واکنش اولیه منتقدین و تولیدکنندگان محتوا به دموی Armored Core 6
شرکت باندای نامکو در کانال یوتیوب خود ویدیویی از واکنش منتقدین و تولیدکنندگان محتوا به دموی نمایشی Armored Core VI: Fires of Rubicon به اشتراک گذاشته است.
ماه گذشته، در جریان رویداد Play Days، برخی از منتقدان مطرح وبسایتهای بزرگ و تولیدکنندگان محتوا به غرفۀ اختصاصی و خصوصی Armored Core 6 دعوت شدند تا دموی ۲۰ دقیقهای از این عنوان را مشاهده کنند. ساعاتی پیش، باندای نامکو مصاحبۀ خود با این افراد را منتشر کرده که نظر خود را پیرامون بازی به اشتراک میگذارند. همچنین، از این دموی ۲۰ دقیقهای، تنها ۴ دقیقۀ آن به مخاطبین نمایش داده شد، اما با نزدیک شدن به انتشار بازی، در انتظار جزئیات و فوتیجهای بیشتر هستیم.
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
مورد انتظار ترین بازی من همین بازیه و خیلی دوست دارم فرام سافتور رویکرد سنتی فرانچایز رو پیش بگیره تا این که ببرش سمت سولز لایک ها، به هرحال به نظرم بعد از ۱۰ سال توسعه سولز لایک ها یکم ساختارشکنی کنه جذابیت رو چند برابر میتونه بکنه چون بعد از تموم کردن ۶ تا بازی سولز لایک از فرام سافتور این اواخر یکم داشت برام روند بازی ها تکراری میشد نمیدونم بقیه هم اینو تجربه کردن یا نه
موافقم ،
راستش به نظرم این گیم پلی هم که پیاده کردن کشش یه آیپی جدید رو نداره راستش ،
منظورم اینه شاید برای ادامه بعضی بازی های مثلا بلادبورن ۲ اوکی باشن ،
ولی فکر نمیکنم برای یک آیپی جدید مناسب باشه ، باید برای سولز لایک بعدی به چیزی بسیار بسیار متفاوت کار کنن
گیم پلی قبلی دیگه در الدن رینگ به نهایتش رسید و به اندازه کافی گسترش داده شده ،
الان وقت یه چیز متفاوته
مثل همیشه، باندای نامکو x فرام سافتور و دوباره یکی از عجیبترین مارکتینگهای تاریخ. یک ماه و نیم مانده به عرضه فقط مصاحبه و ۴ دقیقه فوتیج گیمپلی بدون UI و توضیحات . هیچوقت نمیشه فهمید چی توی سر تیم مارکتینگ باندای/فرام میگذره.
آقای محمد حسین کریمی ارمورد کور باز😉
شاید بعد از موفقیتهای پیاپی به این نتیجه رسیدن که احتیاجی به کمپینهای تبلیغاتی گسترده ندارن و شاید بهتر باشه هزینه تبلیغات (که بعضاً از هزینه ساخت بازی فراتر میره) رو خرج مسائل مهمتری کنن.
مسائل مهم تر نداریم، سوای کیفیت ساخت خوده بازی مارکتینگ مهم ترین چیزه
برای استودبوهای دیگه بله، ولی ایم فرام که بیاد کل سوشال مدیا تصرف میشه.
پول مارکتینگ این بازی رو میتونن صرف یاخت یا بازی دیگه کنن، بهتر نیست؟
دیگه از راکستار و GTA معروف تر داریم؟ ۲۵۰ میلیون دلار اگر هزینه بازی بشه ۳۰۰ میلیون دلار مارکتینگ میکنه.
ولی باید قبول کنیم همین متد محافظهکارانه و مرموز تاثیرگذار بوده. حداقل در خصوص این بازی فکر میکنم خیلیا کنجکاون ببینن بازی قراره دقیقا چی باشه. خود من بیست ساله بازی میکنم ولی یادم نمیاد اینقدر راجع به یه بازی کنجکاو بوده باشم. بنظرم حداقل در خصوص این بازی که فن بیس خاص خودش رو داشته و به جز اون بقیه زیاد پیگیرش نبودن، غلغلک کردن جامعهی گیمر بهترین رویکرد باشه.
