مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد

مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال ۲۰۳۰ به درآمد ۸ میلیارد دلاری دست یابد

محسن رضوی فر
۱۸:۱۹ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد

شرکت مایکروسافت، دارنده پلتفرم ایکس باکس، انتظار دارد که سرویس Game Pass تا سال ۲۰۳۰ میلادی نزدیک به ۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

افشای اطلاعات جدید مایکروسافت برنامه‌های بلندپروازانه آن‌ها را برای بخش ۱۶ میلیارد دلاری بازی‌ها نشان می‌دهد. این شرکت نه تنها می‌خواهد ایکس‌باکس را به برترین کنسول بازی در بازار تبدیل کند، بلکه در عین حال قصد دارد Game Pass را به صورت اساسی به اشتراک بازی پیشرو و پردرآمدی که امروزه در دسترس است، تبدیل نماید.

مایکروسافت تخمین می‌زند که ارزش ایکس باکس تا سال ۲۰۳۰ به ۳۶ میلیارد دلار برسد که عمدتاً ناشی از فروش بازی‌ها و خریدهای انجام‌شده بر روی کنسول، رایانه شخصی و فضای ابری است. در واقع، مایکروسافت انتظار دارد که ایکس باکس تا سال ۲۰۳۰، ۱۶.۹ میلیارد دلار از خریدها و معاملات درآمدزایی کند؛ به عبارت دیگر بیش از کل مبلغی که ایکس باکس امروز به دست می‌آورد.

مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد

از سوی دیگر، مایکروسافت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ از بخش‌ اشتراکی خود ۷.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این شرکت گزارش می‌دهد که ۳.۹ میلیارد دلار از اشتراک در سال مالی ۲۰۲۲، از جمله Game Pass و Xbox LIVE به دست آورده است. کمپانی مذکور انتظار دارد در مدت ۶ سال درآمد خدمات اشتراک را به طور موثر دو برابر کند.

به لطف درآمد‌های بخش استریم‌، اشتراک‌ها سهم بزرگی از این رشد را ایفا خواهند کرد. مایکروسافت از خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) برای تسریع استراتژی ۲۰۳۰ خود استفاده خواهد کرد که این شامل ارزش فوق العاده‌ای است که بازی‌هایی مانند Call of Duty، Overwatch و Diablo می‌توانند به Game Pass اضافه کنند. بخش بزرگ دیگری از دستیابی به این هدف ۳۶ میلیارد دلاری، مفهوم فروشگاه جهانی مایکروسافت است که ایکس باکس گیمینگ به طور موثری پل کنسول، PC، تلفن همراه و هر دستگاه دیگری را در این بین ایجاد می‌کند.

نکته جالب دیگر در مورد نمودار پیش‌بینی سال ۲۰۳۰ افزایش درآمد تبلیغاتی مایکروسافت است. این شرکت قصد دارد پس از خرید اکتیویژن بلیزارد، تبلیغاتی را به بازی‌های موبایل و PC اضافه کند. این احتمال وجود دارد که تبلیغات مذکور تقریباً به طور کامل برای موبایل و بازی‌های PC رایگان باشد، با این حال ممکن است در نهایت مایکروسافت بتواند از ترکیبی از پلتفرم تبلیغاتی King و فناوری تبلیغات Xandr خود برای ایجاد زیرساخت ارائه تبلیغات استفاده کند که به همه دستگاه‌ها متصل شود.

مایکروسافت حدود ۱۰۰ میلیون دلار از تبلیغات در ایکس باکس در سال مالی ۲۲ کسب درآمد کرد و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۰، این ارزش حدود ۱.۴ میلیارد دلار باشد. این یک افزایش ۱۴ برابری در مدت ۶ سال است. همچنین انتظار می‌رود درآمد بخش سخت افزار این شرکت از ۳.۸ میلیارد دلار به ۷ میلیارد دلار افزایش یابد. این یک جهش شگفت‌انگیز محسوب می‌شود، به خصوص با توجه به اینکه مایکروسافت می‌گوید که رشد بخش کنسول را در خرید اکتیویژن بلیزارد لحاظ نکرده است.

