بازی Marvel’s Spider-Man 2 در عرض ۲۴ ساعت ۲.۵ میلیون نسخه فروخت
شرکت سونی رسماً اعلام کرد که بازی محبوب Marvel’s Spider-Man 2 طی مدت زمان ۲۴ ساعته از زمان عرضه، بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است و سریعترین فروش یک بازی انحصاری را در تاریخ پلی استیشن دارد.
صفحۀ رسمی پلی استیشن در پلتفرم X اعلام کرد:
خبر خوب برای طرفداران اسپایدی — Marvel’s Spider-Man 2 طی ۲۴ ساعت بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است. متشکریم که به این لانچ بلند بالا کمک کردید.
بازی Marvel’s Spider-Man 2 هماکنون برای PS5 در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
حقیقتا دیگه انگیزه ایی برای کامنت گذاشتن بعد از گرفتن بی دلیل تیک نداشتم
ولی این خبر اونقدری خوب بود دلم نیومد
تبریک به همه فن های پلی استیشن
سریع ترین فروش در تاریخ استودیو های پلی استیشن!!!
کاری که ناتی داگ هم نمی تونه بکنه اینسامیک انجام داد
تازه در نظر بگیرید بازی کاملا نسل بعدی هست و هنوز خیلی ها ps5 نخریدن در مقایسه با انتشار لست ۲ که اواخر نسل بود
همیشه محصول با کیفیت مخاطب خودشو پیدا می کنه
کیفیت همیشه حرف اول رو می زنه
تبریک همه اون تنها ۶ درصد از کاربران PS5 که این بازی رو خریدن آمار شگفت انگیزی هست صنعت گیم متحول شد🫡😂
فکر کن ۴۰ میلیون کنسول فروخته باشی بعد گیمت ۲.۵ میلیون بیشتر نفروشه
“بازی Marvel’s Spider-Man 2 در عرض ۲۴ ساعت ۲.۵ میلیون نسخه فروخت”
خوب این آمار تو ۲۴ ساعت اوله هنوز ادامه دارد داستان
😂😂😂
ینی همینم میخوای زیر سوال ببری؟
من خودم فن ایکس باکس اما امثال تو باعث میشن بخش کامنت های یک پست به گند کشیده بشه..
آقای باهوش توی یک روز ۲/۵ میلیون فروخته که ممکنه چند وقت دیگه بره بالا تا ۲۰ میلیونی برسه..اسپایدرمن خیلی پرطرفداری..
بعضی شرکتها آرزو دارن کل فروش بازیشون به همین مقدار برسه.
نمیدونم کی بزرگ میشین که از گیم لذت ببرین بجای اینکه خبرهای خوب رقیب رو زیر سوال ببرید..
فعلا زوده واسه گریه زاری صبکن ی ماه بگذره بعد ببین از اون ۴۰ میلیون دارنده چطور بالای ده میلیونشون این بازیو دارن تجربه میکنن
ایرانی ها ک اورجینال نمیخرن و خیلی کشورای دیگ و خیلی ها مگ همون روز عرضع میخرن ک کل فروش کنسول رو حساب کردی؟؟خیلیا تا ماه بعدش میخرن
سلام برادر تبریک به همه طرفداران دنیای گیمینگ ، سونی و پلی استیشن پیشرفت کنند یعنی دنیای بزرگ بازی های ویدئویی پیشرفت کرده . درکش ساده است هم رقابت رو داغ میکنه هم سونی با کنسول اش قبلا نشون داده میتونه در حق گیم هر عشقی به خرج بده ..
دقیقا ی نفر با اسم و مشخصات خودت مدتی بود شروع کرده بود به هیت و ترول!
شاید اشتباهی ب جای اون شخص تیک آبی تو رو برداشته باشن
نه دوست قدیمی و عزیز
این اتفاق عاقبت نظر مخالفی داشتن هست
واقعا بازی های سونی هنوز برای Day One On Service مناسب نیست !!
دلیل : تیتر این خبر
پس سرویسم گرون نشه
دقیقا محمد جان
مخصوصا فرانچایز های پرطرفدارش
این فقط تازه تو یه روز
پشمام
باب آیگر شاهده، به جز بازیهای لایو سرویس هیچ بازی ای مناسب day one on service نیست.
