کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر

کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر

امیرحسین نصرتی
۱۳:۲۹ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر

استودیو Grinding Gear Games برای جلوگیری از نابود شدن بازیِ اول مجموعه، Path of Exile 2 را تبدیل به عنوانی مستقل کرده است.

Grinding Gear Games اخیراً اطلاعات جدیدی راجع به دنباله عنوان اکشن و نقش‌آفرینیِ لوتر خود منتشر کرده است. به گفته استودیو، Path of Exile 2 در ابتدا قرار بود به‌صورت یک به‌روزرسانی منتشر شود و کمپین داستانی آن به همان پایان‌بندی بازی اصلی منتهی شود. با این وجود اما در حال حاضر این بازی، عنوانی مستقل است با تغییرات گیم‌پلی و پایان منحصر بفرد خودش.

جاناتان راجرز (Jonathan Rogers)، کارگردان Path of Exile 2، به تازگی و در جریان رویداد ExlieCon 2023 تعریف کرد که تیم توسعه‌دهنده در ابتدا قصد داشت تنها‌ مدل‌های شخصیت‌ها و نیز نحوه به‌دست آوردن الماس‌ها را تغییر دهد اما در نهایت ترجیح داد که یک بازی جداگانه بسازد:

ما به این نتیجه رسیدیم که نقشه‌مان برای جایگزینی PoE2 با PoE1 ضرورتاً برابر با نابودیِ بی‌دلیل بازی بود که مردم آن را دوست داشتند. بنابراین تصمیم گرفتیم که Path of Exile 1 و ۲ عناوین جداگانه‌ای باشند با مکانیک‌ها، پایان‌ بازی (End Game)، متعادل‌سازی و لیگ‌های مخصوص خودشان.

در بازی جدید، بازیکنان می‌توانند انتظار شش کلاس جدید Sorceress, Monk, Huntress, Mercenary, Warrior و Druid را داشته باشند که هر کدام از آن‌ها سه Ascendancy کاملاً جدید خواهند داشت. مهارت‌های تازه‌ای مانند تغییر شکل دادن به گرگ، خرس و گربه، توانایی قرار دادن جواهرات درون جواهرها و اسلحه‌های جدیدی مانند نیزه و تیر و کمان نیز در بازی وجود خواهند داشت. اگرچه قبلاً اعلام شده بود که Path of Exile 2 تعداد ۷ اکت دارد اما به تازگی تائید شده که تعداد اکت‌ها به عدد ۶ تقلیل یافته است.

پایان‌ بازی همچنان روی نقشه‌ها تمرکز دارد و بازیکنان می‌توانند از جاخالی دادن استفاده کنند (البته لغو جاخالی نیز به عنوان یک مکانیک جدید در بازی گنجانده شده است). در Path of Exile 2 واحد پولی جدید، طلا خواهد بود و سیستم کرفتینگ نیز دچار تغییرات بزرگی مانند حذف Crafting Bench شده است.

در نهایت نیز اعلام شد که لیگ‌ها هر سه ماه به صورت همزمان برای هر دو بازی اول و دوم، اجرا خواهند شد. بنابراین می‌توانید یک لیگ را در یک ماه و نیم تمام کنید و شش هفته دیگر را مشغول لیگ بازیِ دیگر شوید. ضمناً آیتم‌های شخصی‌سازیِ خریداری شده نیز در هر دو عنوان قابل‌استفاده هستند؛ مگر اینکه مواردی انحصاری باشند که فقط در دسترس دارندگان یکی از بازی‌ها است.

کلوز بتای Path of Exile 2 در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی) در دسترس قرار خواهد رفت. پلتفرم‌های مقصد این بازی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی خواهند بود.

منبع: GamingBolt

مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)milad saDream in Red (Playstation T)meysambHunTeR007IrNعموی Jack Marston3dosamCharlie ChaplinAshen undead the bearersefirot2011marioهادی صفائیSaman_hk.ASSADullahv-alkaline

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر
کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان Path of Exile 2 از دلیل مستقل بودن بازی می‌گوید + اطلاعات بیشتر