تاد هاوارد: Starfield عمداً به گونهای ساخته شده که برای مدت طولانی تجربه شود
تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان Starfield، در اظهارات جدید خود میگوید که او و تیم سازنده، این اثر نقشآفرینی علمی-تخیلی به گونهای طراحی کردهاند که مردم برای طولانی مدت آن را تجربه کنند.
ساختهی جدید بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) یعنی بازی Starfield، ماه گذشته به صورت رسمی منتشر شد و در مجموع نقدهای مثبتی را از سوی منتقدین و بازیکنان دریافت کرد. اثر مذکور با داشتن بیش از ۱۰۰۰ سیاره، بخش سفینهسازی گسترده و فعالیتهای مختلف نشان میدهد که ارزش تکرار بالایی را برای بازیکنان به ارمغان میآورد. در همین راستا، تاد هاوارد در مصاحبهای جدید، در خصوص نگاه سازندگان به این بازی توضیحاتی را ارائه داده است.
آقای هاوارد در قسمت جدید از پادکست Game Maker’s Notebook که تد پرایس (Ted Price)، مدیرعامل اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) نیز در آن حضور داشت، در مورد نحوهی دید بتسدا به Starfield در طولانی مدت صحبت کرده است. او بار دیگر تکرار کرد که این اثر نقشآفرینی عمداً ساخته شده است تا برای مدت طولانی بازی شود.
کارگردان Starfield در این خصوص اظهار داشت:
یکی از مواردی که ما از بازیهای قبلیمان از جمله Skyrim و Fallout آموختیم، این است که که مردم میخواهند آنها را برای مدت طولانی بازی کنند. بنابراین من میتوانم بگویم با Starfield عمدیترین کار را انجام دادیم این یک بازیای است که مردم برای مدت طولانی تجربه میکنند.ما آن را به گونهای ساختیم که اجازه میدهد به روشی طبیعی به نظر برسد و اگر مردم بازی را انجام دادهاند و داستان اصلی را به پایان رساندهاند، میتوانید آن را ببینند.
اما سوال اینجاست که Starfield در طی سه ماه آینده چگونه به نظر میرسد؟ در شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال و یا بیشتر چطور؟ ما آموختهایم که این اتفاق خواهد افتاد (تجربه بازی برای مدت طولانی). پس بیایید برای آن آماده باشیم، از آن نهایت استفاده را ببریم و آن را در آغوش بگیریم. این همان کاری است که ما در بتسدا و همچنین با جامعه مادینگ خود انجام میدهیم. ما در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتیم. اینکه به خودمان یک پایگاه خوب برای ساختن یک بازی برای همه ارائه بدهیم.
در حالی که Starfield از مادهای مختلف پشتیبانی میکند، اما تایید شده است که پشتیبانی کامل از ابزار ماد در سال آینده میلادی به این بازی اضافه خواهد شد. همچنین در حال کار روی سایر ویژگیهای درخواستی بازیکنان مانند پشتیبانی از نمایشگرهای Ultrawide، قابلیت DLSS، نوار میدان دید و منویی برای کالیبره کردن HDR است. پیشتر نیز عرضهی بستهی الحاقی و محتوای مختلف پس از انتشار برای این بازی تایید شده بود.
بازی Starfield هماکنون بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس، PC و همچنین سرویس گیم پس در دسترس است.
منبع: Gamingbolt
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
۳۰ ساعت که کاربر بازی کرد و غرق دنیا شد یهو ما میایم وسط برای ۷۰ ساعت بعدی بهش سفینه پرسرعت میفروشیم و سلاح و ایتم
منی که دارم کامنت و مطالبو با اهنگ Far horizon میخونم. کسی چرا اشاره نمیکنه که موزیکش بینظیرترین ها هستن؟؟😔👌🏼
موزیک های دِروون و امبینت اش فوق العاده ان. دارم از این بازی نهایت لذت رو میبرم
گیم همه چی تموم وجود ندا . . .
اسکایریم:
رد دد ۲ رو هم بهش اضاف کن این دو تا کامل ترین بازی های تاریخن
اینم هست.
دا خدایی بنظرم راست میگه اینو
تمام بازیای بتسدا همینن. تا مدت هااا سرگرم کنندن
ایول به بتسدا با این بازی موندگارش🔥
تنها بازی که یه تنه متاکریتیک رو بی اعتبار میکنه
نه کسایی که نمره ناقص دادن قدرشو دونستن
و نه کسایی که نمره کامل دادن
همه اش شده ریا و دغل بازی
من در طول روز منتظرم کارهام به اتمام برسه تا شب برگردم به اتاقم و این شاهکار رو تجربه کنم. یادمه رو لست آو آس یک و رد دد هم همینطور بودم
عشق من تاد هاوارد یه پادکست با رئیس اینسامیناک رفتن حتمی برید گوش کنید عالیه
توی این شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال و یا بیشتر هم هیچ بازی دیگه ای نمیاد و همه مییشنن استارفیلد مینرن تو فضا ومیرن سیاره ها و واسه موجودات اون سیاره ها با فضاپیماشون بوق میزنن LOL
چقدرم که موفق بودن اکثرا همون چند ساعت اول بازیو دراپ کردن شروع بازی ضعیفه
مدیر بتسدا یا مایکروسافت هستی که از خودت آمار در میاری؟ حالا نظرت در مورد گاد چیه که ۴۸ ساعت بعد عرضه مردم هجوم میآوردن برای فروش همچین زباله ای ؟
همون که تو ۳ ماه ۱۱ میلیون فروخته رو میگی؟
همینایی که خریدن ۴۸ ساعت نشده گذاشتن برای فروش چون یکبار که پلی بدی جاش سطل زباله ست
گریه نکن حالا 😂
درست میشه
خودت رو به خواب زدی همون موقع میرفتی تو نت میدیدی چطوری دارن میفروشن دیسک بازی رو
والا من بلد نبودم برم تو نتو ببینم 😂
ما از گوگل برای جستو جو استفاده میکنیم که چیزی که میگی وجود نداشت
تو نکست لِوِلی میتونی توی نت هم ببینی🤣
دوتا فن بوی احمق…
از نظر تو آشغاله، ولی از نظر خیلی ها نیست، پس حق نداری به این بازی توهین کنی
بقیه حق دارن به سلیقه ماها توهین کنن اما به میرسه ما هیچ حقی نداریم درسته ؟
حالا اونا توهین می کنن توهم باید توهین کنی؟
حتی فکرشم نمیکردم
برای مدت طولانی 😂😂😂
پلیرای استیمش سقوط کرده رسیده ۱۰۰ هزار نفر با رضایت ۷۰ درصد
طبق آمار ها ۲۵ درصد افرادی که استارفیلد رو تجربه کردن تو همون ساعات اول دراپ کردن
این بازی نهایتا ۶ ماه دیگه دووم بیاره مث هیلو اینفینیت با دسته چک یه مدت تونست زنده بمونه
همون صد هزارتا بعد یه ماه آرزوس واسه بازی هاتون روی استیم
رچت دو هزار پلیر 😂😂
اسپایدر با اون پیشینه و معروفیت روز عرضه پونزده هزار پلیر 🤣🤣
ببین همینه دیگه بعد مایکرو فنا میان میگن چرا زیر پستای مایکرو ترول میکنی 🤡🤡🤡
خو لامصب تو و امثال تو انقدر ترولید که آدم از لج شما هم ولش میخواد هیت بده از این به بعد خودم هم این رویه رو پیش میگیرم
بی ارزش تر از این حرفها اند که بخوان روت تاثیر بزارن، اینارو فقط باید براشون دلسوزی کرد، هزارتا مشکل توو زندگیشون داشتن که امروز به هنچین جایی رسیدن
ما قبولت داریم ستون 👍
احتمالا قصدشون این بوده که مثل ردد بشه با استارفیلد هم زندگی کرد ! البته به هیچ وجه اندازه ردد موفق نشده اما باز هم یه بازی خیلی با کیفیته
ماینکرافتم هر مشکلی رو تبدیل به ویژگی میکنه مثل استارفیلد 🗿
پشتیانی از ماد اضافه کنی مدتش طولانی تر هم خواهد شد
اگه به حرف پلیرا گوش بدین و تا جایی که امکان داره مشکلات فنی رو حل کنین، عمر طولانی خواهد داشت.
