فروش Spyro: Reignited Trilogy از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد
استودیوی تویز فور باب (Toys For Bob)، توسعهدهندهی Spyro: Reignited Trilogy اعلام کرد که فروش این بازی در آستانهی ۲۵ سالگی فرنچایز Spyro به بیش از ۱۰ میلیون نسخه رسیده است.
فرنچایز Spyro در ۹ سپتامبر امسال (۱۸ شهریور) ۲۵ سالگی خود را جشن میگیرد و سازندهی Spyro: Reignited Trilogy اعلام نموده که این سه گانه بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.
شرکت اکتیویژن (Activision) در سال ۲۰۱۷ بازسازی سه بازی اول سری Crash Bandicoot را در قالب یک مجموعه تحت عنوان Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر کرد و یک سال بعد، بازسازی سه نسخهی فرنچایز Spyro تحت عنوان Spyro: Reignited Trilogy توسط این ناشر عرضه شد.
پس از انتشار Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، این فرنچایز ۴ بازی دیگر را دریافت کرد که یکی از آنها تحت عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time یک اثر کاملاً جدید از این سری محسوب میشد. با این حال، پس از انتشار Spyro: Reignited Trilogy شاهد بازی دیگری از این مجموعه نبودیم.
در هر صورت شاید فروش خوب Spyro: Reignited Trilogy اکتیویژن را به این فکر بیاندازد تا بازی جدیدی از این فرنچایز را بسازد؛ موضوعی که اگر مایکروسافت در صورت تایید خرید اکتیویژن، به وعدههای خود برای بازگرداندن آیپیهای قدیمی این شرکت عمل کند، میتواند به طور بالقوه امکانپذیر شود.
بازی Spyro: Reignited Trilogy ابتدا در اواخر سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و سپس در سال ۲۰۱۹ بر روی نینتندو سوییچ و PC منتشر شد.
منبع: psu.com
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
این بازی هم همون پیچیدگی ها و دشواری های کرش رو داره یا نه ؟ خلاصه یعنی بازی سختیه ؟
نه.
جالبه بدونید این فرانچایز رو سال ۱۹۹۸ استودیوی اینسامنیاک گیمز خلق کرده (سازنده Marvel’s Spider-Man و رچت) ولی خب اون زمان خیلی شناخته شده نبود و دومین بازیشون بود. اکتیویژن خیلی خوب تونست احیا کنه فرانچایز رو.
اکتیویژن:احیا کننده مردگان…..
خیلی دوس دارم تجربش کنم
شیفته سادگیش شدم خیلی خوبه 🤗
برای یه همچین بازی ای که به نسبت به Crash Bandicoot فنبیس کمتری داره و خیلی ها فراموشش کرده بودن دیگه
فروش خیلی خوبی داشته
خیلی دوست دارم ریمیک سه گانه Crash Bandicoot چه قدر فروخته
خیلی باهاش خاطره دارم . خوشحالم که این ریمیک ساخته شد و تونستم بازی رو دیجیتالی تهیه کنم .
نسبت به کراش خیلی ساده تره اما در مواقعی پازل هایی هست که نیاز به فکر داره