مشخصات رسمی تایید میکنند که Metal Gear Solid 2 روی سوییچ بدتر از PS2 اجرا میشود
یک هشدار بزرگ در مورد Metal Gear Solid: Master Collection بر روی کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) وجود دارد. با ما همراه باشید.
خبرهایی که از پیشنمایشهای اولیه Metal Gear Solid: Master Collection به گوش میرسید حاکی از آن بود که نسخه سوییچ تنها با نرخ ۳۰ FPS اجرا خواهد شد که یک تنزل جدی برای Metal Gear Solid 2 به حساب میآید. حالا کونامی (Konami) بدون هیچ تردیدی تایید کرده که نسخههای Metal Gear Solid 2/3 موجود در Master Collection تنها با نرخ ۳۰ FPS عرضه خواهند شد.
طرفداران Metal Gear طی سالها به تجربه Metal Gear Solid 2/3 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه عادت کردهاند. Metal Gear Solid 2 از زمان عرضه اولیه خود بر روی PS2 در سال ۲۰۰۱ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده است. Metal Gear Solid 3 به دنبال جلوههای بصری دقیقتر با محدودیت ۳۰ FPS روی کنسول بود، اما نسخه بازسازی شده HD Collection برای PS3 و Xbox 360 که اکنون بیش از یک دهه از عمرش میگذرد، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای این بازی ارائه میدهد.
ریمسترهای موجود در HD Collection به عنوان پایه و اساس نسخههای جدید Master Collection عمل میکنند. در جدول جدیدی که روی سایت رسمی این مجموعه قرار گرفته، کونامی تایید میکند که نسخههای سوییچ Metal Gear Solid 2/3 تنها با نرخ ۳۰ FPS اجرا خواهند شد، اما در تمام پلتفرمهای دیگر، این بازیها را میتوانید با نرخ ۶۰ FPS اجرا کنید. سوییچ قطعاً قدرت پردازشی PS5 را ندارد، اما به نظر شما میتواند از PS2 ضعیفتر عمل کند؟
کونامی یک ماه پیش در بیانیهای به VGC گفت که نسخه سوییچ Master Collection با نرخ ۳۰ FPS اجرا خواهد شد. اما باور کردنش برایمان سخت بود. مطمئناً Metal Gear Solid 2 نمیتواند بدتر از اولین پلتفرم خود عمل کند، درست است؟ باید یک خطای ترجمه یا یک سوءتفاهم وجود داشته باشد. شاید کونامی در مورد اولین Metal Gear Solid برای PS1 صحبت کرده که به سختی برای ۳۰ FPS کدگذاری شده بود و هرگز امکان ارتقای آن وجود نداشت.
اما نه، سوییچ واقعاً Metal Gear Solid 2 را با نرخ فریم پایینتری نسبت به PS2 اجرا میکند. ناگفته نماند که نسخه سوییچ، بازی مورد بحث را با رزولوشن بسیار بالاتری نسبت به PS2 به نمایش میگذارد. به عنوان یکی از طرفداران قدیمی Metal Gear Solid، هنوز هم به دلیل قرار گرفتن جوایزی مانند رمانهای گرافیکی دیجیتال، تا حد زیادی منتظر این مجموعه هستم، اما امید من برای ارائه یک نسخه کاملاً قطعی از این بازیها کمکم در حال از بین رفتن است.
شاید تعجب کنید که بسیاری از بهترین بازیهای PS2 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشدند، حتی در آن زمان.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamesRadar
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
لعنت بهت کونامی.چقدر من بدم میاد از این کمپانی
طرف لنگ بود میگفت زمین کجه
قضیه شماست
حرفتون درسته👍
یه کاری نکن با شاتگان طلایی بیام سراغت
کوجیما رفت رسما کونامی نابود شد
.اصلا کوجیما رفت کونامی دیگه وجود نداشت
نینتندو فعلی فقد قدرت اجرای بازیای خود نینتندو رو داره و درست همونطور که نتونست mk1 رو خوب اجرا کنه همونطور نمیتونه بازیای دیگرو اجرا کنه ، ایشالا نسخه بعدی نینتندو بتونه بازای ps5 و xbox s/x رو حتی بتونه اجرا کنه
آخه عزیز این کالکشن متالیگیر رو شما از نظر ویژوال نمیتونی با mk1 یکی کنی.
گرافیک و همه چی همون نسخه HD collection هست یکم اورال شده.
چطور PS2 میتونه ۶۰ فریم بده ولی سوییچ نه؟ مگه سوییچ از PS2 ضعیفتره؟ نیستش که
این نسخه ریمستر شدست، مقایسش با با ورژن اصلی ps2 که تو مقاله توسط نویسنده هم اتفاق افتاده اشتباست، این دوتا بازی رو سال ۲۰۱۱ استودیو bluepoint برای ps3 و xbox 360 ریمستر کرده که خب خیلی سنگین تره نسبت به نسخه اصلی،
نمیگم امکانش نبوده که روی سوییچ ۶۰ فریم اجرا شن ولی خب احتمالا یا نمیتونستن خیلی وقت بزارن یا دیدن بیش از حد وقت مییره بهینه سازیش، چون احتمالا اینا فقط یه پورت شبیه سازی شده یه ساده ان، از اول نیومدن بازی رو با cpu یا gpu ضعیف سوییچ خیلی بهینه کنن
اخرین مورتال کمبات با بازی ۲۰ سال پیش یکیه ؟
اخه این بازی که ویژوال mk1 رو نداره که میگی نینتندو فقط برای بازی های انحصاریش خوبه!
مثلا Ori و Cuphead با یه کیفیت خوب و ۶۰ fps اجرا میشن
تو کنسول های نینتندو فقط گیم کیوب وwiiسرور بود همه چلغوز یا نخود بودند نه گیم های درست درمونی داره نه سخت افزار آدمیزادی.
یادم بود اویل۱رو با مشخصات ضعیف تر فک کنم از پلی۱ برایDSمنتشر کرد به نامDead slinceو فقط از نظر راندومیزر و حالت اول شخص شدن بازی و استفاده امکانات کنسول بهره می برد وگر نه کنسول هاش تا قبلWiiهمگی هم قدرت سخت افزاری شاهکاری داشتند هم بازی های خوبی داشتند.
یعنی تو داری میگی نینتندو از wii به بعد بازی خوب نداشت!!! :-\
باشه چغندر نظرت فوقالعاده کارشناسی، بی نظیر و منطقی بود
یادم رفت بگم تک و توکی بازی های خوب مثل زلدا و … داشت که البته بازی های انحصاری نینتندو تو زمینه ای که داره با هر گرافیک و مشخصات دیگه ای می تونه تو زمینه خودش زیبا عمل کنه.
من منظورم بازی های غیر از انحصاری های نینتندو هستش وگر نه خود گیم های نینتندو بحثشون زمین تا آسمون فرق داره و خودم هم برخی بازی های سوئیچ رو دوست دارم.
خب با گیم درست حسابی نداره که مخالفم چون فقط totk و botw و super Mario odyssey سه تا از بهترین بازی های نسل هستند. اما سخت افزاری بله بعنوان کنسول اصلی راضی کننده نیست سوییچ اما به عنوان یه کنسول همراه گیمیکی که در کنار کنسول اصلیت داشته باشی خیلی خوبه. شما الان استیم دک و این پی سی های همراه رقیبش رو نگاه نکن، سال ۲۰۱۷ اینکه یه بازی اکشن ادونچر کنسولی ۱۰۰ ساعته رو بذاری جیبیت ببری اینور اونور بازی کنی خیلی حرف بود (حالا باتریش بعد دو سه ساعت بازی شارژ میخواست ولی بازم…)، من یادمه قبل اون موقع تو دبیرستان بچه ها gta sa و bully رو روی موبایل بازی میکردن آخرت پیشرفت گیمینگ هندهلد بود از نظرشون! این مسئله هست و بعد هروقت دلت خواست هم خیلی راحت جوی کان رو جدا میکردی میذاشتیش رو داک و تصویرش ۱۰۸۰p 60hz میفتاد رو تلویزیون. یه دلیلی داره اینقدر خوب فروخته و استقبال ازش خوب بوده است کنسول فقط اینکه مورتال کمبت ۱ رو براش منتشر کردن از حماقتشون و اعتماد به نفس کاذب نینتندو بود! متال گیر رو همینجوری میگم تقصیر کونامی هست!
