Mass Effect 4 احتمالا از تکنولوژی MetaHuman در آنریل انجین ۵ استفاده خواهد کرد
عنوان نقش آفرینی Mass Effect 4، به نظر قرار است از تکنولوژی MetaHuman استفاده کند تا کاراکترهایی فوق واقعگرایانه را در این بازی خلق کند.
طی توییتی از سمت مایکل گمبل (Michael Gamble)، کارگردان بازی و تهیه کننده اجرایی استودیوی بایوور، به نظر آنها قصد دارند تا با استفاده از تکنولوژی MetaHuman که در انجین آنریل ۵ وجود دارد استفاده کرده، تا کاراکترهایی فوق واقع گرایانه برای Mass Effect 4 طراحی کنند.
کارگردان تکنولوژی اپیک گیمز (Epic Games)، آقای کریس ایونز (Chris Evans)، در توییتر توضیح داد هنگام کار با آنریل انجین ۵ و به خصوص در بخش MetaHuman چه مشکلاتی رو به رو شدهاند، به طور دقیق تر او به دنبال مشکلاتی میگشت که باعث میشد بازیسازها از این بخش استفاده نکنند.
و در ادامه گمبل به توییت Evans پاسخ داد و با ارسال GIF از یکی از نژادهای سری Mass Effect نشان داد که این انجین توانایی رندر و اجرای این نژاد از سری Mass Effect را ندارد. به هرحال تکنولوژی MetaHuman ساخته شده تا بتواند نژادهای انسان، Quarian و Asari را ساخته و رندر کند و دیگر نژادها انتخاب مناسبی برای استفاده از MetaHuman نخواهند بود.
یکی دیگر از بازیهایی که به نظر به طور همزمان از این تکنولوژی استفاده میکند، Perfect Dark است. در پروفایل لینکدین رئیس بخش انیمیشن شرکت سازنده این بازی، آنها با استفاده از این تکنولوژی سعی دارند تا انسانهایی فوق واقع گرایانه تولید کنند.
همچنین طی آخرین پادکست The Xbox Two، به نظر میرسد که Mass Effect بعدی به صورت جهان باز عرضه نخواهد شد و سبک کلاسیک این سری را دنبال خواهد کرد. با این حال، اینها همه شایعاتی هستند که درباره این بازی وجود دارند و برای اخبار قطعیتر باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
ببینیم بلاخره یه گیم روون با این انجین میسازن
به به چه شود 🗿❤️
گرافیکش که عالی می شه🗿❤️
امیدوارم برای pc بهینه باشه
امیدوارم علاوه بر شخصیت های فوق واقع گرایانه، شخصیت های فوقالعاده باور پذیر رو خلق کنه (مثل مث افکت های قبلی)
خدا رو شکر
دیگه سبک جهان باز ، بازی نبوده که به چوخ نداده باشه
یاد زمانی بازی های خطی با داستان،گیم پلی و گرافیک ها عالی به خیر
الان بازی همش کشیدن تو سبک جهان باز و جز چندتایی بقیه یک مپ تو خالی با ماموریت های تکراری و حوصله سر بر می دن دست گیمر تا فقط ساعت گیم پلی بازی ببرن بالا
ما به ۶ تا ۱۴ ساعت بازی با کیفیت عالی راضی تریم تا ۱۰۰ ساعت گیم پلی که ۹۹ ساعتش تکرار و تکراره
حرف دل خیلی از گیم هارو زدی. جهان باز شده سرطان گیم ها
یه بازی ۱ ساعته هم خوبه
خدا کنه جهان باز نباشه، هر وقت یه سری که قبلا جهان باز نبوده میاد یه نسخه جهان باز میسازه لطمه میخوره، نمونشم فانتوم پین و..
مس افکت هم خدایی بدون کامندر شپرد یجوریه اصا، انگار یچیزی کمه. یادش بخیر تو سه گانه چه ماجراجویی هایی که باهاش نداشتیم. هیچ وقتم چهرشو تغییر نمیدادم و همین همون چهره اصلی خودش رو انتخاب میکردم، واقعا چهره اصلی خودش یچی دیگه بود.
یه سوال
کسایی که چهره کامندر شپرد رو تغییر نمیدادن👍
کسایی که چهرشو تغییر میدادن👎
فانتوم پین یه گیم خوب بود
داش گیم خوبی بود من نگفتم گیم بدیه ولی در مقابل متال گیر های قبلی خیلی ضعیفه، اگه نسخه هاای قبلشو بازی کرده باشی متوجه منظورم میشی
*Mass Effect بعدی به صورت جهان باز عرضه نخواهد بود و سبک کلاسیک این سری را دنبال خواهد کرد!
امیدوار کنندهست
[مشکلات فنی بسیار زیاد آنریل انجین ۵ هم خودش داستانیه]
دقیقا
ایول
ی ایول بزن رو پروفایلت
جالبه اسم و فامیل کارگردان تکنولوژی اپیک دقیقا با اسم و فامیل بازیگر کاپیتان امریکا یکیه. درکل خیلی دوست دارم اخر پتانسیل انریل ۵ رو ببینم.
لطفا در حال حاضر فقط رو دراگون ایج کار کنین . فعلا همون یه پروژه براتون کفایت می کنه . تجربه نشون داده موازی کار کردن به درد شما نمی خوره !
بازی ناشناس hellblade 2 هم از همین تکنولوژی استفاده میکنه . نمیدونم گیم پلی قراره چطوری باشه، اما مطمئناً از نظر بصری کاملآ واقعگرایانه خواهد بود .
پس کروگان ها چی
عجیبه هیچ کس نتونسته هنوز کیفیتی که در دموی ماتریکس نشون دادن رو بهش دست پیدا کنه
چون یه دموعه و تمرکز صددرصدیش برای به نمایش گذاشتن همین چیزاست و طبیعیه یه گیم کامل نتونه به این سطح دست پیدا کنه
اخریش اندرومدا که زباله بود
یکی از شیرین ترین داستان های بازی های ویدیویی در ذهنم فرمانده شپرد و یاران دوست داشتنیش هست شپرد نماد یک زن قوی مستقل با اراده هست که در عین جنگاوری و قاطعیت و فرمانده بودن در شرایط سخت زنانگی زیبایی و ظرافت یک بانو زیبا و مهربان رو داره و فداکار برای نیروهاش لیارا دوست داشتنی از نژاد اساری رکس کروگان سرسخت برای درمان جنوفیج درمان عقیم شدن کروگان ها پروفسور موردی دوست داشتنی سلرین باهوش گرس تورین جنگجو باهوش وفادار جوکر همیشه در سفینه ناجی لحظات سخت و سایر نژادها سگانه مس افکت بی تکرار در ژانر ار پی جی و این روزا بایوور اصلا حال خوبی نداره تو تلگرام عضو گروه بایوور فن ها هستم همه از وضع بایوور ناراحت هستن اخراج ها رفتن افراد کلیدی اقای هادسون کارگردان سگانه مس افکت هم که استودیو خودشو زده داره رو بازی فضایی کار میکنه خیلی به این نسخه دل نباید بست بهترین شدایط یه اندرومدا جدید
کاش ساخته نشه
اینکه EA اجازه داده خودش عجیبه معمولا اجازه ساخت بازی با موتوری به جز موتور اختصاصی های خودش رو به شرکت های زیر مجموعه نمیداد.