ایکس باکس قصد تعطیل کردن Fallout 76 را داشت، اما عرضه روی سرویس پلی استیشن آن را نجات داد
افشای اطلاعات ایکس باکس ادامه دارد و اکنون فاش شده که فیل اسپنسر (Phil Spencer) در مورد آینده Fallout 76 تردید داشته است.
همانطور که احتمالاً به یاد دارید، Fallout 76 شروع بسیار پیچیده ای داشت و مدت زیادی طول کشید تا تثبیت شود. به همین دلیل، رئیس ایکس باکس ایده تعطیلی بازی برای همیشه را مطرح کرد. دلیلش این بود که این اثر به تعداد بازیکنانی که ایکس باکس انتظار داشت نمیرسید، بنابراین در سال ۲۰۲۱، شرایط کنار گذاشتن و تعطیلی سرورهای آن در نظر گرفته شد. با این حال، این بازی به لطف دو عامل نجات یافت، اول کار عالی بتسدا در پشتیبانی از بازی و دوم ورود آن به سرویس پلیاستیشن، چیزی که اسپنسر مجوز آن را صادر کرد.
در ایمیلی فاش شده، اسپنسر پیشنهاد میدهد که اگر نتوانند به هدف ۱۰ میلیون کاربر متوسط در ماه برسند، پشتیبانی از Fallout 76 را متوقف کنند. در آن زمان، این بازی هنوز از این هدف فاصله زیادی داشت، بنابراین ایکس باکس ایده آوردن آن به PlayStation Now، سرویس بازی ابری سابق سونی را در نظر گرفت. اسپنسر میگوید تا زمانی که به هدف بازیکنی که به دنبال آن هستند برسند، مشکلی با آمدن بازی به آن پلتفرم را ندارد. وی عنوان میکند که مایل است این کار را انجام دهد حتی اگر PlayStation Now را به عنوان رقیب Xbox Game Pass ببینند. او حتی فاش میکند که دقیقاً به همین دلیل، اجازه ندادهاند Minecraft به PlayStation Now بیاید. با این حال، وضعیت برای Fallout 76 متفاوت بود و به افزایش بازیکن نیاز داشت. در نهایت، بازی بتسدا در اکتبر ۲۰۲۱ روی پلتفرم سونی عرضه شد.
اسپنسر در این ایمیل اظهار داشت:
از نظر من، Fallout 76 در این موقعیت جالب قرار دارد. بدیهی است که شروع سختی داشت. تیم همچنان بر بهبود و یافتن جامعه مخاطبین بزرگتر متمرکز است. احساس میکنم یا باید ببینیم که این بازی به ۱۰ میلیون بازیکن ماهانه در تمام پلتفرم ها میرسد یا تصمیم بگیریم آن را کنار بگذاریم. اگر معتقدید PS Now میتواند به این بازی کمک کند، من از این ایده حمایت میکنم.
امروزه، Fallout 76 بسیار بهتر از آن چیزی است که در زمان انتشار بود. این بازی دارای جامعه ای فعال از بازیکنان است و همچنان به دریافت آپدیتهای جدید و محتوای جذاب ادامه میدهد. خوشحالیم که ایکس باکس و بتسدا تصمیم گرفتند به بازی پایبند باشند و آن را به یک تجربه لذت بخش برای بازیکنان تبدیل کنند.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
فالوت ۷۶ بازی نکردم اما با یکی از پلیرا که فالوت فن شدید هم هست صحبت میکرم میگفت بازی یلی بهتر شده و اگه روز عرضه بهش ۴ از ده میداد الان بهش ۷ از ده میده.
چه عجب یعنی سرویس سونی عامل نجاتش بوده است
جعبه فنا از سونی ممنون باشید که نزاشت یکی از trash های ساخت مایکروسافت دد بشه
آقا بن کنید خواهشاً این … رو. یعنی محاله زیر هر پستی نیاد چرت و پرت بگه .
منگل فالوت قبل ۷۶ قبل از اینکه مایکرو بخرتش ساخته شد اخه با چه کاربرانی طرف هستیم فقط افرادی که لایک کردند
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤌
نکته خیلی داغونی داره کامنتش 🤣🤣🤣🤣
آشغال مایکروسافت رو سونی زنده نگه میداره 👌
خیلی بد ضربه زدی به کامیونیتی سونی 🤣
خودی زد.خبر رو که شنید هنگ کرد ففط اومد هیت بده
دیگه معلومه ایکس باکس پلیر ها trash بازی نمیکنن و میدن به پلی استیشنی ها
این باید بره کامنت هفته اینقدر گل به خودی قشنگی بود
سونی:من نمیفهمم تو طرفداری یا چی
داداش منم سونی فنم، ولی طرفدار بازی خوبم برام فرقی نمیکنه ساخته پلی استیشن باشه یا نینتندو یا ایکس باکس واسم سازندهاشون و خود بازی قابل احترامه، شما هم با این هیت کردناتون به کجا میخوای برسی !؟ نکن عزیزمن آبروی ما سونی فن هارو نبر داداش
فک کن سونی فنا انقد بدبختن که trash های ساخت مایکروسافتو پلی میدن
دوستان فالوت ۷۶ الان خیلی خیلی بهتر شده . تقریبا ۷۰ درصد مشکلات برطرف شده از جمله ایرادات فنی و نبود npc کافی . به زودی هم قراره یه dlc به نام atlantic city رو اضافه کنن
وقتی میگم نجات ردفال هم می تونه به عرضه ش رو پلی استیشن ۵ بستگی داشته باشه و بهتره این کار رو بکنن ، چنین چیزی رو حدس می زدم . کاری ندارم میاد یا نمیاد اصلا مهم هم نیست ولی حرف من اینه که اهمیت این استراتژی و یا عرضه رو اصلا نمیشه نادیده گرفت !
خلاصه یعنی عرضه روی یه پلتفرم پُرپلیر اضافه اصلا غیرمنطقی نیست حالا یا میخواد پلی استیشن باشه یا نینتندو !
ردفال هنوز بازیِ بدیه و روو شصت تا پلتفرم دیگه هم عرضه بشه نهایتا دو هفته پلیر داره.
نع بابا سرویس های اشتراکی باعث نابود شدنه بازی ها میشن و این اخبار تماما فیک اند 🤡
ماکرو و سونی خوب پلیر هارو به جون هم میندازند😂
برای بازی های بوقی این موضوع صدق نمیکنه
همونجور که استارفیلد پلیر زیادی گرفت
پس دمت گرم
وجه تمایز پلی استیشن همینه
باید هم حفظ بشه✌🏻😎
چقدر زیبا 😍❤️
سونی روح بخش و ناجی صنعت گیم
اره بابا سرویس ها به ضرر گیمن
هولی شت، ده میلیون پلیر در ماه؟ رقم خیلی خیلی درشته حتی برای یه MMO
اینه که سونی پیشروی صنعت گیمه
کلا سونی برخلاف مایکروسافت فقط خیرش به این صنعت رسیده
حتی تو زمینه سرویس هم سونیه که دست بالارو داره