نه من منظورم گیم های دیگه ای هستش انحصاری های نینتندو رو نمیگم وگر نه اون ها زمین تا آسمون با اون چیزی که کامنت بالا گذاشتم فرق دارن.
BOTW , TOTK , Mario odyssey, animal crossing New horizon , Bayonetta ۳ اینا فقط چندتا از شاهکارهای نینتندو سوییچ بودن دانشمند ، ترجیحا دفعه بعدی زیاد به خودت فشار نیار تحلیل های علمی انجام نده
از روی فشار نگفتم فقط از دید خودم گفتم.
منظور نظر شخصی بود.
بخوای ای پی های نینتندو و بهترین انحصاری های سوییچ رو لیست کنی در واقع داری صنعت گیم رو تعریف می کنی! دانکی کانگ، ماریو، زلدا، بایونتا، متروید، انیمال کراسینگ، کربی، پوکمون و… تمام این آی پی ها تعریف دنیای ویدوگیم هستن نه فقط سوییچ و نه فقط نینتندو بلکه صنعت و هنر ویدوگیم با این آی پی ها تعریف میشن
نه کاملا
من جدیدا ماریو اودیسیو شروع کردم(سانشاین و گلکسی ۲ و کلاسیک رو نصفه نیمه رفتم) و با این که فوق العاده بوده نمیتونم بگم یه صنعت کامل باهاش تعریف میشه، دانکی کنگ که عملا مرده، بایونتا رو پلی ندادم ، انیمال کراسینگم همینطور،متروید عملا تو سبک خودش تکه(با المان های شوترش،وگرنه تو مترویدوانیا رقیبایی مثل sotn رو داره) کربیم واقعا خلاقانست، ولی فقط همین! آلمانی به شدت جالبه و گیم پلیشو خوب پیاده کرده ولی خب…
عملا داستانش خیلی معمولیه ، پوکمون رو خیلی کم پلی دادم و باید بگم برای کسایی که بازیای نوبتی دوست دارن خوبه ، و در آخر زلدا که ویند ویکر رو به اکثر نسخه ها ترجیح میدم(سی پی یوم برای botw و totk ضعیفه) در آخر بگم که شاید نینتندو خیلی جاها عالی باشه،اما کسی به عنوان “نماد” صنعت گیم بهش نگاه نمیکنه
حالا این نظر شماست ولی این ای پی ها نه فقط از نظر من بلکه کلی آدم در صنعت سرگرمی اینو تایید میکنن که ای پی های نینتندو نماد گیم هستن چون خیلی هاشون شروع کننده سبک خودشون بودن ماریو اودیسی که پر مکانیزم ترین بازی پلتفرمر 3d ساخته شدست! این بازی اصلا بازی کمی نیست میشه از هر مکانیزمی در طول بازی معرفی میکنه برای یه بازی کاملا جدا استفاده کرد! زلدا هم که بنیان بازی های اکشن ادونچر و شروع کننده سبک مترویدونیا بوده خود مترود هم یکی از پایه گذار های همین سبک بوده دانکی کانگ هم که شروع کننده همه چیز برای نینتندو بوده! کار ندارم الان بازی ازش نمیسازن اما این ای پی مهمی بوده که ماریو رو خلق کرده و خیلی ها موافقن ماریو نماد گیمه غیر از این نیست وقتی خیلی از بازی های نینتندو سبک های امروزی رو شکل دادن و منبع الهام خیلی از بازی های بعد خودتشون شدن آیا نباید به عنوان نماد معرفی بشن؟؟؟
ماریو جدا از نینتندوعه،ماریو رو به عنوان نماد نگاه میکنن ولی نینتندو رو نه