منبع: Tweaktown

Dark SoulGidoraAMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدم人Acker益man人v-alkalineDARKSIRENبروسلیRoyalknightbutcher of blavikenRezaOmenAhmad_bkدکتره گیمفاPop_StarGhostAghaMojtabaTahaicمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0ADark Fantasyشاه غاز کبیرmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد
مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Kieblack گفت:

    هزینه های بازی های گیم پس رو هم در نظر نگیریم تا ۲۰۳۹ طول میکشه تا هزینه خرید اکتی بهشون برگرده (تازه اگه طبق برنامه پیش بره!)…

    AMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدمSlender ManPerfectبروسلیToxic lifeRoyalknightbutcher of blavikenAhmad_bkدکتره گیمفاPop_Starmore
    • Perfect گفت:

      تو ماشین میخری منتظری پولت برگرده؟

      Slender ManسابقAhzek Ahriman (world eater )بروسلی
    • farhadqp گفت:

      ماکروسافت چیزی از دست نداده
      تمام سهام ABK مالک شده و این خودش یه سرمایست

      Slender ManسابقAhzek Ahriman (world eater )بروسلی
    • Dementor گفت:

      گفتن که بدون لحاظ بازی های اکتیویژن این مبلغ رو در نظر گرفتن و مسیر پیش روی ایکس باکس بشدت بهتر میشه.
      ضمن اینکه هزینه ای که برای اکتیویژن بلیزارد صورت گرفته چیزی نیست که پرت شده باشه.با همین ۷۰ میلیارد دلار سالانه یه سود حسابی به جیب میزنن و برندشون رو محبوب تر میکنن و خیلی کارای دیگه، در نهایت هم اگه ارزش کمپانی مذکور بیشتر نشه مطمئن باشین کمتر نمیشه. حداکثر اینه نمیصرفه و با همین مبلغ میفروشن( البته یجورایی غیر ممکنه که مایکرو بفروش باشه)

      Slender ManDementorسابقAhzek Ahriman (world eater )
  • Nion گفت:

    مایکروسافت یه غول بی شاخ و دمه صنعت گیم هست

    اینقدر شرکت خریده که گیم پس رو به جایی می رسونه که دیگه خرید بازی فیزیکی کلا بی معنا بشه …

    البته متخصصان گیمفا ( هیتران تنبان پوش ) نظر دیگری دارند

    Slender ManسابقAhzek Ahriman (world eater )Royalknight***کچل***butcher of blavikenAhmad_bkPop_Starدکتره گیمفاAghaMojtabaGeralt of Riviamore
    • باید دید در آینده چی پیش میاد ! ….
      پیش بینی ها همیشه درست از آب درنمیاد ، اما مایکروسافت همیشه وقتی یک تارگت و هدف برای خودش درست میکنه حداقل از سرمایه گذاری و قربانی کردن ثروت و وقتش نمیترسه ، یا میگیره و یا نمیگیره ، به نظر من ، این هدف خیلی بزرگه اما با این شور و اشتیاق و همچنین این خریدهایی که تو این ۳ سال انجام داده ،کاملا قابل دسترسیه !
      امیدوارم به هدفش برسه و همچنان بسته متنوع گیمینگ رو ارائه بده 🙂

      در مورد هیترها هم اصلا فکر نکن ، اونا کوچکترین اهمیتی ندارن .

      سابقAhzek Ahriman (world eater )Royalknightbutcher of blavikenAhmad_bkPop_StarIlyaگیمری عادیBabayagaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Kratosmore
      • Perfect گفت:

        باید چند بازارو به دست بیاره یا در اون خیلی رشد کنه، یکیش که بازار ژاپن یکی هم ژانر اکشن ادونچر، یکی هم ژانر ابرقهرمانی.