دنیاش که شدیدا پتانسیل داره. من به شخصه خیلی منتظر shattered space م. توی فکرم قضایای داستان اصلی رو ادامه میده یا میره سمت House Va’ruun و Great serpent. شاید هم هردو بهم ربط داشته باشن
میشه حتی مکانیک جدید هم اضافه کنن. مثل robot building فالوت ۴
مثل سایبر نیازی نیست rework بشه ولی اگه مثل گیم های لاریان اپدیت و فیدبک بگیره عالی میشه.
اینها چون بازیشون رو گیمپس هست حسابی آپدیت میدن
با این که ضعیف ترین بازی بتسدا ست ولی تا اینجا عملکردش عالیه. ۱۴۰ ساعت بازیش کردم و در کنار الدن رینگ و فورزا هورایزن ۵ سومین بازی نسل نه هست که بیشتر از ۱۰۰ ساعت بازی کردم، استارفیلد به واسطه ی گیم پلیش میتونه دوام بیاره اما نمی تونه به اندازه ی اسکایریم یا فال اوت ماندگار بشه و تغییرات شگرفی مثل اسکایریم رو به خودش ببینه.(قطعا میدونی اسکایریم الان چجوریه D: )
امروز رو استیم حدود ۱۳۰ هزار پلیر داشت برای بازی که روی گیم پس هم هست و یک ماه از انتشار اون گذشته آمار بالایی هست(مقایسه اش کن با سایبر پانک ۲.۰ که سریع ریزش کرد و عملکرد شروعش هم بعنوان بازی که بیش از ۱۵ میلیون فروخته بود اصلا چشم گیر نبود) رو ایکسباکس هم کل یک ماه رو تو صدر بوده. عمل کرد اولیه اش بعنوان یه آی پی جدید بسیار مثبت و قابل توجه هست. باید دید تو سال دوم چطور عمل میکنه با تخفیف و ارایه بسته الحاقی.
درکل رابطه ی منو استارفیلد رابطه عشق و نفرته!
بازی به طرز عجیب و حتی مشکوکی قطعه قطعه شده!
ضعیف ترین؟ وات د هل ار یو تالکینگ ابات ☠️☠️
بله ضعیف ترین بازی بتسداست.
ردفال سلام رسوند 🤧🤧🤧
گوست وایر هم همینجور🤧🤧🤧
بعد از این دوتا شاید ضعیفترین باشه.
ردفال رو آرکین آستین ساخته و گوستوایر رو تانگو. ناشر این ها بتسدا بوده نه سازنده اش.
آرکین و تانگو جزو استودیو های بتسدا هستن.
:Bethesda
Arkane Studios
Bethesda Game Studios
id Software
MachineGames
Tango Gameworks
Alpha Dog Games
Roundhouse Studios
ZenimaxOnline Studios
زمانی که اسم بتسدا میاد وسط، یعنی تمام این استودیو ها، مثل زمانی که اسم کپکام بیاد وسط، کسی اسم استودیو سازنده رزیدنت یا دویل یا دراگون دوگما رو جداگونه نمیگه، میگن کپکام.
منم به صورت کلی گفتم بتسدا.
