بتای خصوصی Path of Exile 2 شامل تمام بازی میشود
جاناتان راجرز (Jonathan Rogers)، کارگردان Path of Exile 2، میگوید تا زمانی که حداقل یک لیگ در حال اجرا است، سازندگان به بتای خصوصی بازی ادامه خواهند داد.
عنوان Path of Exile 2 هفته جاری و در رویداد سالانه ExileCon حضور پیدا کرد و استودیو Grinding Gear Games اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشت. سازندگان ضمن نمایش از Act 3، تائید کردند که این بازی به جای اینکه تنها یک بهروزرسانی بزرگ باشد، یک بازی کاملاً مستقل است و دلایل آن را نیز توضیح دادند.
علاوه بر این، بتای خصوصی Path of Exile 2 در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت و به نظر میرسد هواداران قرار است چیزهای خیلی زیادی را تجربه کنند. جاناتان راجرز در مصاحبه با رسانه IGN در این باره گفت:
من فکر میکنم که شما در روز عرضه به تعادل درستی رسیدهاید چراکه وقتی چیزی را به شکل مشخصی میسازید، بازیبازان در مقابل تغییرِ آن مقاومت نشان میدهند؛ خصوصاً اگر این تغییر در جهت نزولی باشد. بنابراین مجبوریم اطمینان حاصل کنیم که قرار است بتای خوبی داشته باشیم که تمام چیزهایی که میخواهیم را به ما بگوید و اطلاعات لازم را در دسترسمان قرار دهد.
وی در ادامه تائید کرد که بتای خصوصی، تا زمان اتمامِ یک لیگ ادامه پیدا خواهد کرد:
این [بتا] صرفاً یک Act یا چیزی شبیه به آن نخواهد بود؛ این یک بازیِ کامل خواهد بود و ما آن را تا زمانی که حداقل یک لیگ در حال اجرا است، ادامه میدهیم. [این بتا] ماههای زیادی ادامه پیدا خواهد کرد تا مطمئن شویم که میدانیم سیستم اقتصادی بازی و تمام چیزهای آن در روز انتشار، چگونه خواهند بود؛ چراکه زمان زیادی میبرد تا مردم بفهمند کارآمد و تاثیرگذارترین موارد در بازی چه چیزهایی هستند و چگونه باید از آنها استفاده کنند.
راجرز در صحبتهایش، بتای Path of Exile 2 را «موثرترین» و «سرگرمکنندهترین» روش برای تجربه بازی قلمداد کرد و اظهار داشت که بتا نیاز دارد سیستم مهارتهای درونِ بازی را به تعادل برساند:
این یک چالش خواهد بود و ما با یک بتای طولانی، قادر خواهیم بود به هدفمان دست پیدا کنیم.
Path of Exile 2 برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. اگرچه در ابتدای معرفی، کنسولهای نسل هشتم نیز در فهرست پلتفرمهای مقصد قرار داشتند اما در نهایت کنار گذاشته شدند.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- طرفداران معتقدند PS5 Pro خرید بهتری نسبت به PC خواهد بود
- نقدها و نمرات Astro Bot منتشر شدند
- مدیر مالی سونی: پلی استیشن به اندازه کافی IP اورجینال ندارد
- رسمی: سرورهای Concord در تاریخ ۶ سپتامبر برای همیشه خاموش خواهند شد
- نگرانی طرفداران از تاخیر نسخه ایکس باکس GTA 6 به دلیل محدودیتهای سری اس
- فیلم Snow White مرز یک میلیون دیسلایک را رد کرد
- به نظر میرسد Death Stranding 2 از اولین آثاری خواهد بود که پتانسیل واقعی PS5 Pro را به نمایش میگذارد
- بتسدا امیدوار است که Starfield عمری به اندازه Skyrim داشته باشد
- نقد و بررسی بازی Astro Bot
- ۱۰ مورد که بازی های جدید میتوانند از آثار قدیمیتر بیاموزند
نظرات
خیلی شاخ شده و رو دست دیابلو داره میاد ، اما اون کلیر بودن دیابلو رو نداره ، خیلی گیج کنندس ، باید یک راهی برای این پیچیدگی بیش از حدش داشته باشن
همونش بازی رو جذاب میکنه اعصابتو بهم میریزه عجیب
خب من با پیچیدگی حال نمیکنم ، دوست دارم حتی اگر میخواد پیچیده باشه ، سرراست باشه
Iq 200
اگر پیچیده باشه هیچوقت سرراست نمیشه خودت میفهمی چی میگی داش ؟
شما اگر طرفدار بازی های پیچیده و سخت نیستی سراغ این گیم نرو حالا در حد سولز سخت نیست ولی پیچیدگیش زیاده و من یکی از دلایلی که دوسش داشتم همین بود . که میمیری تا راهتو پیدا کنی ولی ارزشش رو داره .
این گیم خیلی قشنگه دست کمی از دیابلو نداره تازه میشه پول هم درآورد
خب وقتی اینو مثلا کامل تموم کنن ، دیگه سراغ نسخه اصلی نمیرن (حتی با وجود رایگان بودن) مگر اینکه در بتا هم شاهد in app purchase باشیم !
عالی