        سابقAhzek Ahriman (world eater )Royalknightbutcher of blavikenAhmad_bkPop_Starاپوزوسیون گیمفا
        • قطعا نه تو ابرقهرمانی باید بره و نه داخل ادونچر ،در هر صورت چون با سونی تو این ژانر مقایسه میشه ،باعث افت جذابیت ،ولی اینکه تو چند بازار ورود پیدا بکنه ،همین الانم داره همین کار رو میکنه ، pc موبایل ، کلود ، اندروید ، ios و بقیه

          سابقAhzek Ahriman (world eater )Ahmad_bkPop_Star
      • john117 گفت:

        البته الان سونی گمان میکنم ۲۵ میلیارد درامد داره و ایکس‌باکس با اکتیویژن حدودا ۲۴ اینکه به ۳۶ برسن باید بخش بزرگی از کاربرای پلی استیشن روومال خود کنن که این خودش تقریبا نشدنی بنظر میاد یا خیلی سخت همین الان با تمام خریدای ایکس‌باکس هر روز اختلاف فروش داره بیشتر میشه گرچه با درامد حاصل از پیسی تا حدودی جایگزین میشه.در کل خیلی هدف عجیب و غریبی هست به شخصه همچین حالتی رو برا آخر نسل ۱۰ به ذهنم رسیده بود اونم اگه سونی حرکت عجیبی نزنه خرید عجیب و غریبی نکنه

        سابقAhzek Ahriman (world eater )Royalknightbutcher of blavikenPop_StarPerfectMinecrosoنیون اکانت بسازA0seyed0Aاپوزوسیون گیمفاMaster blade
        • احتیاجی نیست ،از سونی پلیر جذب کنن که ، همینکه بازیهارو روی اون پلتفرم میفروشن و از بسترهای دیگه پلیر برای گیم پس جذب میکنن ،کافیه تا به درامد بالایی برسن !
          اما من بیشتر به چیزهای دیگه شک دارم ،مثلا نوع بازی ها ، سیاستهای گاها مسخره مایکروسافت و مدیریت نامنسجم !
          همینطور که میبینی ، همین امثال تو شوی مایکروسافت زد ترکوند بستر سرفیس هاش رو و خالق سرفیس هم از مایکروسافت جدا شد ،چرا ؟چون فعلا دوست ندارن سرمایه گذاری کنن رو این بخش ،در صورتی که یکی از بهتربن چیزهای ممکن همین بخشه🥲

          سابقAhzek Ahriman (world eater )butcher of blavikenPop_StarIlyaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0Aerfankarimi
          • john117 گفت:

            درکل خود ساتیا نادلا اعتقادی به سخت افزار نداره اصلا و ابدا یه سری چیزارو به زور محبوبیتشون نگه داشته برند ایکس باکس که مشخصه میبره سمت کلاود چیزی که عاشقشه و از قضا بهتر از هرکسی تو دنیا بلده ازش پول دربیاره.

            سابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0A
        • نکته اول چرا جامعه گیمینگ رو محدود فرض میکنی که هر پلتفرم بخواد مشترک هاش رو زیاد کنه باید از مشترکین مقابل یه عده رو محبور با کوچ کنه؟
          نکته دوم اینکه خیلی از کاربران میتونن هر دو یا حتی سه پلتفرم رو داشته باشن، بخصوص وجود سری اس این رو برای یوزرهای ps5 راحت تر کرده

          سابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starگیمری عادیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0ADaniallox😃
          • john117 گفت:

            حرفای شما کاملا صحیح ولی هدف اینقدر بزرگه که با کاربر جدید و افراد انگشت شماری که ۲.۳ کنسول تهیه میکنن عملی نیست.مگه اینکه روی رشد جمعیت جهان و رشد تصائدی محبوبیت گیمینگ حساب ویژه ای کرده باشن.

            سابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0ADaniallox😃
    • snowgirl گفت:

      شما فکر میکنی دیجیتالی شدن چیز‌ خوبیه ؟
      میدونی گیم پس و پلاس سونی چه افت وحشتناکی برای صنعت گیمن ؟
      موفق شدنش که ثابت شدست ، برامم مهم نیست ولی تاثیری که میتونه روی کیفیت بازیها تو اینده بزاره (اگه همه گیر بشه) واقعا بده.
      هیتران تنبام پوش… براح…
      دقیقا هرکس که از نظرات منفی بقیه فشار میخوره اسمشو میزاره هیت
      اگه طبق این شرایط من هیتر باشم ، توهم فنبویی صد در صد

      sky reaperRoyalknightPop_StarIlyaاپوزوسیون گیمفاگیمری عادیA0seyed0ADaniallox😃
      • Ilya گفت:

        یعنی بجای دیسک که هزینه های اضافی داره خود دیسک فیزیکی و چاپش و پلاستیک جلدش و…. و با یه خراش ممکنه خراب بشه
        توی حسابت یه بازیو داشته باشی ضربه میزنه به صنعت گیم؟ دیجیتالی شدن قطعا چیز خوبیه چون هزینه های الکی دیسک رو حذف میکنه اما شرط های خاص خودشو داره تا چیز کاملا خوبی به حساب بیاد
        یسری چیز ها برای حذف دیسک بازی فیزیکی اول باید انجام بدن تا بگیم الان میشه کوچ کرد به تمام دیجیتالی
        مثلا اینکه بازی هایی که آنلاین خریداری میکنی الان درواقع فقط یه لایسنس داری ازشون مال تو نیستن تو داری ازشون استفاده میکنی
        اگه حسابت بن بشه به هر دلیلی اون لایسنس رو از دست میدی و پولت به فنا میره (هرچند نه ps نه اکس باکس دلشون نمیخواد کاربر از دست بدن برای همین بن کردن دائمی رو خیلی خیلی جدی میگیرن تا اشتباهی رخ نده) اما اگه فیزیکی باشه بن هم بشی به درک یه حساب جدید میزنی همون دیسکو میزاری بازی میکنی
        یا یوبیسافت جدیدا گندش در اومد اگه از حسابش یه مدت خاصی استفاده نکنی کامل میبندن حسابتو و تمام گیم هایی که دیجیتالی خریدی پوف از بین میرن و بطوری تونستن جمعش کنن

        sky reaperسابقAhzek Ahriman (world eater )Royalknightsnowgirl
    • مگه بازی فیزیکی الانش معناداره خریدنش؟ بازی رو دیجیتال میخری میدونی که یه وقتی هم اگه حواست نبود نمیشکنه ، چه کاریه فیزیکی … گیمپس همین الانشم کاری که میگی رو کرده و تو با خریدش تا قرن ها به خرید هرگونه بازی بی نیازی ، برو کیف کن ( البته اگه دسترسی داری ، اگرم نداری که پس داری سر خود نظر میدی )

      سابقAhzek Ahriman (world eater )RoyalknightBabayagaA0seyed0A
  • . گفت:

    اگه بازیای خوبی بیاد و کنسول نسل بعدشون از ps6 بهتر باشه و گیمرا به لطف بازیای جدید بیشتر شن احتمالش میشه برسه ۱ میلیارد دلار

    MineTrackسابقAhzek Ahriman (world eater )A0seyed0A
  • sky reaper گفت:

    هر سری این اخبار میبینم یاد اون خبر میوفتم درباره خارج شدن ماکرو از صنعت گیم و خندم میگیره که یه سریا باورش کردن. اینا تا ۲۰۳۰ ام برنامه چیدن.

    سابقAhzek Ahriman (world eater )***کچل***دکتره گیمفااپوزوسیون گیمفاگرگ غرب وحشیBabayagaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0Aمترسک ( pc gamer ) 💚
  • . گفت:

    باید از نظرات و تحلیلات دوستان استارفیلد ( کاربر گیمفا) و هیولا هم پرسیده بشه XD

    سابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starدکتره گیمفااپوزوسیون گیمفاگرگ غرب وحشیBabayagaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0ADaniallox😃
  • صدرصد میرسه تا اون موقع یعنی دقیقا شروع نسل ۱۰ که تا اون موقع گیم پس تبدیل به ابر گیم پس شده..با اومدن بازی های اکتیویژن بلیزارد که خیلی زیادن و انحصاری تاپی مثل استارفیلد که در حال ساخت داره از اینم بیشتر سود میده شک ندارم…بیشترین موفقیتشم بخاطر خرید اکتیویژن بود که برای گیم‌پس خریدن اصلا..