بتسدا خودش استودیو هست و همه شون زیر مجموعه ی زنی مکس هستن. قشنگ معلومه تا دیروز فقط فیلم سینمایی های سونی رو میشناختی و ماکروسافت که بتسدا رو خرید اسمش به گوشت خورد
تو هم معلومه که کلا سواد نداری، حداقل قبلش یه سرچی بزن که اینجوری ضایع نشی.
https://bethesda.net/en/studios
برو ببین کی زیر مجموعه کی هست، تو هم احتمالا تا قبل از گیمپس های ۱ دلاری ت نمی شناختیش😂😂😂
“ریزش”
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_20231002-105617_samsung_internet_wrae.jpg
بیشتر ریزش ها به خاطر ساعتیه که نگاه میکنیم الان استارفیلد ۵۰ هزار نفر رو استیم دارن بازی میکنن اکثریت پلیرا استارفیلد تو اروپا و آمریکا عه برا همین ساعت های اونا رو در نظر باید بگیریم
همین الان تو آمریکا ساعت ۵ و نیم صبحه طبیعیه یه ریزش داشته باشه پلیرا و ۸ ساعت دیگه اینا دوباره بیاد بالا
ایلیاجان “ریزش” رو سورنا گفت، کامنت من در اصل جوابه به اون حرفش
میدونم کلا گفتم که
استفاده از ریزش بدون پس زمینه اینکه چرا اتفاق میوفته اشتباهه
به طور کلی باید میانگین هفته گفته بشه ،چون اگر بخوایم ریز بشیم حتی در طول هفته با توجه به شرایط کاری هم بعضی روزها با بعضی روزها تو آمار متفاوتن👌
XERXES
تصویری که گذاشتی تأییدی بر این حرف منه که بازی عملکرد چشم گیری نداشت و بیشتر افراد که صرفاً ورژن ۲.۰ رو یه تست کردن. بازیی که با اون های هوی اومد ،زمان انتشار یه میل پیلر داشت و بیش از ۱۵ میل فروخت، با وضعیت فعلی (نسخه ی ۲.۰ بعلاوه ی بسته ی گسترش دهنده ی بزرگ) حداقل انتظار براش ۵۰۰/۶۰۰ هزار پلیر هم زمان بود.
من نمیدونم با کامیونیتی استیم اشنایی دارید یا نه ولی اینطوری کار نمیکنه
اولا بازی ۲۰ میلیون یونیت روی تمام پلتفرمها داره نه ۱۵ میلیون روی استیم
مارکتینگ Phantom Liberty مثل بازی اصلی نبود که روز ریلیز عطش بوجود بیاد. سایبر روز بعد ریلیزش ۲۵ درصد پلیراشو از دست داد ولی فنتوم لیبرتی امروز رکورد ریلیزش رو زده.
درضمن ما هیچ موقعیتی به اندازه Cyberpunk 2.0 توی استیم نداشتیم که شما انتظارات دقیق میسازی. بازی همین الان با 270k، از ریلیز روز خیلی از بازیها جلوتره (استارفیلد با هایپ وحشتناکی که داشت جمعا 330k پیک گرفت)
جدای همه اینها، player count بخشی از موضوع recency biasعه. آبرویی که از استارفیلد رفت، یه پایه سازیای شد برای موفقیت Phantom Liberty. یه سر به توییچ و یوتیوب بزن، سایبرپانک شده چکشی که باهاش بکوبن روی سر استارفیلد.
سایبرپانک به واسطه ی دروغ های شاخدار و نمایش های کاملا دروغین کلاه گشادی رو سر گیمر ها گذاشت و باعث بی اعتمادی عمیقی به آی پی های جدید شد. درواقع اگر حساب کنیم هایپ استارفیلد قابل قیاس با سایبرپانک نبود با این وجود اما از دروغ های سی دی پراجکت رد لطمه خورد. چون مردم نقد ها رو جدی میگیرن و دیگه مثل زمان سایبرپانک احساسی عمل نمی کنن، یادمون نرفته سر نمرات سایبرپانک مردم چطور به منتقدان فحش میدادن. اما یک هفته بعد همهچیز مشخص شد، بازار یابی دروغی، وعده های دروغی و نمایش دروغین ساز و کار هایی که اصلا تو بازی وجود نداشت و بعد سه بار تغییر بازی، همچنان هم وجود ندارن. استارفیلد و سایبرپانک هردو جزو زباله ترین تجربه های rpg من هستن و اهمیتی نداره کدوم به خیال چهارتا یوتوبر چکش بشه رو اون یکی چون در نهایت : یوتوبر ها ملاک چیزی نیستن، اون ها بی ارزش ترین بازی ها رو درحد گوتی میبرن بالا و دنبال گرفتن ویو هستن. دو هردو بازی با وعده های بزرگ منشتر شدن و هردو حتی نصف چیزی که ادعا میکردند نبودن اما این وسط اصل ضربه رو سایبرپانک به اعتماد مردم زد و حالا هم نتیجه اش رو میبینه. بازی روی پی سی ۱۰ میل فروخته و حالا از اون ده میل چند نفرشان یه تستی میکنن که ببین بالاخره بعد سه دور کوبیدن و ساخت آیا از حالت بتا خارج شده یا نه؟ و شما اینو موفقیت بدون!
سورنا جان با کمال احترام couldn’t give a fuck
بحث درمورد ماندگاری، player count و موفقیت عرضه و دوام عه. حرفهایی که توی کامنت اولت زدی و منم خطاب به اونها نوشتم، علاقهای به سلیقت نداشتم که اگه داشتم همون اول مینوشتم، نیمه دوم کامنتت این بود، نیم اولش هم یسری جمله که برای الان نیست، وقتی گفتم با کامیونیتی استیم آشنایی نداری صرفا خواستم یه جمله باشه که رشته کلامم وصل شه بهش ولی واقعا انگار با کامیونیتی گیمینگ بطور کل غریبه ای رفیق ((:
جواب من به کامنت دومت که خیلی ریز سعی در ترول داشتی اما حواست نبود من مثل شما ها یه ماله دست نگرفتم که رو هرچی بکشم، یک ماه دیگه دووام فعلی سایبرپانک رو میسنجیم. تا همینجا هم نیاز به توضیح بیشتر نیست که بازی اون موفقیتی که انتظار میرفت رو بدست نیاورده. غریبه با گیم کسی هست که نظرات دیگران رو ملاک میگیره باز تکرار میکنه و مستقلا حرفی برای گفتن نداره. نظر من راجع به دروغگویی های سیدی نظر شخصی نیست که بهش علاقه مند باشی یا نباشی واقعیت انکارناپذیری هست که هنوزم برطرف نشده حتی بعد سه بار کوبیدن و ساختن همچنان بازی به اهدافش نمی رسد(بزودی تو پست مربوط بهش بطور کامل توضیح میدم که چرا دوباره شکست میخوره)
علاقه ای به این مدل بحث های بیخودی ندارم، آنچه عیان است…
yep, avg Bethesda fan lmao
فنی که به آخرین ساخته ی بتسدا میگه خروجی دماغ تاد، قطعا جلو تر از بچه فن هایی هست که هنوز برای سایبرپانک ماله میکشم با وجود اینکه بعد سه سال و سه بار کوبیدن و ساختن هنوز عین یه ورژن بتاست!! و برای چنین روی کردی به به و چه چه میکنن! عجیبید واقعا!
واقعا بهترین بازی بتسداست، اگه به نسبت زمان عرضه حساب کنیم، البته مورویند ازش بهتره ولی کمابیش با آبلیوین تو یه سطحه، اساسا بازیای بتسدا همه محدود به تکنولوژی و زمان عرضهشون هستن ولی ایدههاشون از سقف تکنولوژی حال حاضر خیلی فراتره، تا الان چون مستقل بود کسی دنبال ریز گرفتن از بازی نبود و به تجربه کلی نمره میدادن ولی حالا نه دیگه
چرا ضعیف ترین بازی بتسداس؟!
