علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا

علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی

نوید رزاقی
۲۳:۰۰ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا

سازندگان Cyberpunk 2077 اعلام کرده‌اند که Phantom Liberty، تنها بسته الحاقی این بازی خواهد بود و علت این مسئله، از تغییر موتور بازی‌سازی استودیو نشئت می‌گیرد.

کمی پس از معرفی بسته الحاقی Phantom Liberty، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اعلام کرد که این عنوان، تنها بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. اخیراً و طی یک جلسه پرسش‌و‌پاسخ، از سی‌دی پراجکت پرسیده شد که چه حدی از فروش Phantom Liberty استودیو را مجاب به توسعه بسته الحاقی بعدی بازی خواهد کرد. میشال نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، معاون ارشد توسعه کسب‌وکار استودیو، در پاسخ به این سوال گفت:

در واقع، تصمیم ما از قبل گرفته شده است. همانطور که مدت‌ها پیش اعلام کرده بودیم، قصد توسعه بسته‌ الحاقی دیگری را نداریم؛ Phantom Liberty تنها بسته الحاقی بازی است و این قضیه، ربطی به اعداد و ارقام فروش یا میزان رضایت ما از نتیجه نهایی ندارد.

وی در ادامه توضیح می‌دهد:

اگر بخواهم صادقانه بگویم، این یک تصمیم تکنولوژیک محسوب می‌شود. این احتمالاً آخرین باری است که روی موتور RED Engine کار می‌کنیم؛ همانطور که می‌دانید در آینده‌ روی موتور Unreal Engine از شرکت Epic کار خواهیم کرد. این یکی از دلایل کلیدی بود که چرا تصمیم گرفتیم Phantom Liberty تنها بسته الحاقی Cyberpunk 2077 باشد.

در کنار خبر کار روی بازی بعدی سری Witcher، سی‌دی پراجکت در ماه مارس ۲۰۲۲ اعلام کرد که وارد یک شراکت ۱۵ ساله با Epic شده است که باعث می‌شود این شرکت‌ها، در پروژه‌های Unreal Engine از جمله توسعه موتور و بازی‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

red-eyed Banished Knightقاتل فنبویSpider-Manمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)SubzeroDARKSIRENCharlie Chaplinmario77Kratos˝KianLove GameHELLO.BROTHERSHunTeR007IrNStalkerDark FantasymeysambKieblackMMD𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا
علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Wotan گفت:

    ای کاش یه REDkit دیگه بدن اونوقت با REDengine خداحافظی کنن. البته فکر نکنم بشه بخاطر این همه نرم افزار third party که استفاده کردن داخل انجین.
    هنوزم که هنوزه REDkit ویچر ۲ یکی از بهترین نرم افزار های modding هست. لامصب یه راست خود REDengine 2 بود. Shader graph داشت موقعی که توی یونیتی باید دستی shader ها رو مینوشتی.

    Darksiders/قاتل فنبویSpider-Manمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Subzeroلطفا این آکانت رو حذف کنیدCharlie ChaplinmarioDr.Gamer
  • LegionPs5 گفت:

    من خیلی منتظر این بازی بودم اوایلش خیلی باگ داشت خورد تو ذوقم
    حدود ۶ ماه پیش با فارسی ساز بازی کردم دوباره
    و واقعا خیلی کیف کردم

    Spider-Manمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)SubzeroWalleR MaN
  • ولی درک نمیکنم چرا رفتن سراغ آنریل انجین
    موتور خودشون از نظر گرافیکی خوب بود
    آنریل‌انجنین اگرچه گرافیک خفنی تحویل میده ولی اصلا بهینه سازی خوبی از نظر‌فریم دهی نداره

    مثال: جی تی ای تریلوجی ریمستر، با آنریل‌انجنین ریمستر شد و افت فریم شدیدی داشت
    یعنی شما رد دد با اون گرافیک و عظمت رو ۳۰ فریم فیکس پلی میدادی
    ولی سن اندرس با گرافیک ضعیف تا فریم ریت ۱۵ افت میکرد

    البته میدونم به سازنده هم ربط داره اما همچنان معتقدم انریل‌انجین بی تقصیر نیست.

    Black SwordsmanSpider-Manمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)SubzeroCharlie Chaplinپوپوmario77WalleR MaNهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)more
  • سایبرپانک رو خیلی دوست داشتم ولی نمی تونم برا یه ویچر نسل ۹ صبر کنم ویچر ۳ که وارد زندگیم شد سریالی که می دیدم ویچر شد استریم ویچر شد انیمیشن ویچر (البته فکر کنم یدونه بود) مقاله ویچر….