    سابقAhzek Ahriman (world eater )Royalknightاپوزوسیون گیمفاBabayagaA0seyed0ASquestion
  • گیم پس بی نظیره
    الان رو ایکس باکس و پلی استیشن باید خوده کالاف + سرویسا رو برای مولتی بخرید
    ولی وقتی بیان گیم پس
    شما هم کالافو داری هم لازم نیست برای مولتی جداگانه چیزی پرداخت کنی
    کلی مشتری جذب میشه

    sky reaperسابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starدکتره گیمفاIlyaاپوزوسیون گیمفاBabayagaGeralt of Riviaمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0Amore
  • King گفت:

    امیدوار باش تا صبح دولتت بدمد

    سابقAhzek Ahriman (world eater )دکتره گیمفااپوزوسیون گیمفاBabayaga
  • واقعا ارزش کلی مایکروسافت نسبت به بخش ایکس باکس خیلی بیش تر از چیزیه که فکرش رو می کنیم ( ۲ تریلیون دلار که الآن هست در مقابل ۳۶ میلیارد دلار که در سال ۲۰۳۰ انتطار داره بشه و شایدم نشه )
    یعنی در بهترین حالت بخش ایکس باکس یک هفتادم ارزش کل شرکته ؟! خب این چه بخش به اصطلاح سودآوریه که اینقدر براشون مهمه ؟! دنبال چی هستن ؟!

    سابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starگیمری عادیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0AMaster Chief3do
    • شاید دنبال تبدیل شدن به اولین و بزرگترین ارائه دهنده سرویس اشتراکی در صنعت گیم. الان مایکروسافت در بازار موبایل قدرت خاصی برای رقابت نداره، چرا؟ چون محتوایی نداره. اما با خرید A.B.K اوضاع تغییر می‌کنه. همچنین شنیده ها حاکی از این موضوع هستند که مایکروسافت در فکر پایه‌گذاری یک فروشگاه برای عرضه بازی های موبایل هستش، در واقع میخواد در چند جبهه با بزرگترین بازیگران اون عرصه رقابت بکنه اما نه از نظر سخت افزاری بلکه با ارائه محتوا.

      سابقAhzek Ahriman (world eater )Pop_Starمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0A
    • Julius Ceasar گفت:

      این ارقام رو از کجات آوردی ؟ مایکروسافت الان نزدیک ۲/۵۰۰ میلیارد دلار و با وجود اکتیویژن ارزش ایکس باکس قطعا بالای ۱۲۰ میلیارد دلار میشه

      سابقAhzek Ahriman (world eater ).مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)A0seyed0A
    • شما از اول نگاه کن وقتی شروع کردن بخش ایکس باکس رو تا الان مسلام پیشرفت کردن همین پیشرفت هارو میخوان هر چند کند ولی بهر حال سود داره میده هر چند کم ولی باز داره بهشون سود میرسونه

      سابقAhzek Ahriman (world eater )
    • بخش اکس باکس الان بیش از صد میلیارد ارزش مارکت داره،
      ویدیوگیم بسیار سود ده و از همه مهم تر بسیار آینده داره و مایکروسافت میخواد در این آینده بزرگ، نقش و سهم داشته باشه

      سابقAhzek Ahriman (world eater )
    • Devilish گفت:

      عزیز. اون market cap هست. این گردش مالی هست که حساب شده یا امیدوار هستند داشته باشه… و هیج ربطی به هم ندارن. سرمایه و نیروی کاری که له اکس باکس اضافه شده حتی میتونه از مالیات سالانه مایکروسافت کم کنه.

  • Lone Wolf گفت:

    از سوی دیگر، مایکروسافت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ از بخش‌ اشتراکی خود ۷.۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این شرکت گزارش می‌دهد که ۳.۹ میلیارد دلار از اشتراک در سال مالی ۲۰۲۲، از جمله Game Pass و Xbox LIVE به دست آورده است. کمپانی مذکور انتظار دارد در مدت ۶ سال درآمد خدمات اشتراک را به طور موثر دو برابر کند.

    اگر مشترکین گیم پس [ ۲۵ میلیون نفر ] باشد کمپانی مذکور انتظار دارد در مدت ۶ سال به اشتراک [۵۰ میلیون نفر] برسد

    همچنین انتظار می‌رود درآمد بخش سخت افزار این شرکت از ۳.۸ میلیارد دلار به در مدت ۶ سال به ۷ میلیارد دلار افزایش یابد.

