سازندگان Cyberpunk 2077 میخواهند این فرنچایز تکاملی مانند سری Witcher داشته باشد
فرنچایز The Witcher در سه بازی به طرز چشمگیری پیشرفت کرد، اما Cyberpunk چه رشدی را تجربه خواهد کرد؟
با وجود تمام مشکلاتی که Cyberpunk 2077 هنگام عرضه داشت، جالب است به یاد بیاوریم که فقط ۱۲ سال قبل بازی CD Projekt Red چگونه بود. اولین Witcher در مقایسه با دنیای اول شخص سایبرپانک که با حرکات موزون و ردیابی پرتو ساخته شده است، تقریباً به طرز خندهآوری ابتدایی است. اما با یک محیط فانتزی که متفاوت از سایر بازیهای نقشآفرینی بود، سرگرم میکرد. جهش گرافیکی در The Witcher 2 در سال ۲۰۱۱ چیزی کمتر از خیرهکننده نبود و کیفیت ماموریتهای فرعی در دنیای باز عظیم The Witcher 3 باعث شد CD Projekt تنها چهار سال بعد به توسعهدهنده بازی نقشآفرینی مورد علاقه خیلیها تبدیل شود.
ایگور سارژینسکی (Igor Sarzyński)، کارگردان روایی، در مصاحبه اخیر با PC Gamer گفت:
بازیهای Witcher را در نظر بگیرید و ببینید که با هر قسمت چقدر تغییر کردهاند. ما میخواهیم یک تکامل مشابه در اینجا داشته باشیم.
این برای استودیویی که از یک توسعهدهنده بازی نقشآفرینی آرمانگرا و پرشور به یکی از غولهای صنعت بازی تبدیل شده است به چه معناست؟ CD Projekt قبلاً ثابت کرده است که میتواند بازیهای باورنکردنیای بسازد. حتی در حال حاضر، The Witcher 2 زیبا به نظر میرسد و همچنین جرقهای از جاهطلبی روایی را نشان میدهد که CDPR واقعاً در The Witcher 3 از آن استفاده کرد. داستان The Witcher 2 در نیمهراه به دو مسیر کاملاً جداگانه منشعب میشود، حرکت جسورانهای که هیچکس از آن زمان به بعد انجام نداد و مشخصاً CD Projekt اکنون راه خود را در دنیای باز پیش گرفته است.
سارژینسکی گفت:
Cyberpunk 2077 اولین تلاش ما برای ورود به دنیای علمیتخیلی آینده با انبوهی از مکانیکهای جدید گیمپلی، لحن روایی، تمها و جهت هنری بود. برخی از این موارد تقریباً بهمحض خروج از جعبه کار کردند، مانند هنر، طراحی شهر، موسیقی، سیستم صحنه تعاملی، سبک بازی. جنبههای دیگر برای درست شدن به زمان بیشتری نیاز داشتند، مانند پیشرفت شخصیت، تعامل با NPC و بهینهسازی. این طبیعی است. غیرممکن است که همه چیز را در اولین تلاش خود درست کنید. اکنون با تکرار و کارکرد خوب همه عناصر بازی، ما روی اتصال آنها به هم و ایجاد یک تجربه کامل تمرکز خواهیم کرد.
تعامل با NPC یک عبارت کلیدی در پاسخ سارژینسکی است. در نگاه اول، Night City شگفت انگیز به نظر میرسد، اما به خصوص در هنگام عرضه، این عقیده پابرجا نماند. رفع اشکالات، پویاتر کردن پلیس و سایر بهروزرسانیها به Night City کمک کرد تا زندهتر شود، اما هنوز شکاف واضحی بین Cyberpunk 2077 و دنیای بازیهای راکستار مانند Red Dead Redemption 2 وجود دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
و فکر کنید سایبر چقدر از ویچر ۱ بهتر بود
خب ۱۳ سال فاصله بین شون بود و CDPR از اون موقع کلی تجربه کسب کرده. مقایسه ی عجیبی بود :/
مقایسه خوبی نبود خداوکیلی!!!
پس لطفا زودتر از موعد منتشرش نکن عزیزم.😘
تبلیغات الکی هم یادت نره که نباید انجام بدی .
امیداروم سیدی پراجکت دیگه اشتباه قبلی نکنه
با بسته الحاقی فانتوم لیبرتی که عرضه کردن نشون دادن از قدرت کافی برای به سرانجام رسوندن این ادعا برخوردار هستن یعنی اینکه پیشرفت در سایبرپانک برای cdpr دست یافتنی هست اینکه سایبرپانک ۲۰۷۷ یک فرنچایز بزرگ بشه مثل ویچر قطعا برای فن های این استودیو فوق العادست اینطوری cdpr صاحب ۲ فرنچایز فوق العاده میشه همچنین خیلی مشتاق هستم عناوین جدیدی هم ازشون ببینم چیزی که از cdpr خیلی دلم میخواد ببینم یک بازی ترسناک و horror و جهان باز و Arpg هست ( همچین عنوانی رو خیلی دلم میخواد از گیمینگ ) همچین چیزی فقط از عهده cdpr بر میاد. به امید موفقیتشون 💖
اون ۳ تا فاکتوری ک گفتی کنار هم آوردنشون کار حضرت فیله
صددرصد
غیرممکن است که همه چیز را در اولین تلاش خود درست کنید
ولی ممکن بود که قبل انتشار انقدر دروغ سر هم نکنین تا یه خروجی کاملا متفاوت با گفته ها نداشته باشین
ممکن نبود ؟
سایبرپانک با اون همه محتوای خارج از گیم و بی ربط چرت و پرت که احتمالا تا الان منظورمو گرفتین حتی ارزش نیم ساعت پلی دادنم نداره صرف نظر از باگ هایی که قبلا داشت
امیدوارم ویچر ۴ که دارن روش کار میکنن و ریمیک ویچر ۲ خوب از اب در بیاد.
مگه برادران و خواهران لهستانیمون تو سی دی پراجکت هنوز درس عبرت نگرفتن که از الآن برای ۱۰ سال دیگه هایپ ایجاد نکن ؟!
متاسفانه نه😂 دارند همون اشتباه بزرگ میکنند
حداقل هایپ ایجاد کنن و کلی وعده بدن، ولی به وعده هاشون عمل کنن و بازی رو با عجله منتشر نکنن
واقعا عالی می نوازند
ایناست که خوبه💥
محض رضای خدا یه سوم شخص هم واسه ما بدین
اینا که فقط بهانس