destiny 2: می‌دانیم که اعتماد زیادی را از دست داده‌ایم