توسعهدهنده: Star Wars Outlaws آنقدر بزرگ نخواهد بود که اتمامش برای بازیکنان طاقت فرسا شود
توسعهدهندگان Star Wars Outlaws از بازیکنان میخواهند که سفر قهرمان داستان، یعنی کی وس (Kay Vess) را تجربه کنند و میگویند بازی آنقدر بزرگ نخواهد بود که بازیکنان را از انجام این کار باز دارد.
جولیان گریتی (Julian Gerighty)، کارگردان خلاق Star Wars Outlaws و نوید خاوری، کارگردان داستان، اعلام کردهاند که این بازی یک تجربه ۲۰۰ الی ۳۰۰ ساعته نخواهد بود. این دو در گفتگو با IGN در طی کامیککان سن دیگو، در مورد معنای «بیش از حد بزرگ بودن» یک بازی صحبت کردند. گریتی میگوید:
عبارت «خیلی بزرگ» به بازیای اطلاق میشود که مردم قادر به بازی کردن، لذت بردن و تمام کردن آن نیستند.
هدف ما این است که مردم را وارد یک ماجراجویی بسیار متراکم، غنی و جهان باز کنیم تا بتوانند با ریتم خاص خود آن را کشف کنند.
گریتی در ادامهی صحبتهایش به این موضوع اشاره میکند که Star Wars Outlaws، عنوانی متمرکزتر خواهد بود که «بسیار قابل مدیریت» است:
بازی ما قطعاً یک RPG بیپایان و ۲۰۰ یا ۳۰۰ ساعته نیست. بلکه یک عنوان RPG و اکشن-ماجراجویی بوده که بسیار متمرکزتر و قابل مدیریتتر است.
خاوری در مورد اینکه چگونه استودیو از بازیکنان میخواهد تا سفر قهرمان داستان، یعنی کی وس را تجربه کنند، صحبت کرد. این بدان معنی است که طول بازی باید قابل کنترلتر باشد تا بازیکنان بیشتری بتوانند آن را به پایان برسانند.
در مورد این موضوع، زیاد در تیم صحبت کردهایم که بله، ما در حال ساخت جهانهای باز هستیم، در حال ساخت شهرهای شلوغ و دشتهای باز هستیم، با این حال تمام تلاشمان را میکنیم که از یک منظر داستانی به آنها نزدیک شویم.
همیشه این نکته در ذهن ما بوده که المانهای روایی را با محیطهای بازی تلفیق کنیم.
البته، این بدان معنا نیست که Star Wars Outlaws اثری کوچک خواهد بود. استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) در اوایل ماه اعلام کرد که این بازی دارای تعدادی سیاره بوده که هر کدام به اندازه ۲ تا ۳ منطقه از Assassin’s Creed Odyssey هستند.
به نظر میرسد که Star Wars Outlaws به بازیکنان این امکان را میدهد که تعدادی از فانتزیهای مربوط به جنگ ستارگان را تجربه کنند. گریتی در اوایل این ماه ادعا کرد که بازیکنان میتوانند سیاره Tatooine را در بازی ببینند، حتی برای Jabba the Hutt کار کرده و سپس به آن خیانت کنند.
عنوان Star Wars Outlaws برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دست توسعه بوده و قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
رسمی گفته آقا بکشید بیرون خیلی هم جهان باز نیست 🤣👏
واقعا تمام کردن Odyssey چقدر طاقت فرسا و خسته کننده بود من بعد از اودیسه دیگه خیلی احتیاط میکنم بازی زیاد بزرگ نباشه اگر بود طرفش نمیرم
خالص ۲۰ تا ۳۰ ساعت بهمون یک گیم پلی ناب بده ، خوبه
چقدر نکته مهمی
بعضی از بازی ها ظرفیت طولانی بودنو دارن نزدیکترین نمونه مثل red dead یا zelda
ولی بعضی بازی ها بیخودی کش پیدا میکنن و گیمر برای دیدن پایان بازی کلافه میشه
خودم زیاد تجربش کردم
آخریش فاینال فانتزی با اینکه بازی خیلی خوبی هست ولی تو این مسئله برای من خیلی بیش از حد طولانی بود
به نظرم بازی جالبی می تونه باشه، از نظر ساختاری و گرافیکی. وگرنه همچنان یه استاروارزه که نمی تونم کلا درکش کنم. دیوید کیج باید اکلایپس رو ریلیز کنه شاید بتونم خلاصه با یه اثر از استاروارز ارتباط بگیرم.