    با فرض فروش هر کنسول ۵۰۰ دلاری درآمد بخش سخت افزار اش می شود [ ۷.۶ میلیون واحد ] و ۶ سال بعد اش می شود [۱۴ میلیون واحد]

    در سال گذشته سونی [۱۹ میلیون واحد] از کنسول اش رو به بازار عرضه کرد

    قابل توجه افرادی که فکر می کنند فروش بیشتر کنسول [برنده نسل] رو مشخص می کند

    در کامنت های گذشته ام بارها اشاره کردم که هدف مایکروسافت فروش بیشتر واحد کنسول نسبت به رقیب اش نیست و این [سند نقشه راه] گفته هایم را اثبات می کند

    سابقAhzek Ahriman (world eater )arminPop_Starدکتره گیمفا.گیمری عادیBabayaga
    • Ilya گفت:

      ضرر دارن میدن رو فروش کنسول ها
      شاید ای ام دی نسبت به سخت افزار هایی که میفروشه به مصرف کننده عادی کمتر سود بکشه رو قطعات ولی همچنان داری با سود میده به مایکروسافت و سونی
      و مایکروسافت و سونی هم با ضرر های نسبتا زیادی میفروشن کنسول هارو طوری که مجبور شدن ۵۰ دلار بیارن رو قیمت کنسول هاشون

      • هیچ ضرری وجود نداره تو بحث سخت افزار کنسول
        هیچ مدرکی نیست که اینو اثبات کنه
        مصرف کننده عادی یدونه کارت گرافیک میخره مایکرو چند میلیون اینا خیلی فرق داره قیمتا از نصفم براشون کمتر در میاد

        دکتره گیمفاIlyaسابقAhzek Ahriman (world eater )
      • Lone Wolf گفت:

        بخش درامد سخت افزار مایکروسافت کاملا سودده هست چرا؟! …

        سریز اس کنسول اصلی و ۳۰۰ دلار قیمت دارد و برای فروش کنسول [آستانه(سالانه ۸.۵ میلیون واحد)] دارد بر خلاف سونی

        پ.ن: فروش آستانه نیاز به بحث جداگانه دارد که به موقع اش اشاره می شود

        ۸.۵ ملیون واحد ۳۰۰ دلاری می شود ۲.۵۵ میلیارد دلار با فرض اینکه رقم واقعی اش ۲.۸ میلیارد دلار است

        ۱ میلیارد دلار باقیمانده مربوط می شود به کنترلر هایه اش که محبوبیت بالائی در نزد گیمرها دارد

        همانطور که در متن اشاره شد خرید [ABK] یک شتابدهنده برای رسیدن به این هدف است که با برگ برنده مایکروسافت(تبلیغات و بازاریابی) قابل دست یابی است

        چگونه؟! …

        بخش گیم مایکروسافت استور بیش از [۲۴۸ میلیون کاربر ماهانه] دارد در حال حاضر درامد [XBOX+ABK] 24 میلیارد دلار است پس برای ۱۲میلیارد دلار باقیمانده اش اگر هر کاربر فقط و فقط [۴ دلار ماهانه] بیشتر هزینه کند به هدفش می رسد

        با فرض محقق شدن درامد ۳۶ میلیارد دلاری آقای جیم رایان فقط دو سال همین درامد را داشته باشد می تواند یک [ABK] دیگر را نیز بخرد

        IlyaسابقAhzek Ahriman (world eater )
  • فقط ۸ میلیارد ؟ 😐 ۶۹ میلیارد که فقط اکتیویژن رو خریدی ، یعنی واقعا به ۸ میلیارد راضی؟ دمت گرم بابا 😂👍🏻

    MineTrackدکتره گیمفاسابقAhzek Ahriman (world eater )
  • tom.clancy گفت:

    فقط مایکروسافت کبیر
    اونایی که فکر میکنن من بچه ام بهتره یادشون بیاد توی ۹۸ با روبرتو کارلوس میشد از دفاع تا حمله یه تنه بازی کرد و برنده شد

