کارگردان Baldur’s Gate 3: بسته الحاقی این بازی در دست توسعه نیست
سوئن وینک (Swen Vincke)، کارگردان عنوان Baldur’s Gate 3 و مدیرعامل استودیوی لاریان (Larian Studios) میگوید ساخت بسته الحاقی برای این بازی فعلاً در دستور کار قرار ندارد.
نسخهی کامل بازی نقشآفرینی تحسین شدهی Baldur’s Gate 3 مدتی پیش برای PC منتشر شد و تا اینجای کار، به آمار ۸۱۴۶۶۶ نفر بازیکن همزمان در استیم رسیده است که دومین عرضهی بزرگ این پلتفرم در سال جاری محسوب میشود. اما شکی نیست که حتی یک بازی با ارائهی کمپین ۷۵ الی ۱۰۰ ساعته نیز ارزش آن با بسته الحاقی دوچندان خواهد شد.
سوئن وینک اخیراً مصاحبهای را با وبسایت PC Gamer انجام داد و در خصوص احتمال ساخت بسته الحاقی برای بازی Baldur’s Gate 3 صحبت کرد. وی توضیح داد که تیم سازنده توسعهی بسته الحاقی آغاز نکرده و در عین حال خاطر نشان کرد که خلق تجربهای که سطح ۱۲ تا ۲۰ را در بر میگیرد، «بسیار سخت» خواهد بود.
کارگردان Baldur’s Gate 3 در این باره میگوید:
ماجراجوییهای سطح ۱۲-۲۰ به روش متفاوتی برای انجام کارها نیاز دارند. به طور مثال از نظر آنتاگونیستهایی که باید با آنها مقابله کنید، برای طراحی و ارائهی درست آنها به زمان زیادی برای توسعه نیاز باشد. این امر موجب میشود از نظر تلاش برای توسعه به چیزی بسیار بیشتر از یک بسته گسترشدهنده نیاز باشد. بسیاری از ماجراجوییهای D&D دقیقاً به همین دلیل زیر سطح ۱۲ هستند. بنابراین تا زمانی که شروع به فکر کردن در مورد آن نکنید، به نظر میرسد که مواد اولیه توسعهی بسته گسترشدهنده راحت و آسان است، اما در واقع آنقدرها هم که تصور میشود آسان نیست.
ساخت یک بسته الحاقی همچنین باید تمام تصمیمات مختلف اتخاذ شده در طول کمپین اصلی را به عنوان یک نقطه پرش در نظر بگیرد. کارگردان Baldur’s Gate 3 در واقع اشاره میکند برای ساخت بسته الحاقی به مدت زمان طولانی نیاز است. با وجود آنکه سازندگان در حال حاضر روی ساخت بسته الحاقی برای این بازی کار نمیکند، اما به این معنا نیست که هرگز بسته الحاقی ساخته نخواهد شد.
بازی Baldur’s Gate 3 هماکنون برای PC در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.
منبع: Gamingbolt
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
خود بازی اونقدر وسیع هست که نیازی به دی ال سی نداشته باشه
بازی هایی که بسته الحاقی ندارند بعد بازی نشون میدن که سازنده ها تمام تلاش خودشون رو برای بازی اصلی گذاشتند که (قابل احترامه)
یک قید “فعلا” رو به جملهش اضافه کنین چون معلومه بازیای با این جزییات و اسکیل بزرگ ، بسته الحاقی می طلبه !
خب معلومه بازی به این پرفروشی قطعا با یه دی ال سی کلی سود میکنه. با اینکه همینجوری هم حجم محتوای بازی زیاده ولی بازم یه دی ال سی میطلبه
امیدوارم مثل Solasta بسته ی الحاقی بگیره و لول رو از ۱۲ برسونه به ۱۶. من الان بعد ۳۰ ساعت رسیدم به اکت دوم. حقیقتا دلم نمیخواد تموم بشه.
البته درست میگن، لول ۲۰ کاملا Broken هست توی DnD. اسپل هاش به قدری قوی هستن که اکثرشون نمیشه بالانس بشن ولی بنظرم لول ۱۶ بهترین جا برای پایانه. البته همین الان هم کلی زحمت کشیدن. بازی تا الان محشر بوده. هرچقدر میره جلوتر داستان پیچیده تر و جذاب تر میشه و Plot thread های بیشتری به وجود میاد. جالبه که نتیجه ی تصمیماتت هم خیلی قشنگ میبینی
سازنده ای که بازی رو بد هم عرضه کنه کلی بعدش به فکر دی ال سی بی افته همه جوره نوش جونشه ولی استودیویی که بازیی رو همین که عرضه کرده بگه دی ال سی داریم یعنی میخواسته از مردم پول اضافه بگیره
و حقیقتا خوشحالم که گفتن دی ال سی نداریم (البته نظرشون عوض بشه در آینده چه بهتر)