شایعه: Silent Hill 2 Remake صد درصد از بازی اصلی بزرگتر است
منبعی داخلی به نام Dusk Golem اعلام کرده است که بازی Silent Hill 2 Remake صد در صد از بازی اصلی بزرگتر است و تاریخهای مربوط به آن به زودی قطعی میشود.
استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) پس از اعلام وضعیت توسعهی بازی در ماه مارس دیگر اطلاعاتی دربارهی Silent Hill 2 Remake منتشر نکرده است. این منبع خبری نیز در ماه مه ادعا کرده بود که تریلری جدید برای این بازی و Silent Hill: Townfall در راه است، اما سازندگان از Silent Hill: Ascension تریلر و اخبار بیشتری منتشر کردند.
تاریخ انتشار تریلر همچنان مشخص نشده است، اما Dusk Golem میگوید: «این بازسازی صد در صد از بازی اصلی بزرگتر است.» شیوهی گفتار این جمله اما دوپهلو است و میتوان دو برداشت از آن ارائه داد. نخست آنکه بازیِ در دست ساخت دو برابر نسخهی پلی استیشن ۲ وسعت دارد و دوم آنکه این عنوان حتماً، ولی نه لزوماً به میزان دو برابر، از بازی اصلی بزرگتر است.
چند هفتهی پیش تاریخی را شنیدم، اما همچنان منتظر میمانم.
Dusk Golem
اگرچه در نگاه نخست تاریخ عرضهی بازی به ذهنمان خطور میکند، این امکان نیز وجود دارد که گفتهی مذکور به تاریخ انتشار تریلر اشاره داشته باشد. به هر صورت، بازی Silent Hill 2 Remake که با موتور بازیسازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine) ساخته شده است، برای پلی استیشن ۵ (با انحصار ۱۲ ماهه) و رایانههای شخصی منتشر میشود. نسخهی رایانههای شخصی آن نیز نیازمند ۵۰ گیگابایت از فضای ذخیره خواهد بود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
عه
وااااو عجب شایعه ای! من که باورم نمیشه ریمیک نسل نهمی سال ۲۰۲۳ از بازی نسل ششمی سال ۲۰۰۱ بزرگتر باشه! 😲😲
بلوبر تیم کثیف قراره به بزرگ ترین بازی ترسناک گند بزنه لعنت به کنامی
بیا مثبت فکر کنیم
به نظرم خوب کار میکنن. امیدوارم که خوب کار کنن چون این بازی برای من ارزشش از همه ی بازیای ۲۰۲۳ که منتشر شدن و قراره منتشر بشن بیشتره
به چی مثبت فکر کنیم بلوبر تیم توانایی نداره یه مشت گیمری که نسل نه وارد شدن که هیچ درکی از عظمت سایلنت هیل دو ندارن میان میگن نه بلوبر میتونه گیم پلی رو شبیه لست در بیاره و داستان تغییر بده داستان این بازی ثانیه ای تغییر کنه خراب میشه
نگاه ببین با کیا شدیم گیمر
چرا ناراحتی آخه؟ خب اونایی که این بازی رو نمی پسندند، بازیش نکنند. آسمون که به زمین نمیاد
عزیزم من خودم از بچگی طرفدار سایلنت هیل بودم و همه ی نسخه هاش رو هم بازی کردم و به خوبی از عظمت سایلنت هیل دو خبر دارم حتی شاید بهتر از تو ناسلامتی یکی از ۳ بازی برتر عمرمه. من میگم بیا مثبت فکر کنیم که بلوبر میتونه بازی رو خوب دربیاره. بعدشم برای تغییر داستان بازی خود بلوبر گفت داستان رو تغییر نمیده
کلا بلوبر تیم همیشه بازی های متوسطی میساخته. خدا فقط به این بازی رحم کنه
نمیتونیم بگیم چون همیشه بازی های متوسطی میسازه دیگه هیچوقت نمیتونه تغییر کنه و یه بازی خوب و خفن بسازه. نمونش فرام سافتور که برو نگاه کن قبل از دیمون سولز چیا ساخته بود. بعدشم این بازی از قبل بوده و اینا میخوان فقط یکم گرافیک و نورپردازی رو ببرن بالا و گیم پلی رو یکم امروزی کنن
بزار بازی بیاد ، حداقل ما یه گیم پلی ببنیم ، بعد بگو خوبه یا بده!!
اوووف بدبخت مایکروسافت توات رقابت نداره به پول خرج کردن افتاده
خیلی نگرانشم که میگن احتمالا بازی خوبی در نیاد.
اگه بد بشه ضربه محکمی به سایلنت هیل ۲ میزنه😮💨😅
خوشبختانه SH2 جاش تو قلب ماست و این بازی جدید هر قدرم مث سایر آثار بلوبر به گرد پای این موندگار ژانر وحشت نرسه، بازم بازی اصلی سر جاش خواهد موند.
