حجم بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon روی پلتفرمهای مختلف مشخص شد
تقریباً دو هفتۀ دیگر، Armored Core VI: Fires of Rubicon، بازی بعدی استودیوی فرام سافتور (From Software)، عرضه خواهد شد و حالا حجم آن روی پلتفرمهای مختلف مشخص شده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، Armored Core VI روی کنسول پلی استیشن ۴ و ۵ به ترتیب با حجم ۵۵.۶ و ۴۳.۳ گیگابایت و روی کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس با حجم ۵۳ گیگابایت در دسترس قرار میگیرد. برای تجربۀ بازی روی پلتفرم PC نیز به ۶۵ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.
عنوان Armored Core VI: Fires of Rubicon در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) امسال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
۱۲ روز دیگه منتشر میشه. پیشفروش بازی رو استیم هم خوب بوده و الآنم جزو ده تا اول هست. از شهریور ترافیک بازی ها زیاد میشه، امیدوارم بتونم زود تر بازیش کنم.
بگو نمراتش کی منتشر میشه
در قید نمره نباش
متای این بازی زیر ۸۰ باشه , با خیلی ها کار دارم ,
هرگز انقدر روی این دوگانه های مدرن نه تنها دوست نداشتم پافشاری کنم بلکه اصلا حال نمیکردم با این دست کل کل ها ، دوگانه استقلال و پرسپولیس ، جدیدا استقلال و پرسپولیس یک طرف و تیم های شهرستانی ،بارسا رئال و مسی و رونالدو و از دنیای فوتبال بگذریم ، دو گانه کنسول ، در دنیای سیاست دوگانه چپ( کمونیسم و سوسیالیسم و انواع و اقسام نظریات چپ) و راست ، به دنیای اساطیری هم رجعت کنیم در نهایت نبرد خیر و شر و تاریکی و روشنایی رو داریم 😅 همه این ها نیاز به پیاده نظام و افرادی دارن که گوشت دم توپ شن اصطلاحا. این افراد مملو از خشم و غضب هستند ، پر از بغض و کینه و حسد و کمبود و عملا جایی برای تعقل و اندیشه انتقادی و خود تحلیلی از هر نظر نمیذارن. فقط میخوان اون دشمن مقابل رو ضایع کنند به هر نحو. حالا این دشمن میخواد جایی استقلال باشه ، جایی دیگه ماکروسافت و در یه برهه و مکان و فرد دیگه ای میتونه یک حزب سیاسی و…و… باشه . طبعا من هم طرفدار برخی کمپانی ها و بازی ها هستم و در طول زندگی ام همیشه از دنیای سرگرمی و گیمینگ لذت بردم اما هیچ وقت برام قضیه زیاد جدی نبوده. مگه آخرش با یه عمر طبیعی و طولانی همه مون حول و حوش هشتاد نود سالگی نمیمیریم؟! به نظرم تایم کوتاهیه و حیفه همه اش رو با تعصب به چیزایی بگذرونیم که نه نقشی در به وجود آمدنش داشتیم و نه مدیریتش نه هیچی.. فقط مصرف کننده اون چیز بودیم که روش تعصب داشتیم و بس! امیدوارم این درد و دل کلی و عام من منجر به ناراحتی شما نشه بنده که شناختی از شما ندارم این حرف ها هم همون طور که عرض شد یک درد و دل بود..
متای بین ۷۰تا۸۰ برای این بازی ایرادی نداره. در مسائلی مثل داستان، این که بازی صرفا یه داستان معمولی داشته باشه دور از انتظار نیست. همین که انتظارات رو در زمینه های لازم برآورده کنه یعنی به هدفش رسیده. پس خواندن نقد ها بسیار مهم تر از جمع نمرات هست.
اگر صرفا با اتکاء به متا بخوای به دیگران بگی این بازی بد و فلانی/یا شاهکار و فلانی هست قطعا افرادی پیدا میشن که حالتون بگیرن😁
یه عده تو گیمفا انتظارات از بازی بردن بالا , اینطور که هایپ کردن باید متای بالای ۹۰ بگیره , و میگین فرم سافر خراب نمیکنه , اینم مثل الدن رینگ شاهکار میشه,
خب اگر شرط بندی های این دوستمون سر نمره متا باشه دیگه حرفتون درست نیست، هرچند خیلی بعید میدونم متاش بیاد زیر ۸۰، بخصوص که کارگردانشم آدم درستیه و گیم دیزاینر شاهکارهایی چون بلادبورن و سکیرو بوده
ولی اگه بالای ۸۰ بشه خیلیا با تو کار دارن
PS4 چطور؟
۵۵.۶ گیگابایت. پست هم به روز شد.
هنوز درست نشده ها !
جای ۴ و ۵ در متن باید عوض شه !
جالبه روی سری ایکس و اس حجم یکسان داره….
این ماکرو نمیدونم چرا از کراکن استفاده نمیکنه
چون نداره
چیو نداره اخه😂
تکنولوژی انحصاری پلی استیشن هست و ثبت شده واسه فقط استفاده خودش
توضیحات جناب چمنی پایین هست🤦
بخونید
?are you going slightly mad
;)Yeah, It finally happened, I’m slightly mad
چون از bc pack استفاده میکنه 😐
نمیدونم دلیل دیسلایک دادنتون چیه من یه جمله ساده سوالی پرسیدم😐😐
چون اطلاعاتشون لنگ میزنه و از فنپیجا اطلاعات میگیرن
توضیحات جناب چمنی پایین هست
بخونید
آقای کریمی
نقد و بررسی شو خودتون مینویسید ؟!
من هنوزم معتقدم سر استفادع از کراکن و ولوسیتی قرارداد انحصاری لحاظ میشه
یعنی اگه سونی قرارداد ببنده سازنده فقط میتونه از تکنولوژی کراکن استفاده کنه و ولوسیتی رو حق نداره استفاده کنه
اینجا هم سونی ۱۴ درصد سهام داره حرفش پیش میره
سلام و احترام خدمت جناب آقای کریمی.
صرفاً جهت اطلاع سایر عزیزانی که اطلاعات چندانی نه از فرمت فشردهسازی Oodle Kraken دارند و نه از قابلیت Microsoft XBOX Velocity Architecture (به اختصار از آن با نام MXVA یاد خواهم کرد)
خاطر نشان میگردد نه فرمت فشردهسازی Kraken صرفاً متعلق و در انحصار تیم آبی است و نه قابلیت MXVA صرفاً مختص به پلتفرم XBOX.
قبلاً تأکید کردهام، مجدداً نیز یادآوری میکنم فرمت فشردهسازی Oodle Kraken از نسل هشتم کنسولهای خانگی در دسترس هم تیم آبی و هم تیم سبز بوده است با این حال این قابلیت در اختیار پردازندههای Intel و ARM نیز قرار گرفت.
فرمت Oodle Kraken متعلق به شرکت Epic Games Tools میباشد و نه خالق آن تیم آبی است و نه صاحب آن. یک فرمت آزاد که تمامی پلتفرمها امروزه میتوانند از آن به صورت کاملاً آزاد استفاده نمایند و در انحصار هیچ شرکتی قرار نداشته و ندارد. (جهت کسب اطلاعات بیشتر با sales3@radgametools.com در ارتباط باشید)
سوال: پس چگونه است که با توجه به وضعیت بهتر فشردهسازی فرمت Oodle Kraken نسبت به MXVA توسعهدهندگان قادر به استفاده از این فرمت بر روی پلتفرمهای نسل نهم مایکروسافت نیستند؟
جواب بسیار واضح و سرراست است. مایکروسافت همه چیز را از ابتدا مهندسی کرد که خروجی آن قابلیت MXVA بود.
MXVA بر خلاف تصور خیل عظیمی از عزیزان صرفاً یک فرمت فشردهسازی ساده نیست بلکه یک مهندسی نرمافزار/سختافزار جهت دسترسی سریع به حجم عظیمی از اطلاعات در کسری از ثانیه است.
اطلاعات به جای ارسال به پردازنده مرکزی، به صورت مستقیم توسط پردازنده گرافیکی پردازش میشوند و این مهم به لطف PCI Express و همچنین حافظه پرسرعت NVME انجام میگردد. با این حال لزوم انجام چنین پردازش سنگینی داشتن قدرت خام بالا و همچنین فرکانس بالای پردازنده گرافیکی میباشد. (گمان میکنم حال متوجه چرایی قدرت خام بالاتر XBOX نسبت به پلیاستیشن شدهاید)
با این حال چیزی که شما به عنوان مخاطب از آن با عنوان فشردهسازی یاد میکنید قابلیتی است با نام Sampler Feedback Streaming (یا به اختصار SFS) که در دل MXVA جای داشته و به نوعی رقیب Oodle Kraken محسوب میگردد. این قابلیت برخلاف رقیب خود صرفاً (مجدداً تأکید میگردد! صرفاً) بر روی Texture و تکنیک Level of Detail یا LOD اعمال میگردد. پس اینگونه است که عملکرد MXVA در فشردهسازی قابل مقایسه با Oodle Kraken نیست و البته که در آینده نیز نخواهد بود، زیرا هدف مایکروسافت از چنین قابلیتی صرفاً خلق یک فرمت فشردهسازی ساده نبود.
امیدوارم مفید و موثر واقع شده باشد. پاینده باشید.
بسیار عالی 👍
واقعا فوق العادس، تازه فایو تکسچر 4k هم داره
عزیزان پی سی باز….ایا کسی هست مرا یاری کند؟؟؟