پ.ن:واقعا؟
من فکر میکردم forgotten land(کربی) المانای بیشتری نسبت به ماریو اودیسی داشته باشه
ماریو بدون وجود نینتندو هیچ وقت نماد نمیشد اینا علت و معلول همن
کربی بسیار خلاقانست اما از نظر تنوع مکانیزم تمام بازی های پلتفرمر 3D پشت ماریو اودیسی قرار میگیرن همین kirby and the forgotten land خیلی از مکانیزم هاشو با الهام کاملا مستقیم از ماریو اودیسی طراحی کرده ( البته کپی صد نبوده و خودش به صورت خلاقانه استفادشون رو تغییر داده )
نینتندو زیاد لازم نداره که بازیای غیر شرکت خودشونو خوب اجرا کنه چونکه تعداد زیادی از فروشش رو تو ژاپن داشته که نزدیک ۷۰ درصدش تو این کشور فروش داشته و از اونجایی که مردم ژاپن علاقه زیادی به بازیای غیر شرکتای ژاپنی و خشونت امیز(مثل mk1) و غیر فانتزی ندارن پس زیاد لازم نیست واسه اون ۲۰ الی ۳۰ درصد دیگه دارندگانی که تو کشورای دیگن بیان خوب پورت کنن بازیارو
با حرفت که میگی ژاپنی ها بازی خشن و ترسناک خوششون نمیاد موافق نیستم.
حتی بازی ترسناک رو هم برای نسل جوونشون بهینه کردند.
مثلا یک نسخهzاز رزیدنت اویل۲ریمیک وجود داره و بیشتر قسمت هایی که با خون برخورد داره رو سانسور کرده ولی نسخه اصلی رو همون محتوا رو داره.
خدا بخیر کنه
ولی واسه این کالکشن خیلی هایپم، نگران خراب شدنش هم نیستم، چون تغییراتی ایجاد نمیکنن و فقط پورت شده
واکنش نینتندو به کونامو
همون میم که تاز معروف شده
؟؟؟
منظورش ما داریم زحمت میکشیمعه
فکر کنم منظورش همون انگشت اشاره باشه
۳۰ فریم هم عالیه برای سوئیچ بالاخره ارتقای گرافیکی داشته این نسخه و سازنده ها با گذر زمان بنظر من عمدا بازی ها رو بد بهینه میکنن که کاربرا رو مجبور به خرید قطعات جدید بکنن اینم احتمالا دارن کاربرا رو برای سوئیچ دو آماده میکنن
بعید هم نیست ، سابقه هم داشته ، دیروز داشتم ویدیویی می دیدم که می گفت نسخه سوییچ دارک سولز یک عملا همون نسخه مشکلدار ایکس باکس ۳۶۰ (نسل ۷ ) بوده !
خب این مشکله خوده فرامه
من خودم ds 1 رو سوییچ بازی کردم و انصافاً گرافیکش خوب بود. یکی از بهترین پورتای سوییچ و حتی تفاوت چندانی با ps4 نداشت، البته اون ۶۰ فریم ولی سوییچ ۳۰ فریم. به این حرفا توجه نکنید، سوییچ رو زیادی دارن ضعیف جلوه می دن.
الان بازی هایی مثل doom eternal، bioshock infinite,outlast 2, mk11,red dead 1 و چندین و چند بازی مولتی پلیر دیگه خوب اجرا میشن رو سوییچ.
یادش بخیر نسخه PC دارک سولز یک اصلا حتی قابل تحمل هم نبود باز شکر نسخه ریمستر اومد
رو پی سی رفتمش
خیلی وقتا بانفایرا کار نمیکرد منم فکر میکردم بخشی از گیمه
😂😂
تازه اگر نسخه فیزیکی رو خریدید باید ۳۰ گیگ هم دانلود کنید!
