عذرخواهی سازندگان Diablo 4 بابت آپدیت جدید بازی
طی آخرین صحبتهای استودیوی بلیزارد (Blizzard)، آنها به این نکته که بعضی بیلدهای مرتبط با آیتمها و شخصیتهای بازی Diablo 4 را بیش از حد ضعیف کردهاند، اشاره کردند.
طی آخرین استریم زنده بازی Diablo 4، کارگردانان بازی، آقای جو پایپیورا (Joe Piepiora) و جو شلی (Joe Shelly)، و رییس بخش ارتباطات بازی، آدام فلچر (Adam Fletcher)، اعتراف کردند که استودیو در آخرین آپدیت بازی با ضعیفسازی بعضی از شخصیتها و بیلدهای مرتبط با آنها که در آپدیتهای اخیر تغییر پیدا کرده بود به تعادل بازی لطمه وارد کرده است.
آقای فلچر گفت:
ما صدای شما را واضح و بلند شنیدیم قطعا چنین آپدیتی تجربهی خوبی را برای پلیرها فراهم نمیکند و به شما قول میدهیم چنین اتفاقی دیگر رخ نخواهد داد.
همچنین، این استدیو قبول کرد که در متعادلسازی بعضی بیلدهای قدرتمند Diablo 4 اشتباهات متعددی را مرتکب شده و اکنون به نظر تعداد آنها به بیش از حد رسیده است، پایپیورا اضافه کرد:
بهینهسازی بیلدهای بازی یکی از کارهایی است که ما نمیتوانیم به شکل خوبی آنرا انجام دهیم.
در ادامه این سه شخص عنوان کردند که قرار است تا دو هفته آینده شاهد عرضه بهینهساز ۱.۱.۱ باشیم. هدف این بهینهساز این است که تعداد هیولاهای بازی در نایتمر دانجنز (Nightmare Dungeons) و هلتایدها (Helltide) را افزایش دهد، همچنین تعادلی را برای دریافت XP، در لول های ۵۰ تا ۱۰۰ فراهم کند؛ در کنار این دو هدف اصلی، مشکلات فرعی دیگری نیز برطرف خواهند شد.
همچنین، این آپدیت قصد دارد تا برای پلیرها این امکان را فراهم کند تا بتوانند ۹۹ اکسیر اضافه را در صندوق (Stash) بازی ذخیره کنند. قیمت دوباره چیدن مهارت های کاراکترهای بازی، (Respec)، نیز تا ۴۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
در ادامه این استودیو قصد دارد تا استریمهای بیشتری را تا زمان عرضه آپدیتهای جدید بازی برگزار کند تا سازندهها بتوانند بیشتر از روند توسعه این آپدیتها در کنار تغییرات و نظرات پلیرها صحبت کنند. استریم بعدی این استودیو ۲۸ جولای (۷ مرداد) خواهد بود تا بتوانند عمیقتر به جزئیات بهینهساز ۱.۱.۱ بپردازند.
برای اطلاع بیشتر، آپدیتهای اخیر بازی Diablo 4 به قدری بحثبرانگیز بود که پلیرها به سایت متاکریتیک هجوم برده و نمرات این بازی را بر روی رایانههای شخصی به ۲.۸، در کنسول پلیاستیشن ۵ به ۲.۵ و نسخه ایکسباکس آن را به ۴.۲ کاهش دادند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بچه ها یه سوال داشتم البته به این ربطی نداره
من بازی بتمن آرکام نایت من دارم نسخه ایکس باکس وان روی سری اس بازی میکنم ولی وقتی میرم بازی میکنم میام بیرون روی ۶ درصد گیر میکنه یعنی میتونم بازی کنم ولی میام بیرون روی ۶ درصد سیف میشه کسی میدونه مشکل چیه ؟
سوالم ربطی به سوالت نداره ولی خواستم بپرسم از لحاظ پرفورمنس و گرافیک چه وضعیتی داره رو سری اس ؟
آخه یه ودیو میدیم طرف داشت تست میکرد خیلی افت رزولوشن و تکسچر داشت بازی برا همین از نصبش منصرف شدم حالا میخوام بدونم چجوریاس از نظرت ؟ واقعا این مشکلات رو داره ؟
برای من که خیلی خوبه و افت فریم ندیدم زیاد خودم الان دارم واچ داگز ۲ رو بازی میکنم و کیفیتش خیلی خوبه با اینکه مانیتور ۶۰ فریم و رزولوشن ۱۰۸۰ داره
یعنی از همون ۶ درصد که قبلاً ردشون کردی دوباره شروع میشه برات؟
اره دقیقا مثلا تا ۱۱ درصد میرفتم میومدم بیرون دوباره میرفتم تو بازی دوباره میومدم رو ۶ درصد
باگه بازیو پاک کن دوباره نصب کن احتمالا درست میشه
با یه سیو دیگه تو خوده بازی از اول شروع کن اگه بازم اینطوری شد احتمالا بازی یه مشکلی پیدا کرده عین همون پیشنهاد دوستمون حذفش کن از اول بریز
خیلی خندهدار هست که توی سال های اخیر چقدر نامه عذرخواهی زیاد شده ، یک عکس بود از کل عذرخواهی های استودیو ساخته بودند :d
خب امیدوارم مشکلات حل بشه تا پلیر های بازی از بازی لذت ببرن
خوب گیم آنلاینه و سبک mmo. قرار نیست که یک شبه همه چیشون بالانس باشه.
تا همین الان که حدود ۲۰ سال از بازی wow میگذره بیلزارد هنوز داره باگ پیدا میکنه و بعدشم فیکسشون میکنه.
اینکه بعد از ۲۰ سال هنوز تو بازیت باگ پیدا بشه احیانا فاجعه نی ؟
من میگم آقا اینایی که تو بازیاشون گند میزنن قبلش خودشون تست نمیکنن اون لعنتیایی که حالا یا آپدیت میکنن یا بازی میدن بیرون؟؟؟
من میگم آقا اینایی که تو بازیاشون گند میزنن قبلش خودشون تست نمیکنن اون لعنتیایی که حالا یا آپدیت میکنن یا بازی میدن بیرون؟؟؟
همین!؟این همه سال وقت داشتین ک قدرت هرکاراکترو ب اندازه بسازید،الان ی ماه از عرضه نگذشته یادتون افتاده ک اشتباه میکردید این همه سال.دوباره اپدیت کردید مشکلو درست کنید حالا متوجه شدید باز اشتباه کردین!!بزارید دوروز از قرار داد خرید رد بشیم بعد سوتی دادنو شروع کنید
🤡🤡🤡
هنوز خرید انجام نشده و قراردادی صورت نگرفته !
همین ک اسم جعبه بالا سرت باشه کافیه.اگر قراردادی صورت نگرفته چجوری قرارداد ده ساله با سونی امضا کردن استاد!؟قرارداد دیگه تمومه فقط مسخره بازیاشون مونده
چقدر فشاری زیاد شده تو سایت . منم اگه کل لاین آپ ام تا وسط ۲۰۲۴ یدونه اسپایدرمن بود فشاری میشدم و همش جعبه جعبه میکردم . شما که از مایکرو ناراحتی ، برو با شاهکاری به نام project q برای بار هزارم ریمستر سوم لست اف اس رو پلی بده و امیدوار باش تا سال ۲۰۲۶ سونی یدونه IP جدید واست تولید کنه
این یعنی تعامل درست بین بازیساز و بازیکن (البته اگه بدون توهین باشه !)
بازم دمشون گرم هم معذرت خواهی کردن هم قراره درستش کنن به این میگن پشتیبانی
یعنی چی آخه یه عذرخواهی خشک و خالی؟!!
من تاحالا ندیدم سونی توی یکی از بازی های سرویس محور و آنلاینش تعادل نباشه و بالانس نباشه.
اینکارا فقط از جعبه و اکتی برمیاد
باز یه بهونه افتاده دست اونایی که سهامدار سونی هستن🤒🤒
یه بازی سرویس محور و آنلاین سونی رو نام ببر 🤣🤣🤣
آپدیتیدم آقا یه دنیا معذرت
بهینهسازی بیلدهای بازی یکی از کارهایی است که ما نمیتوانیم به شکل خوبی آنرا انجام دهیم.
.
.
این که چیزی نیست
تیم اورواچ هم نمیتونه ی هیرو رو درست حسابی بالانس کنه
ی بار پچ میدن mei و کسیدی و باف میکنن
چند هفته بعدش برمیدارن کسیدی و دوباره نرف میکنن
کلا تیم بالانس سازیشون دست بچه های ۴ پنج ساله س
خدایی اگه دنبال بالانس بودن هستین فقط R6