چرا واقعیت رو راجع به خودم و فرنچایز استاروارز میگم هی دیس می گیرم؟ چه راجع به استاروارز جدای گفتم چه راجع به این. خب ارتباط نمی گیرم با استاروارز دیگه😐
لطفا مثل اساسینز اودیسه اش نکنید
ختی اکه قبول کنیم گیم پلی و نقش افرینی خوبی داشت طولانی بودنش واقعا عذاب بود
واقعا بعضی داستان ها و در کل بازی ها محتوای کافی برای طولانی بودن ندارن ( بهتره بگیم محتوای جدید کم میاد و بعد از مدتی همه چیز تکراری میشه )
خوشحالم که یوبیسافت از اون فرمول اساسین اودیسه فاصله گرفته با این کار هم شرایط واسه خودش بهتر میشه هم گیمرها بیشتر از بازی لذت می برن
داداش بشنو باور نکن.خود بازی هم از هر لحاظ که بخوای موقع عرضه دانگرید میشه .شک نکن یوبیسافت خیلی وقته فقط تریلر خوب میده هر چند تو تریلر مشکل کاور گیری گان پلی قشنگ به چشم میومد
کوتاه و پُر محتوا بودن از الکی طولانی بودن خیلی بهتره
پس RPG هم هست! این هم واسه اون دوستمون که میگفتید “این و Starfield چه شباهتی دارن که مقایسهشون میکنی”!
پ.ن: امیدوارم گرافیکش دانگرید نشه که اصلا از یوبیسافت بعید نیست.
زود باش سایبرپانک و دارک سولز رو ریز به ریز با هم مقایسه کن
من مقایسه گاد اف وار ۳ و ماریو اودیسیو میخوام 😂
این چی بود خوندم خودش میگه رسمی خطیه ویژگی های rpg هم داره بیا برو خدایی
خب چه شباهتی دارن خودت بگو.
خبر عالی بود برخلاف اساسین والهالا که واقعا تموم کردنش خسته کننده بود
عا قربون دست تون..
نه انگار داره ادم میشه
خیلی براش هایپم
الان فهمیدم این سگش رو از روی چی ساختن
هی میگفتم قیافش اشناس 😂
از روی اکسولوتل ساختن
تو روحت چقد پیگیر بودی رفتی تحقیق کردی این جانور رو پیدا کردی آره کاملا خودشه.ولی خیلی جانور همراهش باحاله. لعنتی آدم میخواد لپشو گاز بگیره
نه داشتم
یه نژاد سمندره
میگفتم قیافش خیلی اشناس😂
یوبیسافت داره یه لقمه بزرگتر از دهنش برمیداره
خیلیا هنوز یادمون نرفته چطور سر بازی آواتار گند زد. احتمال خراب کردن این بازی خیلی بیشتر از موفق شدنشه مخصوصا وقتی سازندش همون یوبیسافت آشغال سازیه که از نسل ۸ تا الان تعداد بازیای بدش خیلی بیشتر از بازیای خوبش بوده تازه سال ۲۰۲۲ هم براش خیلی بد تموم شد چون کاربرای استیم حسابی از خجالتش با نمرات منفی زیاد در اومدن
چقدر جالب که خودت کامنت خودتو لایک میکنی 😂
تا حالا دوتا از بازی های بزرگ Ubisoft از نظر محتوا به نسبت بقیه بازی هاشون تایید سدن کوچیک ترن یکی این یکی هم Assassin’s Creed Mirage که به نظرم خبر خوبیه حداقل یکی از بزرگ ترین مشکلات Ubisoft حل میشه
من اینجور بازی های کوتاه تر اما با کیفیت رو ترجیه میدم