استودیو پشتیبان God Of War Ragnarok در توسعه Marathon با Bungie همکاری میکند
استودیوی Karakter Design که سابقه کار روی عناوینی از جمله God of War Ragnarok و Horizon Forbidden West را در کارنامه خود دارد، حالا مشغول همکاری با Bungie است.
بانجی (Bungie) در شوکیس امسال بازیهای پلی استیشن، از بازی Marathon رونمایی کرد. به سادگی میتوان گفت که احتمالاً زمان زیادی تا نمایش بعدی این بازی باقی مانده؛ با این حال، کار روی Marathon همچنان ادامه دارد و بانجی نیز از استعدادهای خارج از استودیو برای کمک به اجرایی کردن پروژه استفاده میکند.
استودیوی Karakter Design، یک استودیوی پشتیبان آلمانی است که بر طراحی هنری و جهتدهی به طراحی بازیها تمرکز دارد. این استودیو از طریق پستی در توییتر تأیید کرده که در توسعه Marathon با بانجی همکاری خواهد کرد:
ما در حال پشتیبانی از بانجی در به تصویر کشیدن دنیایی جدید، بر اساس چشمانداز جسورانه گرافیکی آنها هستیم
استودیوی Karakter Design قبلاً در توسعه تعدادی از پروژههای فرستپارتی پلی استیشن از جمله سری Horizon و God of War Ragnarok مشارکت داشته و پشتیبان توسعه بازیهایی مانند Call of Duty: Black Ops 4، Ryse Son of Rome و Middle-earth: Shadow of War بوده است.
نظر شما در رابطه با همکاری بانجی و استودیوی Karakter Design چیست؟
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
پشتیبانی در ساخت ۲ گیم که کیفیت و متای خوبی رو از خودشون به جا گذاشتن.
گاد راگناروک با متای ۹۴
هورایزن فوربیدن وِست با متای ۸۸
و حالا هم نوبت به گیم استودیو بانجی رسیده.
بانجی کارکُشته که خودش قراره پشتیبان بازیای لایوسرویس سونی هم باشه ، چرا باید نیاز به پشتیبان داشته باشه ؟!
احتمالا اومدن کارآموزی !! 😂😂
مث این میمونه بگی یه اوستای بنا نیاز ب شاگرد نداره
چه ربطی داره اخه
من اخر نفهمیدم تو سونی فنی مایکرو فنی روشن فکر فنی چی هستی
کلا نظراتت خنثاس
یکی به اینور میزنه ، یکی به اونور 😂😂
قبلا خودش گفته بود که کامتتی من اغلب طنزه
روشن فکر فن😂
منم خیلی بهش ریپلای نمیزنم … نمیفهممش کلا بعد میترسم ریپلای بزنم بگه تو عجب احمقی من منظورم این نبود و اینجور چیزا 😂😂
ولش کن دا😬
داغون ترین پروف تاریخ گیمفارو هم داره:d
توسعه سریع تر بازی با نیروی کار بیشتر :))
قد نخود استفاده کن از اون مغز عزیز
بانجی پشتیبان لایوسرویس های سونی نیست.
ناظر کیفی اون بازی هاست.
استودیو های کوچیک مثل والکری و فابریک و همین کاراکتر و … استودیو های پشتیبان هستند.
احتمالا اون بازی که در حال ساختنشن خیلی بزرگه و نیاز به افراد بیشتری دارن برای همین این گروه داره کمکشون میکنه 😅😅😅
پس فاتحه اون گیم خوندس 😂
کارش خوبه
درود بر شما
روز نیک
همان طور که از اسم پیداست استودیو برای طراحی به صورت تخصصی
حتما خودتون کارنامه درخشان سایت ملاحضه بفرمایید
https://karakter.de/
خوبه
ما که نسخه ۵ رو قسمت نشد بازی کنیم ولی به نظرم
نسخه ۳ بهترین بود باس فایت های حماسی ، داستان درگیر کننده و موسیقی های حماسیش واقعا عالی بود
از من به تو نصیحت سمت گوهناروک نرو
انقدرم دیگه بد نبود
داری زیادی گندش میکنی
رگناروک افتضاحه
به نظر من بهترین گاد او وار همون God of war 2 هست.
دو و سه
موفق باشی