بر اساس اینکه هر بازی باید به زمان خودش سنجیده بشه این حرفو میزنی دیگه؟؟ چون اگر المان زمان در نظر گرفته نشه قطعا بهترین و کامل ترین بازی بتثداست.
هممم . . . فالوت ۷۶ رو بنظرم باید بگی بدترین بازی چون اونم مثل این روز عرضع هایپ زیاد بود و خب به جا اینکه شروع بازی ضعیف باشه کل بازی ضعف داشت. که شُکر اونم حتما میذارم توی لیست بازی هایی که باید تجربه بشه. و الان بازی فوقالعاده ای شده.
بعید میدونم استارفیلد مث آثار طلایی بتسدا بره جلو… همون سال اولش یا شاید همون ۶ ماه اول بتونه سر زبونا باشه و پلیر داشته باشه… همه میدونن که قراره کلی محتوای جدید به بازی بشه ولی قاعدتا خبری از مشکلات اصلی هسته بازی نیست
گیم پلی بازی برای من خیلی خیلی سرد و حوصله سربره و پر از لودینگه…نمیدونم شاید اشتباه بگم ولی انگار بازیو با همون انجین قبلیشون ساختن… طی ۱۰ ساعتی که بازی کردم همه ماموریتام چه اصلی و چه فرعی همشون جنریک و بدون روح بود ولی طبق چیزی که شنیدم بازی تازه از اون بعد جالب میشه.
امیدوارم با محتوای جدیدی که میدن نیم نگاهی به گیم پلی بازیم داشته باشن
داداش تنها چیزی که حتی هیترها هم راجع بهش حرف نمیزنن گیم پلی بازیه، اکشن بازی در حد عالیه
من تو کامنتم از اکشن چیزی نگفتم…اکشن بازی خوب بود ولی گیم پلی فقط اکشن نیست…
به شدت اعتیاد آوره … منتها چون از کار و زندگی میندازتت تو دنیای واقعی هم کارتن خواب و معتاد میشی
چیش اعتیاد آوره؟ والا من ۲۰ ساعت پلی دادم خسته شدم
پروف نشانه سطح ازادیه بیانه
دمت گرم برا پروف
استارفیلد پنتاسیل بالایی داشت برای یه بازی بالای ۹۰ شدن ولی همین که تو اون اوضاع تبدیلش کردن به این باز هم خوبه .
تنها توصیفی که من برای استارفیلد میتونم بگم
ترکیبی از کل بازی های نقش آفرینی بتسدا که چند چیز هم به بازی اضافه شد
بیشتر یه فالوت فضایی هست .
شک نکنید تا وقتی که الدر اسکولز نیومده این بازی پلیر های زیادی میگیره .