هیچی نمیگذره D:
درباره جاپان حرف میزنم. اینا افسانهاین کلا. رفتارشون هم افسانهایه
به نظرم همیشه بازی هارو باید اینطوری معرفی کنی نه اینکه ۲۰ دقیقه سینماتیک و داستان نشون پلیر بدی
همون اول رفتن سراغ گیم پلی
فرام سافتور و بندای نامکو افسانه ان
من فن میازاکی و بازیاشم ولس خوب با این سبک حال نمیکنم مبارک فناش
یه جورایی حس میکنم رویه فرام سافتور کلا تو این گیم عوض شده .
از نظر من فایت ها به شدت ساده هستن با توجه به چیزی که الان از گیم پلی دستگیرم شده و قرار نیست با یه اثر به سختی سولزبورن طرف باشیم .
به شخصه دوست داشتم یه سولز دیگه پلی بدم تا ارمورد کور ولی هرچه باداباد یه سکیرو دیگه میتونست بهتر ازین گیم باشه برام
آقا!!!! این چه ربطی به سولز داره😐 چرا هر وقت اسم این بازی میاد ربطش میدین به سولز؟؟🤔
بحث ربط دادن به سولز نیست من از هر گیمی که از فرام سافت ساخته میشه انتظار سختی دارم هر نحو و مدل و استایلی که میخواد باشه مکا باشه ژاپنی باشه . مدیوال باشه هرچی نمیدونم تا چه حد قراره این چلنجینگ باشه
متوجه منظورتون نمی شم
یعنی همیشه باید از آثار کپکام حتی بازی هایی مثل استریت فایترز یا مانستر هانتر انتظار ترسناک بودن داشته باشیم ؟
منظور اینکه . گیم ها تو ژانر های مختلف توسط سازنده های متعددی عرضه میشن !
به طور مثال از کپکام انتظار بازی ترسناک داریم و سوروایوال . از تیم نینجا سبک شرقی و هاردکور .
از راک استار جهان باز و از ناتی داگ ادونچر . .حالا ممکنه استایل ها تغیر کنه ولی ماهیت اصلی ساخت تغیر نکرده حتی طی ساخته ها و اینکه تغیر بنیادی وجود داشته باشه فقط توسط برخی از سازنده های ریسک پذیر انجام میشه مثل فرام سافت به طور مثال کوچ از سولزبورن به سکیرو
ولی ماهیت بازی ها همچنان رو هاردکور بودنشون متمرکز بوده ! من نمیتونم نظر کارشناسانه بدم راجب گیم ها چون از من بر نمیاد ولی متوجه اینکه یه بازی چقدر قراره سخت باشه میشم گرچه ممکنه اشتباهم کرده باشم .
حرف کلی من اینکه من از فرام سافت هر گیم با هر سبک و سیاقی که باشه انتظار سخت بودن و هاردکور بودن دارم
این بازی احتمال داره یکی از سخت ترین بازی های فرام سافتور باشه. قبل از عرضه سکیرو یادمه، همه کامنت میذاشتن یعنی چی دوباره زنده میشیم داخل بازی؟ حتماً به شدت اسون شده و کلی انتقاد کردن به این موضوع، وقتی عرضه شد، یه سری از سختی بیش از حد مینالیدن و یه سری سکیرو رو سخت ترین بازی فرام سافتور میدونن.
بنابراین، بازی ای که فقط چند دقیقه فوتیج گیمپلی ازش موجوده چجوری نتیجهگیری کردی آسونه؟ فقط یه دونه باس به نمایش گذاشتن اونم معلوم نیست چقدر دمیج میزنه چقدر hp داره چند تا فاز داره و …؟ چه برسه به ده ها باس دیگری که قرار باهاش مواجه بشی.
نتیجه گیری کلی نکردم تا حدی یه چیزی دست ادم میاد .
توی فایتی که تو هوا جریان داره و به راحتی میشه ضربات رو جاخالی داد و اتک به صورت پشت سر هم داد به نظرم سادست شاید درک من از موقعیت اشتباه بوده من نمیدونم کی راجب سکیرو همچین نظری داده ولی قطعا من همچین فکری راجبش نداشتم چه بسا همون ابتدا فهمیده بودم بازی قراره به شدت سخت باشه اینکه چه تعداد فاز داره و … تعابیر مختلفی که میشه از یه بازی داشت با توجه به اسپکت های متنوع قطعا یه بحث دیگست که باید مورد ارزیابی قرار بگیره و منکر این مساله نمیشه شد که ممکنه تمام حرف های شما درست باشه ولی با توجه به چیزی که الان دیدین ! چطوری گیم رو نقد میکنین از نظر سختی !
