بازی لایو سرویس استودیو لندن پلی استیشن احتمالا همزمان روی PC و PS5 منتشر خواهد شد + جزئیات بیشتر
آگهی شغلی استودیو لندن (London Studio)، به حضور مجموعهای از قهرمانان که هرکدام قابلیتها و تواناییهای مخصوص خودشان را دارند، اشاره میکند.
استودیوهای پلی استیشن سخت مشغول ساختن عناوین سرویس محور هستند؛ از Haven Studios و بازی $Fairgame گرفته تا استودیو فایرواک (Firewalk) با Concord و عنوان چندنفره دنیای The Last of Us از ناتی داگ، همگی پروژههای تازهای هستند که در راستای پیشبرد سیاستهای جدید سونی در دست ساخت قرار دارند. اگرچه استودیو لندن هنوز از بازی جدید خود رونمایی نکرده است اما طبق اطلاعات رسمی، با عنوانی Co-Op طرفیم که در دنیای فانتزی شهر لندن اتفاق میافتد.
با توجه به فهرست شغلی اخیر این استودیو برای طراح ارشد/اصلی مبارزات، احتمالاً این بازی مجموعهای از قهرمانان را ارائه میدهد که بازیکنان میتوانند آنها را انتخاب کنند. در توضیحات شغلی این سِمَت، نوشته شده است که افراد واجد شرایط باید فهرستی بهخوبی متعادل شده از قهرمان طراحی کنند که هرکدام، تواناییهای خاص خود را دارند. استودیوی سازنده همچنین میخواهد مطمئن شود که دشمنان بازی دارای «حملاتِ مشخصی باشند که بازیکنان بتوانند نحوه مبارزه با آنها را با استفاده از تواناییهای قهرمانان، به راحتی یاد بگیرند».
کارمندان جدید باید با طراحان گیمپلی و LiveOps برای ساخت مهارتهای (Skill) سرگرمکننده و مقیاسپذیر و همچنین سیستم پیشروی که بازیکنان را پای بازی نگه دارد، همکاری کنند. استودیو لندن میخواهد افرادی به تیم خود جذب کند که دانش و تجربه ساخت قابلیتهایی برای مبارزات با مقیاس بزرگ را ترجیحاً روی رایانههای شخصی داشته باشند و بتوانند کارِ خود را از مرحله کانسپت تا مرحلهای که به دست بازیکنان میرسد، طراحی کنند.
شاید خیلی غافلگیرکننده نیست اما مطالب بالا میتوانند تائید کنند که بازی بعدی این استودیو، همزمان روی رایانههای شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. البته هنوز جزئیاتی درباره تاریخ عرضه این عنوان مشخص نشده است؛ پس تا انتشار اخبار رسمی با گیمفا همراه باشید.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
این نسل با وجود بتسدا و اکتیویژن و بلیزارد هر کی اسباب بازی ایستگاه ۵ خرید سرش کلاه رفت
🤣🤣ما که تا حالا چیزی از ایکس باکس ندیدیم
بایدم اینطور باشه
بازی لایو سرویس به پلیر بیشتر نیاز داره
حتی برای xbox هم عرضه کنه بهتره که همه میدونیم تا قیامت همچین چیزی اتفاق نمیفته :D
این استودیو یکی از VR های خوب نسل قبل رو ساخت و حالا
.
.
.
.
داره کواپ و سرویس محور میسازه..
میگذاشتید برای VR2 محتوا تولید کنه خوب
سونی الان اینجوری شده که چنتا سرویس محور بسازه که اخرش یکیش بگیره
که قطعا وقتی اون یدونه بگیره کلی براش سود داره
این استودیو زمانی که گیرز اف وار نیومده بود یه دمو از بازی جدیدشون نشون دادن که کاور گیری داشت
که متاسفانه بازیشون به خاطر بزرگی بیش از حد کنسل شد
ولی در واقع سیستم کاور گیری برا ی گیم خیلی قدیمی دوره ps1 فکر کنم بود که دیده نشد گیمش
فکر کنم مال ps2 بود
خودشون که گفته بودن !