    Behnam.Hzhمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)SubzeroWalleR MaN
  • MILADEVILS گفت:

    دوستان شرمنده بابت اسپم.🌹
    چند وقت پیش یا بهتر بگم حدود ۱۰ سال پیش یه فیلم ترسناک میدیدم یه زنه بود توی خونه ی مخوفی زندگی میکرد. بعد یه سکانس داشت که خدمتکار خونه یه ظرف از داخل فر گازی درآورد بیرون و گذاشت رو میز نهار بعد زنه داخل ظرفو نگاه کرد دید یه نوزاده که تو فر پخته شده و آماده سروه😶
    دوستان هر کی میدونه این سکانس مال کدوم فیلمه بگه الان چند روزه در به در دنبالشم.تشکر🙏🌹

    The jokerکاکاسنگی
  • آره آقا ، سریعآ برید روی آنریل انجین ، چون انجین خودشون خیلی مشکلات و چالش هایی برای تیم سازنده داشت ،
    اما حالا با آنریل انجین ۵ کارشون قشنگ راه میوفته

  • Kieblack گفت:

    (:
    انجینی مثل انریل استاندارد هستش و کار کردن و تطبیق باهاش بشدت راحت تره و نیرو و زمان کمتری هم میطلبه(فکر کن هر دو سه سال یک ویچر یا سایپر چون سی دی شرکت بزرگیه)
    حالا سوال پیش میاد که اقا چرا هر شرکتی از راه میرسه از انریل انجین استفاده نمیکنه مگه خلن؟؟ چرا هزینه های میلیون دلاری میکنند رو انجین خودشون؟؟
    چون طبق قرارداد اگر هر بازی ای که از حدی بیشتر بفروشه باید یک درصدی از در امد خودشو به به صاحب انریل (اپیک) بده….
    امیدوارم کامل بوده باشه

    PThe jokerمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)اربابCharlie Chaplin™Patrickkiller of trollsMahdi
  • logical man گفت:

    باورم نمیشه میخوان چنین موتور گرافیکی رو کنار بذارن . خیییلی خاص و فوق‌العاده صاف و ترو تمیز بود . واقعا حیفه چنین موتور گرافیکی ای رو بذارن کنار ترو خدا نکنین این کارو😟

    MMDBlack Swordsmanمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)SubzeroCharlie Chaplin77کاکاسنگیهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)killer of trollshoseinmore
  • Stalker گفت:

    چقدر همه ب unerial engine چسبیدن؟ این موتور شاید قوی باشه ولی متای بازی ها رو بیشتر از ۹۰ نمیکنه دلیلشم محدودیت فریم ریت این انجینه، این انجین بخاطر سنگین بودنش سیستم مورد نیاز بالایی میخواد، و بنظرم فقط بدرد کنسول ها میخوره.

  • باز با انریل ۵ بسازین که شاهد رزولوشن ۱۰۸۰ و ۷۲۰ باشیم مثل immortals of aveum و lords of the fallen و remnant 2 که همشون به زور اپ اسکیل قابل تحملن تازه با فریم داغون . کی می‌خواین بفهمید این انجین مشکل بهینه سازی داره و موتور هواپیما میخواد واسه اجراش

  • جدی درک نمیکنم چرا هنوز بعد این همه مدت حقیقت رو نمیگن. این همه وقت و بودجه صرف درست کردن پایه ی گیم شد.(که واقعا برای ریلیز expansion نیاز بود) قاعدتا نمیتونن بیشتر از این وقت بزارن برای این گیم. اگه بخوان بیشتر روش کار کنن به اندازه ی کافی سود نمیکنن واسه ی همین باید برن سراغ پروژه ی بعدی.

    ناراحتم میکنه چون دنیاش پتاسیل شو داره و قبل ریلیز گفته بودن که برای دو Expansion برنامه دارن…

    مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Charlie Chaplinکاکاسنگی
    • این حرفت درسته cdpr یه شهر که پویایی خاصی نداشت مردمش انگار یه مشت تصویر بودن که فقط شهر و پر کردن و هر جاشم میرفتی یه میشن ncpd ( لعنت بهش xD) واقعا محیطی رو ساخته بودن که دوست داشتم ببینم اما حیف از هوش مصنوعی قدرتمند یه تایمی تصور می کردم کاش هوش مصنوعی npc های rdr2 رو داشت چقدر خوب میشد گیم رو باور پذیر کرد راستی یه نکته به نظرم رسید چقدر می تونستن از آپارتمان v استفاده کنن و میشنای خوبی بسازن حیف مثلا بهش خیانت بشه اونجا گنگ تشکیل بده بیزینس راه بندازه

  • هرچقدرم خوب باشی مردم رو گول زدی ولی از یه بابت دمت گرم که بهمون یاد دادی وقتی بازی تازه وارد بازار میشه نخریمش تا ببینیم مشکل داره یا نه

  • amirthful گفت:

    امیدوارم که پتانسیل خفن سایبرپانکو رها نکنند. نسخه ی بعدی بازی هم حتما باید ساخته بشه

  • SAJAD564 گفت:

    اسپم : نمرات استارفیلد کی میاد ؟

  • gamer-boy-47 گفت:

    یکی از بازی های فوق العاده ای که تجربه کردم ، هر وقت میرم سرش با خودم میگم برم سر داستان اصلی ولی لامصب مراحل فرعی ایش جذب می‌کنه وحشتناک

علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی - گیمفا