مدیر اجرایی استودیوهای Maxis، Bioware و Motive از EA جدا شد
سامانتا رایان (Samantha Ryan)، از مدیران با سابقه EA، که مسئولیت استودیوهای مختص به بازیهای تکنفره و شبیهساز زندگی را برعهده داشت، از این کمپانی جدا شد.
سخنگوی EA، طی خبری توضیح داد که سامانتا قصد داشت تا پروژهها و مسیر کاری جدیدی را پیش بگیرد و با اینکه این جدایی برای ما اتفاقی غمانگیز است، ما از این تصمیم او حمایت میکنیم.
خانم ریچل فرانکلین (Rachel Franklin)، جایگزین او خواهد شد و مدیریت استودیوهای Maxis، Full Circle، BioWare و Motive Studios را به دست خواهد گرفت.
فرانکلین حدود ۶ سال به صورت جداگانه در EA فعالیت داشته است. او ابتدا در سال ۲۰۱۳ به عنوان معاون رییس و مدیرکل استودیوی Maxis فعالیت میکرد و پس از سه سال در ۲۰۱۶ از این شرکت جدا شد و در Meta به عنوان رییس بخش ارتباطات VR، فعالیت داشت تا اینکه در سال ۲۰۲۰ به عنوان معاون رییس بخش Positive play به EA بازگشت.
رایان، که به مدت ۸ سال در EA فعالیت داشت، پس از دو بخش شدن این شرکت، در تلاشی برای توانمندی بیشتر نیروی خلاق این دو گروه، از EA جدا شد.
در ماه ژوئن (خرداد)، آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، طی خبری اعلام کرد که برای افزایش سرعت بازدهی و ارزش بخشیدن به سازندهها و پلیرها، این شرکت به دو بخش سرگرمی و ورزش تقسیم خواهد شد.
بخش سرگرمی یا EA Entertainment، روی بازیهای لایسنس شده مانند، Battlefield ،Mass Effect ،Dead Space و بازیهای اورجینال EA فعالیت خواهد کرد.
بخش ورزشی یا EA Sports نیز، روی عناوین ورزشی این کمپانی که شامل EA Sports FC و بازی های فوتبال آمریکایی میشوند، تمرکز خواهد داشت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یه لحظه فکر کردم این استودیو ها از EA جدا شدند😂
…..
ولی بهرحال ببنیم ریچل فرانکلین چیکار میکنه
یعنی بعد از رفتن اون، وضعیت EA بهتر میشه یا نه؟
اینو فقط گذر زمان تعیین میکنه.
اون روزی که بایوور از EA جدا بشه کل جامعهی گیمر باید شیرینی بدن…
اوضاع ea جدیدا خیلی خوب شده star wars ، dead space remake و need for speed همشون خوب بودن
خداراشکر خیلی وضع شرکت خوب شده از بازی های که چند وقتی داده معلومه عقلش داره سر جایش میاد