خالق Super Smash Bros. برای ساخت بازی بعدی به زمان نیاز دارد
وی همچنین اظهار داشت که نمیتواند Super Smash Bros. را بدون اینکه سکان هدایتش دست شخص خودش باشد، تصور کند.
عملکرد Super Smash Bros Ultimate از زمان عرضه تا به امروز، چیزی شبیه به نامش بوده است. این بازی حتی در روز نخست انتشار از مجموعه وسیعی از شخصیتها بهره میبرد و این مبارزان نه تنها کاراکترهای نمادین نینتندو بلکه جمعی از شخصیتهای محبوب تمام دنیای بازیهای ویدیویی بودند. صد البته وقتی مجموعهای به نقطهای میرسد که در آن تا این حد کامل است، هیچوقت نمیتوان حدس زد که چه زمانی و چطور میخواهد پا را فراتر گذارد و در نسخه بعد، از این هم بهتر شود.
این سوالی است که نه تنها از جانب هواداران و منتقدان بلکه حتی توسط ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai)، خالق سری نیز بارها پرسیده شده است. وی در ویدیوی اخیری که در کانال یوتوب خود بارگذاری کرده، اظهار داشته است که به سختی میتواند ادامه Super Smash Bros. را بدون حضور خودش تصور کند و فعلا نیز کسی نیست که بتواند جایگزین مناسبی برای او باشد. ساکورای میگوید:
سوالی که پیش میآید این است که بعد از Super Smash Bros Ultimate، چه چیزی اتفاق خواهد افتاد؟ یکی از گزینهها میتواند این باشد که مجموعه را از خالق آن جدا کنیم اما حداقل در حاضر، نمیتوانم عنوانی از Super Smash Bros. را بدون خودم تصور کنم. ممکن است فکر کنید که داشتن چنین موضعی از سمت کسی مانند من، طبیعی است ولی من این حرف را عیناً میگویم. من همان حسی را دارم که آقای ایواتا (Iwata) هنگام ساخت تیم Super Smash Bros. Brawl داشت. در حال حاضر، هیچکس را نداریم که بتواند کنترل مجموعه را در دست بگیرد.
وی در ادامه، درباره نسخههای آینده مجموعه صحبت کرد. با توجه به موفقیت و محبوبیت عظیم Super Smash Bros. طبیعی است که منتظر عنوان جدیدی از این سری باشیم اما ساکورای میگوید که او و تیمش برای تعیین قدم بعدی فرنچایز، به زمان نیاز دارند:
Smash Bros. عنوانی بزرگ و مهم برای نینتندو است و بنابراین منصفانه است که تصور کنیم زمانی، نسخه دیگری از آن ساخته شود اما جهت افتادن چنین اتفاقی، برای اینکه بفهمیم دقیقاً باید چه کار کنیم، به کمی کار و تلاش نیاز داریم. من به سهم خودم، دوست دارم هر کاری که از دستم بر میآید را برای همکاری با نینتندو انجام دهم.
جالب است بدانید که در گذشته، ساکورای گفته بود که بازیهای بعدی مجموعه از تعداد مبارزان کمتری نسبت به Super Smash Bros. Ultimate بهره خواهد برد. با این حال باید منتظر ماند و دید نینتندو و تیمهای خلاقش، چه آیندهای برای این سری محبوب مبارزهای، برنامهریزی خواهند کرد.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اسمش برای شخصیت افسانه هاست ، خود خالق اش هم افسانه هست :^)
ساکورای آدم عجیبی هست ، امیدوارم در آینده هم فعالیت داشته باشه !
Super smash bros ultimate فوقالعادست
بعد از ۴ سال هنوز هر هفته میشینم بازیش میکنم
واقعا جز بهترین انحصاری های سوییچه
این سوال هنگام ساخت zelda tok هم گفته میشد، زلدا ها معمولا در هر نسخه ریبوت میشن، و این سوال همگان بود که نینتندو دیگه قراره با بریث آو د وایلد چیکار بکنه که کامل ترش بکنه و اون حس تکراری بودن رو القا نکنه؟ مگه دیگه چه نوآوری ایی میتونه اضافه کنه به یه بازی کاملی چون botw. ولی خب نینتندو همه مون رو با عرضه zelda tok سورپرایز کرد. اصلا معنای لغتیه ایده و نوآوری و خلاقیت میشه نینتندو.
واقعا کسایی که جفت بازی ها رو بازی کردن می تونن تفاوت این دو شاهکار رو متوجه بشن
واقعایتش من بشت نگران totk بودم چون botw بشدت کامل بود شاید کمی ایراد جزی داشت اما با حل این ایراد های جزیی نینتندو نمی تونست یه بازی عالی درست کنه خودشون هم تا یک ماه مونده به انتشار بازی اصلا اطلاعاتی راجب بازی نمی دادن فقط دوتا تیکه تو آسمون نشون میدادن 😐 معلومه خیلی از آدم ها از کلمه “مپ تکراری” استفاده میکنن
الان که totk اومده به آدم این حس رو میده که با اینکه botw یک شاهکار تاریخی بود اما در مقابل totk شبیه یک نسخه آزمایشی یا یک دمو طولانی بود!!! (-: اینقدر درون مایه بازی تغییر کرده
دقیقا منم نگران همین بودم که چجوری میخوان چیزی به این بازی اضافه کنن
و الان همین نگرانی رو در مورد بازی بعدی دارم😂ولی فهمیدم که نینتندو همیشه ایده های نو داره
صحیح
امیدوارم رو داستان بازی بیشتر کار کنن
داستان این نسخه بد نبود ولی واقا میشد که بهتر باشه
اسمش التیمت یکی از فوقالعاده ترین فایتینگ های حال حاضر و یکی از بهترین انحصاری های سوییچه !
تو ایران خیلی خیلی عجیبه مردم درک درستی از این بمب خلاقیت ندارن! بنظرم دوبرابر سرگرم کننده تر و فان تر از باقی فایتینگ هاست و واقعا هم حرفه ای شدن توش سخته (-:
پرفروش ترین بازی فایتینگه، فروش کامبت یازده و تیکن هفت و استریت فایتر شیش روی هم رفته هم حتی به فروش سوپراسمش به تنهایی نرسیدن، واقعا که خوش ایده ترین بازی فایتینگه. وای پسر حوس کردم امشب پارتی بگیرم باهاش 😊
واقعا دوسش دارم خیلی فانه!
تو ایران خیلی کم میشناسنش بعد با پر رویی میگه من که نمی شناسمش پس طرفدار نداره! حالا تو بیا به ایرانی های بگو آخرین نسخه اسمش ۳۵ میلیون فروخته 😂
باید شخصیتای اصلی پرسونا ۴ و ۳ رو هم اضافه کنن
دانته و ورجیل هم خوراک سوپر اسمش هستن