دیگه سوییچ میتونه بازیه نسل ۶ ساله ۲۰۰۱ رو ۴۵ فریم بده
این مشکل سازنده هاس
حداقل برای نسل جدید 4k آپ اسکیل شده میدادی😐
یاد ریمستر اونیماشا افتادم .
🤣 منطقیه
مورتال کمبت ۱ رو سوییچ کیفیتش از مورتال کامبت اندروید کمتره
بازم منطقی نیست
خیلی از گوشی های امروزی قوی تر از سوییچ هستن و از طرفی بازی موبایل شدیدا بهینه اما گرافیکیه
ولی پی اس ۲ مال عهد دقیانوسه چطوری بهتر اجرا کنه نسبت به سوییچ
هیچ جوره این خبر تو کت من نمیره واقعا سازنده هابه دنبال پولن
تو کمبت ۱ سوییچ از موی سیاه پشتیبانی نمیکنه 😂
داشم ارتور روز اول مدرسعَه چطور بود
مبصر شدی ؟
یادش میوفتم فقط یارو چشاش تو نینتندو یکی راست بود یکی چپ 🤣
قیمت: ۷۰ دلار 🤡
منم افشو میزنم خیالت راحت۶۹.99cent
یا مشکل از سازندشه که بد پورت کرده
یا اینکه مشکل از خوده نینتندو سوییچ هستش
واقعا فکر میکنی نینتندو سوییچ ضعیف تر از ps2 عه؟ رو سوییچ بازی های اجرا میشن که بار ها جلوه های بصری زیبا تری از این بازی مال ۲۰ سال پیش دارن 🫤
?wait a minute ,WHAAT
نسخه اورجینال بازی ۶۰ فریم بوده؟حقیقتا جاخوردم
PS2 ادعا شده که کنسولی با بیشترین تعداد بازی ۶۰ فریم هست
خیلی جالبه
حق داری قدمت کنسول مایکروسافت قد نمیده 😆😆🤣 خودمم نمیدونستم 😄
البته ناگفته نماند ۶۰فریم رو ۴۸۰p
بنظرم سوییچ باید مثل قبل بیخیال بازیای بزرگتر بشه و بره سراغ همون بازیای ایندی و کم گرافیک تر،الان فقط داره به وجهه خودش ضربه میزنه
این ناشر ها هستن که نمیتونن درست پورت انجام بدن اگر واقعا توان اجرا نداره چرا پورت میکنن ؟ پس وظیفشون پورت خوبه حالا توقع ۶۰ فریم نداریم ولی الان ویچر ۳ یک پورت به شدت خوب سوییچه چرا اون مشکل نداره ؟
دیگه هیچی رو این نمیکشه ، نینتندو باید سریع تر کنسول جدیدشو بده
این که سوییچ سخت افزاری ضعیفه درسته، ولی کونامی و یوبیسافت دقیقا دارن چیکار میکنن؟
سلاطین بهینه سازی
به نظر من نینتندو یه شرکت دزد و کلاهبرداره
با تکنولوژی سه نسل قبل کار میکنه و کارشو به شدت راحت کرده فقطدوتا بازی با کمی خلاقیت داره
اینور سونی و مایکرو سافت باید پدرشون دربیاد با کلی هزینه بازی بسازن بعدشم باید نگران باشن بازی زیز شصت فریم و بدون رس تریس اجرا نشه یا رزولوشن ش یموقع پایین نیاد
وقتی شرکت کوچیکی داری بیشتر از این که دنبال گرافیک باشی میری سراغ خلاقیت
که نینتندو توش گل کاشته
کسایی که مورتال کمبت ۱ کرک نشده و رفتن نسخه سوییچ رو با امولیتور ریختن و بعدا مثل من رکب خوردن بخاطر کیفیت بازی ؛ لایک کنن 😂😂
رکب خوردیم کیومرث 😂😂😂
نینتندو واقعا باید برای کنسول بعدی خودش سخت افزار مناسبی ارائه بده.
