آپدیت اخیر Starfield علاوه بر بهبودها امکان تنظیم FOV را فراهم می‌کند

امیرحسین نصرتی
۲۳:۲۹ ۱۴۰۲/۰۷/۱۷

آخرین به‌روزرسانی بازی Starfield هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌های مقصد، منتشر شده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا میدان دید (FOV) را دستی تنظیم کنند.

شاید Starfield پایدارترین بازی ساخته شده توسط بتسدا (Bethesda) باشد اما چنین چیزی به این معنی نیست که با عنوانی کاملاً بدون ایراد و عاری از مشکلات فنی طرفیم. بازیکنان تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر برخورد با باگ‌هایی آزاردهنده در برخی ماموریت‌های مشخص داده‌اند و اینطور که به نظر می‌رسد، به‌روزرسانی جدیدِ بازی قرار است این مشکلات را برطرف کند.

آپدیت ۱.۷.۳۶ که هم‌اکنون منتشر شده، بهینه‌سازی کوچک است که اسلایدرِ تنظیمِ میدانِ دید را به Starfield اضافه می‌کند تا بازیکنان بتوانند نمای دوربین را در هر دو حالت‌ سوم شخص و اول شخص، آنگونه که دوست دارند تنظیم کنند. علاوه بر این‌ها، این بهینه‌ساز شامل بهبود در عملکرد پردازشگرهای گرافیکی Intel Arc خواهد بود و مشکلی که موجب می‌شد تا بازیکنان دیگر نتوانند مرحله “Echoes of the Past” را ادامه دهند را برطرف می‌کند.

Starfield هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی قابل‌بازی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازی، عمداً به گونه‌ای ساخته شده است که برای مدت طولانی تجربه شود.

منبع: GamingBolt

AMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدم⃤‎ PARTiSANHELLO.BROTHERSxoyapمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Ghostاپوزوسیون گیمفاv-alkalinethe faithDARKSIRENسابقAhzek Ahriman (world eater )WalleR MaNحمیدرضا فروزانGidora∞Tahaicدکتره گیمفاMinecrosoنیون اکانت بسازهادی صفائیRedm0ndy.xboxmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید