بازی Armored Core 6 حدود ۵۰ تا ۶۰ ساعت گیمپلی دارد؛ ۵ برابر نسخههای پیشین
اگر مدت زمان گیمپلی گزارش شده در رابطه با بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon حقیقت داشته باشد، این عنوان میتواند گیمپلیای طولانیتر از ترکیب خط اصلی ۵ بازی پیشین این مجموعه ارائه دهد.
بر اساس ویدیوی پیشنمایش منتشر شده از سوی وبسایت Fextralife، فرام سافتور (From Software) به آنها گفته است که Armored Core VI: Fires of Rubicon حدود ۵۰ تا ۶۰ ساعت به طول میانجامد.
این مدت زمان، چندین سوال را مطرح میکند. پیش از هر چیز، آیا ۵۰ تا ۶۰ ساعت برای به پایان رساندن تمام ماموریتها اعلام شده یا این که منظور از آن، تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی است؟ در هر صورت، مشخصاً این عنوان طولانیترین و پرمحتواترین بازی تاریخ فرنچایز Armored Core خواهد بود. برای مقایسه، در ادامه میزان گیمپلی نسخههای پیشین را مطالعه میکنید:
- Armored Core 1: خط اصلی داستان: ۸ ساعت / محتویات اضافه: ۸ ساعت / تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی: ۱۲.۵ ساعت
- Armored Core 2: خط اصلی داستان: ۱۱.۵ ساعت / محتویات اضافه: ۱۳ ساعت / تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی: ۱۴.۵ ساعت
- Armored Core 3: خط اصلی داستان: ۱۲.۵ ساعت / محتویات اضافه: ۱۷ ساعت / تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی: ۲۰ ساعت
- Armored Core 4: خط اصلی داستان: ۸.۵ ساعت / محتویات اضافه: ۱۱.۵ ساعت / تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی: ۱۷ ساعت
- Armored Core 5: خط اصلی داستان: ۱۲.۵ ساعت / محتویات اضافه: ۲۰.۵ ساعت / تکمیل ۱۰۰ درصدی بازی: ۴۱ ساعت
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
خیلی دلم میخواد این محصول غنی ، بازی سال بشه ولی احتمالش کمه حتی شاید نامزد شدنش !
Bet؟
این بازی مال چند نسل بود.
الان اصلا برد و کشش نداره مگر برای تجدید خاطره
واقعیتش من این بازی رو روش خیلی امید دارم. اما گیمپلیاش رو که دیدم کمی سردرگم شدم. هرچند که دیدن یک بازی فقط با گیمپلیاش مثل حدس طعم غذا تو پیج یک تیستر میمونه اما واقعیت فکر میکنم شاید تکراری بشه در طولانی مدت.
انشالله که اشتباه بکنم.
بنظر من گیمپلی عالیه و هیچ کم و کاستی نداره، کلا حسی که گیمپلی بهم میده رو خیلی دوست دارم.
البته این سلیقه ای هست و نظر شما محترمه.
طولانی ترین و کوتاه ترین بازی های تاریخ کدومن؟ بازی های با خط داستانی بی پایان منظورم نیست، داستانیه که به آخر ختم بشه
این نظرم ممکنه به مذاق خیلیا خوش نیاد ولی این بازی صرفا چون اسم کمپانی پشتش بزرگه همه هایپ شدن و حتی توی نقد و بررسیش هم قطعا عاشقان سینه چاک from software چه خوششون بیاد چه نیاد چون یجوری ترند میشه همه نمره بالا میدن بهش و انگار درصورت نمره پایین دادن عقب میمونن
و گرنه اگه شرکت گمنامی دقیقا همین تریلر رو از بازی میداد بیرون اصلا شاید پوشش داده نمیشد تو سایت ها
فیلتر و محیط های قهوه ای و خاکستری حتما دلیلی داشته که از بازی ها حذف شدن
دلایلی که مربوط به سلیقس رو کاری ندارم، اون ها جدا
اما از هر نظر بهش نگاه کنیم به صورت منطقی این بازی داره صرفا بخاطر اسم سازندنش دیده میشه و گرنه هیچ چیز نوآورانه ای درش دیده نمیشه صرفا یه شوتر جنریک نسل ۶ ۷ که کلی ازش هست
استودیوی گمنام نمیتونه حتی نزدیک همچین تریلر و شخصیسازی عمیقی رو در ژانر مکا ارائه بده. ی بازی مکا مثال بزن که نزدیک این قضیه شده باشه بعد من قبول میکنم که این بخاطر نام فرام سافتور مطرح شده. کلی از این بازی هست؟ کدوم بازی شخصیسازی این مدلی داره؟ کدوم بازی مبانی سولزبورن رو با مکا ترکیب کرده، کدوم بازی movement این مدلی داره؟ کدوم بازی اجازه میده part پاها هر کدوم یک استایل از گیمپلی خلق کنن، کدم بازی باس فایت این مدلی داخل ژانر مکا داره. فقط مثال بزن، لطفاً برای من لطیفه و قصه نگو، چون گفتی مثلش خیلی هست باید بتونی مثال بزنی دیگه درسته؟