بازی های سینگلپلیر به هیچ وجه جاشون تو سرویس های اشتراکی نیست
از شما بعیده این حرفا
میتونید بگید سونی پول لازمو نداره ک اونجا سرمایگذاری کنه ، ولی اینکه این فکتو صادر میکنید عجیبه
اگ فکت میخواید بگید باید دلیلایی داشتع باشید دیگه ، خیلی دوست دارم بدونمشون
خب نظر من اینکه رضا جان بازی های سرویسمحور بهتره تو سرویسهای اشتراکی باشن که ب جذب تعداد پلیر بالا نیازمندن! چون خرید درون برنامهای دارن و سرویس های اشتراکی میتونن تو جذب پلیر خیلی کمک کنن
از اونور بازی های سینگلپلیر چون خرید درون برنامهای ندارن فقط باید مستقیم ب فروش برن که خرجی ک استودیوی سازنده براشون انجام داده در بیاد و به سوددهی کامل برسن
حالا اینکه سونی پول داره یا نداره رو من نمیدونم
ولی مایکروسافت همین حرکتو انجام میده و حتی خودشم میدونه ک ضرر میکنه اما پشتوانه مالی قوی داره و بیشتر بدنبال جذب کاربر واسه گیمپس هستش ک کم کم ل سوددهی بلند مدت برسه
دلیل خیلی زیاده
قطعا خودتم در جریان ماجرا هستی دوست عزیز
بله رضا جان حرف شمام صحیح هستش
بهرحال سونی وقتی میبینه یه آیپی تو ی مدت زمان کوتاهی فروش خوبی انجام میده، دیگه قطعا رو سرویس اشتراکی قرارش نمیده
ولی مایکروسافت بخاطر پشتوانه مالی قوی ک داره براش مهم تیس و دمشم گرم
دقیقا,با این که day one های مایکرو به نفع کاربراست ولی من دوست داشتم بازی هایی که بودجه ساخت بالا مثل استارفیلد یا همین اسپایدرمن و … بعد ۶ ماه یا یک سال بیان رو سرویس اینجوری هم بازی فروش میکرد هم مردم بازی های زیادی تجربه میکردن با هزینه اندک,میشد دو سر سود.
آره دوست عزیز
حتی استارفیلد هم که یه بازی سینگلپلیر هستش بهتره ک اول ب صورت مستقیم ب فروش بره و بعد ی مدت بیاد رو گیمپس
ولی خب چون مایکروسافت پشتوانه مالی قوی داره و نیاز ب کاربر بیشتر واسه سرویس گیمپس، محتمل این ضرر هم بشه براش مشکلی نیست و سیاست جداگانه دیگهای داره واسه این قضیه
الانم دوسر برده
مردم ک دارن روز عرضه بازی میکنن
مایکروسافتم ب چیزی ک برنامه داره براش میرسه…
حرفت درسته دوست عزیز ولی میگم اگه با یکم تاخیر بیاره بیشتر سود میکنه.
بستگی ب نگاهتون داره
حتما اینارو لحاظ کردن خودشون دیگه ،تو این لول اشتباه نمیکنن اینا مسلما
والا من تنها دلیل اینکه ازین سرویس خوشم میاد روز عرضه اوردنشه
اگ قرار باشه شیش ماه صبر کنم برای بازی ای ، ترجیح میدم منت نکشم و بخرمش
بنظرم همینکار از لحاظ تبلیغاتی خیلی بنفعشه و خیلیا مثل منن
شما شک نکن مایکروسافت با اونهمه پول و منابع و سرامد بودن تو همه تکنولوژیای نوین ، صلاح خودشو میدونه ، پول مفتم ب کسی نمیده
خیر سرشون مالک چت جی پی تی ان ، سرچ میکنن خودشون😂
درود هادی جان , دوست دارم دیدگاه ات رو شرح بدی چون من مخالف این حرف فکر میکنم شاید من در اشتباهم.
این جواب رو هم واسه شما کپی کردم
چون واسه ی دوست دیگهای هم نوشته بودمش 👇 :
خب نظر من اینکه دوست عزیز بازی های سرویسمحور بهتره تو سرویسهای اشتراکی باشن که ب جذب تعداد پلیر بالا نیازمندن! چون خرید درون برنامهای دارن و سرویس های اشتراکی میتونن تو جذب پلیر خیلی کمک کنن
از اونور بازی های سینگلپلیر چون خرید درون برنامهای ندارن فقط باید مستقیم ب فروش برن که خرجی ک استودیوی سازنده براشون انجام داده در بیاد و به سوددهی کامل برسن
حالا اینکه سونی پول داره یا نداره رو من نمیدونم
ولی مایکروسافت همین حرکتو انجام میده و حتی خودشم میدونه ک ضرر میکنه اما پشتوانه مالی قوی داره و بیشتر بدنبال جذب کاربر واسه گیمپس هستش ک کم کم به سوددهی بلند مدت برسه
دلیل خیلی زیاده
قطعا خودتم در جریان ماجرا هستی دوست عزیز
به نظرت نباید یه حالی به کاربرانش بده با این حرکت ؟
همچین حالهایی رو مایکروسافت میده :دی
😅
باشه استاد ولی استارفیلدی که روز عرضه رو سرویس اومد فقط ۲ میلیون پیش خرید داشت حالا فروش روز عرضه اش بماند
استارفیلد میتونست فروش مستقیم بیشتری هم حتی داشته باشه دوست عزیز
اسپایدرمن فقط برای پی اس ۵ اومد و هزینش ۷۰ دلار بود با تبلیغ کم
اما استارفیلد روی ایکس باکس سری اس . سری ایکس و پیسی اومد با سرویس ۱۰ دلاری و کلی تبلیغات پوچ
استارفیلد در یکماه بزور ۲ میل فروش داشت
اما اسپایدرمن ۲۴ ساعت اول ۲ونیم میل فروخت
یکم منطق داشته باشی میفهمی چی میگم پس قبل اینکه کامنت بزاری فک کن
دقیقا با اینکه خودم پلاس دارم و از خدامه ولی اگه این بازیا رو بخوان بسازن وقتی روز اول بیاد رو سرویس قطعا کیفیتش کم میشه و اون تلاشی که باید رو نمیکنن دلیل شاهکار بودن انحصاری های سونی همینه
بعد از متا حالا بعضیا با فروششم اتیش میگیرن.
