گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند

گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند

رامتین
۲۲:۱۲ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند

به استناد گزارش‌ها، وقتی پس از تجربۀ بازی، از استریمرها پرسیده شد که آیا اگر Marathon فردا منتشر شود آن را بازی می‌کنند، هیچ کس دستش را بلند نکرد.

در ویدیویی جدید، استریمر و سازنده محتوای محبوب Destiny 2، یعنی Aztecross، گزارش داد که اوایل امسال، بانجی یک رویداد برای استریمرهایی که بازی تیراندازی Escape from Tarkov را بازی می‌کنند، برگزار کرد. به استریمرها فرصتی داده شد تا بازی جدید بانجی، یعنی Marathon، را بازی کنند، اما به گفته Aztecross، آن‌ها خیلی تحت تأثیر قرار نگرفتند.

در پایان این رویداد، پس از بازی کردن Marathon، بانجی از استریمرهای Tarkov این سوال را پرسید که اگر Marathon فردا منتشر شود، آیا آن را بازی می کنید؟ این استریمر در ویدیویی با استناد به اطلاعاتی از یک منبع گفت: «هیچ کس دستش را بالا نبرد».

البته، یک منبع معتبر تولیدکنندۀ محتوا که مایل بود ناشناخته بماند و در این نشست نیز حضور داشت، دیدگاه متفاوتی از رویدادها ارائه داد. او گفت که بانجی به وضوح اعلام کرده بود که تجربه گیم‌پلی در حالت Pre-alpha است و Marathon هنوز سال‎‌ها با انتشار فاصله دارد. به نظر آن‌ها، هدف از این رویداد به طور خاص دریافت بازخورد و کمک به شکل دادن آینده بازی بود.

این اطلاعات جدید تنها دو روز پس از آن منتشر می شود که بانجی ۸ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد و بازی های آینده، از جمله بسته‌ی‌الحاقی The Final Shape برای Destiny 2 و همچنین Marathon را به تعویق انداخت. به گفته منابعی که با Bloomberg و Forbes صحبت کرده‌اند، درآمد این شرکت ۴۵ درصد کمتر از حد انتظار بود که منجر به تأخیر The Final Shape از فوریه ۲۰۲۴ به ژوئن ۲۰۲۴ و انتقال Marathon به ۲۰۲۵ شد.

بانجی به طور قابل توجه‌ای سال گذشته با قیمت ۳.۷ میلیارد دلار توسط سازنده پلی استیشن یعنی سونی، خریداری شد. این شرکت استودیو را برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی خدمات Live Service به توسعه‌دهندگان PlayStation Studios استخدام کرد. با این حال، توسعه پروژه‌های بانجی تا حد زیادی مستقل باقی ماند، به همین دلیل است که بسته‌های‌الحاقی آینده Destiny 2 و Marathon همچنان برای Xbox Series X|S و رایانه شخصی ویندوز عرضه می‌شوند.

با در نظر گرفتن این که منبع اطلاعات Aztecross ناشناخته است، هیچ راهی برای مطمئن شدن از صحت این گزارش وجود ندارد و فقط گذر زمان است که ثابت می‌کند این حرف‌ها درست بوده‌اند یا خیر.

77milad sa✎﹏ȏṃıԀImmortal SpartanDota2MHNKURD WARRIORBATMAN WHO LAUGHSdbanished04راستین کولهمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Haj_HosseinDARKSIRENAMIR 007Mahdikarma(دازای)RondaABDVD˝KianRedm0ndy.xbox𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند
گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گزارش: استریمرها Marathon را تجربه کردند اما از آن راضی نبوده‌اند