دوست قشنگ من قبل پاسخ شما چند نکته رو بگم
نکته اول اینه باعث خوشحالیمه اگه حرف من برای شما شبه جک و لطیفه بود و باعث شد خوشحال بشین هرچند کم
نکته دوم “باید” مال ارتشه و همه جا جواب نمیده
و اما بازی های زیادی در سبک مکا هست با قابلیت شخصی سازی زیاد که از شبیه ترین هاش به این عنوان شرکت فرام سافتور میشه DAEMON X MACHINA رو نام برد
بازی های شرکت فرام سافتور هیچوقت از نظر گرافیکی پرچم دار نبودن اما از نظر طراحی هنری همیشه جزو بهترین ها بودن جوری که ادم میتونست ساعت ها نگاه کنه و خسته نشه حالا توی این بازی گرافیک همونیه که حرفی برای گفتن نداره ولی با این تفاوت که ایندفعه طراحی های هنریش هم چنگی به دل نمیزنه و یچیز خیلی کلیشه ای هست
یکی از مولفه های بازی خوب گرافیک و هنر بازی هستش و دوتای دیگه داستان و گیمپلی هستن. از نظر داستان نمیتونم درباره ای بازی نظری بدم چون هنوز بازیش نکردم
از نظر گیمپلی هم شاید اینکه با شخصی سازی جزئی از پا بشه مکانیک مبارزات رو تغییر داد برای شما نوآوری حساب بشه و براش هایپ بشین ولی بنظر من طبق تریلر هایی که تا الان دادن چیزی نیست که خیلی جاه طلبانه و تاپ باشه
مکانیک پرواز و مبارزات هوایی رو در بازی بسیار بد anthem دیدیم که جزو معدود نقاط قوت بازی بود
از بازی های دیگه ای که هرکدوم بخشی از نقات قوت مورد نظر شما در این بازی رو به نوعی داشتن میشه به :
DUAL GEAR
gundam breaker 3
Front Mission Evolved
Damascus Gear Operation Tokyo
Mecha Knights: Nightmare
M.A.S.S. Builder
VOIDCRISIS
Garrison: Archangel
یا حتی MOBILE SUIT GUNDAM BATTLE OPERATION 2 که بخاطر سرور های افتضاح و بازی پولیش نشده بسیار ضعیف عمل کرد
اشاره کرد.
بازی armored core 5 کل فروشش به ۱ میلیون نسخه نرسید ولی الدن رینگ نزدیک ۲۰ میلیون نسخه فروخت . آیا اگر نسخه ۵ این بازی بعد از elden ring عرضه میشد باز هم فروشش همینقدر کم بود؟ خیر
شما شاید بخاطر مکانیک های مختلفی که براتون تو بازی جالبه بازیرو تهیه کنین اما نمیشه منکر این شد اکثریت صرفا بخاطر نام فرامسافتور برای این بازی هایپ هستن و بیشتر از لیاقتش نمره و تقاضا دریافت خواهد کرد
بخاطر اسم فرامسافتور بهش نمره بالایی میدن ؟
نخندون منو الحق که داری لطیفه میگی بقول مستر کریمی :)
میتونم ده ها مثال بزنم که حرفتو نقض میکنه
یه نمونش کپکام استریت فایتر و رزیدنت ایول رو داد با نمرات عالی
اگزوپریمال اومد و گند زد
بایوور رو بگم یا بلیزارد !
بازی میاد و چیزی که حقشه رو میگیره و امیدوارم عالی بشه که هیترا رو بشونه سرجاشون (هرچند قطعا زیر نود میشه)
هیچکدوم از این بازیها در هیچکدوم از مکانیکهایی که ذکر کردم، پولیش و عمق چیزی که به نمایش گذاشتن رو ندارن. طراحی هنری بازی خارق العاده اس تک تک مکاها طراحی فوق العاده ای دارن، باس فایت آخر پر زرق و برق و هنرمندانه اس (داخل تریلر) محیطها هم طراحی اینداستریال خوبی دارن. طراحی هنری چنگی به دل نمیزنه که کذب محضه. مثل همیشه مخاطب ایرانی فقط بلده چیزی که دوست نداره رو الحاق بزنه به چیزی که حقیقت نداره باشه تو مکا دوست نداری، چرا دیگه الکی قضیه رو ربط میدی به طراحی هنری؟ الان دوست داری طراحی هنری چجوری باشه؟ محیط اینداستریال همینه دیگه، خشن و سرد و یکنواخت. قرار نیست ناگهان طبیعت ببینی. انسان متعجب میشه واقعاً از این کامنتا. این هم مثل کامنت قبلی لطیفه بود. رفتی یه لیست از بازی های مکا گذاشتی قراره چیو ثابت کنه؟ نگفتم بازی مکا نام ببر، گفتم بازی ای نام ببر که موارد نام برده رو عمیقا اعمال کرده باشه کدوم اینا المان سولزبورن دارن، شخصی سازی کدومش در این حده daemon x machina رو خوب اومدی :دی یکی از midهای ژانر رو آوردی که نه شخصی سازی داره نه بیلد و استایل.
ولی جالب ترین نکته این بود که هر کدوم از بازی ها یکی از موارد رو داره، گیریم درست باشه، جمع آوری بهترین قسمت هر کدوم از این بازی ها داخل یک بازی کار آسونیه؟
کاش یکی از این مخاطبای کژوال ایرانی که به این بازی انتقادهای دو هزاری وارد میکنن، توضیح میدادن که مثلا چی باید اعمال میشد برای یه بازی مکا، مثلا محیط شبیه قرون وسطی با مناظر طبیعی بود؟ بازی قراره داخل محیط های سرد و خشن اینداستریال روایت بشه قرار نیست ظرافتی وجود داشته باشه. گیمپلی چطوری بود؟ مثلاً چه حرکتی میزد مورد علاقه قرار میگرفت؟ هر انتقادی به بازی شده حول عدم علاقه به مکا هست نه مشکل بازی.
من از وارد کردن مشکل واقعی به بازی بدم نمیاد. مثلا ویس اکتینگ رو دوست نداشتم دیگه بیش از حد اجی بود، چک پوینت هم شنیدم زیادی سخاوتمندانه اس و بالانس سلاحها هم یکم مشکل داره تا به امروز طبق بررسیها، اینا مشکلات واقعی میتونه باشه ولی وقتی یارو میاد از چیزایی ایراد میگیره که سلیقه شخصیشه، واقعاً سطح پایین کامیونیتی گیمینگ ایران رو نشون میده که بعضی وقتا ارزو میکنم زودتر درشو گل بگیرن که درصد بالاییشون ذهنای فوق العاده بسته ای دارن و پذیرای چیز جدیدی نیستن، خوبه که سهمی در گیمینگ نداریم وگرنه تاثیری جز عقب مانده تر کردنش نداشت.
چیزی که مغز رو منجفر میکنه تفاوت دیدگاه نسبت به این بازی داخل ایران و کامیونیتی های خارجیه. اون طرف ۹۹ درصد افراد در حدی بازی رو ستایش میکنن که متعجبم. این طرف در حدی بازی رو میکوبن که بازم متعجبم. به شدت عجیب و غریبه که کامیونیتی ایران نمیتونه قدردان این بازی باشه، یک اکشن فوق العاده با شخصی سازی بی نظیر.
عالی🔥
گرافیک داغونی داره و از لحاظ داستانی پتانسیل بالا ولی فک کنم حروم شده باشه .
ارزوی موفقیت برای بازی دارم .
مثل من کسی سینه چاک میازاکی نیست با دارک و بلاد و الدن سکیرو من زندگی میکنم تمام بازیایی قبلی رو هم به محض معرفی میفهمیدم قراره بترکونن ولی این بازی از زمان معرفیش گفتم هیچی نمیشه و ای کاش اینو نمیساخت چون مطمانم بازی به درد نخوری خواهد شد و اعتبار منفی برای فرام میاره
چون من بازی مکا دوست ندارم = بازی اعتبار منفی میاره. باشه.
شب دراز است و قلندر بیدار
نیاز نیست منتظر چیزی باشیم. بازی همین الانم اعتبار مثبت آورده. خیلی جاها صحبت از اینه که این استودیو به پول و سودآوری اهمیت نمیده و پروژه دلخواه و دغدغه خودشونو میسازن. اعتبار از این بالاتر که بندۀ پول نباشی مثل اکثر ناشرها و یه بازی قدیمی و نیش رو احیا کنی؟
من نگفتم میازاکی پول پرسته اتفاقا خیلی خیلی هم دوسش دارم میگم بهترین شخصیت تمام دوران گیمری من رو داره بازیاش رو من دارک ۳ شروع کردم والان شده جزیی از زندگیم ولی نه اینکه من از سبک مکا بدم بیاد ولی این بازی رو مطمانم خراب خواهد کرد که اونم من اصلا میازاکی رو مقصر نمیدونم چون خودش نساخته این بازی ساخته های میازاکی صفر تا صد رو موفقیتشون تضمین شدس