امیدوارم که ۱۰۰ درصد اشتباه کرده باشم و بازی به شدت چلنجینگ باشه این ارزوی فن بیس فرام سافت هستش
–
صرف نظر از تمام موارد ذکر شده من حاضرم به شخصه هر روزم رو دارک سولز و سکیرو پلی بدم تا گیم هایی که گیم پلی خیلی چلنجینگی رو ارائه نمیدن فرقی نمیکنه چه سبکی باشه حتی مکا هم برای من لذت بخش خواهد بود در صورتی که سخت باشه اون حس رضایتی که به من دست میده به کل این صنعت میارزه و این نظر شخصی بندست امیدوارم چیزی رو دیکته نکرده باشم
برای بازی ای که movement سه بعدی داره مثل ارمورد کور ، دشمن هم طوری طراحی میشه که حملاتش رو از سه بعد بر سر شما فرود بیاره. یک جا به جایی سه بعدی با مبارزات شبیه به دارک سولز خلق نمیکنن، دشمن هم همونقدر انعطاف حرکتی داره که شخصیت اصلی بازی داره.
“به طور مثال از کپکام انتظار بازی ترسناک داریم و سوروایوال .”
من اطلاعاتم درمورد بازیا پایینه پس بذار زیاد راجع به محصولات ناتی داگ یا تیم نینجا صحبت نکنم چون آثار خاصی رو ازشون بازی نکردم
اما چند تا از بهترین IP های کپکام مجموعه هایی مثل Ace Attorney یا Monster Hunter یا Street Figher یا حتی Devil May Cry «که روزی قرار بود ایول ۴ باشه ولی کلا روند متفاوتی از سری داشت» عه که چندان بویی از ترس نبردن
درسته راکستار اکثرا بازی های جهان باز ساخته و منتشر می کنه اما دلیل نمی شه از مکس پین ۳ بدمون بیاد! اینکه یه کمپانی خودش رو محدود نکنه و حتی شده “گاهی” بازی متفاوت بده بنظرم چیز خوبیه
تازه داریم راجع به راکستار حرف می زنیم، کمپانی که مخاطب هاش وقتی پیر شدن محصول بعدیش می رسه به دستشون!!
و اینکه به قول آقای کریمی نمی شه هنوز زیاد بر اساس ۵ دقیقه گیم پلی به نمایش دراومده حرف زد شاید بازی فراتر از اینا باشه و معلوم بشه با یه اثر هارد کور دیگه طرفیم
هیچوقت اینطور انتظار ها نداریم واقعا
الان همون ناتی داگ که میگی ادونچر ی زمان پلتفرمر میزد
همین فرام سافتور کلی گیم قبل از دیمن سولز ساخته
مجبور نیستن که همیشه سولزلایک تولید کنن (با اینکه این بیشتر خواسته طرافداراست)
من که خوشحال میشم محدود به یک سبک نباشن
بخش عمده ای از دشواری بازی به نوع شخصی سازی کاراکتر مربوط، در این نمایش ها هم نمی شه فهمید نوع شخصی سازی به چه صورتی بوده از طرفی هم تریلر وقتی همراه با برش و ادیت باشه بیشتر جنبه نمایشی پیدا می کنه و در مورد سطح دشواری بازی ملاک قرار نمی گیرد
شخصی سازی این سری همیشه عالی بوده، دلم میخواد یه Raven خفن درست کنم🤩
به جایی همچین نمایش های باید یک تریلر با محوریت شخصی سازی کاراکتر و تاثیرش در مبارزات نشون بدن
در مورد این بازی فعلا سکوت اختیار میکنم تا زمانی که نمراتش منتشر بشه
بنظرم می تونه معادلات GOTY امسال رو بهم بریزه.
به نظرم تو کلا معادلات صنعت گیم رو بهم که هیچی نابود کردی پسرگلم از کدوم پارک خرید کردی بگو ما هم بریم بگیریم بلکه پرواز کنیم بریم بالا تا فضا رو از نزدیک ببینیم معلومه جنسش اعلا بوده 🃏
اون پارک تو بری نهایت با دو تا ماچ بدرقت می کنن فعلا از آب گازدار شروع کن.
پس قبول داری که رفتی پارک جنس خریدی همینو میخواستم بشنوم ممنون که انقدر راستگویی برای همین لایکت میکنم 🃏
گفتم که اگر میخوای برات زوده فعلا
من برم وام بگیرم این بازیو بخرم
پن:به من حس اینو میداد که تو دنیا ترانسفورمرزه
انصافا بازیسازهای ژاپنی خیلی خلاقیت دارن👌🏻
البته این بازی ،بازی من نیست
گیم پلی خیلی خفن بنظر میاد.
