علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman

علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman

محسن رضوی فر
۲۰:۵۶ ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman

داویده سولیانی (Davide Soliani)، مدیر خلاقیت Mario + Rabbids که سابقه‌ی کار روی بازی‌های Kingdom Battle و Sparks of Hope را دارد، به ساخت یک بازی جدید از فرنچایز Rayman علاقه‌مند است.

آقای سولیانی در مصاحبه‌ی جدید خود با وب‌سایت Nintendo Everything اظهار داشت که اگر فرصتی برای ساخت بازی جدید Rayman به وی داده شود، از آن نهایت استفاده را خواهد برد. او همچنین توضیح داد که از دیدگاه توسعه‌دهنده، این اوج همه احتمالات است.

بخشی از علاقه‌ی داویده سولیانی به این مورد مربوط می‌شود که وی در سال ۲۰۰۰ روی نسخه Game Boy Color بازی Rayman کار کرده است. مدیر خلاقیت Mario + Rabbids در این باره می‌گوید:

اگر فرصتی برای ساخت بازی جدید Rayman داشتم و از آن استفاده نمی‌کردم، دیوانه می‌شدم. منظورم این است که Rayman یک عنوانی است که هیچ عنصر واقع گرایانه‌ای ندارد و از آنجایی که واقع گرایی وجود ندارد، همه چیزهایی که در بازی ایجاد می کنید از فانتزی شما و تیم سازنده می آید. بنابراین [هر چیزی] از صندلی گرفته تا میز، دشمن و محیط‌زیست نوعی هنر است و چیزی را از ابتدا خلق می‌کند. برای من به عنوان یک توسعه‌دهنده، این اوج همه احتمالات است. شما می‌توانید دیوانه شوید و چیزهای خود را بسازید، همان‌طور که در بازی Sparks of Hope آن را انجام دادیم. فکر می‌کنم دیوانه خواهم بود که اگر این فرصت به من داده شود از آن فرصت استفاده نکنم.

داویده سولیانی پیش‌تر عنوان کرده بود که دوست دارد شخصیت Rayman را در Super Smash Bros و Mario Kart ببیند. با این حال، این موضوع به نینتندو بستگی دارد. حدود یک دهه است که شاهد انتشار بازی جدیدی از سری Rayman نبوده‌ایم. Rayman Legends آخرین بازی از این فرنچایز به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد.

منبع: nintendoeverything

MA12𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥DARKSIREN✧ℳ๑ђѧ๓๓α∂ℜєzą✧یه گیمر سادهBlack Swordsmanهادی صفائیIlyaABDVDOmidSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)شاه غاز کبیرMasuod EnayatiAmir :)).Charlie Chaplin𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔marioS Ghost of Spartamore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman
علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یادش بخیر ریمن تو ps4میزدیم
    چقد خوب بود اون روز ها الان دیگه همچی مزخرف شده
    بازی ها منظورم نیستا کلا حال هوا جو روانی ک داریم

    ARSHIAAAA𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻crashMaster ChiefDARKSIRENeren jeager(itachi سابق)هادی صفائی🖤james McCaffreyAMOGUSDaniallox😃
  • من ریمن رو خیلی دوست داشتم حتما تجربش کنین

    ARSHIAAAA𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻eren jeager(itachi سابق)SepehrBlack Swordsmanهادی صفائیAMOGUSHamedسوپرمن(در حال مبارزه با ایلومیناتی)Richmanmore
  • Hamed گفت:

    ای الهی سنگ قبرتو بشورم یوبی سافت که همچین آیپی هایی رو فدای اون اساسین کردی، هرچند که هرچی نخبه داشتی فراری دادی از جید ریموند بگیر تا میشل آنسل (خالق ریمن)، برفرضم بخوای بسازیش یک گند گنده میزنی بهش

    ARSHIAAAANima𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻hoseinmObi wanDARKSIRENHero's shadeBlack SwordsmanTomKieblackmore
    • Savage گفت:

      موافقم فقط یارو میشل انسل با خواست خودش مگه از گیم کلا نرفت؟

      ARSHIAAAAHero's shadeHamedمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Daniallox😃
      • Hamed گفت:

        چرا خودش کناره گیری کرد، البته بعد از کناره گیریش خبر اومد که با کارکنان تحت مدیریتش رفتار مناسبی نداشته، در کل اینا که هیچوقت نمیگن پشت پرده چه خبر بوده، مثل بازنشستگیه یهوییه جیم رایان، میخوام بگم همیشه با اون چیزی که در ظاهر میگن زمین تا آسمون با پشت پرده فرق میکنه

        ARSHIAAAANimahoseinmSavageHero's shadeSepehrTom
      • . گفت:

        پشت پرده رفتن میشل انسل خیلی پیچیده تر از این حرفاست ولی خیلی ها میگن رفتنش مثل اشرف اسماعیل به خاطر اتهامات و حواشی Ubisoft بوده

        Master ChiefSavage
    • Arman گفت:

      ریمن خصوصا وقتی با یکی درکنار هم تجربه میکردی خاطرات شگفت انگیزی می‌تونستی بسازی،یادش بخیر 🥲
      یوبیسافت اسمتو عوض کن بزار اساسین سافت

      ARSHIAAAANimahoseinmv-alkalineHero's shadeSepehrProfessor genkiRichmanDaniallox😃Hamed
    • حالا میفهمی من چرا هیچوقت تو استیم رینبو سیکس رو با اینکه میتونستم بگیرم نگرفتم؟ به خاطر همین کارای یوبیسافت این کار رو نکردم.

      Hamed
    • Daniallox😃 گفت:

      خب بین بازیای یوبی فقط اساسین و فارکرای فروش دارن

      KENOBISavageeren jeager(itachi سابق)Charlie Chaplinهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Toxic lifeSepehr
    • . گفت:

      حامد جان همین حرفارو میشه درباره بقیه کمپانی ها هم زد نمونش Capcom که بیشتر تمرکزش رو Resident Evil هست و به آی پی هایی مثل Dino Crisis و Onimusha و غیره بی توجهی میکنه یا Rockstar Games با Midnight Club و Bully یا EA با Medal of Honor و Mirror’s Edge
      اینکه لزوما تمرکزشون رو Assassin’s Creed باشه هم چیز بدی نیست
      به هر حال همه کمپانی ها یه سری فرنچایز ها دارن که بیشتر از بقیه میفروشن و پرچم دارشون محسوب میشن نمیتونی توقع داشته باشی تمرکز زیاری روشون نداشته باشن
      اینکه Ubisoft هم تو این سال ها Rayman نداده یکی از اصلی ترین دلایلش اینه که دیگه مثل قدیم این سبک ها پر طرفدار نیستن و به فروشی که مدنظر کمپانی ها هست نمیرسن به خاطر همین ریسک نمیکنن سر ساختش از اون گذشته به سهامدار ها هم مربوط میشه و خیلی مواقع ممکنه سهامدار ها نذارن چون به هر حال همه این شرکت ها سهامی عام هستن اکثرا و تنهایی نمیتونن برای آیندشون تصمیم گیری کنن
      این مسیری هم که به نظر من Ubisoft داره میره که با Assassin’s Creed Mirage شروع شد مسیر کاملا درستیه که هم طرفدار های قدیمی رو برگردوند هن اون جدید ها رو داره نگه میداره درباره با بقیه فرنچایز ها هم Ubisoft همیشه روند تکامل رو داشته و سعی کرده به مرور فرنچایز هاش رو بهتر کنه نمونش هم Far Cry و Assassin’s Creed و غیره که خب در کنارشون اشتباهاتی هم داشته مثل همین سیاست طولانی کردن بازی هاش از نظر گیمپلی و وسعت نقشه و تاکید بیش از حد رو المان های RPG و گرایند کردن که باعث شده خیلی ازش خرده بگیرن ولی درکل همیشه ازش به عنوان یکی از مهم ترین ناشرای صنعت یاد شده حتی الان که مثل نسل هفت دیگه نیست و نمیشه منکر این بشیم که هنوز بازیاش یه Guilty Pleasure خاصی دارن و بازی کردنشون کیف میده

