Baldur’s Gate 3 شامل بیش از ۲۰۰۰ شخصیت قابل تعامل خواهد بود
Baldur’s Gate 3 قرار است بازی عظیمی باشد. بازیکنان پس از به پایان رساندن بازی هم میتوانند انتظار مقدار زیادی محتوای جدید را در دورهای بعدی داشته باشند.
Larian Studios در جریان یک Panel From Hell جزئیات جدیدی را در مورد Baldur’s Gate 3 به اشتراک گذاشت، اما این توسعهدهنده به همین رویداد بسنده نکرد و کمی بیشتر در قالب یک پست استیم به صحبت در مورد بازی پرداخت. اول از همه شاهد رونمایی از یک ویژگی جدید به نام Alchemy بودیم. Alchemy به بازیکنان اجازه میدهد تا با ترکیب گیاهها، کریستالها و موارد بیشتر آیتمهای جدیدی را از جمله Potionها و Oilها خلق کنید.
این استودیو همچنین در مورد بیش از ۱۷۴ ساعت کاتسینی که در بازی وجود دارد هم صحبت کرد و گفت که تمام این کاتسینها بازتابی از تصمیمات بازیکنان خواهند بود و هر تصمیم عواقب داستانی خواهد داشت. به علاوه بیش از ۲۰۰۰ شخصیت برای تعامل در بازی وجود دارند که با توجه به نژاد و کلاس شما در دسترس خواهند بود.
برای رسیدن به بهترین پایان ممکن به بیش از ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت، اما بازیکنان میتوانند انتظار مقدار زیادی محتوای جدید را در دورهای بعدی بازی هم داشته باشند. البته اگر میخواهید تمام محتوای ممکن را در یک دور بازی ببینید، باید بیش از ۲۰۰ ساعت را صرف تجربه بازی کنید. در Baldur’s Gate، عواقب واقعی تصمیمات شما به نمایش گذاشته خواهند شد:
اجتماع مردم در شهر به صورت سیستماتیک در مورد ماجراجوییها و شکستهای شما صحبت خواهند کرد و به شایعهپراکنی خواهند پرداخت. آنها حتی میتوانند به صورت مستقیم تحت تاثیر تغییر اخبار توسط شما و چاپ بهترین تیترهای ممکن قرار بگیرند.
بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۲۳ (۱۲ مرداد ۱۴۰۲) برای PC و در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه ایکس باکس هنوز مشخص نیست.
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
هم گیم پلی طولانی داره و هم شخصیت هاش زیاده. اینجوری که میگن بازی خوبیه.
گیم پلی طولانی الزاما نمی تونه فاکتور خوبی باشه ، مخصوصا تو بازیای چند سال اخیر !
🤯 🤯
توی شهر NPC ها راجع کارهایی که انجام دادین و تصمیم هاتون حرف میزنن! و روزنامه ی شهر طرز فکر مردم رو تغییر میده. میشه مخفیانه وارد محل پخش روزنامه شد و اطلاعات روی روزنامه رو تغییر داد که به نفع کرکترت حرف بزنن :))
فکر همه جا رو کردن لامصبا. میتونستن شهر رو تیکه تیکه با لودینگ اسکرین جدا کنن ولی کل شهر رو در اختیار پلیرها قرار دادن!
قشنگ یه دنیا ساختن که پلیر داخلش محو بشه و خدا میدونه که چقدر ما نیاز داریم در روز چند ساعتی محو بشیم خیلی اطلاعاتی که از بازی میاد هایپم رو چند برابر کرده منتظرم فاینال ۱۶ رو تموم کنم بعدش برم سراغ دیابلو ۲ ریمستر و فرش قرمز رو پهن کنم برای بالدور گیت ۳ 😍
اینجور که بوش میاد قراره یه بازی متا نودی داشته باشیم
اذیمط خالث 🗿
حیف که با پورت ایکس باکس به مشکل خوردن و مطمئنن نسخه سری اسش چیز شل و ولی از اب دربیاد و کلی داون گرید انجام بدن روش ولی صد در صد نصبش میکنم اگه بیادش روش
👍
لعنتی تاخیر داره رو ایکسباکس 😑 امیدوارم تا استارفیلد رو سیر میشم برسونن رو ایکسباکس. بازی حدود ۲ میلیون دیالوگ داره😂 استارفیلد شانس آورده که این cRPG هست وگرنه باید شرمندگی میکشید با این اختلاف 😁
بنده بشدت طرفدار سری دیوینیتی هستم و عاشق سبک Crpg ولی خداییش ساخت اکشن آرپیجی اونم بتسدایی خیلی کار دشوارتری از Crpg.
البته اینم بگم بازی های استدیوی لارین تاپ ترینای Crpg در کنار سری wasteland و کمی از بازیای بتسدا نداره توی سبک خودش.
بازم ازین خوشحالم که حداقل کم کم دارن به جایگاهی که حقشون هست توی کامیونیتی های کنسولی میرسن و مثل دهه قبلی این سبک فقط محبوبیتش توی پیسی نیست.
در ژانر خودش درحال حاضر کامل ترین بازی محسوب میشه. بازی بیش از ۲۵۰ هزار لاین دیالوگ داره!!.(اگه اضافه تر نشده باشه) این حجم از دیالوگ اولا پویایی وو زنده بودن دنیای بازی رو افزایش چشمگیری میده هم انتخاب های فراوان رو در اختیار گیمر میزاره. انتخاب هایی با عواقب مختلف و کنش و واکنش های گسترده تری که تا به حال حتی در عناوین خوده بتسدا هم ندیدیم!.
درواقع الان دیالوگ های استارفیلد تقریباً با مجموعه، بازی های: ویچر۳، سایبرپانک ، اسکایریم و دارگون ایج اینکویزیشن برابری میکنه!
بازیای بتسدا مگه آدم بهمین راحتی ازشون سیر میشه به شخصه پدر اسکایریمو تا خود پارسال درآوردم
امسال یکی از بهترین سالها برای آرپیجی بازهاست.
و بازی های فایتینگ
نمیدونم چرا از بازی های دوربین از بالا خوشم نمیاد ، ی جوری چون همه چیز ریزه خوشم نمیاد
وای براش هایپ شدم یواش یواش ازش داره خوشم میاد
از starfailedبزرگتره انصافا
نظر شخصیم اینه که لاریان تمام و کمال پتانسیل و قدرت اینو داره که جا پای بلیزارد بگذاره.بازی رگ و ریشه دار و عمیق حتی از تصاویر و تریلرهاش هم پیداست.شاید اغراق باشه ولی احتمال میدم یه متای عجیب و غریب و باورنکردی به دست بیاره که همه انگشت به دهن بمونن.البته امیدوارم…
بازی با عظمتی هست کم کم داره ازش خوشم میاد اوایلش هایپ نبودم براش ولی الان خیلی بیشتر خوشم اومده ازش امیدوارم گیم خوبی بشه
یه سوال یه جا دیدم گیم پلیشو، فقط با تاسه؟
بازی های آشغال که میخوان از ترند روز سو استفاده کنن
باشه فهمیدیم صد ساعت داستان داری با یک کیلیون دیالوگ تو هم آر پی جی تو هم بازی خفن