منم جمله تکراری این سبک رو دویت ندارم رو پس ذهنم دارم ولی اهل تنوع هم هستم و اگه بازی خوب بود بدم نمیاد حال و هوام رو باهاش عوض کنم و چیزای جدید ازش یاد بگیرم.
تا بازی نیومده نمیشه مطمئین بود بازی راضی کنندست.
فعلا تریلرها هیچکدوم جذبم نکرد.
فرام سافتور خیلی استودیو خلاق جالبیه هر بازی که میده با بازی قبلیش زمین تا آسمون فرق داره دمشون گرم
بهترین بازیای فرام واسه من بلاد و سکیرو بودن
دارک سولز ها گادلی هستند البته یک و سه بهتره دو هم خوبه
مارکتینگ فرام سافتور و بندای نامکو تو حلقم
بازی ۲ ماه دیگه میاد گاهی یادم میره این بازی وجود خارجی داره
بازاریابی بازی تا اینجا افتضاح بوده اونم برای سری که نسخه های پیشینش هم زیاد نفروختن و معروف نبودن در حد بقیه آثار FromSoftware
امیدوارم شکست تجاری نخوره فقط
https://s8.uupload.ir/files/untitled_yta0.png
😐
چیزی نیست ،چیزی نیست
🥶🥶🥶🥶🥶🥶
میشه لطفا . خواهشا . پیام هات رو چک کنی . دق مرگ کردی من رو .
فقط ۴ دقیقه 😲 لااقل یه ۵ یا ۱۰ دقیقه از گیم پلی شو پخش میکردین ، تا نصفش هم فقط حرف زدن 😩 ( البته باز با همین یه ذره گیم پلی ای که از بازی به اشتراک گذاشتن نشون میده بازی قشنگ و عالی میشه .)
یکجورایی احساس بازیهای قدیمی ps1 رو میده. حتی کمی هم شبیه nier automata هستش.
به عنوان کسی که طرفدار بازی های from softwareهست هرکاری کردم نتونستم با الدن رینگ ارتباط برقرار کنم و واقعا دلیل اون همه تعریف و تمجید رو متوجه نشدم اونم وقتی عنوانی مثل سکیرو هست که بنظرم خیلی خیلی بهتر از الدن رینگ هست از هر نظر!!!! راجب بازیarmored core کلا این سبک بازی مورد علاقه من نیست و خیلی بی رووحه مطمعنم اگر شرکت دیگه ای بجزfrome softwareاین بازیو میساخت همه داشتن میگفتن این چ مضخرفیه به عنوان فن ۶ دانگ frome software این بازی بنظر من خیلی نچسبه و الین بازی این شرکت که به هیچ عنوان منتظرش نیستم بخدا ک هنوز نمیفهمم چرا همه الکی به به و چه چه میکنن
سکیرو بازی جدیدی هستش بخاطر همین سخته مثل اولین بازی سولز
الدن رینگ تکامل سولزهای قبلی که سه نسخه اش بازی کردی
شما اگه طرافدار شش دانگ فرام سافتی چطور از سری های قبل ds خوشت اومده ولی از الدن رینگ نه!! الدن رینگی که برای بار اول برای اکثرا بازیکنان خیلی سختتر از تمامی دارک سولزها بود حتی از نسخه ۱ چند برابر سختتر
بنده بعد از ۴۰۰ ساعت بازی کردن حالت افلاین الدن رینگ جلوی خیلی از باس ها شکست میخورم در حالی که همین چند هفته پیش ds1 بازی میکردم از بیش از حد اسون بودن باس های بازی تعجب میکردم البته تعجبی هم نداره چون یه دلیلش اینه هر بازی توی زمان خودش سخته با توجه به اینکه ds1 اولین تجربه خیلی ها بود مثل سکیرو بخاطر همین سخت چالش برانگیز بودن
البته دلیل دیگه اسون بودن ds1 زیاد بازی کردنم در الدن رینگ بود الانم پشیمونم چرا ds1 زمان خودش بازی نکردم چرا الان بایستی بازی کنم که اینقدر راحته بشه بازی
حالا شما که طرفدار بازی سخت هستین سه نسخه ds بازی کردی و یه سکیرو بازی کردین پس آیا الدن رینگ برای بار اول آسون بود؟بنظرت میشه بازی جهان باز بزرگ با بازی بسته خطی مقایسه کنی؟فکر کنم تا عمر داریم شاهد چنین مقایسه های *** باشیم
من به مراتب الدن رینگ رو به سکیرویی که هیچ اکتشاف معنادار و استایل بازی کردن به خصوصی نداره ترجیح میدم. از همه نظر بهتره؟ سکیرو اصلا اکتشاف معناداری نداره. استایل بازی کردن درش معنا نداره یه بازی اکشن خطیه صرفه. اینا رو توصیف کردم که بگم کل قضیه به سلیقه بر میگرده. کسی بخواد بیلدهای مختلف تست کنه و اکتشاف کنه یه جهان وسیع پیش رو داشته باشه الدن رینگ رو بیشتر دوست داره کسی که مبارزات اولویتش باشه سکیرو پس اینقدر تک بعدی و سطحی صحبت نکنید در مورد دو بازی کاملاً متفاوت.