      Savageeren jeager(itachi سابق)∞SepehrXERXESHamed𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔Daniallox😃مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)
      • Hamed گفت:

        ببین اتزیو جان حرفتو قبول دارم خب یک سری کمپانی ها هستن یک سری فرانچایزها دارن که باعث شده آیپی های دیگشون رو فراموش کنن حالا به هر دلیلی خب اما دقت بکن حرف من چیه حرف من اینه که امثال اساسین کرید، فارکرای، کالاف دیوتی دیگه پتانسیل ادامه دادن ندارن متوجه هستی؟ کیفیت نسخه های الانشون رو مقایسه کن با نسخه های اولشون خواهشا منطقی نگاه کن چون از کامنتت پیداس بدجوری به این فرنچایز و یوبی سافت علاقه داری، من به فروشش کار ندارم فروش یک بازی دلیل بر بالا بودن کیفیتش نیست اگر فروش دارن میکنن بخاطر اینکه تبدیل به برند شدن رزیدنت اویل و جی تی ای هنوز پتانسیلش رو دارن هنوز جا برای نوآوری دارن
        .
        الان بر چه اساس شما میگی سبک بازی هایی مثل ریمن دیگه مثل قدیم طرفدار ندارن؟ کاپهد، اوری, سونیک، ماریو، لیتل نایتمرز، اینساید، شنک، کربی و… اینا به نظرت دیگه طرفدار ندارن؟ مگه یک بازی در حد ریمن چقدر بودجه میخواد میتونست به جای اون ایمورتالز فنیکس یک نسخه از ریمن رو بسازه
        .
        بعدم عزیز من یوبی سافت کجا روش درستی رو در پیش گرفته واقعا متوجه نیستی که یوبی سافت خیلی وقته زده جاده خاکی و صدای همه رو درآورده؟ الان بیاند تو اویل ۲ چی شد؟ اسکال اند بونس رو ببین وضعیتشو، پرنس ریمیک چی شد به نظرت؟ انجیناش رو ببین بازی داره میده بیرون با کیفیت اوایل نسل هشت، من یک زمانی یوبی سافت رو دوست داشتم چون بازی با کیفیت میداد مثل سه گانه اتزیو، مثل اسپلینترل بلک لیست، مثل ریمن ها، مثل فاکرای ۳، ولی الان بازیاش حتی ارزش اینو ندارن که براشون صبرکنی تا بیان داخل گیم پس یا پلاس، برای همین خیلی وقته دیگه بازیاش رو گذاشتم کنار و از لیست سازنده های محبوبم خطش زدم، ببخشید ولی سازنده ای که واسه طرفداراش ارزش قائل نیست و فقط فکر پوله رو باید انداختش تو سطل زباله

        SavageSepehrTom
        • . گفت:

          اتفاقا پتانسیل ادامه دادن رو دارن اینکه صرفا به نسبت قبل یه مقدار ضعیف تر شدن دلیل بر این نمیشه که نباید دنباله هاشون ساخته بشه دیگه وقتی همه منتقد ها هم گیمر ها ازشون استقبال میکنن و فروشی خوبی هم دارن این موضوع رو اثبات میکنه
          مقایسه Rayman با اون بازی هایی که مثال زدی هم به نظرم اشتباست چون اونا همشون به خاطر یه چیزی فروش زیادی داشتن مثلا Cuphead به خاطر اون آرت استایل خاصش یا Inside به خاطر اون حس ترس و درون مایه فلسفیش یا Little Nightmares به خاطر تاریکی و مرموز بودنش
          اینا با Rayman که یه محیط شاد داره و سال ها از زمان ساختش میگذره و فروش زیادی هم نداره بین بقیه فرنچایز های Ubisoft قابل مقایسه نیستن بماند که اکثر اینا توسط استودیو های مستقل ساخته شدن نه یه شرکت چند میلیاردی
          اتفاقا Ubisoft دقیقا تو مسیر درستی قرار گرفته داره فرنچایز های قدیمی خودشو احیا میکنه مثل ریمیک Splinter Cell و Prince of Persia: The Sands of Time یا برگشت به ریشه ها با Assassin’s Creed Mirage که شاید اونطور که وعده دادن کامل بازگشت به ریشه ها نبود ولی برای شروع خوب بود الان هم یه سری تغییرات تو استودیو هاش داده و هر فرنچایزی رو محول کرده به یه استودیو Assassin’s Creed رو که هر کدوم از نسخه های Red و Hexe رو دارن یه استودیو میسازن یکیشون شعبه Quebec یکیشون هم شعبه Montreal بقیه فرنچایز ها هم مثل Far Cry و Watch Dogs و Splinter Cell دادن به شعبه Toronto که اینجوری فشار کمتری به شعبه Montreal میاد که تا قبل این همه اینارو میساخت و قطعا نتیجه خیلی بهتری هم میده
          اون Immortals Fenyx Rising هم که گفتی فروشش اصلا خوب نبود و پلیر ها ازش استقبال نکردن به خاطر همین دنبالش لغو شد تو هیچ کمپانی هم وقتی یه بازی فروش خوبی نداشته باشه نمیرن دنبالش رو بسازن
          Ubisoft هم الان هر چه قدر بد باشه بازم شرف داره به امثال EA و Konami

  • بیشتر از هرچیزی دوست دارم نسخه جدید این بازی ساخته بشه اما متاسفانه این یوبیسافت ۱۰ سال پیش نیست که متشکل از افرادی بود که بازی واقعی میساختن از طرفی دوست دارم خالق اصلی این فرنچایز دوست داشتنی بالا سر کار باشه تا نتیجه شاهکاری مثل legend یا origins باشه Rayman legends بهترین بازی عمرمه و اصلا نمیتونم تصور کنم یوبیسافت به این فرنچایز هم گند بزنه

    v-alkalineSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Daniallox😃
  • Savage گفت:

    ریمن شاهکار ابدی
    ریمن نبود من تو گیم نبودم …..

    ربمن برای همیشه
    ولی با این وضع یوبیسافت که اون از فارکرای شیش اون از میراژ اون از کرو موتورفست نمیخوام

    v-alkalineBlack SwordsmanHamedSepehrProfessor genkiمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)
  • S.I.N.A گفت:

    چقدر با ریمن خاطره داشتم 😍 واقعا باید بسازن

    Black SwordsmanHamedSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Daniallox😃
  • علی گفت:

    چه آیپی زیبایی هست rayman legends متای ۹۳ داره که شاهکاره متاسفانه یوبی سافت دو دستی چسبیده به اساسین و هر سال داره هم بدتر میشه تا زمانیکه گیمرها بازی جدید میراژ خریداری کنند وضع به همین صورت خواهد ماند الان یوبی سافت به این باور رسیده که هرچی من بسازم میفروشه
    با یدونه تیزر با گرافیک بالا همه رو گول می‌زنند بعد میای بازی کنی میبینی نه تنوع دشمن داره نه نوآوری نه باس فایت درست و حسابی نه تنوع مرحله و….
    الان میراژ چه فرقی با والهالا کرده؟ همون استایل، همون گیم پلی و…
    نمیدونم چه اصراری هم دارند هر دوسال یدونه اساسین کرید بدند

    Hamed
  • این دفعه ریمن ۳ بعدی میخوایم البته اگر روزی طرفش رفتین !