یک فکت غیر قابل انکار:بازی های انحصاری سونی از ایکس باکس تا الان بهتر بودن .ایا در اینده هم همینطور خواهد بود یا مایکروسافت جلو میزنه؟
خود ماکروسافت هم به واسطه ثروتش بازی روز اول میاره به اینکه هیچ توجیح اقتصادی نداره بازی ۴۰۰ میلیونی رو روی سرویس ۱۰ دلاری بیاری
تازه فقط این بازی نیست. هر ماه کلی بازیه
داداش مگه میشه بازی توو لول لست پارت۲ توو سال ۲۰۲۰ هزینه تولیدش ۲۲۰ میلیون بوده بعد دی وان بیاد که چی؟!!
بابا موضوع کاملا مشخصه
اگه طرفدار نوع هنر و بیزنس من باشین من بهترینشو بهت میدم و ۷۰ تا ازت میخوام
انتخاب با تو هستش
یکی انتخاب میکنه
یکی انتخاب نمیکنه
اصلا قرار نیست حال همو بد کنیم
واو
یعنی فقط ۲۴ ساعت از عرضش گذشت
۱۷۰ میلیون دلار درآمد در یک روز
واسم الان سواله که اگر داستان بازی یه خورده جدی تر با پیچیدگی های بیشتر و همچنین گیمپلی حساب شده و چالشی تری بود چه خللی در فروش بازی ایجاد میشد.
در حال امیدوارم که تو نسخه بعدی بازی تمام این ایرادات بازی رفع بشه و تو بازی جدید استودیو یعنی wolverine شاهد یه بازی با داستان عمیق و تاریک و همچنین گیم پلی خیلی عمیقی باشیم.
هیچ وقت نمیبینی همچین چیزیو از سونی. گیمی مثه گاد اف وار هم که قبل ساختش موفقیت و فروشش تضمین شدس اینقد جرات نداشتن که یه والکری بیاد بذاره برای باس اصلی. نسخه ۲۰۱۸ رو میگم. ترسو تر از این حرفاس سونی
اتفاقاً بازی مثل gow 2018 یکی از پر ریسک ترین بازی های ساخته شده از طرف سانتامونیکا بوده.
از تغییر لحن بازی بگیر تا تغییر زاویه دوربین و… که همه باعث میشد که موفقیت بازی در لبه ای از ابهام قرار بگیره.
اینکه میبینی بازی خیلی باس فایت های کمی داره به این علت هست که انجین بازی آماده نبوده و همچنین وقت ناکافی، ضمن اینکه با وجود بازی مثل returnal نشون میده کماکان ps ریسک پذیری خودش رو داره اما خیلی خیلی این توش کم تر شده که امیدوارم با رفتن جیم رایان این عنصر مهم دوباره بهش برگرده.
گاد اف وار رو دو بعدیم بسازم یا ایزومتریک بیس میلیون میفروشه هیچ ریسکی نداره. همون طور که رگناروک رو با شتاب زندگی داستانشو خراب کردن و الکیم شخصیت سیاه پوست ریختن توش بازم کلی فروخت
موافق نیستم به چند دلیل.
اول اینکه بازی مثل gow فن بیس خیلی بزرگی داره شکی توش نیست، اما دلیل نمیشه بگیم چون مثلاً فن بیسش بزرگ هست بنابراین فوقالعاده عمل میکنه از نظر فروش حتی اگر دوربینش ایزومتریک باشه یا سوم شخص یا اصلا به قول شما دو بعدی به طور مثال هیلو اینفینیت مثال نقضی هست یا همین gow اسنشن.