از نظر من کلا باید تو سکیرو دمج ریفلکت کنی(نمیدونم دارم درست میگم یا نه) ولی تو الدن رینگ باید بزنی فرار کنی کلی جون باس رو خودت ببری کلی ایتم مختلف بگیری جهان عظیم رو بگردی که هزار تا جای مخفی داره و غیره ولی خیلی ها هم سکیرو رو دوست داشتن
و واقعا هم این غضیه به سلیقه ادم هست
منم گفتم به نظر من سکیرو بهتر بود و الدین رینگ حوصله سر بر بوود حالا دوستان چرا ههجوم اوردن نمیدونم شاید سازندگان الدن رینگ هستند ما خبر نداریم
خوب حوصله داری پنجاه خط بنویسی ولی حوصله خوندن دو خط نداری
خواهش میکنم اگه خواستی مقایسه کنی یه مقایسه درست کن
اگه سکیرو هم از یک لحاظ بالاتر از الدن رینگ باشه اونم سختی بازیه سختیش هم بخاطر اینکه یادگیری قلق مبارزاتش وقت میبره مثل اولین نسخه دارک سولز که برای خیلی ها زمان عرضه مثل سکیرو بود شاید هم بدتر
وقتی یه جای عمومی نظرتو به اشتراک میذارن بقیه هم ریپلای میکنن و نظرشونو درباره کامنت تو به اشتراک میذارن. اگر دوست نداری توضیحات سطحیای که میدی به چالش کشیده بشه بهتره نظرتو برای خودت نگه داری. اما اگر دوست داری نظرتو به اشتراک بذاری، بهتره منتظر پاسخ مخالفان هم باشی.
والا من ندیدم ۱ سردربیر انقد تهاجمی و تعصبی نظر بده انگار خودش بازی رو ساخته!!!! نیازی نمیبینم بیام بخاطر نظر شخصی خودم به کسی ثابت کنم سکیرو بهتره همونجوری ک شما با ۲بار گفتن کلمه اکتشاف نمیتونی نظر منو عوض کنی من اکشن خطی بودن سکیرو رو به اکتشاف الدن رینگ ترجیح میدم شما نظرت برعکسه من باید بیام بگم چون هم نظر من نیستی نظرت سطحیه؟ به عنوان یه سردربیر حداقل یاد بگیرید چجوری بحث کنید نه این که هرکی نظرش مخالف شماست رو بهش بگین سطحی!!! نکنه شما میازاکی یا هیدئو کوجیما یا شایدم شینجی میکامی هستین که ما سطحی هستیم و شما خالق!!!! جواب های شما مثل این هست که شما بیای بگی من fifa23رو به fifa22ترجیح میدم بعد من بیام بگم نه ببین شما ادم سطحی هستی وگرنه fifa23 دو تا تیم بیشتر داره پس بهتره.. خداروشکر گفتم نظر من وگرنه بعید نبود حتی فوشم بدین! با این طرز صحبتتون بعید نیست
دفعه بعدی اگر دوست داری کسی نظر سطحیای که میذاری رو در معرض توجه نذاره، بهتره نظرتو برای خودت نگه داری تا اینقدر تحت استرس قرار نگیری که دوباره یه کامنت سطحی ۲ بذاری lol
کاشکی بازی بعدی میازاکی همینجوری میبود. یک سولزلایک تمام عیار رباتیک!
سخت و قابلیتهاش مثل دارک سولز ولی به جای جادو از دور تیر بتونی بزنی. اینم تقریبا همونجوریه ولی کژوال تره به نظرم.
از طراحی اون باسه که سه تا چشم داشت خوشم اومد
فک کنم خوب میشه اما من همیشه حرفام برعکس میشه مثلا میگفتم ردفال عالی میشه اما نشد فوراسپوکن همینطور
بازی سرعتی دوست دارم