بازی Payday 3، چهار سطح دشواری خواهد داشت + تریلر
میودراگ کوواچویچ (Miodrag Kovacevic)، طراح ارشد بازی Payday 3، از استودیوی استاربریز (Starbreeze Studios)، فاش کرده که در زمان عرضه محصول، چهار حالت دشواری وجود خواهد داشت: «نرمال، سخت، بسیار سخت و بیش از حد دشوار». سطح «نرمال» برای مبتدیانی است که در حال یادگیری بازی هستند.
هنگام ارتقاء سطح، حالت «سخت» به عنوان دشواری «پیش فرض» در نظر گرفته میشود و بعد از اینکه امکان بارگیری راحت را پیدا کردید، مرحله بعدی، «بسیار سخت» خواهد بود.
بازیکنان کهنهکار احتمالاً از سختی دوم شروع میکنند، اما چالشی حتی بالاتر از آن نیز وجود دارد؛ یعنی سطح بیش از حد دشوار (Overkill)، که به عنوان یک «مشکل وحشیانه و ناعادلانه» برنامهریزی شده است.
کوواچویچ میگوید:
دشمنان و سلامت آنها بین سطوح دشواری تغییر نمیکند. بلکه در عوض، تعداد، دقت و آسیبی که میتوانند وارد کنند تنظیم خواهد شد. ایده این است که مردم را تشویق کنیم تا بتوانند با یکدیگر بازی کنند.
یکی از احساساتی که میخواهیم از آن اجتناب کنیم، موقعیتی است که در آن، شما یا باید در سطوح سادهتر بازی کنید که پس از مدتی کوتاه از تجربه بازی خسته میشوید، یا اینکه به اجبار، سطوح سختتر را انتخاب کرده که باعث میشود پس از مدتی گیج شوید.
عنوان Payday 3، در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه میشود. این بازی در انحصار کنسولهای نسل فعلی است تا «بهترین تجربه ممکن» را ارائه دهد.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
ولم کن
دوس دارم بازی خوبی شه ولی امید ندارم اصلا بهش
(یکی از احساساتی که میخواهیم از آن اجتناب کنیم، موقعیتی است که در آن، شما یا باید در سطوح سادهتر بازی کنید که پس از مدتی کوتاه از تجربه بازی خسته میشوید، یا اینکه به اجبار، سطوح سختتر را انتخاب کرده که باعث میشود پس از مدتی گیج شوید.)
اصن بعد ی مدت ک رو حالت اسون بری بعدش خودت مجبور میشی ماموریت هارو رو درجه سختی بالا بری چون رو حالت اسون دستمزد چیزی ب اون صورت گیرد نمیاد و ایتمای بازی تقریبا ی یسریاش گرونن و تو برای دسترسی ب اون همه ایتم باید ماموریت با پاداش بالا بری چون اگر بخای همه مراحل اسون بری برا جمع کردن اون پول بعد ی مدت بازی برات تکراری میشه.
منتظرشم و حتما تجربش میکنم
خوبه
برو دیگه که نمیخام چشمم بهت بیوفته
به نظرم این بازی بعد از مدت کوتاهی تکراری میشه.
اینقدر سازنده هاش واسش محتوا میدن هیچ وقت تکراری نمیشه payday 2 هنوز بعد ۱۲ سال داره ساپورت میشه و تازگیا یه dlc جدید هم گرفت از این بازی که بیشتر هم ساپورت میکنن
امکانات و ارتقا های جالبی به بازی اضافه کردن 😁 ، ولی یه مشکلی با بازی دارم اینه که خیلی زود تکراری میشه😮💨.
هوش مصنوعیش عالی مینوازد
Payday2 بازی ای بود که ۱۰ سال ازش پشتیبانی شد به شخصه فازی رو دوست داشتم ولی خب خیلی تکراری میشه و ارزش خرید نداره به اون صورت و به نظرم وایستیم بیاد رو سرویس هایی مثل پلاس و گیمپس بهترین موقع استفاده ازشه
بنظرم جالبه ولی این تنبلی سازنده رو نشون میده که برای کنسول های نسل هشت پشتیبانی نشده چون اونطور که میبینم هیچ پیشرفتی نمیبینم
دوشواری دوشواری نداریم😐😐
ایا مثل payday 2 فقط دشمنا رو بیشتر میکنه و دشمنای لول بالا میان ؟ از overkill بعد دیگه هیچ دشمن جدیدی نمیاد و فقط تعدادشون بیشتر میشد امیدوارم این یکی بیشتر مهارت پلیرو به چالش بکشه
چقدر بازی رو خوب روون کردن برخلاف نسخه قبلی
بازی payday 2 بنظرم بیشتر ارزش داره تا این بازی سومش
این گیمپلی روون و جان ویکی رو کم داشتیم