شایعه: کنسول نسل بعدی نینتندو از DLSS 3.5 و Ray Reconstruction پشتیبانی خواهد کرد
از زمان عرضه Nintendo Switch در سال ۲۰۱۷، این کنسول موفق شده درآمد فوقالعادهای را برای کمپانی نینتندو به ارمغان بیاورد. حالا مدتی است که شایعات مختلفی درباره کنسول نسل بعدی این شرکت منتشر میشود.
NateTheHate، از اشخاصی که شایعات قبلی مانند عرضهی این کنسول در ماههای آبان و آذر سال ۱۴۰۳ را منتشر کرده بود، طی مصاحبهای با MVG اعلام کرده است که کنسول بعدی نینتندو، از قابلیت Ray Reconstruction پشتیبانی خواهد کرد. به نظر پشت درهای بسته در مراسم گیمزکام، بازی The Matrix Awakens روی این کنسول به اجرا در آمده که در آن، این بازی به کمک Ray Reconstruction جلوههای بصری بسیار چشمگیری را به نمایش گذاشته است.
حالا به نظر میرسد که در دموی نمایش داده شده، قابلیت DLSS 3.5 انویدیا نیز استفاده شده، اما نسخهی استفاده شده در Nintendo Switch 2 به اندازه نسخه PC قدرتمند نبوده است. با این حال، کنسول هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و تکنولوژیها و قابلیتهای به کار رفته روی آن همگی نیاز به زمان بیشتری برای دسترسی به ثبات بیشتر دارند.
Nintendo Switch 2 احتمالا در دو مدل استاندارد و کاملا دیجیتال به ترتیب با قیمتهای ۴۴۹ دلار و ۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- بررسیهای پلی استیشن ۵ پرو منتشر شدند
نظرات
زلدا با گرافیک بالا چه شود
مگه الان بده گرافیکش ؟ چه مشکلی با آرت استایل خلاقانش دارید ؟ تنها حالتی که میتونم زلدا با گرافیک واقع گرایانه رو بپذیرم اینه که مثل ریمیکی باشه که یکی از طرفدارا از اوکرینا ساخته بود و ویدیوش هم داخل یوتیوب هست در غیر این صورت امیدوارم همیشه به این آرت زیبا ادامه بدن و آرت های هنری تری خلق کنن حتی از این بازیای اخیر هم زیباتر
منم عاشق همین ارت استایلشم
هیچی نمیشه
زلدا با اون همه ویژگی خاص تبدیل به یه بازی مثل همه بازی های aaa امروزی میشه
اصلا بخش اعظم خاص بودن روایت زلدا به عهده همین آرت استایلش هستش این آرت استایل زیبایی حقیقی هایرول رو به تصویر میکشه امیدوارم همیشه از چنین آرت استایل هایی استفاده کنن
دقیقا!
خوبه یکی متوجه شد
یعنی قدرتش در حد ۳۰۵۰ میتونه باشه
احتمالا در حد ۴۰۵۰ باشه چون سری ۳۰ dlss 3 پشتیبانی نمی کند
داداش کنسول های نینتندو همیشه از ps و Xbox ضعیفتر بوده حالا رو چه حسابی قراره قویتر باشه
پلتفرم های مقصد : پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس سری ایکس و اس ، نینتندو سوییچ ۲
و بعد از چند سال :
پلتفرم های مقصد : پلی استیشن ۶ ، ایکس باکس سری (بعدی) ، نینتندو سوییچ ۲
آره دقیقا
نینتندو سوییچ حدود نیم نسل از بقیه پلتفرما عقبه.
اکس باکس سری 2x 💀
نسل بعد سری ایکس و مشکل جدید ماکروسافت با اسم کنسول جدید.
شاهد کنسولی با تم های🍑ای خواهیم بود.🗿📿.
احتمالا آخرین کنسولشونم باشه ممکنه بشه xbox x
xbox series z
خدایا یرسون پول زیاد برای خرید چندتا کنسول همشون را میخوام جدای از این که خودم کلا پلی بازم فقط برای انحصاری هاشون مخصوصا زلدا
نه مثل اینکه نینتندو قراره خلاقیت و گرافیک رو باهم ترکیب کنه چه شود به به 🔥
مردیم از این شایعه ها یکی از یکی هیجان انگیز تر 🔥🔥
ری تریسینگ پلاستیکی منظورته دیگه؟
ری تریسنیگ کیک🍰
نه داداش واگعیه🗿
نینتندو سوییچ با قدرت بالا چه شود توقع سخت افزار ps5 رو روش ندارم حتی نصف اونم باشه خیلی خوبه ولی تصور کنید هم از پس اجرای عناوین مولتی پلتفرم بربیاد و هم انحصاری های شاهکار خودش رو داشته باشه یک بکوارد نینتندو سوییچ هم داشته باشه رسما بهترین کنسول خواهد بود
زلدای با گرافکیه سینمایی و خلاقیت سری به به
از همین الان افتضاح میشه
چرا که نه
کی فکز میکرد تو نسل ۹ بازی با این گرافیک اینقدر دل چسپ باشه
زلدا هایی که برای نینتندو ۶۴ اومدن نسبت ب سالی ک اومدن گرافیک بالایی داشتن مشکلش چیه؟بنظر خودم مجوراز مسک بهترین داستان و اتمسفر و توی سری زلدا داره.
الان ۲۶ سال پیش نیست روند و مسائل تغییر کردن اگه زلدا هم گرافیک واقعگرایانه رو در زمانی که هیچ استودیو بزرگی علاقه به استفاده از گرافیک های خلاقانه و خاص نداره، استفاده کنه با باقی بازی ها چقدر تفاوت داره ؟ ۷۰ درصد جذابیت دنیای هایرول در botw برای طراحی هنری اون بوده حالا این طراحی خاص رو از اون بگیریم؟
زلدا ها همیشه تغییر میکنن آرت و مدل گرافیکی شون هر موقع هم عوض میشه بهتر از قبل میشه اون اولا هم هیچ کی از آرت استایل برث آف د وایلد خوششون نمیومد ولی الان عاشقشن
آره آرت تغییر می کنه اما هیچ کدوم حالت فانتزی خودشون رو تغییر ندادن و تبدیل به شو گرافیکی نشدن و به گرافیک واقعگرایانه متمایل نشدن حتا twilight princess کلی جنبه های گرافیکی فانتزی داره
فکر کنم داری برعکس میگی اتفاقا همه از همون روز اول که آرت زلدا botw رو تو e3 برای اولین با نشون دادن خوششون اومد! :-\
خب وقتی مردم عاشق طراحی هنری و فانتزی زلدا هستن یهو تغییرش بدن به یه گرافیک واقعگرایانه که همه گیم های امروزی دارن😑؟ همشون سعی بر این دارن که به واقعیت و سینما نزدیک بشن حالا این وسط نینتندو موفق شده تو این دوره خودش رو متمایز کنه و این خوبه! خیلی خوبه! و باید ادامه بده
فاجعه خالص
که چه؟
نهایت کودکان زیر ۵ سال فقط ماریو بازی می کنند
برایشان فرقی ندارد گرافیک کارتونی بالا تر باشد!
یه مدت از ترول های بی مزه راحت بودیم
نینتندو با گرافیک بالا چه شود اگه همین باشه و قدرتش بالا باشه این نسل باید بخرمش .
واگعیه!
کنسول قدرتمندی میخوان بدن بیرون هر چند نیازی نیست