مدیر ارشد بخش خلاقیت Epic Games جدایی خود را از این شرکت اعلام کرد
دونالد ماستارد (Donald Mustard)، مدیر ارشد خلاقیت اپیک گیمز (Epic Games) و یکی از افراد مهم در موفقیت بازی Fortnite، اخیراً اعلام کرده است که پس از ۲۵ سال فعالیت این شرکت را ترک میکند.
آقای ماستارد که همچنین مدیر خلاق سری Infinity Blade و Shadow Complex محسوب میشود، روز جمعه خبر جدایی خود را از اپیک گیمز در حسابهای شبکههای اجتماعی خود اعلام کرد. این طراح اظهار داشت بازی Fortnite در دستان بهترین تیمها قرار دارد و روی چیزهای بزرگ و شگفتانگیز کار میکنند.
بیانیهی دونالد ماستارد به شرح زیر است:
پس از یک ماجراجویی باورنکردنی، من از نقش خود به عنوان مدیر خلاقیت ارشد در اپیک گیمز در این ماه بازنشسته خواهم شد. من نزدیک به ۲۵ سال در صنعت بازی از همکاری با برخی از با استعدادترین افراد لذت بردهام و به آنچه که با هم ساخته ایم، بسیار افتخار میکنم.
از جاهطلبی بازی Advent Rising گرفته تا شروع Chair که در آن Shadow Complex و سه گانه Infinity Blade را ایجاد کردیم، تا افتخار تیم کوچک ما که بخشی از اپیک گیمز شد، هر فصل جدید به من اجازه میداد تا چیز جدید و بدیع را انجام دهم. من به ویژه به فرصتی که برای کمک به ایجاد و شکل دادن به Fortnite در اختیار داشتم، افتخار میکنم. من خوشحال هستم که بخشی از تیمی بودم که هر روز سعی میکند «شادی و لذت» را به جامعه Fortnite بیاورد.
من نمیتوانم صبر کنم تا در آینده Fortnite را به عنوان یک بازیکن در کنار همه شما به اشتراک بگذارم. این بازی در دستان بهترین تیم قرار دارد و روی چیزهای بزرگ و شگفت انگیز کار می کنندمن برای گذراندن وقت با همسر و خانوادهام هیجان زده هستم و برای همیشه از تیم سویینی (Tim Sweeney) و خانواده اپیک گیمز سپاسگزارم.
همچنین تیم سویینی، رییس شرکت اپیک گیمز، به پست دونالد ماستارد پاسخ داد و بابت لحظات و دستاوردهای شگفتانگیز در این شرکت از وی تشکر کرد.
منبع: Videogameschronicle
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
تنها کاره خوبه اینا ساخت فورتنایت بود : بهترین گیمه بتل رویال
سرطان صنعت گیم
نخوایم اغراق کنیم واقعا میشه که گفت مغز متفکر پشت فورتنایت همین دونالد ماسترد بوده
حرف نداره این بشر😍
حالا شاید فورتنایت الان مثل قدیمش نباشه که نیست
ولی بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ که من بازی میکردم واقعا بازی خفنی بود(سیزن ۴ تا ۱۰ چپتر یک و سیزن ۲ چپتر ۲ رو فقط پلی دادم)
سیزن ایکس(اخرین سیزن چپتر یک) به شخصه برام بهترین سیزن بازی بود
هر هفته یه اپدیت بزرگ داشت و خدا بود واقعا
کلا بعد از چپتر یک بازی رفت تو افت
درود بر آقای رضوی فر که بالاخره این اصطلاح Creative officer رو درست ترجمه کرد ؛ دم شما گرم خدا رو شکر این روزم دیدیم 🤝 «کارمند خلاق» و «کارگردان خلاق» دیگه چه سمیه بعضیا میگن 😂 دقت کنید : “خلاقیت” یا “نوآوری” ترجمه میشه اون عبارت
خلاصه آقام رضوی فر 😎🗿
امیدوارم افول فورتنایتو دیگه نبینیم اگه اوج دوبارهش رو نمی بینیم !
فورتنایت هیچوقت افول نداشته
خب منم دارم میگم امیدوارم رفتن مغز متفکرا باعث این کار نشه !
منظور از “دیگه” هم بازی های خوبی که به این سرنوشت نائل شدن هست از جمله وارزون(ها) یا اوورواچ(ها) و …
درود بر شما
پاینده باشید
فورتنایت
به ظاهر گیم نگاه کنید
فری تو پلی
بر خلاف ظاهر پولساز ترین بازی صنعت گیم محسوب میشه
#قضاوت🎭🌓
این مرد و دیگر همکارانش در اپیک گیمز صنعت گیم رو تغییر دادند
تا قبل از عرضه فورتنایت، هیچ شرکتی بازی ای رو رایگان منتشر نمیکرد
نمونش همین پابجی! پابجی تا ۲۰۲۱ پولی بود…
کی فکرشو میکرد روزی اکتیویژن یه کالاف دیوتی با نام وارزون بده و برای اولین بار یه بازی از کالاف دیوتی به صورت رایگان باشه؟
اپیک گیمز صنعت بازی های آنلاین ویدیویی رو دگرگون کرد
دووم اولین بازی رایگان تاریخه
از وقتی که ارتباط این شرکت با مایکروسافت کبیر قطع شده است،سر سوزنی اخبارش برایم اهمیتی ندارد!
ای بابا یه وقت سن ما میرسن میبینن نه ادم متخصصی بودن که به درد کشور و جامعه شون بخورن نه به درد اطرافیان افتخار پدر مادر اونوقت که تازه دنبال تخصص دانش میرن وقتی ادمای بزرگ تو بازی سازی میبینم یا کارگردان خلاق بازی ساز نویسنده میگم چقدر حیف شد تو دهه بیست زندگیش مخصوصا بیست تا بیست پنج سال گل جوانیت رو خرج علاقه یادگیری نکنی همش دنبال مهمونی با رفیق گشتن غیره باشی دیر متوجه بشی تازه تو سن بالا بخای یکار نشدنی رو انجام بدی علاقت به اون حرفه ده برابر اون دوران شده بیشتر قدر میدونی ولی زمونه ساعت شنی شو انگار فعال کرده تا نابودی شهر کشورت و خودت خیلی غصه دار ادمای معروف بازی ساز نویسنده داستان برنامه نویس گرافیست رو تو حرفه مورد علاقم میبینم همشونم از سن هفده هجده سالگی شروع کردن نه بالای سی سال تو رو خدا اگر علاقه دارید به هر چی اول پولشو نگاه نکنید بگید نه عشق باشه پشتکار باشه کار خوب خودش پول میاره سمتت میدونم گامنت بی ربطی به خبر بود ولی خوب ادمی همیشه دوست داره جاهای بالا تو حرفه مورد علاقش باشه باعث افتخار خانوادش و مردمش همیشه این حسرت داشتم شاهنامه ایرانی رو بتونم انقدر تخصصم تو کار با گیم انجین کد نویسی بالا بره با یه تیم خوب یه نقش افرینی لایق افسانه ها زیبامون بسازم که دنیا ببینن مظلومانه اینهمه اثار جواهر که میتونه تو صنعت گیم انیمیشن سینما بترکونه از بین نره ایران بعد کره زمین منبع افسانه داستان اساطیر ها و تاریخ واقعی برای گیم سینما و انیمیشن با موسیقی سنتی تلفیقی غرب شرق با هم