در حد ps4 pro هم باشه میتونه تا یه حدی بازیای نسل جدید رو اجرا کنه
اگر ایسکباکس سری S حتی به اشتباه تا اینجای نسل خودشو رو زمین کشونده Ps4 Pro با اون پرفورمنس چهاردست و پا میاد..! سوای طراحی لاشه ps4 pro باز کنی بصری در یک نگاه هم متوجه فرقش با FAT و Slim میشی
فکر کنم از نظر ترافلاپس ps4 و ss یکی باشن
خودت ps4pro داشتی؟ یکم از وضعیتش برام بگو نسبت به بقیه ps4 ها
ترافلاپس برایند کل قدرت خروجیه! که معیار مقایسه نیست حداقل مقایسه 4k 30fps که 4pro داره بدون ssd و split screen
اتفاقا فقط ۴ نداشتم همزمان با عرضه ۴لپتاپ گیمینگ گرفتم تا ۵ اومد
😂
Ps2: شصت fps بود برگام.اونوقت رو سوییچ سی fps.آیا به برترین کنسول تاریخ تمام ادوار ایمان نمیاورید؟اون زمان ۶۰ اف پی اس اجرا میکرده وقتی کسی نمیدونست اف پی اس چیه ولی الان بازیا اکثرشون سی فریم هستن.
دوباره تکرار میکنم، ادعا شده ps2 کنسولی هست با رکورد بیشترین تعداد بازی 60fps
قدرت پلی استیشن ۲ اون دوره عالی بود ولی خب کیفیت و گرافیک اون موقع خیلی کمتر از چیزی بود که الان هست برای همین از ۶۰ رسیدیم به ۳۰
بخاطر رزولوشن پایینش بود (حداقل ۲۴۰ و حداکثر ۴۸۰ جز یکی دو بازی استثنا که 1080i بودن) ولی خداییش اون موقع رو تلویزیون های crt برای ماها آخرت کیفیت و گرافیک بود. با خودمون میگفتیم فقط یه کوچولو با انیمیشن های پیکسار و دریم ورکز فرق داره!
کیفیت تصویر PS2 برای اکثریت اون موقع تو ذوق میزنه که با همون سه فیش کامپوزیت میزنیش به تلویزیون HD
خودمون رو برا ریمیک نسخه ۳ اماده کنیم .
از اون طرف هم بلوبر با سابقه درخشان معلوم نیست چه سایلنت هیلی قراره تحویل بده !
چون تیم اصلی سایلنت هیل ۲ هم نظارت دارن از داستانش تقریباً مطمئنم
فقط گیم پلی میمونه که باید ببینیم چیکار میکنن
بازی ps2 داره ۱۰۸۰ اجرا میشه رو کنسول نسل نهمی؟ xd
نسخه اول ۳۰ فریم xd
این چه چضعیت ریمستر کردنه :/
یکم از quake یاد بگیرید
ته خنده ای کونامی
بازی های قدیمی شاهکار هستن. امیدوارم ریمیک ها و ریمسترهای خوبی ازشون بیاد
بد پک و پوزتر از این کمپانی تو صنعت گیم وجود نداشته
الان یک نینتندو فن میاد میگه اینی که سوییچ میخره براش میهم نی متال گگیر سالید برای سوپر ماریو میخره!
مثلا بگیم اونیکه پلی استیشن میخره مرتال کمبات و فیفا براش مهم نیست بخاطر خدای جنگ و لست اف اس میخره
نیتندو سخت افزار اشغال میده دست مشتریش به قیمت ps4 این دیگه توجیه کردن نداره!
مرتال کمبات یک دقیقا ثابت کرد این حرف رو
ویچر ۳ هم ثابت کرد این حرف رو که ناشرا وقتی نمیتونن درست پورت بکنن بهتره اصلا روی سوییچ پورت نکنن خب مگه مجبورین ؟
واقعا چررررا؟ 😐😐
ما بازی های فوقالعاده ای روی سوییچ داریم که ۶۰ فریم اجرا میشن و قطعا سوییچ قوی تر از ps2 عه! چرا واقعا؟ تازه قیمت این بازی مال ۲۰ سال پیش تقریبا هم قیمت یه بازی کامل امروزیه 😑
حالا یه مشت هیتر میگن : سوییچ از ps2 ضعیف تره 🤡
تنها ضعف سونی نبودن سیستم تروفی یا اچومنته. این مشکل و حل کنه من یه دونه میخرم
واقعا دیگه بهینه سازی تبدیل شده به رویا
لعنت بهت کونامی !
