عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است

عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است

علیرضا محمدی
۲۰:۴۶ ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است

سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در مقایسه با سوم شخص بودن سری Witcher، از تبدیل شدن Cyberpunk 2077 به یک بازی اول شخص پشیمان نیست.

در سخنرانی سرمایه‌گذاران سی‌دی پراجکت، از پاول ساسکو (Pawel Sasko)، کارگردان مراحل Cyberpunk 2077 که بر روی پروژه Orion (Cyberpunk جدید) کار می‌کند، پرسیده شد که آیا استودیو در نظر دارد تا در بازی جدید، یک زاویه دید سوم شخص را به محصول اضافه کند و آیا توسعه‌دهنده متأسف است که این کار را در Cyberpunk فعلی انجام نداده؟ او گفت:

هیچ پشیمانی‌ای از طرف ما وجود ندارد، چیزی که می‌خواستیم این بود که Cyberpunk هویت خودش را داشته باشد و به عنوان یک محصول متفاوت برجسته شود. در دوره‌ای به سر می‌بریم که یوتیوب، توییچ و اسپاتیفای بازی‌های شما را تبلیغ می‌کنند و این راهی است که می‌توان از آن برای نشان دادن هویت و فردیت خاص یک بازی به بازیکنان استفاده کرد.

می‌خواستم بگویم که دیدگاه اول شخص، ویژگی اصلی Cyberpunk برای درک آن توسط بازیکنان است. همچنین تفاوت قابل توجه‌ای با Witcher دارد و همین مسئله به ما کمک کرد تا هویت محصول خود را به این صورت بسازیم.

کارگردان بازی اطلاعات زیادی را در مورد پروژه Orion ارائه نکرد اما گفت که سی‌دی پراجکت هنوز تصمیم خود را در مورد افزودن دوربین سوم شخص به این بازی نگرفته است.

البته هنوز با دنباله مورد بحث سال‌ها فاصله داریم چرا که سی‌دی پراجکت در حال حاضر روی بازی بعدی Witcher با نام رمز Polaris تمرکز دارد که در کمترین زمان ممکن در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. Orion در استودیوهای جدید آمریکای شمالی این شرکت که هنوز در حال ساخت هستند، توسعه خواهد یافت.

با این حال، توسعه Orion به طور رسمی آغاز شده است. آدام بادوسکی (Adam Badowski)، مدیر خلاقیت سی‌دی پراجکت، نیز در طول این جلسه گفت که پروژه هم‌اکنون در مرحله «طراحی مفهومی» به سر می‌برد.


نظر شما در این باره چیست؟

milad saGoodbye GamefaCaxel105Albert WeskerشهابMatin BarkatCharlie ChaplinRezzMalassezia furfurcactusDARKSIREN77Black SwordsmanRedm0ndy.xboxRoyalknightSepehrNiko|BladeSubzeroժ๏ςτ០я នτяคղցҽBatman Arkham knightmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است
عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

عدم پشیمانی سی‌دی پراجکت از ساخت Cyberpunk 2077 با زاویه دید اول شخص؛ هنوز تصمیمی برای زاویه دید بازی بعدی اتخاذ نشده است