راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

پست گیمفا
۲۳:۰۲ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا

امروزه لپ تاپ های گیمینگ به عنوان یکی از ابزار های محبوب در دنیای بازی های ویدیویی شناخته می شوند. این لپ تاپ ها با امکانات و سخت افزار های قدرتمند، صفحه نمایش های باکیفیت، طراحی های ویژه و… ساخته شده اند. لپ تاپ های گیمینگ ویژگی ها و امکانات خاصی دارند که آن ها را از لپ تاپ های عادی متمایز می سازد. در این مقاله قصد داریم مقاله جامعی را در رابطه با خرید لپ تاپ گیمینگ در اختیار شما بگذاریم.

مشخصات بهترین لپتاپ های گیمینگ

بهترین لپتاپ های گیمینگ بر اساس مشخصات، عملکرد و همچنین قابلیت‌ های اختصاصی که دارند، تقسیم‌ بندی می شوند. بهترین لپتاپ ‌های گیمینگ باید دستگاه‌ های قدرتمندی باشند که توانایی اجرای بازی‌ های جدید با کیفیت بالا را داشته باشند. در متن زیر، مشخصات بهترین لپتاپ گیمینگ را بیان نموده ایم:

۱. پردازنده CPU: یکی از نکات لازم در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ، توجه به پردازنده آن می باشد. پردازنده‌ های Intel Core i7 یا  AMD Ryzen 7 با عملکرد بالا برای اجرای بازی‌ ها رایانه ای مناسب می باشند.

۲. کارت گرافیک GPU: یکی دیگر از نکات لازم در خرید لپ تاپ گیمینگ، توجه به گرافیک آن می باشد. کارت ‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX یا AMD Radeon RX با توانایی (Ray Tracing) برای بازی های رایانه ای گزینه مناسبی می باشند.

۳. حافظه RAM: به شما توصیه می کنیم که امروز برای اجرای بازی های رایانه ای از حافظه RAM حداقل ۱۶ گیگابایت استفاده کنید. حتی برخی از لپ تاپ های گیمینگ دارای ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم می باشند.

۴. حافظه ذخیره‌سازی: حافظه ذخیره سازی SSD‌ برای لپ تاپ ‌های گیمینگ گزینه پر سرعتی می باشد. این حافظه به عنوان حافظه ذخیره‌سازی اصلی بازی ‌ها و سیستم عامل عمل می‌ کند. همچنین هارد دیسک (HDD) برای ذخیره‌ سازی اطلاعات اضافی مفید می باشد.

۵. صفحه‌نمایش: در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ حتما به صفحه نمایش آن دقت کنید. در لپ تاپ های گیمینگ صفحه نمایش با نرخ تازه‌ سازی بالا ضروری می باشد. برخی از لپ تاپ‌ های گیمینگ دارای صفحه نمایش ‌های با رزولوشن ۱۰۸۰P یا ۴K با نرخ تازه‌ سازی بالا می باشند.

خرید لپ تاپ گیمینگ

سایر ویژگی های لپ تاپ گیمینگ

۶. سیستم خنک ‌کننده: سیستم خنک ‌کننده کارآمد برای جلوگیری از افت عملکرد و حفظ دمای مناسب لپ تاپ در حین بازی ضروری می باشد.

۷. جنس بدنه: یکی دیگر از نکات لازم در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ، توجه به جنس بدنه آن می باشد. این لپ تاپ ها باید دارای بدنه مستحکم و مقاوم(آلومینیومی یا فیبر کربن) باشند.

۸. سیستم صوتی: سیستم صوتی با کیفیت و اسپیکر های خوب برای کسب تجربه بهتر در بازی‌ ها ضروری می باشد و تجربه بازی های هیجان انگیز را چند برابر می نماید.

۹. کیبورد و ماوس: از دیگر نکات لازم در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ، توجه به کیبورد آن می باشد. برخی از لپ تاپ‌ های گیمینگ دارای کیبورد ‌های با نور پس‌زمینه RGB می باشند. همچنین اغلب افراد برای بازی های هیجان انگیز یک ماوس خارجی با حسگر دقیق را تهیه می کنند.