بابا دیگه خسته کردین مارو دیگه سوییچ اونقدم ضعیف نیست به خدا این کنسول بازیایی مثل breath of the wild و tears of the kingdom رو راحت اجرا کرده شما وقتی نمیتونید پورت خوب انجام بدید اصلا چرا پورت میکنید ؟الان این بازی با tears of the kingdom یکیه ؟ به من بگن اون با ۳۰ FPS روی کنسول سوییچ اجرا میشه میگم منطقیه به هرحال بازی سنگینی هستش برای اون کنسول ولی بازی ۲۰ سال پیش از نظر ویژوال با اون بازی یکیه که ۳۰ فریم اجرا بشه ؟؟؟ این دیگه مشکل شماست نه سوییچ حتی لازمه اشاره کنم این کنسول بازی هایی مثل ویچر و دووم رو راحت اجرا کرده ؟
در مورد تایتل فقط میتونم بگم 😂😂😂😂😂😂😂😂
همون بهتر که ساخته نمیشد همون زلدا ماریو هم بزور روش اجرا میشد یه جوریم هم میگفتن مورتال خوب روش اجرا میشه انگار از پی اس ۵ بهتره آخرم دیدیم دیگه کلا به نظرم بچسبه به انحصاری خودش بهتره من خودم پی اس ۵ دارم که اینو میگم توی مورتال ۱ سوییچ چشای یه یارویی بود که عینک داشت ( اسمشو یادم رفته ) چشاش کج و بابا قوری بود 🤣
ویچر ۳ و دووم ایترنال که به راحتی روش اجرا شدن سلام میرسونن
😂
نه مثل اینکه کونامی این نسل برگشته
کونامی :ا
کارمای دزدی اثر بدون اجازه خالقش قطعا اینو ظرفیت ۱ بازی میکنم..! مکالمه های Codec این بازی اولین باری بود که پدر و مادرم متوجه شدن کلاس زبان رفتن من تنها پیشرفتش خیلی معمولیه یادش بخیر خودشونم رفتن کلاس مکالمه و یه دیکشنری Elementary هم واسه من گرفتن و ترغیبم میکردن که MGS بازی کنم ، فکر کنم جز معدود افرادی باشم که خانوادمم Snake رو میشناسن همینطور Ocelot,GrayFox,Liquid Snake,Sniper wolf,Otacan ،نزدیکای چندسال بعد متوجه شدم یه شخصیت فرعی دیگه هم وجود داشت که حتی بدون ارتباط گرفتن با او بازی روند عادیشو میرفت کارش این بود حرفتی بقیه رو به طرز دیگه دوباره تکرار میکرد فرقش این بود که نیازی نبود در لحظه متوجه بشی باید با کی تماس بگیری خودش Main Guidance بود
اسمش NasTasha بود CodecNumber : 141.52 😍🤣🤣 خیلی خاطراتی خوبی داشتم باهاش مرسی از کوجیما الان خودم یه پسر ۱سال و نیمه دارم بعضی وقتا به تکرار همین تراژدی واسه اون فکر میکنم 😄🦹😈
کونامی بعد حضور نسل هشت و با رفتن کوجیما با کله خورد زمین به نظرم وقتشه یه شرکت کاربلد بیاد کونامی رو بخره چون اصلا خوب کار نمیکنه اون از فاجعه ای فوتبال اون از متال گیر جدید.
کوجیما با رفتن از کونامی برکت و هم با خودش برد.
نی نی تندو!
خخخخخخخ
خدا به داده سایلنت هیل برسه …
کاش کونامی کلا محو شه
قدیمیا واقعا خدای بهینه سازی بودن