اسم بازی به اندازه کافی بزرگ هست ولی وقتی ساخت بازی به عهده بلوبر و تامین بودجش هم با کونامیه تن و بدن آدم میلرزه
کارنامه بلوبرتیم رو نگاه میکنم امیدی بهش ندارم ولی شاید اشتباه میکنم
ولش کن اصن …
دیگه هرچی باشه از مدیوم بدتر نمیشه که medium هم یه بازیه معمولی بود ایشالا high باشه این دیگه و همینطور از downpour هم بدتر نمیشه یه بازیه بد با اتمسفر خوب بود
کاش اینم مثل متال گیر ، اکثر نسخه هاش مخصوصا اصلیا رو در یک کالکشن یا پک ، عرضه می کردن !
تو تریلرش که احساس نمیشد بزرگ تر شده
از گرافیکش مطمئنم
از داستانم چون تیم اصلی هم روش کار میکنن نیمه مطمئنم ( البته اگه فنای ۲ اتیشه سایلنت گیر ندن 😂)
یه گیم پلی میمونه
اگه مثل لست باشه دیگه اینم حله 👌
گیمر نسل نه رو گیم پلی مثل لستتت!؟؟؟؟
وای یکی ما رو از دست اینا نجات بده
مبارزات نزدیکش تو تریلر خیلی شبیهش بود
اگه مثل لست باشه عالی میشه👌
چه ربطی به لست داره داداش کلن سبک و هیچشون شبیه هم نیست باید با رزیدنت مثال میزدی اگر یه چی در حد اویل ۲ بدن میترکونه در رابط با داستانشم نظر شخصیمو بخوای اصلن جذاب نیست تا نسخه ۳ تجربه کردم و فقط نسخه ۲ داستان فوق العاده نداشت بلکه یک داستان شاهکار داشت و کلن با فرقه مرقه اینا حال نمیکنم که ۱ و ۳ اینطور بودن
داداش گیم پلیش چه ربطی به سبکش داره؟
اصلا من از اون نظر مقایسه نکردم
نوشتم یه گیم پلی میمونه که اگه مثل لست باشه عالی میشه
مبارزات نزدیک رزیدنت اویل با سایلنت هیل خیلی فرق میکنه
اکه از نظر مبارزات نزدیک و گان پلی مثل لست باشه خوبه دیگه
تو ترلیرشم میبینی که یه بخشش مبارزات نزدیکو نشون میده ( با چوب پرستارو میزنه ) از دور شبیه لست بود
اتفاقا خیلی هم ربط داره والا اونطور که من دیدم بازی ها تویه سبک ترس و بقا بیشتر از اینکه بخوان رو سیستم کامبت تمرکز کنن بیشتر روی سروایو کردن متمرکزه یعنی کنترل منابع،میزان سلامتی،پازل ها و غیره و عملن گیم پلی سریعی ندارن که بخوان مثل لست رو کامبت مانور بدن از طرفی شاید تو رزیدنت میله وجود نداشت ولی چاقو که وجود داشت و از این نظر خیلی شبیه همن تا استفاده از چاقو مثل لست خیلی اکشن باشه و بازی هم طوریه که بیشتر ما در حال فرار هستیم تا مبارزه
چاقوی رزیدنت اویل اصلا جالب نیست
ولی میتونن برای کمتر اکشن شدن اکشن بازی عمر وسایلو کمتر کنن
اینجوری بیشتر دقت میکنی که کجا ازش استفاده میکنی
از اونطرف باید سیستم مبارزاتش جذاب و لذت بخش باشه
که اگه مثل لست کننش خیای باحال تر میشه
تو سایلنت هیل ۲ ترس بازی به خاطر اتمسفر و داستانشه
میتونیم بگیم سایلنت هیل ۲ اصلا جامپ اسکر و اینطور چیزا نداره
بعد لست اکشن ادونچره نه یه بازی وحشت بقا تازه اگه ترس روانشناختی رو بزاریم کنار
من گیم پلیو گفتم برادر
من نگفتم سایلنت هیل مثل لست باشه
دقت کنی نوشتم یه گیم پلی میمونه که اگه اینم مثل لست باشه تمومه
انگار خیلی بد نوشتم
مبارزات نزدیکش اگه یه چیزی مثل لست باشه عالی میشه
تو خود تریلرشم یه بخشیو نشون داد که مبارزات نزدیکشو نشون میده
حرفت از طرفی درسته بخصوص که بیشتر مبارزات با میله هست و عملا گیم پلی تو این بخش خشکه
اما بازم باید مراقب باشن به سمت اکشن نره
چون تو سری سایلنت هیل بهتره از دست دشمنا فرار کنی چون تو بعضی از نسخه هاش کشتن بیش از حد
دشمنا رو پایان بازی تاثیر مستقیم داره
پس فرار کردن عقلانی تره
تا درگیر شدن
برای اینکه اکشن نشه میتونن دشمنا رو سخت جون تر کنن که مثلا اگه دوتاشونو بکشی چوبی که دستته بشکنه
اینجوری بیشتر مراقبی که از چوبت جای مناسب استفاده کنی
ولی چون بیشتر بازی مبارزات نزدیکشه باید لذت بخش باشه ضربه زدن
من به بلوبر تیم اعتماد کامل دارم استودیو توانمندیه و بازی های خوبی ساخته
صد درصد خیلیه ، بازم میگم حیف برای xbox منتشر نمیشه ، کونامی خدانابودت کنه
بد بخت تازه از نابودی در اومده
دوباره خدا نابودش کنه 😂
این همه ip رو خواب نگه داشته بود
یعد از یک سال میشه .
