تریلر و پوستر فیلم The Pod Generation با بازی امیلا کلارک

علی محمدپناه
۱۹:۰۲ ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
فیلم The Pod Generation

فیلم The Pod Generation اثری با بازی امیلیا کلارک و چیویتل اجیوفور است که به تازگی تریلری برای آن منتشر شده است.

فیلم نسل پاد (The Pod Generation) اثری ساخته سوفی بارتس است که در آن، امیلیا کلارک و چیویتل اجیوفور نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. آن‌ها در این فیلم نقش زوجی را به تصویر می‌کشد که تصمیمی بزرگ می‌گیرند و در انتظار فرزند هستند و می‌خواهند پدر و مادر شوند.

فیلم «نسل پاد» یک اثر علمی تخیلی به شمار می‌رود که در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای آن را مشاهده یا دانلود کنید. در این تریلر تازه منتشر شده، ریچل و آلوی در حال صحبت با مسئول کلینیک به نام لیندا با بازی رزالی کریگ هستند تا درباره نحوه بارداری و همچنین جنسیت بچه تصمیم‌گیری کنند.

در دنیای به تصویر کشیده در این فیلم سینمایی، هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجهی داشته و این فرصت را در اختیار زنان قرار داده تا بتوانند خودشان خانواده تشکیل بدهند، مگر اینکه فرزند پسر خواسته باشند. در هر صورت، زوجین از همان ابتدای کار می‌توانند جنسیت فرزند خود را مشخص کنند ولی ریچل و آلوی تصمیم می‌گیرند تا این موضوع را به طبیعت و سرنوشت واگذار کنند، مسئله‌ای که انتخابی غیرعادی محسوب می‌شود.

کاترین هانتر، وینت رابینسون، جین مارک بار، مگا ماچکو و ریتا برنارد شاو از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «نسل پاد» نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۱ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود. علاوه بر این تریلر، پوستری نیز برای این اثر سینمایی منتشر شده که در ادامه قابل مشاهده است.

فیلم The Pod Generation
فیلم The Pod Generation

منبع: کولایدر

cactus.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید