پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد

پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد

امیرعلی قربان‌پور
۱۲:۱۳ ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد

پیتر مولینیو (Peter Molyneux) که سابقه‌ی ساخت Dungeon Keeper ،Black & White و Fable را در کارنامه دارد، درباره‌ی بازی جدید خود در استودیوی 22Cans صحبت می‌کند.

او با فروش طرح‌های نو اما ناموفق اخیر خود به هواداران (به خصوص عملی نشدن قول‌هایش درباره‌ی بازی Godus) واکنش‌های متفاوتی را میان اهالی بازی‌های ویدیویی برانگیخت. با این حال اما، انکارنشدنی است که سازنده‌ی مشهور Dungeon Keeper ،Black & White و Fable همواره در تلاش بوده است تا پروژه‌های خود را بر پایه‌ی گیمپلی بدیع جلو ببرد.

مولینیو دیروز طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Gamereactor در رویداد Gamelab 2023 ابتدا نظر خود را راجع به تریلر دنباله‌ی Fable که در رویداد ایکس باکس به نمایش در آمد اعلام کرد و سپس به بازی جدیدش اشاره نمود.

وقتی در گذشته بازی‌ای می‌ساختم، درباره‌ی آن، طراحی‌اش و تبدیل شدنش به برترین بازی جهان صحبت می‌کردم. باقی افراد هم وقتی چنین چیزی را می‌دیدند، بسیار عصبانی و خشمگین می‌شدند. بنابراین، اکنون این کار را نمی‌کنم. با این حال، فکر می‌کنم که در این بازی به دستاوردی رسیده‌ایم؛ سازوکاری که در بازی‌ها بی‌سابقه بوده است. ما در حال پیاده‌سازی این سازوکار در جهان و محیطی آشنا برای مخاطبان هستیم. اصلاً چون محیطش آشنا است، بازی بسیار نو خواهد بود. می‌خواهم از توضیح کاملش دوری کنم، برای همین بسیاری از چیزهایی که می‌گویم ناملموس به نظر می‌رسد. البته این را می‌گویم که تجربه‌ی بازی بسیار به Fable ،Black and White و Dungeon Keeper شبیه خواهد بود.

پیتر مولینیو

همچنین، همانطور که او در ادامه می‌گوید، پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص شده‌اند.

تصمیم گرفتیم که بازی را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر کنیم، نه موبایل. نمی‌گویم که امکان انتشار آن در آینده برای موبایل وجود ندارد، اما تمرکزمان قطعاً بر رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها خواهد بود، زیرا به قدرت این پلتفرم‌ها نیاز داریم.

پیتر مولینیو

این بازی‌ساز باسابقه هنگام پاسخ‌دهی به پرسشی مبنی بر وضعیت کنونی پروژه نیز جواب مطمئنی نمی‌دهد، اما نقش خود در ساخت بازی و مدت در دست ساخت بودنش را عنوان می‌کند.

خیلی دلم می‌خواهد که درباره‌ی ویدیوی اولیه‌ی بازی با شما صحبت کنم یا حتی آن را به شما نشان دهم، اما اگر این کار را بکنم دیگر به جاده‌ی بی‌برگشت گفتن اطلاعات بازی به همه وارد می‌شوم. فقط می‌توانم بگویم که اولاً برای نخستین بار از زمان Black & White خودم کدنویسی را بر عهده داشته‌ام و همین مورد بازی را برایم بسیار خاص می‌کند. دوماً هم این پروژه هنوز در حال رشد است و نزدیک به ۵ سال می‌شود که پرورشش می‌دهیم. بنابراین، واضح است که جایگاه ویژه‌ای در قلبم دارد. با تمام وجود می‌خواهم که همه چیز را به شما بگویم، اما می‌دانید که انجام این کار مضحک خواهد بود.

پیتر مولینیو

DARKSIRENmeysamb𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻farhadqpmarioPop_Starmilad sa🤘Mohsenj74MMD

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد
پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پیتر مولینیو جزئیات بازی جدید خود در 22Cans را منتشر کرد