    .امیر توحیدیSepehrDaniallox😃Savageنمی دونمAmir :))Master ChiefToxic lifeS.I.N.Amore
    • Hamed گفت:

      محمد جان سه بعدی کردن امثال بازی هایی مثل ریمن و سونیک با وجود رقیب های بزرگی مثل ماریو، کراش، رچت و… کار به شدت سختیه، شما Sonic Frontiers رو ببین با وجود اینکه در حد خوب عمل کرد اما بازم طرفداراش خواهان همون نسخه های دو بعدیش هستن شما نگا بکن با معرفی نسخه جدید دو بعدیش یعنی Sonic Superstars بیشتر از Sonic Frontiers انتظار میکشن و هایپ هستن
      .
      ریمن هم اگر اشتباه نکنم یک نسخه سه بعدی داشت اما نتونست موفق عمل کنه، واسه همینه که ریمن لجندز و اورجینز انقدر فوق العاده عمل کردن پس بهتره دست به بیس و فرمول موفقشون نزنن و فقط ارتقاش بدن

      محمد نیک حالت جهرمیToxic lifeCharlie ChaplinSepehrمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Daniallox😃Savageهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)کلاغ
      • سلام جامد جان کاری به بقیه حرفات ندارم ولی اونجایی که به سونیک فرانتیرز اشاره کردی باید بگم فن بیس کلی سونیک واقعا از سونیک فرانتیرز راضی هستن نگاه کن سَوندترک ماه داستان که ایان فلین نوشته و اولین بازی سونیکهکه در این حد داستان بندی داره و انیمیشن ها و …هم که نگم تازه اپدیت های رایگان هم ۳ تا براش اومده که سونیک تیم دمش گرم رایگان کرده انقدر شعور داشتن که نیان هرکدومو بزنن ۲۰ دلار
        همین سومین اپدیت چند وقت پیش اومد با نام the final horizon باور کن از کلی از بازیای این وقت بهتره انقدری که علاقه توی بازی و اپدیت هاش قرار گرفته هیچ شرکتی همچین کاری نمیکنه حالا اینم بگم بااینکه من فن نینتندو هستم ولی هیچ چی از پول پرستی نینتندو کم نمیکنه و باور کن اگه نینتندو سونیک رو داشت برای این ۳ اپدیت هر کدوم ۲۰ دلار میکرد ۳ تاشو میخریدی ۶۰ دلار!
        بازی هنوزم که هنوزه فراموش نشده بین فن های سونیک و در رابطه با سونیک سوپراستارز هایپ بیشتره هم توی ایران هم خارج چون تقریبا همه با سونیک دو بعدی خاطرهدارن و یه عکس هم ببینن میفهمن اما ۳ بعدی و جدید؟نه وگرنه فرانتیرز رو من به شخصه شاهکار حسابش میکنم بهت پیشنهاد میکنم اومد پلاس یا گیم پس یا تخفیف خورد امتحانش کنی باس فایت موسیقی محیط رو اصلا نمیشه توصیف کرد

        Hamed
        • Hamed گفت:

          سلام عزیزدل کامنتمو بخون اگر دقت کرده باشی من نگفتم Sonic Frontiers بازی ضعیفیه یا طرفداران سونیک دوسش نداشتن من میگم سونیک سه بعدی هنوز مثل سونیک دوبعدی جا نیوفتاده هنوز تا شاهکار بودن فاصله داره، اینکه شما شاهکار حسابش میکنی خب نظرت شخصیته ولی بازی هنوز اونطور که باید فوق العاده نیست و هنوز جای کار داره و قطعا تو نسخه های بعدی مشکلاتش رو برطرف میکنن طوری که انشالله در آینده هم سونیک دو بعدی داشته باشیم هم سه بعدی طوری که پا به میدان رقابت بزاره و با امثال بازی هایی مثل ماریو رقابت تنگانگی داشته باشه