عملا ایرانی ها زیاد از این بازی خوششون نمیان زبان خارجیشون خوب نیست و براشون بازی حوصله سربر میشه
دستشون درد نکنه
واقعا هم همینطوره اعتیاد اوره لامصب من بخاطر وقت کم روزی نزدیک ۳ساعت پلی میدم بازم میخوام ادامه بدم هرچی هم جلو تر میری بازی سخت تر میشه دشمنان قوی تر میشن واقعا کیف کردم تا اینجا بهش ۹ میدم از ۱۰
داستانش که واقعا محشره جز نقاط قوتش بشدت…
مرسی تاد هاوارد طوفان به پا کردی…
انشالله ایندیا جونز و الدر ۶ میترکونی
بله دیدیم بعد ی ماه کاربراش رسیده به صد هزار نفر تازه اونم روی پلتفرمی که اصلا اصل بازی های بتسدا روی پیسی که با ماد هاش ده برابر بازی بهتر و جذاب تر میشه
حالا استاد انتظار درامد ۱ میلیاردی از این بازی داره که یعنی حدوده باید ۱۵ میلیون بازی بفروشه اونم هفتاد دلاری
(( اون آمار دانلود روی گیم پس که با افتخار بنر میزنن براش متاسفانه چیزی به استودیو نمیرسونه توی این مسیر))
یکی از لقب های سگ پیت بول Razors Edge به معنای لبه تیغه! یعنی در عین خطرناک بودن میتونی ازش استفاده مثبت هم بکنی…
حالا این موضوع در مورد بازی های بتسدا علی الخصوص استارفیلد هم صدق میکنه یا برات میشن اسکایریم ۱۰ بار هم از اول بری برات جذابیت داره و تکراری نمیشه یا میشن مثه فال اوت ۴ که بعد از اینهمه سال و ۳ بار شروع کردن نتونستم هیچوقت باهاش ارتباط بگیرم! گفتن مود بزن زدیم اما نتونست برام اندازه یه ساعت نیو وگاس جذاب باشه…
استارفیلد هم همینه کلی پلیر دراپش کردن از همین الان کلی هم الان درگیرشن و دارن زیر و بم شو در میارن…
برای منم راستش با اون همه هایپی که داشتم جذاب نبود منو یاد حال و هوای سریال the expanse انداخت
که اونم دقیقا از همون سریال های همه پسند نبود…
عالی فقط بروزرسانی های بیشتر بزارید برای بازی دمت گرم
داداش فکرکنم بتسدا تو گیمفا اکانت نداره، باید به خودشون ایمیل بزنی.
بازیش فقط ۴ تا ساید کوئست قشنگ داشت.داستانش که اصن معلوم نبود چطور تموم شد.محیطاشو به خصوص پایگاها و غارهایی که باید رید کنیم بعد یه مدت تکراری میشن.مبارزات فضای هم معمولی طراحی شده.سفر بین سیاره ای هم که نیست فقط فست تراوله.دقیقا این تاد هاوارد منظورش از تجربه طولانی مدت چیه؟ اگه منظورش عمر گیمشه که درسته با ماد میشه.اگه هم خود گیمه که بازم میشه ولی دیگه همش میشه تکرار مکررات اونم واسه یه گیم آفلاین.بازی پر پرش که بخوای همه کار کنی ۱۰۰ ساعت بیشتر نمیارزه
من همون روز اول عرضه ، بازی رو شروع کردم و تا یه هفته بعد تمومش کردم (حدود ۳۰ ساعت گیمپلی داشتم) البته از اونموقع تا حالا دیگه بازی نکردم ولی کارم هنوز با بازی تموم نشده و منتظر یه فرصت مناسبم تا بتونیم دوباره بازی رو از سر بگیرم
خاصیت و درحقیقت نقطه قوت واقعی بازیای بتسدا همینه. تا ماه ها و حتی سالها سرگرم کنندن
۷۰ درصد دیس های این پست اکانت نیستن 😂 بازی جالب و بزرگیه من که خوشم اومد 👍
اصلاً هم عموفیل و سرویس گیمپس تأثیری رو این قضیه نداشتن! یعنی مدیونید فکر کنید این بازی برای افزایش کاربران گیمپس به این شکل ساخته شده.
داش همه بازیای بتسدا طولانین
آره تازه اسکایریم هم سال ۲۰۱۱ با هدف افزایش کاربران گیم پس اینطور منتشر شد
نه نمره متاش زرده 🤡
پلیر های استیمش ریزش داشته 🤡
اولاش حوصله سر بر و زیاد لودینگ داره 🤡
پس آش.غال ترین بازی دنیاست
استارفیلد در نهایت فراموش میشه و به تاریخ میپیونده چون گیرایی و جذابیت elder scrolls و fallout رو نداره
بعد ۴۵ ساعت پلی دادن هنوز خسته نشدم
تلاشتون قابل تقدیره
ولی بازم جا داشت بیشتر روش وقت بذارید