جیمبو هست و این تصمیم گیری های تخیلیش
:box fan boy
استدیو لندن رو سونی مثل ژاپن و زیپر و ایوو خیلی اذیت کرد بازیسازی که داشت ۸ days وgetawayمیساخت به یه مینی گیم ساز برای موو وvr تبدیل کرد
البته قبل از اینکه Eight Days عرضه بشه اینا داشتن اینجور بازی ها رو برای PS Move و VR میساختن ولی آره حرفتو قبول دارم London Studio واقعا حیف شد
فاقد اهمیت
سونی گفته ۲۰۲۶ بیشتر از ۱۲ تا بازی لایو سرویس عرضه میکنه
اگر امسال رو حساب نکنیم یعنی سالی ۴ «۲۰۲۴و۲۰۲۵ و ۲۰۲۶»
یعنی رو دست ea و تنست زد با این کارش
.
.
واقعا نمیدونم تو کله مدیرای سونی چیه
نسل ۸ که دوران اوج بازی های لایو سرویس بود یه گوشه نشسته بود
الان که هم تقاضا بازار برای بازی لایو سرویس کم شده و هم ناشرا مثل ea و مایکروسافت و …. سرشون خورده به سنگ
سونی تازه شروع کرده 😐
تو این یکسالی که گذشت فقط خبر از تعطیلی سرور های بازی لایو سرویس میومد و اکثر بازی های موفق لایو سرویس مال نسل هشتن که حداقل ۴ ۵ سال ازشون میگذره
زده به سیم اخر
هنر استودیو های خودشو هدر میده
بهترین استودیو های دنیا رو داشته باشی ولی لایو سرویس بسازی
سونی هم یه روزی سرش به سنگ میخوره ولی دیرتر
همون موقع که همه داشتن بیپروا سرویسمحور میساختن سونی صبر کرد و برنامهریزی کرد، استودیوهای مناسب این کار رو رو خرید، افراد با سابقه این زمینه مثل جید ریموند رو بهکار گرفت و بانجی رو خرید تا ناظر خروجی این افراد و استودیوها باشه؛ ضمن اینکه سونی بهترین تیم کنترل کیفی تو صنعت بازی رو داره که تا مطمئن نشن بازی به متای تعیین شده میرسه اجازه انتشارش رو نمیدن؛ خلاصه فکرنکنید سونی قراره نثل یوبیسافت، EA، اکتیویژن و… بیبرنامه پیش بره…
مثل جید ریموند؟ آخرین لایو سرویس خوبی که ساخته کی بود؟ در ضمن اون موقعی که این ماجرا بازار داشت به خواسته مخاطب جوابی نداد (خود ماکرو هم با نبود محتوای مولتی پلیر و عدم وجود حالت بتل رویال فرصت رو از دست داد)، الان اون جو خوابیده و اگر کسی میخواد یه لایو سرویس موفق درست کنه کارش خیلی خیلی سختتره
جید ریموند اولین باره داره تو عمرش رو یه بازی سرویس محور کار میکنه
هنوز کیم پلی بازی مشخص نیست ولی فکر کنم یه کلون از payday باشه
جید ریموند خودش قبل تر رو سری The Sims و Star Wars: Battlefront کار کرده که هر دو سرویس محور های موفقی بودن برای EA
خب داداش اکثرشو دارن استودیو هایی که برای مولتی پلیر خرید میسازن
فقط یه تیم از ناتیداگ و یه تیم از گوریلا که استودیو های داستانیش هستن دارن رو ۲ تاش کار میکنن
بقیش مال بانجی و هیون و فایر واکه
همین لندن استودیو انچنان استودیوی خفن سونی نبود
ولی خلاق بود
خب از این خلاقیتش چرا تو بازی انلاین و vr استفاده نکنه؟
ببین بحث سره این نیست کدوم استودیو یا کدوم تیم لایو سرویس میسازه
موضوع اینه فن های سونی خواستار ۱۲ تا بازی لایو سرویس که مشخص نیست با چه کیفیتی عرضه شن نمیخوان
شما دوس داری؟ شما خواستار این همه بازی لایو سرویسی؟
این راهو مایکروسافت.. Ea .. یوبیسافت رفتن و اخرش هیچی جز ناامیدی فن ها نبود
مایکروسافتی که میخواست فیبل لجندز کواپ بسازه فیبل ریبوت و داستان محور معرفی میکنه
شوکیس میزاره که خبری از بازی های لایو سرویس نیست
استودیو ردفال رو که یه محصول غیر قابل بازی میسازه رو بدون کوچیک ترین حاشیه میگه برید سراغ بازی بعدی، پروژه بزرگ بعدی!!!!
حالا سونی برای بند استودیو چه قدر حاشیه درست کرد!!! (حالا دیزگان کجا و ردفال که قابل بازی نبود کجا)
راهی که سونی داره میره اصلا خوشایند نیست و خودشم پشیمون میشه در اینده وقتی فن هاش ناامید شن
سونی بسیار بد عادته و اگه بازی یه استودیو خوب نباشه حتی میتونه تا تعطیلی یا تعلیق استودیو پیش بره
از کجا مطمئنین ۱۲ تا بازی خوب بدن بیرون؟
نمیشد جای ۱۲ تا بازی تا ۲۰۲۶ که میشه سالی ۴ ۳ تا بازی لایوسرویس xd
به جای این ۱۲ تا بشه ۳ یا ۴ تا بازی لایو سرویس که واقعا کافیه
از اون سمت اون ۸ تا بازی دیگه می شدن یه ای پی خفن.. یه ای پی جدید و بزرگ.. یه ای پی ۱۰۰ میلیون دلاری در حد گوست
تعداد استودیو هایی که مایکروسافت داره بیشتره و اتفاقا سابقه لایو سرویس بیشتری هم دارن.. ولی اونی که داره لایو سرویس پر تعداد تر و اشباع تری میسازه سونیه xd
هر تغییری خوب نیست و یه روزی تو همین سایت همه مینویسن کاش سونی به ساخت ای پی های بزرگ ادامه میداد نه ساخت لایو سرویس هایی که قراره ۱ ۲ ساله سرور هاشون بسته شه شاید شاید ۱ ۲ تاشون بگیره که قطعا یکیشون بازی بانجیه ولی بقیه نامشخص
در کل امیدی به اینده بازی های سونی ندارم جز اینکه تغییری ایجاد کنه
تو جدولی که چند وقت نشون دادن خودشون نسبت بازی های لایو سرویس به داستانی ،۳ به ۲ بوده تا سال ۲۰۲۶
هر ۵ تا بازی ۳ تاش لایو سرویسه xd
مسخره
به قول محمد طالبیان یه حرف قشنگی میزنه میگه کاری که سونی داره سر لایو سرویس میکنه مثل قمار میمونه یعنی ۱۲ تا لایو سرویس میسازه از اینا ۳ تاشون هم موفق بشن سودش رو کرده و به هدفش رسیده
لایو سرویس هم به نوبه خودش چیز بدی نیست به هر حال یه نگاه به مخاطب های خود PS هم بندازی میبینی کم کسیایی نیستن که فقط PS میخرن برای FIFA و Call of Duty و Fortnite و غیره
سونی هم دنبال اینه اینجور مخاطب ها رو جذب کنه که به نظرم از نظر بیزینسی حداقل حرکت درستیه به هر حال نمیشه با این هزینه ها توقع داش تا آخر عمر با ساخت بازی داستانی جلو رفت
مگه تاسه که بیشتر بندازه، شانس فقط دخیل نیست که! کیفیت بحثه، فک میکنی فورتنایت و پابجی کم کلون داشتن تا الان؟
همین PUBG که میگی الان Dead شده و جاش Call of Duty: Warzone اومده که صد برابرش پلیر داره و به موفقیت های بیشتری رسیده
۱۲ تا بازی بسازه ۳ تاشون بگیره
۹ تای دیگه برن سطل اشغال
چیزی جز اسیب به برند پلی استیشن نمیبینم
حالا مثلا تا قبل این بازی داستانی میساخت شکست میخوردن مثل Days Gone و Knack و Killzone Shadow Fall آسیب نمیخورد فقط الان آسیب میبینه ؟
از نظرم خیلی بهتر میشد، اگه این نسبتی که شما گفتید برعکس میشد. یعنی از هر ۵ تا بازی ۳تاش داستان محور بود
ممنون میشم اگه یه لینکی از اون خبر یا یه عکس از اون جدول بفرستید ؟ چون من ندیدم
چند تا سرچ زدم ولی پیداش نکردم
امار ماهانه و ۳ ماهه و سالانه سونی خیلی زیاده .. گم میشه لین اینا
گیمفا هم خبرشو کار کرده دوستان یادشونه
ببینید میتونید پیدا کنید
ولی چیزی که هست رو گفتم وگرنه دوستان تکذیب میکردن
برنامه سونی تا اوریل ۲۰۲۶ بوده
بازم دستت درد نکنه که وقت گذاشتی و گشتی. حرف شما سند هست.
