بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا

بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند

علی محمدپناه
۱۹:۰۷ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند

بر اساس مطالعات تازه صورت گرفته، محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر از شخصیت اصلی زن بهره می‌برند.

ReFrame در سال ۲۰۱۷ میلادی تشکیل شد و هدف از آن نیز پرداختن به نابرابری جنسیتی در هالیوود و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای زنان بوده است. حالا این ائتلاف در سال جاری میلادی گزارش داده که از سال ۲۰۱۷ تا به امروز، امسال بیشترین میزان حضور زنان در دنیای سریال به ثبت رسیده است.

بر طبق مطالعات صورت گرفته توسط ReFrame اکثریت سریال‌های محبوب چه در تلویزیون و چه در سرویس‌های آنلاین دارای شخصیت اصلی زن هستند. این مطالعات با بررسی بیش از ۲۰۰ سریال صورت گرفته و از بین این تعداد نیز ۹۴ سریال توانستند جایزه ReFrame’s Stamp را دریافت کنند،‌ جایزه‌ای که به سریال‌هایی داده می‌شود که بتوانند همه معیارها را داشته باشند.

بر طبق بررسی‌های صورت گرفته، سال ۲۰۲۳ بیشترین میزان حضور بازیگران زن در نقش‌های اصلی در سریال‌ها بوده است. این در حالی است که زنان بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در پشت صحنه فعالیت داشتند و در کارهای مهمی همچون مدیریت اجرایی، کارگردانی و نویسندگی مشغول به کار بودند. همه این موارد در کنار هم نشان می‌دهند که سال ۲۰۲۳ نسبت به سال گذشته سال بسیار بهتری برای زنان در هالیوود بوده و آن‌ها حضور پررنگ‌تری داشتند.

منبع: کولایدر

ArmanDark kingPeterParkerArcix™ツ`nobodyNahNimaKingforsunitedGGSTDARKSIRENDark.Elden-Lord77Haj_HosseinCharlie ChaplinFREYAfarhadqpMasuod Enayatiابومسلمmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا
بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mr گفت:

    با همین تفکر مسخرتون ویچر به فضاحت کشوندید‌ …….ببینیم در ادامه چطور می خواید خراب کنید….هرجا احتیاج بود از مرد استفاده کنید و هرجاهم احتیاج بود زن.تا این مهم نفهمید همینطور افتضاح به بار میارید

    ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓArmanDark kingArcix™ツ`PeterParkerVito ScalettanobodyOkabe RintarouRondaNahmore
    • Wotan گفت:

      دیگه اصلا کاری کردن که نمیشه رو اون سریال اسم «ویچر» رو گذاشت. باید بهش بگیم «The sorceresses»

      ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓArmanArcix™ツ`PeterParkerVito ScalettanobodyOkabe RintarouRondaDracola77more
    • v-alkaline گفت:

      لابد باید شخصیت های زن تو آشپزخونه باشن؟؟
      بس کنید. کسی مجبورتون نکرده این هارو نگاه کنید.

      GGArmanArcix™ツ`PeterParkerVito ScalettanobodyOkabe RintarouRondaNahNimamore
      • یعنی که چه روز به روز بیشتر گند میخوره توو صنعت سرگرمی با این سیاست های مسخره بعد میگی نگاه نکنن؟ صنعت سرگرمی مال شماست خبر نداشتیم ما؟ اتفاقا هم باید اعتراض بشه و هم نباید برای تماشاشون پولی پرداخت بشه تا مثل فیلم پری دریایی با مخ برن توو زمین. کسی نگفت خانوما توو آشپزخونه باشن، مساله در اینجا تحریفه. فیلم و سریالی که قهرمانش مرده چرا باید تحریف بشه؟ هرچیزی حدی داره افراط که کنی اثر منفی داره. انقدر این قضیه بد شده که من خودم مشکوکم هر گروهی که پشت این سیاست هاست خودشون ضد زن و ضد اقلیت ها اند چرا که با این افراطگری ها فقط باعث انزجار جامعه از اون اقلیت میشن.

        ArmanArcix™ツ`PeterParkerVito ScalettanobodyOkabe RintarouRondaNahDracola77more
        • v-alkaline گفت:

          من اصلاً کاری به ویچر ندارم، من راجب اون تیکه آخر حرف زدم: «هرجا احتیاج بود از مرد استفاده کنید و هرجاهم احتیاج بود زن.تا این مهم نفهمید همینطور افتضاح به بار میارید»
          بعدم قضیه پری دریایی کوچولو متفاوت هست، اونجا یه کارکتر که “از قبل ساخته شده” رو ظاهرش رو عوض کردن که خودمم کاملآ مخالف این کار هستم و باید بایکوت میشد، ولی بعضیا زیاده روی کردن و اون رو بهونه ای برای نژاد پرستی کردن نمونش کاربر aref44، ولی فیلم های مارول اصلأ مشکلی نداره، چون یه شخصیتی که از قبل وجود داشته رو تحریف نکردن، یه شخصیت جدید (برای دنیای سینمایی مارول) رو از کامیک آوردن، حالا گیر دادن به کاراکتر های زن و از اونها زیاد استفاده میکنن، چون زن ها هم فیلم خودشون رو می‌خوان، و این از نظر من و خیلی های دیگه کوچکترین مشکی نداره، شما فقط خودتان رو می بینید که ناراحت شدین، ولی اینو فراموش نکنید که تو دنیا فقط مرد نیست و ۴۹.۵۸ درصد جهان زن هستن، و اینو بدونید که زن ها نباشن نسل بشریت منقرض خواهد شد، و اینم اضافه کنم که هیچ کاری نیست که مرد ها بتونن انجام بدن ولی زن ها نتونن، زن ها هم شخصیت مختلف دارن و میتونن کارهایی بکنن که بنظر مردونه میاد، همش بخاطر فرهنگی هست کل جهان داره که جنسیت بندی بی منطق و بی اساس بوجود آورده، این چیز های بی اساس کهنه شدن، جنسیت هیچ ربطی به کاری که یه آدم می‌تونه انجام بده نداره، بلکه ربط به شخصیت اون آدم داره.

          GGArmanArcix™ツ`PeterParkerVito ScalettanobodyRondaNahdark_knight11Charlie Chaplinmore
          • SirAmir گفت:

            ((جنسیت هیچ ربطی به کاری که ادم میتونه انجام بده نداره))
            این یه حقیقت علمی و کاملا روشنیه که مردان از جهت فیزیکی برتر از زنان هستن و به همین تو ورزش مردان با اختلاف بسیار زیادی جلوتر از زن هان
            و اون فرهنگی که میگی غلطه غلط نیست با قاطعیت میتونم بگم هیچوقت تمدن های مختلف پیشرفت نمیکردن مگه با همین فرهنگ به اصطلاح مردسالار که میگی بی‌منطقه به جرئت میتونم بگم که حتی یه فیلسوف بزرگ زن هم نداشتیم همه مرد بودن و نظریات اون مردها شد پایه تمدن و پیشرفت این دنیایی که الان میبینم حاصل زحمات مردانس حتی اگه فمنیسم موفق شد به خاطر حمایت مردهاست وگرنه تا هزارسال بعدشم به هیچ نتیجه مطلوبی نمیرسیدن شک ندارم خیلی از فمنیستا مخصوصا گرایش های افراطی ترشون که کلا منکر هرگونه تفاوتی بین زن و مرد میشن فقط ازین شکوه مردانه فشار میخورن
            چیزایی که گفتم حقایق علمی و تاریخی که مث روز روشنه از حرفام برداشت زن ستیزانه نکن

            داریوشPeterParkerArcix™ツ`nobodyOkabe RintarouRondaNahMahdi Sam
            • v-alkaline گفت:

              حرفت درسته که مردان از نظر فیزیکی قویتر از زنا هستن، منم فقط گفتم میشه مثل مرد، قوی بارشون آورد که بتونن تو زندگی از خودشون و حقشون دفاع کنن.
              و بله، هیچ فیلسوف زن بزرگی نبوده، دلیلشم همین فرهنگ و تربیت غلط هست، به زنها فقط یاد میدادن که توسری بخورن، اونها رو از آرزو هاشون منع میکردن، به بهونه ی اینکه صلاحیتش رو می‌خوان، تو تاریخ کم به حق زنا ظلم نشده وگرنه اصلأ کار سختی نیست یه دختر مثل یه پسر بار بیاری، درستشم همینه، اگه یه موجود ضعیف بار بیاری آخرش یه توسری خور میشه، اصلا ربطی هم به جنسیت نداره، پسر هم شل و ول بار بیاری آخرش یه توسری خور میشه، چون زورگو همه جا هستن که به آدم های ضعیف زور بگن، تو این دنیای ظالم، قدرت هست که ارزش یه موجود رو تعیین میکنه، اگه ضعیف باشی زیر پای جامعه له میشی، تو کل تاریخ همیشه همینجوری بوده، ضعیف ها نوکر قوی ها میشن، و قوی ها اربابشون. پس باید بچه رو قوی بار آورد که آخرش یه آدم لوس و ببخشید بی عرضه بار نیاد، که متاسفانه هیچ جای دنیا بهش توجه ای نمیشه.

              Caxel105GGPeterParkerArcix™ツ`nobody
        • Dastan گفت:

          داداش به گفته خودت اونجا آزادی هست هر طور که دوست دارند فیلم میسازند ,
          من اون روز همین حرف ها رو زدم قشنگ گفتی ماسمال کردی , گفتی بچه هستی,
          نه اصلا مشکوک هم نیستی طرفدار سر سختشون هستی ,
          تو میخواستی کتاب بفرستی که لگبت مشکلی نداره ,
          الان هم اگر اعتراضی داری آزادی بیان هست برو اعتراض کن,
          میگی اونجا رسانه ها و منتقدین بی طرف هستند بعد میایی اینطور حرف میزنی؟ مگه همین منتقدین نمره بالا به این فیلم ها نمیدن؟

          PeterParkernobodyNahdark_knight11
          • بهت دفعه قبلم گفتم دستان جان، بخوام باهات بحث کنم اینجا جاش نیست چون هم نمیشه هرچی رو آزادانه گفت و هم اینکه بخدا اینو به دور از هرگونه کل کل و بچه بازی میگم که واقعا باید از مفاهیم ابتدایی فلسفه و سیاست باهات حرف بزنم. اگر خواستی بیرون باهم حرف میزنیم ولی اینجا به چند نکته اشاره میکنم،
            ۱. بعله اونجا (کل کشورهای دموکراتیک از ژاپن و کره و استرالیا گرفته تا اروپای شمالی و غربی و آمریکا) آزادیه و هرطور که بخوان فیلم میسازن، اما این فیلم ساختن هارو چه کسی جهت میده بهش؟ افکار عمومی و رسانه هایی که از افکار عمومی تاثیر میگیرند، اگر الان میبینی این مسائل بهش زیادی توجه میشه چون نسلی که الان حدود چهل سال سن دارن افکار عمومی نسلشون اینگونه بوده و هست، الان نسل جدید میبینه که عه توسط نسل قبلی توو این مساله افراط شده و میاد شکل میده به دنیای جدید مثلا وقتی یک فیلمی مثل پری دریایی از نظر تجاری ناموفق میشه اون کارگردان و تهیه کننده مجبورن که تجدید نظر کنن، اما نسل جدید هوشمنده و مثل شما همه چیز رو تحریم نمیکنه و اتقاقا میاد از فیلم باربی که یک زن خوش ذوق ساختتش نهاایت استقبال رو میکنه تا جایزه بده به فمنیسم اصولی. در اونجا همه چیز و همه چیز تحت تاثیر افکار عمومیه، افکار عمومی با خریدن و نخریدن به بازار کپیتالیسم یا همون بازار آزاد شکل میده و با رای ش به دنیای سیاست. حالا افکار عمومی اشتباه نمیکنه؟؟ بعله که میکنه زیادم اینکارو میکنه اما خوبیه دموکراسی اینه که خودشو اصلاح میکنه آروم انجامش میده اما تضمینیه، همین امروزم همه میدونن که برابری جنسیتی از بزرگترین دستاوردهای فلسفه متاخر و جامعه مدرن بوده اما فقط تبعیض مثبته که کم کم داره باهاش مخالفت میشه، حدود بیست سال پیش وقتی در آمریکا رای گیری شد بیش از هفتاد درصد سفید پوستان موافق اجرای تبعیض مثبت بنفع سیاهان بودن (سیاهپوستای بیچاره نود درصدشون مخالف این تبعیض مثبت بنفع خودشون بودن) پس همینطور که میبینی اجرایی شدنه این تبعیض نتیجه افکار عمومی نسلیه که الان دهه چهارم زندگیشه. نسل جدید افکار عمومیش رو کامل تر کرده و یکم قبلی رو اصلاح کرده و الان داره چارچوب براش میچینه و همانطور که گفتم دموکراسی خودش رو با افکار عمومی وفق میده و درواقع دموکراسی یعنی خوده افکار عمومی(ببین این فقط جوابِ خط اول کامنتت بود واسه همین میگم اینجا جای این بحث ها نیست)
            کتاب بفرستم که للگبت مشکلی نداره؟؟ واقعا نیاز به کتاب داری برای فهم همچین چیزی؟؟ وقتی ما اعتراض میکنیم به افکار عمومی نسل قبلی و در حال تغییرشیم به این معناست که داریم کامل ترش میکنیم، نع اینکه به دوران توحش قرون وسطی برگردیم. الان مشکل ما تبعیض مثبت بنفع تمام اقلیت هاست، این اقلیت ها از معلولین هستند تا سیاهپوستان و …. و اقلیت های دینی و مذهبی فرقی نداره که در سیاست همه شون اقلیت اند. جالبه بدونی که خوده این اقلیت ها خواستار تبعیض مثبت نیستند خودشون.الان من متوجه نمیشم بیا فرض کنیم من همون لگبتی ام که شما میگی، خب الان باید چیکار کنیم بامن؟ سنگسار؟ اعدام؟ زندان؟ یا زندگیمو کنم؟؟ پسرجان هزار سال فلاسفه روو این مفاهیم کار کردن تا جهان غرب امروزه به این دستاوردهای اخلاقی رسیده.
            اینم بگم و تموم کنم:
            مگه همین منتقدین نمره بالا به این فیلم ها نمیدن؟
            اگر منتقدی از یک اثر بی ارزش که به اقلیت ها پرداخته نمره بالایی بده (که بطور کلی اینطور نیست یکم نمره بالاتر شاید یسری ها بدن اما بطور کلی میانگین نمره خیلی پایینی میگیرن اینطور آثار) بخاطر همون افکار عمومیه ست، چون بسیار داشتیم اشخاصی که در دو دهه گذشته به این مسائل ایراد گرفتن و افکار عمومی چنان به اون شخص حمله کرده که به کل نابود شده، الانم منتقد از همین میترسه تا روزی که جا بیوفته که افکار عمومی نسل جدید قالب شده و ترس از حمله افکار عمومی به منتقد برداشته بشه. البته منتقد واقعی نباید به نظر توده مردم اهمیتی بده و خوشبختانه اکثرا هم همینطور اند.
            خواستی بیرون حرف میزنیم اینجا واقعا جاش نیست

            RezznobodyNahMahdi Sam
      • WalleR MaN گفت:

        شماها چرا وقتی یه چیز کوچیک میگیم بحث آشپزخونه رو میارید وسط ؟
        ما از افکار فمنیستی بدمون میاد، نه زن ها

        GGPeterParkernobodyRondaNahNimaMahdi Samv-alkalinedark_knight11Haj_Hosseinmore
      • هر چی به اندازه هر چی به اندازه

        PeterParkerRondaNimaHaj_HosseinCharlie ChaplinlostMasuod EnayatiKieblackبیکارBrainiac( خداحافظ )more
      • خدایی زحمت خوندن کامنت هارو به خودت نمیدی؟

        nobodylost
      • SirAmir گفت:

        چرا یه جوری میگی انگار کار تو خونه ننگه؟
        بده به زن تو خونه کار کنه و بچه هاشو تربیت کنه؟

        ArmanPeterParkerRondaWalleR MaNMahdi Samlostnightkid
      • دوست نداری نگاه نکن
        دوست نداری نظر نده
        دوست نداری پلی نده
        کسی مجبور ات نکرده
        یعنی چی این حرف ها ؟
        یعنی هرچی میگیم فقط باید به به و چه چه باشه ؟

        RezzPeterParkernobodyRondaWalleR MaNlost
        • Amirali xcgi گفت:

          به نظر من اتفاقا این بهترین کاره،وقتی که این بازی هارو نخریم و انجام ندیم،فیلم ها رو نبینیم،کتاب هاشون رو نخونیم،اونا مجبور میشن اثارشون رو اون طور که ما میخواییم عرضه کنند.وقتی ما از شرکت های شرقی(ژاپن) و سیاستشون همایت کنیم و با بی توجهی نسبت به غرب و ضرر رسی بهشون باعث میشه اونا هم سیاستشون رو مثل شرق و باب میل ما کنند.

          PeterParkerArthur Morgan
      • یکی بیاد اینو جمع کنه….
        ببین ما منظورمون این نیست حرف اینه که سریالی که کتاب داره بر اساس کتاب ۴ تاش شخصیت اصلیش مرده ۳ تاش زن رو دیگه نیان دستکاری کنن،همون کتاب همه چی برای همه این چیزا داشت باز میان دستکاری میکنن و تازه نتیجه اش افتضاحه

        PeterParkernobody
      • Hitasep گفت:

        حرفت مثل قضیه هرکی ناراحته جمع کنه برس

        • v-alkaline گفت:

          چه ربطی داره؟؟
          اتفاقا اینکه بگیم زن ها حق فیلم یا سریال ندارن اینجوریه.
          حالا چند فیلم یا سریال ساخته شده، مجبور نیستید نگاه کنید، ولی وقتی بعضی‌ها طرفدارش هستن و اون چیز رو دوست دارن شما هم مجبورشون نمیتونی بکنی نگاه نکنن، همینجوری که شما مجبور نیستی نگاه کنی، ولی وقتی کسی رو مجبور بکنیم نگاه نکنه، اونجوری فرقی با “اونها نداریم”
          اینجوری هیچکس ضرری نمی‌بینه، هرکی دلش میخواد نگاه کنه، هرکی دلش میخواد نگاه نکنه.

  • dark_knight11 گفت:

    منفور ترین ها هم همین طور.
    البته نمی شد لیست این سریال های محبوب رو بدن؟؟؟

    PeterParkerRondaAmirali xcgiunitedDracolaHaj_HosseinJ117Charlie ChaplinlostKieblackmore
  • UMK3 گفت:

    اصلا بی طرف بودن و صداقت از موسسه جمع آوری آمار میباره
    ( در سال ۲۰۱۷ میلادی تشکیل شد و هدف از آن نیز پرداختن به نابرابری جنسیتی در هالیوود و ایجاد فرصت‌های بیشتر برای زنان بوده است) 🤥

    ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓArmanPeterParkernobodyRondaNimaDracoladark_knight11Haj_HosseinJ117more
  • داداش وقتی ۹۰ در صد فیلما شخصیت اصلبشون یا زنه یا یه زن حضور داره که همیشه ناجیه خوب معلومه که دخترا و زنان هم اونو میپسندند و میشه محبوب ترین🚬

    GGPeterParkerMahdi Samalucard
  • بریکینگ بد
    پیکی بلایندرز
    بتر کال سال
    لوسیفر 🍌
    و…
    :«we are drawing zahmat , you don’t know what happened to our hed »

    GGPeterParkerunitedMahdi SamDracolaCharlie Chaplinlost
  • واکنش صادقانه والتر وایت:‌‌ آها🗿✌️

    PeterParkerunitedMahdi SamCharlie Chaplin
  • WalleR MaN گفت:

    فمنیست، ل.گب.ت، سیاه‌پوست، سیگما
    همه ی اینا دنیارو به گند کشیدن (البته سیاه‌پوستا تقصیری ندارن فقط خیلییی گندشو در اوردن)

    PeterParkerArcix™ツ`VaasNahunitedDracolaکاکاسنگیCharlie Chaplin
  • Harry Potter گفت:

    فارغ از تفکرات فمنیستی به نظرم این موضوع واقعیت داره. مثال بارز محبوب‌ترین سریال‌هایی که شخصیت اصلیشون زن‌ها هستن سریال Game Of Thrones یا سریال Stranger things هستن👌

    nobodyNimaunitedGGDracolaکاکاسنگی
    • Mahdi Sam گفت:

      تا جایی که یادمه stranger things و game of thrones هر دو سریالایی بودن که تیم محور بودن و شخصیت اصلی نداشتن، حتی اگه دنبال شخصیت تقریبا اصلی هم بگردی تو got برندون و جان اسنو نقش اصلی رو داشتن، تو Stranger things هم نقطه تمرکز روی گروه پنج نفره اصلی هست که اونم باز سه تاشون زن نیستن

      ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓPeterParkerNah
  • چرا تیتر و متن هیچ ربطی ب هم ندارن ؟
    عکس هم که عمدا برای تحریک احساسات کاربران سیگما گذاشته شده 😂

    PeterParkernobodyunitedDracolaHaj_HosseinCharlie ChaplinFinal seyedBrainiac( خداحافظ )SirAmirHero's shademore
  • کره زمین باید با بمب اتم نابود بشه

    NahunitedHaj_HosseinCharlie ChaplinMasuod Enayatiبیکارarshia.ya.moAMIR WAZOWSKIDuc Volpe 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)more
  • هر موقع ونزدی رو ویبینم دلم میخواد این دنیا نابود بشه اوووق

    ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓPeterParkerVaasNahunitedCharlie ChaplinMasuod Enayatiژنرال اردکSirAmirCameraManmore
  • ™Patrick گفت:

    از سر اجبار کمپانی ها و گروه هاس

    PeterParker
  • Nathan گفت:

    جمع کنید این مسخره بازیا رو

    PeterParkerNah
  • Javad.Star گفت:

    درود به گیمرها
    با لبخند
    داستان به اون میزان پیچیده هست که ادم حتی میترسه کامنت بده

    اینا بخاطر تفکرات لیبرال هست و شک نکنید به نفع جهان هست باید نژاد پرستی ریشه کن بشه او برتری مرد نسبت به زن از صدو بیست هزار سال پیش که مهاجرت آغاز شد و جهان تشکیل شد بوده در اون زمان ما همه یک رنگ بودیم و متناسب با مکان فرگشت کردیم این دیگه روایت نیست که تحریف بشه

    خوب سوال اینجاست چرا باید اینطور باشه

    در کشور های که اموزش درستی دارند در مدرسه به این معقوله رسیدگی شده ولی من و شما که تحت اموزش ایده هستیم تکلیف چی میشه

    گیم و فیلم بستر مناسبی برای آموزش هست

    امید ان است کامنت به تایید سردبیر برسه من تمام تلاشمو کردم

    آزادی مفهومی داره به وصعت جهان

    nobodySirAmirآقای شکسته🖤james McCaffrey
  • SirAmir گفت:

    یه کاری کردن ادم فکر میکنه وقتی شخصیت اصلی زنه قراره یه فیلم شعاری توخالی ببینه
    حالم بهم میخوره ازین سیاستای جدیدشون

    nobodyNah
  • باید حضور هر دو جنس توی سریال کافی باشه و زننده نشه نه اینکه بگم زم رو بزارن تو آشپزخونه مرد رو تو اجتماع نه من مخالف اینم هر دو حضور داشته باشن ولی محوریت فیلم/سریال درباره یکیشون به طور افراطی صحبت نکنه

    nobodyNahunited
  • اگه توی بعضی فیلم/سریال ها هم افراطی عمل نکنن توی شخصیت اصلی زن عالی میشن

    Nahunited
  • وقتی ۹۰ درصد سریال ها پرخرج ها معروف ها همه شخصیت اصلیشون زن باشه خب محبوب ترین ها از همین ها میان
    مثلا یکی بیاد بگه طبق تحقیقات ۹۹ درصد مردم بریتانیا انگلیسی بلد هستند! خب معلومه از لحظا منطقی و ریاضی ایت اتفاق اجتناب ناپذیره
    مثلا مارول تا الان شی هالک واندا ویزژن لوکی اگاتا و اکو میس مارول داشته همه زن بودن شخصیت اصلی فقط فالکو و اون سریال مون نایت مرد بودند

  • HannaH گفت:

    ۱. این اطلاعات از و سایت reframeresource اومده که می شه آمار رو به راحتی توش برسی کرد تا ببینید که آیا سریال هایی با قهرمان زن محبوب بودن یا سریال های محبوب شخصیت زن براشون انتخاب شده (مثلا می شده جای ودنزدی، تیوزدی یا فرایدی با شخصیت مرد بسازن).
    ۲. اگر فیلم/سریال با شخصیت زن سوددهی نداشته باشه خودبخود ساخته نمی شه. توی جریان آزاد سینمای جهان، حاتمی کیا نداریم که این فروش باربی رو بوجود بیاره، یا بلیط های بیانسه و تیلور سویفت رو این شکل بخره.
    ۳. مهمترین چیزی که از گزارش جا افتاده مسیله ای هست که از همه بیشتر باید برای کاربرهای سایت مهم باشه، اما نیست. این که طبق گزارش، در ۲۰۰ فیلم پرفروش، در ۱۸۶ تاش حتی یک مسلم ان که یک جمله حرف بزنه نیست. برای اکثریت بالای ۹۰ درصدی کاربرهای مسلم ان سایت، این بی توجهی و تبعیض مستقیم اید شوکه کننده باشه، که البته حتی بهش فکر هم نمی کنن.
    ۴. به نظر من به جای توهین های کودکانه، فیلم، سریال و بازی هایی رو که باهاش مخالفید، مثل همه دنیا که به یک محصول پشت می کنن، تماشا نکنید تا پیامون رو منتقل کنید.

    ܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓGGnobodyآقای شکستهNahMahdi Samهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)dark_knight11Charlie ChaplinSirAmir
    • dark_knight11 گفت:

      بنظر من قبل از این که بیای فاز یک انسان عادل و رو بگیری برگرد به اتفاقات ۶ ماه پیش و بازی هاگوارتز لگسی رو نگاه کن و بعدش کامنت خودت هم نگاه کن و دیگه هم نگو مثل همه دنیا شیش ماه پیش همه ی دنیا رو هم دیدم.

      Vaasnobodyآقای شکسته
    • Sekijo گفت:

      از مذهب همه خبر داری انگار
      تک تک پرسیدی ؟

    • Mahdi Sam گفت:

      ونزدی شخصیت قدیمی و با سابقه‌ای هست، در واقع از یه مجموعه دیگه به اسم خانواده آدامز میاد که چند سال پیش یه انیمیشن هم از روش ساخته بودن، نمی‌شد جاش تیوزدی ساخت xd, زحمت کارگردان و بازیگر رو به سخره نگیریم حتی اگه با مزاج ما سازگار نیست (که متاسفانه خودم هم برام جذابیتی نداشت ونزدی)

      Nahdark_knight11
    • SirAmir گفت:

      حقیقتا برای من مسلمون این مسئله هیچ اهمیتی نداره
      تبعیض و بی توجهی؟ مگه کمپانی ها با ما مسلمونا قرارداد بستن که موظف باشن تو هر فیلمی مسلمون بیارن فیلم خودشونه
      دستشون درد نکنه ولی اینکه هیچ مسلمونی تو فیلم نباشه بهتر از اینه که فقط به خاطر رضایت ژورنالیستا و اسکار بیان به زور یه کاراکتر کلیشه ای و مسخره بیارن
      در عمل هم اینکار فایده ای نداره و معمولا جای اینکه مشکلی رو حل باعث ایجاد تنفر بیشتر میشه

      dark_knight11
    • nobody گفت:

      خیلی اصرار داری خودت را خلاف جریان و هنجارشکن معرفی کنی. به سیاق خودت بهت نصیحت می‌کنم که کمی دوز مردستیزی و نگاه از بالا به پایین‌ت را کمتر کنی. شاید اینطور بیشتر مخاطب جذب کردی.

      dark_knight11
  • البته این یکی دوسال اخیر و سریال های این چنینی هم کم بی تاثیر نبوده☕🚶

  • united گفت:

    سریال های چرت و پرتی مثل چارشنبه و رزیدنت ایول(سریال نتفلیکس رو میگم) یا شی هالک البته
    والا ما که هیچ جا نه تو برکینگ بد نه واکینگ دد و نه وایکنگ ها همچین چیزی ندیدیم
    نمیگم زن ها نباید نقش مهمی داشته باشن میگم باید شخصیت پردازی خوبی داشته باشن مثل دنریس یا مگی
    بعدشم جایی ندیدم بتونن ابهت سریال رو حفظ کنن
    هرچی به اندازه

    dark_knight11آقای شکسته
  • united گفت:

    نمیگیم زن نباید جزو اصلی ها باشه میگیم کاراکترش درست حسابی باشه نه که یه شخصیت تک بعدی و مزخرف باشه که فقط به دست فمینیست ها چپونده باشنش تو فیلم یا سریال
    مثلا گیم اف ترونز هم جان اسنو بود هم دنریس یا لفت لورز هم کوین گاروی بود هم نورا درست

  • united گفت:

    بهترین شخصیت زن هایی که دیدم دنریس(got)، لاگرتا(vikings)، نورا(leftovers)، مگی و کارول(twd) و کری(banshee) بودن که کاراکترشون درست شخصیت پردازی شده بود
    اسکایلر هم چند لایه بود شخصیت پردازیش ولی ازش بدم می اومد واسه همین اسمشو نیاوردم

بر اساس مطالعات تازه محبوب‌ترین سریال‌ها شخصیت اصلی زن دارند - گیمفا