دوم جامعه گیمینگ بشدت رشد بیشتری نسبت به یکی دو دهه اخیر کرده و فروش بازی ها قابل قیاس با گذشته نیستند و نمونه بارزش بازی مثل sekiro یا حتی armored core هست که بشدت بازی های خاص و سخت پسندی هستن و هر کسی طرفشون نمیره اما فروش این بازی ها میبینید که خیلی عالی هست(ضمن اینکه عناوین با کیفیتی هم هستن)
سوم اینکه فراموش نکنیم بیشتر فروش بازی در اروپا و قاره آمریکا هست که علاقه وافری به عناوین مارولی دارند و صد البته ذائقه مخاطبین هم بشدت تغییر کرده (بنا به دلایل مختلف که در حوصله وقت نمیگنجه شرحش) و ضمن اینکه شک ندارم اگر بازی مثل gow ۲۰۱۸ ساخته میشد(منظورم تو اون سبک و سیاق) به راحتی چه از نظر نمرات و چه از نظر فروش به موفقیتی که الان رسید نمیرسید، تا حدودی این هایپ عظیم شکل گرفته جدا از تریلر های فوقالعاده بازی به کیفیت بازی قبل و همچنین اسم این سری برمیگشت
در آخر این رو هم بگم که متا روی فروش بازی بشدت تاثیر گذار هست و اگر شاهد نمراتی منصفانه بودیم باز هم حداقل به نظرم شاهد چنین فروش فوقالعاده ای نمی بودیم.
فقط میتونم بگم قدرت این ای پی
بیشترین لانچ بین اسپایدی ها
توجه کنید فقط روی یک کنسول فقططططط روی یک کنسول اوکی ؟
تازه نمراتش توی خود پلی استیشن ۴.۹۴ ا ستاره هست ، یعنی ببین چقدر خفنه ، آقای کریمی هم صرفا یه خورده تخصصی تر از یه گیمر معمولی بررسی کردن بخاطر همین یخورده نمرش کم شد ولی از دید من و اکثر گیمر ها این بازی شاهکاره 🔥
بعد رفتن بابایی و سر کار اومدن سردبیر های جدید کلا امیدی به این سایت نیس
نظرات مارو هم تأیید نمی کنن.مثل اینکه طاقت ندارن کامنتی ثبت بشه که حاوی مطالب به به چه چه نباشه
آقای کریمی یکم می خوان خاص و ویجه باشن
ینی ۱۷۵ میلیون دلار در ۲۴ ساعت
تازه فقط حساب کردم همه نسخه ۷۰ دلاری و گرفته باشن
نسخه کالکتور ادیشن و حساب نکردم اصلا
بعد سونی ۲۰۰ میلیون دلار داد اینسومنیاک و خرید
حساب کنید فقط تو این چند سال سونی چند برابر اون ۲۰۰ میلیون و فقط با فروش ۳ تا بازی اسپایدرمن به دست اورده
حالا رتچت اند کلنک رو هم حساب نمیکنیم کلا
بخاطر همینه که میگم بهترین خرید تاریخ
عجیب تر اینه که با ۳ میلیون نسخه صرفا بودجه بازی جبران میشه
ترسناکه
یادم میام یه جا نوشته بود باید ۱۰ میلیون نسخه بشه , مسئله تبلیغات و مالیات هم هستش
نسخه یک که ۲۵ میلیون اینطورا فروخت فک کنم
این تو ۲۴ ساعت ۲ و نیم میلیون نسخه فروخته
۱۰ میلیون که براش مث اب خوردنه
ما داریم از اسپایدر من حرف میزنیما
اگه محبوب نباشه قطعا یکی از محبوب ترین سوپر هیروهاس ۱۰ میلیون و فک کنم تو یکی دو ماه بفروشه
۱۰ میلیون نسخه یعنی ۷۰۰ میلیون دلار، مگه جنگه که انقدر خرج یه بازی شده باشه؟ حتی با تبلیغات و مالیات
مگ رایگان داده مارول بهش
چه ربطی به مارول داره؟
پ بکی ربط داشته باشه آیپی مارول؟
اگه منظورت لایسنس شخصیت اسپایدرمنه
برای هر بازی که پول لایسنس نمیدن
اول یه قرارداد میبندن مثلا فلان مبلغ برای ۵ تا بازی یا ۱۰ سال
پول لایسنس رو هم همون نسخه ۲۰۱۸ جبران کرد
اینطور نیست برای هر بازی به مارول پول بدن
پول و درصد فروش میدن معمولا
تاثیری که رو فروش کنسول PS5 میذاره رو هم نمیشه نادیده گرفت.
سریعترین فروش یک بازی انحصاری را در تاریخ پلی استیشن دارد.
اوووووف 🔥🔥🔥
اگه روی PS4 هم بود دو برابر میفروخت
داداش پی اس فور منفجر میشه برای اجرای این بازی