John Carmack: کنسولهای PS Vita و Wii U بزرگترین هدف Doom 3:BFG بودند، اما مشکلاتی است
John Carmack یکی از برنامهنویسنان بزرگ صنعت گیم و یکی از بنیانگذاران استدیو id Software که همچنین کارگردان تکنیکی این استدیو است نظر خود را دوباره درمورد Wii U و PS Vita در صحبتهای خود در همایش QuakeCon 2013 اعلام کرد.
Carmack میگوید:”
من همیشه فکر میکردم کنسولهای Wii U و PS Vita پلتفرمهای بزرگی برای عرضه Doom 3:BFG هستند، اما به اندازه کافی علاقهای برای این کار ندارم. چون که مسائل فروش و انتشار بازیها مطرح است، یعنی من علاقه زیادی دارم برای آنان بازی بسازم ولی این اتفاق فوق العاده بعید است.”
چندی پیش Pete Hines معاون بخش بازاریابی شرکت Bethesda Softworks در مصاحبهای در مورد عدم حمایت شرکت خود از کنسول Wii U و کنسولهای دستی سخن گفت:”
عوامل زیادی در این موضوع دخالت دارد. حقیقت این است که کنسول Wii U ، همان چیزی نیست که ما در حال حاضر برای آن بازی بسازیم. من نمی دانم که آیا این کار شرایط را برای Nintendo سخت می کند یا نه. این بستگی به بازی هایی دارد که ما می سازیم و این که چگونه آن را با این کنسول هم تراز می کنیم و چگونه سخت افزار های کنسول با اچزایی که ما می سازیم هم تراز می شود. ما خواهیم دید.
ما چیزی برای فیسبوک نداریم، بازی موبایل هم نداریم و فکر میکنیم که خودمان را میشناسیم و میدانیم که چه کارهایی را میتوانیم به خوبی انجام دهیم. این به ین معنی نیست که با هیچ عنوانی برای iPhone یا چیزی رای XBL نمیسازیم ، نه ما مسازیم اما هر وقت حسش باشد و آن حس به ما بگوید که داریم کار درستی انجام میدهیم.”
id Software یکی از زیر مجموعههای شرکت Bethesda Softworks است، Bethesda Softworks هم زیر مجموعه شرکت مادر و مالک خود ZeniMax Media است.
Doom 3 BFG Edition در اکتبر ۲۰۱۲ برای PC,Xbox 360 و PS3 عرضه گشت و توانست میانگین ۶۷ از ۱۰۰ را برای خود کسب کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
این جان کارمک هم ما رو خسته کرد.یکی نیست بهش بگه DOOM 4 قراره ۲۰۱۴ عرضه بشه اون وقت هنوز ازش رونمایی نکرده
از doom بدم میاد :sick:
چرا تو قسمت ویدئو هاست؟
:yes: :yes:
از دوم خوشم نمیاد :X-P:
با خودش درگیره 😛
پس ما هم هر وقت حسش بود بازی هاتونو انجام میدیم 😀
چی شده بعد از این همه مدت یاد Doom 3 BGF افتاده؟ :-/ :-/
گند وقتی بودش از جان کارمک خبری نبودش من خودم از rage اصلا خوشم نیومد اصلا بازی جذابی نبود برای من ولی به هر حال منتظره doom بعدی هستم
:yes:
آدم عجیب و غریبیه،یادمه یه بار گفت که بازی ها نیاز به داستان ندارن و همینطور نابغه هم هست خداییش کی میتونست Rage رو با اون گرافیکش عالیش روی ۶۰ فریم اجرا کنه؟
به قول معروف این بشر غیر ممکن رو به ممکن تبدیل میکنه.
Ps Vita و Wii U اصلا موفق نیستند … :no: :smug:
ساخت این دو از همون اول اشتباه بود … :sick:
سونی باید بجای Ps Vita Psp جدید رو معرفی می کرد :smug:
دلم برای Wii U میسوزه 😥