مایکرو تو دادگاه خرید اکتیویژن گفت سونی جوری قرار داد بسته که این بازی هیچوقت واس ایکس باکس عرضه نشه(مثل فاینال فانتزی ۷ ریمیک)
خود اسکوئر گفته بود قرارداد ما با سونی جوری بود که بعد از ۱ سال میتونستیم برای pc عرضه کنیم ولی برای ایکس باکس باید حداقل ۲ سال بگذره. این که تا حالا منتشر نکردن تصمیم خود اسکوئره وگرنه قراردادی که با سونی داشتن عملا تموم شده
حداقل خوبه انحصاری زمانیه
یه جمله ای گفتن ک حتی با اون ویرگول طلایی هم نمیشه از دوپهلو بودنش کم کرد 😂
ای کاش به جایه ریمستر و ریمیک و دیگر ترش ها کونامی همون کوجیما رو نگه میداشت و P.T کامل میشد واقعا گلبم میگیره وقتی میبینم چنین بازی خوفی ساختش لغو شد کل صنعت گیمم که شده ریمیک و ریمستر
این بازی اون زمان بخاطر مه بودن فضا حالا به دلیل کم کاری یا سازندگان یا قدرت سخت افزاری ترسناک جلوه میکرد
الان که میخوان با انریل انجین ۵ بسازند اونم به دست بلوبر تیم چیکار میخوان بکنن
من چیز مثل اویل ویتین ازش انتظار دارم ولی به جا اکشن بیشتر رو ترسش کار کنن
بیشتر از هرچیزی مشتاق باس فایت پیرمید هد با قطعه شاهکار یامائوکا یعنی betrayal هستم تا ببینم بلوبر چجوری قراره یکی از شاهکار ترین نبرد های تاریخ ویدیو گیمو به تصویر بکشه. اما درباره کلیت بازی امیدوارم رویکرد بلوبر “وحشت بقا تر” کردن سایلنت هیل ۲ نباشه( بنظرم سایلنت هیل ۲ آسون ترین قسمت مجموعه هست البته از اونایی که مرحوم تیم سایلنت ساخته) اما از اونور بوم هم نیفتن و بازیو مثل بازی های متوسط خودشون بیش از حد واکینگ سیمیلتور نکنن. اما از یک نظر کارشون خیلی سخته اونم اضافه کردن باس و انمی جدیده چون باید منطق داستانی براش ایجاد کنن که میتونه گند بزنه به شخصیت پردازی جیمز یکی از مشکلات نسخه اورجینال برخلاف سایلنت ۱ همین تنوع دشنماش بود که نمیدونم قراره چه کاری براش انجام بدن. البته زیاد توی نسخه اورجینال آزار دهنده نبود چون هدف بازی چیز دیگری بود اما تنوع دشنما نسبت به قسمت یک به شدت افت کرده بود. لطف کنن زیاد هم سعی نکنن بهترین داستان تاریخ ویدیو گیمو تغییر بدن. مشتاق داگ اندینگ هم هستم:)
بلوبر بازیاش همیشه صزفان خوب بودن و مشکلات مختلفی داشتن مخصوصا تو بخش ترس در صورتی بکه بازی ترسناک باید توی این بخش اوکی باشه.امیدوارم اینو خراب نکنن چون نه کونامی رو اوجه نه اینا لزوما درجه ۱
چی بگم.. ابدن دوست ندارم منفی فکر کنم ولی اینا سر ریمیک بازی خودشونم اونطور کردن حالا ریمیک یه بازی دیگه به این مهمی..
به شدت منتظریم به شرطی که گند نزنن
تاریخ انتشار بدین لطفا
یکی از بهترین گیمایه روانشناختی که تویه صنعت گیم ساخته شد
هرچی تویه دوره قدیم از این نوع داستان ها ساختن شاهکار در اومد و هنوزم از این نوع گیم ها رو دستشون نیومده
مثل گیم فارنهایت
بلوبر تیمو دوست دارم💙