۱۰. قابلیت ‌های خاص: برخی از لپ تاپ های گیمینگ دارای قابلیت ‌های خاص مانند ردیابی چشم (Eye-Tracking) یا تکنولوژی تطبیق نورپردازی (Adaptive Sync) هستند.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا

قیمت لپ تاپ گیمینگ

قیمت لپ تاپ گیمینگ

برخی از لپ ‌تاپ‌ های گیمینگ دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. بنابراین مطمئن شوید که قیمت لپ تاپ با بودجه شما سازگار می باشد. شما می توانید با خرید لپ تاپ استوک بانه هزینه بسیار کمتری را برای لپ تاپ های گیمینگ پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که قیمت لپ تاپ گیمینگ به ویژگی ‌ها و نیاز های مدنظر شما بستگی دارد. شما می توانید با خرید از مجموعه ما انواعی از لپ تاپ های باکیفیت را با قیمت بسیار پایینی تهیه کنید.

خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان

خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان می ‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما با توجه به برخی راهکار ها و نکات می ‌توانید یک لپ تاپ خوب با قیمت مناسب را تهیه کنید. ۱. تعیین بودجه: اولین مرحله برای خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان، تعیین بودجه می باشد. پس از تعیین بودجه و بر اساس آن لپ تاپ مناسب را خریداری نمایید ۲. نگاه به معاملات و تخفیف ‌ها: به دنبال تخفیف‌ ها، پیشنهادات و معاملات خاص در مغازه‌ های رایانه‌فروشی و وبسایت ‌های معتبر باشید. ممکن است در فصل های مختلف به دلیل یک سری دلایل خاص قیمت‌ ها کاهش پیدا کنند. ۳. انتخاب مدل ‌های قدیمی‌تر: معمولا مدل‌های جدید لپ تاپ‌ های گیمینگ با قیمت بالاتری عرضه می ‌شوند. بنابراین می توانید لپ تاپ های گیمینگ مدل قدیمی را خریداری نمایید.

۴. لپ تاپ های استوک: لپ تاپ ‌های گیمینگ استوک معمولا ارزان‌تر از مدل‌ های جدید هستند. شما می توانید با خرید لپ تاپ استوک بانه در فروشگاه لاوا لپ تاپ هزینه بسیار کمتری را پرداخت نمایید. ۵. تحقیق و مقایسه: قبل از خرید لپ تاپ، در مورد مدل ‌های مختلف تحقیقات لازم را انجام دهید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. ۶. استفاده از قطعات قابل ارتقا: برخی از لپ تاپ ‌های گیمینگ ارزان‌ قیمت اجازه ارتقاء قطعات دارند. شما می توانید پس از خرید این لپ تاپ ها به تدریج قطعاتی مانند RAM یا حافظه SSD را ارتقاء دهید تا عمر مفید لپ تاپ افزایش پیدا کند.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا

بهترین مدل های لپ تاپ گیمینگ

بهترین مدل های لپ تاپ گیمینگ

خرید لپ تاپ گیمینگ مناسب به ویژگی ‌ها، بودجه و نیاز های شما بستگی دارد. ما به صورت کلی چند مدل لپ تاپ گیمینگ معروف را در متن زیر معرفی می کنیم. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را دارید، با کارشناسان لاوا لپ تاپ ارتباط برقرار کنید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی کنند.

  • HP Omen 16 : این لپ تاپ ،یکی از لپ تاپ های بالا رده شرکت اچ پی می باشد و در کانفیگ های متفاوت با گرافیک های GTX و RTX در بازار موجود است.
  • HP Victus 16 : این لپ تاپ ها با توجه به امکاناتشان از لپ تاپ های میان رده به بالای شرکت اچ پی می باشند و نسخه اپن باکس آن در فروشگاه لاوا لپ تاپ بانه با کانفیگ های متفاوت موجود است. رنگ بندی این محصول ظاهر لپ تاپ را فوق العاده شیک و جذاب می کند. در سه رنگ مشکی کربنی و سفید موجود هستند.
  • Pavilion Gaming: این لپ تاپ به گیمینگ مقرون به صرفه بازار معروف است. هم امکانات زیادی دارد و هم به نسبت لپ تاپ های دیگر ارزان تر می باشد. این محصول در دو رنگ بنفش و سبز با طراحی خاص و بک لایت متناسب با رنگ آن طراحی شده اند.

برای مشاوره و انتخاب بهترین گزینه برای خرید با مشاوران تیم لاوا لپ تاپ تماس بگیرید تا در انتخاب لپ تاپ مناسب شما را یاری دهند.

ARSHIAAAAAlbert Weskerv-alkalineMA12milad saNiko|BladeAMIR WAZOWSKImeysamb

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا
راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ - گیمفا