          درخت خورده شده توسط کربی
    • ریمن سه بعدی باید به حدی خوب باشه که بتونه با رقیبایی مثل ماریو و کرش رقابت کنه توی دو بعدی معتقدم هنوز Rayman legends هیچ رقیبی نداره اما سه بعدی یکم اوضاع فرق داره

      محمد نیک حالت جهرمیv-alkaline
      • PaR گفت:

        البته اضافه کنم که اگه ریمن جدید مثل ریمن لجندز و اورجین به سبک پلت فرمی دو بعدی بیاد بدون که فرنچایز اوری (Ori) قراره حریف سرسختش باشه

        Professor genki
        • ۲اتفاقا به نظر منم تنها بازی که در حد ریمن لجندز در پلتفرمر های دو فقط ori هستش و بدون شک اوری در کنار ریمن لجندز بهترین پلتفرمر ۱۰ سال اخیر هستش اکثر بازیای این سبک خیلی ساده هستند بر خلاف نسخه های سه بعدی ولی ریمن و اوری اصلا ساده نیستن و گیم پلی بینظیری دارند رقابت این دوتا بازی میتونه به شدت جذاب باشه

    • دوستانی که خبر ندارن نسخه دوم بازی یعنی great escape و نسخه سوم یعنی hoodlum havoc سه بعدی بودن جای میشل آنسل خالیه

      Professor genkiمحمد نیک حالت جهرمی
  • . گفت:

    همه چی بسته به موفقیت Prince of Persia: The Lost Crown داره اون اگه موفق بشه قطعا راه رو برای ساخت نسخه جدید نه تنها Rayman بلکه حتی شاید Rabbids رو هموار تر میکنه

    Hamedامیر توحیدی
  • Amras گفت:

    یعنی لعنت به یوبیسافت 😞 ، من عاشق این بازیم نزدیک به ۱۰ بار دو نسخشو تموم کردم

    v-alkalineSepehrHamedProfessor genki
  • بشدت بازی خوبیه و خیلی فشاریت میکنه برای کسایی که فشار زیاد می خورد مناسب نیست

    Professor genki
  • ریمن اوریجینز و لجندز برای من بهترین و دوست داشتنی‌ترین بازی های پلتفرمر هستن بخاطر خاطرات و تجربه‌های خوب یه جوری روی ریمن تعصب دارم ولی اگر قرار باشه نسخه جدیدی ازش ساخته بشه بنظرم تغییرات و خلاقیت زیادی میخواد تا فاز تکراری نداشته باشه از طرفی چون لجندز در حد اعلا بود ساخته بازیی بهتر و متفاوت از اون انصافا کار خیلی سختی هست

    v-alkalineProfessor genkiمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Daniallox😃Savage
  • من همه ریمن ها رو تجربه کردم چی میشه ریمستر نسخه دوم و سوم بیاد؟

  • ABDVD گفت:

    فقط میشه گفت خلاقانه ترین فانتزی ترین و نوستالژیک ترین بازی یوبیسافت تا به امروز بوده
    انیمیشنای ریمن لجندز ی وایب عجیبی داشتن که اصلا نمونشونو تو هیچ بازی هم سبک خودش نمیبینی بحث لول دیزاین و قابلیتای تحرکی محیطیش به کنار این بازی در کنار ی گیم پلی سرعتیو هیجانی بخش موسیقیش عجیب دل نوازه

    v-alkalineامیر توحیدیSepehrProfessor genki
  • یادش بخیر چقدر اون مینی گیم فوتبالش خوب بود

  • hoseinm گفت:

    تورو خداااا بساز نسخی مردیم دیگ🥺

  • mahdirh گفت:

    جون مادرت بیا یه دونه بساز از یوبی که انتظاری نیست چون همه بازی هاش رو فدای سری اساسین و دیویژن کرده.

علاقه مدیر خلاقیت Mario + Rabbids به ساخت بازی جدید Rayman