  • کالاف دیوتی روز عرضه ، دیابلو روز عرضه ، کرش روز عرضه ، محتوای انحصاری وارزون ، کاربرای گیمپس خیلی راضی هستن ، مایکروسافت هم راضیه ، این سه ماه اخیر مایکروسافت خیلی خوب عمل کرد ، جی تی ای وی ، استارفیلد و Lise of p و payday 3 هم روز عرضه آورده ، دد اسپیس ریمیک و استاروارز هم احتمالا ۳ الی ۵ ماه دیگه رو سرویس میاد ، فیفا ۲۴ هم ۶ الی ۹ ماه دیگه میاد سرویس ، به علاوه اینا ، فورزا موتور اسپورت هم روز عرضه گیمپس ، هل بلید هم سال ۲۰۲۴ روز عرضه میاد گیمپس ، لایک ا دراگون هم که تایید شد روز عرضه میاد گیمپس ، این بازی ها توی سال ۲۰۲۳ فقط اومدن یا میخوان بیان ، مایکروسافت تو سال ۲۰۲۴ هم دست پری داره

  • HannaH گفت:

    اگر خبر رو بخونید توضیح داده که استراتژی اضافه کردن تبلیغ به بازی ها بخشی از این درآمد هست. هر چند نمی دونم روش این اضافه کردن چیه، اما امیدوارم وسط بازی مجبور نشیم مثل موبایل ۳۰ ثانیه تبلیغ ببینیم تا بگذاره ادامه بدیم.

    هادی صفائیهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)
  • من سوال برام مدل تجاری سرویس های اشتراکی اول برای ماکروسافت یا سونی چه ایده ای داره خوب اینا باید یه پول به کپکام بدن مثلا اویل هفت هشت بیاره سرویس مطبوعشون یا اساسینز همه رو پلاس بیارن باید با یوبی سافت قرار داد ببندن درست و الا ماشالا خوب حالا پولی که دریافت میکنن صد بیست دلار مثلا از مشترکین هست واسه شش ماه یا هشت ماه هر چی یعنی پول یدونه بازی و مثلا دی ال سی بل اون پول من مشترک حال میکنم دویست تا بازی هر کدوم اصلا بلزی های سوسک پشه سرویس پر کن هم حساب کنیم و مستقل رو دست کم بیست تا سی دلار مینیمم و ماکسیمم هفتاد دلار این دویست تا بازی خوب کلی پولش میشه سرمایه خوابیده تو اون سرویس همرم که عمرا برسه کسی پلی بده حالا منی که میرم یه بازی رو که تادحالا پلی ندادم مخصوصا بازی جدید مثلا لایز اف پی این هم رو گیم پس پی سی هست هم کنسول یا یه بلزی جدید رو پلاس درامد ناشر ضربه میخوره چون خیلی ها هستن مثل من هنمون تجربه رو سرویس کافی براشون میگن چرا پول بدیم بخریم هز چقدرم سونی ماکرو پول به ناشر داده باشن دیگه اندازه فروششون تو بدترین حالت هم نمیشه اینجاس که خوب پول ناشر در نمیاد و محبور سری بعد هزینه رو تصف کنه رو بازی چون فرض بر رفتن رو سرویس میزاره خوب این واقعا برام سوال امیدوارم اشتباه کنم چون واسه ما گیمرها هر جای دنیا مخصوصا ما که تو مملکت گل بلبل هستیم پیشنهاد سرویس اشتراکی اقتصادی ترین راه لذت بردن از گیم هم قانونی ترس بن شدن کنسول یا اکانت نداری هم انلاین پلی میدی هم با پول یع بازی نصفی به یع کتابخونه با بیش از دویست بازی قدیمی جدید دسترسی داری حالا این پیشنهاد سرویس اشتراکی سودش واسه ناشر چیه و از اونور بازی های مستقل با کیفیت شاید پلیر بیشتری جذب کنن ولی خیلی از اونا دیگه نمیخرن بازی بعد تجربه این ضرر رو وا دولوپر مستقل ایندی یا ناشر بزرگ که میلیون دلاری خرج کرده چجوری جبران میشه؟

  • solaris گفت:

    مدیریت خفنی میخواد همچین درامدی

  • solaris گفت:

    مایکروسافت بعیده بهش دست پیدا کنه

مایکروسافت امیدوار است که Game Pass تا سال 2030 به درآمد 8 میلیارد دلاری دست یابد