بالاخره هر کنسولی به تمام سبکای بازی نیاز داره
سونی هم بعد چند نسل که لایو سرویس درست حسابی نداشته الان افتاده دنبالش
تا وقتی به بخش داستانیش ربط نداشته باشه چرا دوست نداشته باشم؟
همین عادت بدش باعث شده که بازیاش زمین تا اسمون با رقیب فرق کنن و کیفیت خیلی بالایی داشته باشن
از ۱۲ تا بازی احتمال این که ۲ تاش خوب از اب در بیاد هست
ولی از ۴ تا ممکنه هیچ کدوم موفق نشن
که اون ۲ تا میتونه شدید براش سود اور باشه
خب برادر داری میگی استودیویی که برای ساخت بازی لایو سرویس خریده شده بره بازی داستانی بسازه ؟ 😂
سونی تا حالا هیچ بازی لایو سرویس درست حسابی نداشته
حالا الان افتاده دنبالش که ضعف هاشو برطرف کنه
این یه تغییر خوبه
“سایت همه مینویسن کاش سونی به ساخت ای پی های بزرگ ادامه میداد”
مگه قراره به خاطر لایو سرویسا دیگه بازی بزرگ نسازه؟
گفتم تا وقتی به بازیای داستانیش صدمه نزنه خب بذار بسازه
چه ایرادی داره استودیو بانجی یا هیون که برای این کار خریده شدن چنتا بازی لایو سرویس بسازن؟
مگه داره تاس میندازه که میگی دوازدهتا بسازه احتمال موفق شدنش بیشتره تا اینکه چهارتا بسازه؟ بانجی که تضمین شده است موفقیتش ولی در مورد بقیه تعداد زیاد پروژهها فقط نیروی انسانی و بودجه رو پراکنده میکنه، باز باید دید به کجا میرسه ماجرا،
داره تاس میندازه دیگه
ممکنه چنتاش نابود بشه
ممکنه چنتاش قوی باشه پلیر جذب کنه
باید دنبال چیزی باشن که مردم میخوان
میدونی اپیک یا بانجی یا بلیزارد چنتا بازی لایو سرویس ساختن تا یکیش موفق شد؟ کاملا درسته همون اولی
چون همه ایده و سرمایه و تمرکزشون رو همون یه بازی گذاشتن و البته تجربه داشتن و سازندههای باتجربه در همین زمینه رو استفاده کردن، به نظر من اگه سه یا چهار تا لایو سرویس میساختن احتمال موفقیتش بیشتر بود، ولی خب باز باید دید
داداش اینایی که گفتی لایو سرویساشونو دقیقا زمانی عرضه کردن که مردم براش میمردن
دورانی که بتل رویال معروف شد فورتنایت کارش گرفت
ولی الان اگه یه بازی جدید بخواد بیاد باید با غولی به اسم فورتنایت رقابت کنه که اگه از نظر کیفیت ضعیف باشه قطعا نابود میشه
اگه نتونه پلیرارو جذب کنه بازم نابود میشه حالا هر چقدر با کیفیت باشه
برای همین داره تو تعداد بالا تو سبکای مختلف لایو سرویس میسازه که چنتاش بگیرن
بهترین استودیوهاش دارن کار خودشونو می کنند، این لایو سرویس هام اضافه بر بازیای قبلشونه. چرا از خدمات بیشتر شاکی میشین زا همیشه باید بنالید؟
میخواد ۱۲ تا تیر بزنه. فقط کافی ه که ۲تاش به هدف بخوره. نه تنها پول همه پروژه های دیگه رو درمیاره، بلکه کلی هم سود میده. حقیقتش من هم زیاد با این استراتژی حال نمیکنم.
خب وقتی خبر میاد که درامد یه سال گنشین ایمپکت از درامد ps بیشتره مجبوره همینجوری بره جلو
پارسال با اولین جزئیات و تصویری که از بازی دیدم خیلی واسش مشتاق شدم ، لندن فانتزی با جریانات جادو و اسپل
با توجه به پا فشاری های خود استودیو باید باری جالبی باشه
چه خوب..
#Twisted Metal
با توجه به رزومه ای که دارن، انتخاب سختی کردن. واقعا ساخت لایو سرویس کار هر استودیویی نیست. البته وجود Bungie و نظارتشون کمی دلگرم کننده هست. کلا با این استراتژی جدید سونی خیلی حال نمیکنم. دیگه زیادی داره میره سمت لایو سرویس. ۱۲ تا لابو سرویس واقعا زیاده، امیدوارم ۳-۲ تاشون خوب دربیاد تا بتونن سود خیلی خوبی بکنن.